fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – אוקטובר 2017

מוצרים חדשים לטיפוח השיער והגוף מבית AHAVA

אני ממש אוהבת את מוצרי AHAVA ונראה לי שהמותג הזה מוביל מבחינת כמות הקרמים והתכשירים שיש לי בבית. כשיוצא להם מוצר חדש – אני מצפה לו בקוצר רוח, וכך גם עם המוצרים החדשים שהושקו החודש. את מוצרי AHAVA ניתן להשיג ברשת חנויות AHAVA, חנויות פטור ממכס וחנויות נבחרות.

מסיכת שיער להזנה עמוקה

לפני שאפרט לכן מה בדיוק המסכה מכילה, קחו בחשבון שהיא ממכרת. יש לה ריח מושלם (שנשאר גם אחרי החפיפה וייבוש השיער), ומעבר לריח הטוב היא באמת מזינה את השיער בלחות ושומרת עליו לח, רענן ובריא.

כמה עובדות חשובות על שיער וטיפוחו

מסיכת שיער להבדיל מקונדישנר משמשת לטיפול בשיער פגום שניזוק מסיבות שונות, החל משיער יבש שניזוק מאקלים ושמש, צבוע, גוונים, שיער אחרי החלקה, שיער שניזוק משימוש תכוף במייבש שיער, מחליקים ומברשות חום,  שימוש בתכשירי שיער כגון ספריי, ג'ל וכדומה.

עובדות השיער: השיער שלנו עשוי מחלבון קשה שנקרא קראטין. זקיק השיער נמצא עמוק בתוך העור, בדרמיס,  שם הוא מתפתח על ידי חלוקת תאים הבונים את השערה. כלי דם זעירים בבסיס כל זקיק מזינים את שורש השיער כדי לאפשר צמיחה. ברגע שהשיער בוקע התאים בו אינם חיים;  ולכן השיער שאנו רואים מכיל תאים מתים. השיער הוא ללא ספק האיבר המת המעניין ביותר בגוף שלנו, שתפקידו הפיזי הוא למנוע אובדן חום מראשו של אדם, אבל הטיפוח שלו גורם לנשים וגברים כאחד להשקיע כספים רבים מידי שנה על תחזוקתו.

ועכשיו, כמה מילים על המסכה

מדובר במסכת שיער עשירה וקרמית המיועדת לכל סוגי השיער. המסכה מחדירה לשיער לחות, מזינה אותו לכל  אורכו מהשורש ועד הקצה. השיער נותר חזק, רך, מבריק, נוח לסירוק וקל לטיפול.  המסכה מכילה תערובת של 7 שמנים חיוניים, כולל שמן ארגן, חוחובה, היפופאה, עץ התה ועלי רוזמרין ומועשרת ב,Osmoter™-  תערובת מינרלים מים המלח של .AHAVA השימוש במסכה מגן על ומותיר אותו מבריק, חזק, רך וחלק למראה ולמגע. המסכה נבדקה לאלרגיה, היא ללא פרבנים, ואף מתאימה לשימוש לבעלי עור רגיש.

מכיוון שצמיחה בריאה של השיער מתחילה עמוק בעור (בקרקפת), הטיפול המשקם לשיער יכלול גם טיפול בקרקפת .מסכת השיער המזינה של AHAVA היא טיפול משקם שבועי לקרקפת ולשיער, התומך בצמיחת שיער בריאה וחזקה יותר, צמצום קצוות המפוצלים וחיזוק השיער כנגד פגעים חיצוניים והרגלי תחזוקה אישיים הפוגעים באיכות השיער.

התועלת של המרכיבים במסכה – שילוב של שמנים צמחיים ו: Osmoter™ – תמצית המינרלים של ים המלח בנוסחה הבלעדית ל AHAVA מפעיל את המשאבה האוסמוטית בעור ומנייד חומרי לחות והזנה מעומק העור לבסיס השער, על מנת לשמור על נוחות הקרקפת ולאפשר תנאי צמיחה טובים לשיער. השמנים צמחיים חשובים מאוד לשיקום והגנה של השיער. מסכת השיער של AHAVA מכילה 7 שמנים צמחיים: שמן ארגן, שמן זרעי חוחובה ושמן חמניות המגנים על השיער מפני הסביבה ונזקי יובש, שני גורמים עיקריים שפוגעים ברכות השיער, מזקינים אותו ונוטלים ממנו את הברק והחיוניות. שמן היפופאה (אובליפיחה) שמן פשתן, שמן רוזמרין ושמן עץ התה, משפרים את חוזק השיער ומחליקים אותו. מצמצמים קשקשת ומרגיעים כל אי נוחות  בקרקפת, מה שמסייע במניעת נשירת שיער ומעודד צמיחת שיער בריאה.

אופן השימוש

לאחר החפיפה בשמפו, יש למרוח מהמסכה על שיער רטוב מהקרקפת כלפי מטה. יש להשאיר את המסכה למשך 5-10 דקות ולשטוף במים פושרים. מומלץ להשתמש 1-2 פעמיים בשבוע.

מחיר: 128 ₪ (250 מ"ל)

דאודורנט רול מינרלי

אני בד"כ לא מחליפה את הדיאודורנט שלי. אני מזמינה אותו בכל הזדמנות שמישהו טס לארה"ב (או כשאני עושה הזמנה מוולמארט). אני מודה שגם מעולם לא קניתי דיאודורנט רול-און, עד עכשיו – עד שיצא הדיאודורנט הזה, וגם אז בעיקר בגלל הריח שלו. אבל אז החלטתי לראות אם הוא באמת עמיד. הלכתי איתו לעבודה והוא באמת עשה את העבודה והשאיר אותי יבשה ולא מיועזת…טוב נו, זאת לא חוכמה כשיוצאים מהבית בשעה שעוד נעים בחוץ (05:30) ישר לאוטו, ומהחניון של המשרד ישר למזגן ובחזרה. ולכן החלטתי לבדוק איך הוא בזמן שאני מתעמלת. מרחתי אותו, עליתי על מכשיר האליפטיקל ויצאתי לסיבוב של חצי שעה. ירדתי ממנו אדומה ומיוזעת עד נוטפת מים אבל ללא ריח של זיעה !

מה חשוב לדעת על הדיאודורנט?

בשנים האחרונות, עם צמיחת המודעות ל-well being, עולה הצורך מצד הצרכנים לדיאודורנטים 'ידידותיים לעור' נטולי כימיקלים הנחשדים כמזיקים לבריאות. דיאודורנטים, הנמצאים בשימוש יומיומי על ידי נשים וגברים בכל הגילאים, מכילים מרכיבים שכיחים כגון אלומיניום, פארבנים וטריקלוזן ,שנויים במחלוקת ומוחרמים על ידי חלק מהלקוחות בשל הסיבות הבאות:

  • אלומיניום: אצל נשים, אלומיניום יכול להיאגר ברקמות השד ולהעלות את הסיכון לחלות בסרטן השד. אלומיניום הוא גם רעלן המשפיע על מערכת העצבים ולכן אף נקשר בחשד למחלת האלצהיימר.
  • פארבנים: מרכיבי שימור כימיים בעלי אפקט אסטרוגני הורמונלי על הגוף. בשנים האחרונות נקשר שמם לעלייה אפשרית בסיכון לחלות בסרטן השד וסוגים אחרים של סרטן.
  • טריקלוזן: תרכובת כימית אנטיבקטריאלית המצויה במוצרי צריכה רבים, סבונים, משחות שיניים, צעצועים, מוצרי חיתוך למזון, מוצרי הגיינה לרופאים ועוד. הטריקלוזן נחשד בשיבוש הורמונלי ושיבוש בתהליכי הגדילה של תאים המוביל לייצור תאים סרטניים בגוף. לא מעט חברות הפסיקו את השימוש בטריקלוזן וה-FDA אסר על השימוש בו החל מספטמבר .2017

לדיאודורנט Roll-on החדש גם גירסה לנשים וגם לגברים. הוא מועשר במינרלים מים המלח, בוויטמין E באלוורה ובקמומיל המרגיעים את אזור בית השחי ומעניקים לו נוחות ורעננות לאורך היום. הפורמולה נספגת מהר, אינה דביקה ואינה מכתימה את הבגדים. הוא נטול אלכוהול, אלומיניום, טריקלוזן ופארבנים. כמובן שאופן השימוש פשוט ויש למרוח מדי יום על בית שחי נקי.

מחיר: 69 ₪ (60 מ"ל)

דיאודורנט ומסיכה לשיער של AHAVA

ואחרי שניסיתי להיות יצירתית ולעשות תמונה בבריכה של הילד, הנה תמונות טובות יותר מהאתר של החברה (צילום: מוטי פישביין), ובהם תוכלו באמת להתרשם מהמוצרים:

מסכת הזנה לשיער של AHAVA
מסכת הזנה לשיער

מוצרים חדשים לטיפוח השיער והפנים מבית ד"ר פישר

את המוצרים החדשים, ובכלל את מוצרי ד"ר פישר, ניתן להשיג ברשתות הפארם, השיווק, בתי המרקחת ובחנויות נבחרות.

תרחיצי פנים עם נוסחת Triple Active

תרחיץ לפנים של ד"ר פישר
ניסיתי להיות יצירתית בתמונה 🙂

ניקוי עור הפנים היא אחת הפעולות החשובות בשגרת הטיפוח ואני אישית עושה זאת לפחות פעמיים ביום (מודה שהיו מקרים של אפילו 3 פעמים). מטרת הניקוי היא הרחקת הלכלוך המצטבר מהעור וכמובן רענון. כאשר עור הפנים נקי, חומרי הטיפוח חודרים אליו טוב יותר ומונעים את האצת הזדקנותו. כמו כן, הרבה יותר קל ונעים להתאפר, גם אם שמים שכבות שונות של איפור על הפנים: פריימר, מייקאפ, פודרה, קונטורינג ועוד. הניקוי בערב נועד בעיקר להסרת האיפור, הלכלוך והשומניות שהצטברו במהלך היום, ואילו הניקוי בבוקר נועד להנעיק תחושת רעננות וניקיון לקראת היום שזה עתה התעוררנו אליו.

סדרת Effective Care של ד"ר פישר הינה סדרת תכשירים היפואלרגניים המיועדים לטיפול אפקטיבי ביובש העור (במיוחד בתקופת עונת המעבר וכמובן בחורף), המעניקים מענה אופטימלי לכל סוג עור וצרכיו וכוללים מגוון קרמי גוף וקרמי ידיים. כמו כן, מדובר בסדרה הידידותית לסביבה ולאדם.
בימים אלו הסדרה מתרחבת ומשיקה תרחיצי פנים בעלי מנגנון Tripe Active – נוסחה ייחודית המותאמת לניקוי עדין ויסודי של עור הפנים והצוואר, בעלת פעילות אקטיבית משולשת המשלבת לחות עשירה, רעננות והזנה לכל סוגי העור.

התרחיצים החדשים של Effective Care מתאימים במיוחד ל-pH של העור, מועשרים בלחות (30% קרם לחות) ובפרו ויטמין B5 המטפל בעור, מעניק לחות ורכות, ומותיר אותו גמיש, חלק ונעים למגע. כמו כן, הם מועשרים בויטמין E – אנטיאוקסידנט המסייע בנטרול רדיקלים חופשיים המזיקים לעור ומסייע בהגנה מפני נזקי הסביבה והאקלים.

הסדרה כוללת 2 מוצרים:

  • תרחיץ פנים לכל סוגי העור: לניקוי יסודי, בעל מרכיבים השומרים על גמישות ובריאות העור ומסייעים בריפויו. התרחיץ מועשר בתמצית שושנת מים, להענקת לחות וסיוע בהרגעת העור.
  • תרחיץ פנים לעור רגיש: תרחיץ פנים עדין במיוחד המתאים לעור רגיש, אדמומי ומגורה (נבדק דרמטולוגית) המועשר בתמצית קיווי המסייעת בהזנה וחיוניות לעור תוך הענקת מראה עור בריא וצעיר יותר.

מחיר: 17.90 ₪ (180 מ"ל)

סרקל לשיער בהיר-בלונדיני

סרקל לשיער בלונדיני בהיר
צילום: יח"צ

ד"ר פישר משיקה את סדרת סרקל לשיער בהיר-בלונדיני: סרקל שמפו וסרקל מרכך לשיער בהיר-בלונדיני. התכשירים הינם בעלי נוסחה ייחודית המסייעת בשמירה ובהעמקה של גוון השיער הבלונדיני ובהענקת לחות לשיער. שני התכשירים החדשים מצטרפים לסדרת סרקל המסייעת בשמירה על היגיינת השיער של ילדים כבר למעלה מ- 30 שנה והינה הסדרה מס' 1 בישראל בתחומה.

סדרת סרקל לשיער בהיר-בלונדיני מועשרת בתמצית פרחי הקמומיל המסייעת בשמירה על גוון שיער בהיר עד בלונדיני. התכשירים הינם היפואלרגנים, אל דמע ומועשרים בתמצית רוזמרין המסייעת בשמירה על היגיינת השיער. שמפו סרקל מכיל פרו ויטמין B5 המסייע בהענקת לחות, רכות וגמישות לשיער ותורם למראה שיער בריא. מותיר את השיער נקי ובריח נעים. מרכך סרקל מקל על הסירוק, שומר על השיער רך וללא קשרים, בניחוח עדין וממכר שנשאר לאורך זמן.

תופעת הכינמת הינה מטרד מוכר להורים רבים לילדים בגילאי הגן ובית הספר. הדרך היעילה ביותר לטיפול בכינים היא אימוץ של שגרת טיפול מונעת. ממחקרים עולה כי סירוק יומיומי יסודי של השיער מסייע במניעת התפתחות הכינים ומפחית את סכנת ההידבקות. סדרת סרקל מבית ד"ר פישר, מקלה על תהליך הסירוק ובכך מפחיתה את תופעת הכינים בקרב הילדים.

שמפו ומרכך סרקל לשיער בהיר – בלונדיני מצטרפים לסדרת סרקל הוותיקה, האהובה והמובילה של ד"ר פישר הכוללת מגוון תכשירים לשימוש יומיומי המסייעים בשמירה על היגיינת השיער כדוגמת: סרקל שמפו ומרכך, סרקל שמפו ומרכך בתכשיר אחד, סרקל תרסיס מתיר קשרים, סרקל ספריי רציף מתיר קשרים לשיער רגיל ולשיער מתולתל, סרקל קרם רוזמרין לשיער רגיל ולשיער מתולתל בריח המוכר והאהוב, סרקל פורטה – שמפו ומרכך לטיפול מניעתי מחוזק  וסרקל אקטיב לטיפול בהשמדת כינים וביצי כינים תוך 10 דקות.

מחיר: 28.90 ₪ (1 ליטר)

Spring & Anna Zak Collection

SPRING Perfume House, המתמחה ביצור בשמים, מוצרי טיפוח לגוף ובישום לבית, משיק ביחד עם אושיית האינסטגרם והמיוזיקלי, אנה זק, 3 בשמי TO GO בריחות מטריפים.

אנה זק, כוכבת רשת, בעלת עמוד אינסטגרם עם 872 אלף עוקבים ומתפעלת חשבון מיוסיקלי החזק ביותר בארץ בעל 2.7 מליון עוקבים. נבחרה לשתף פעולה עם המותג SPRING מתוך הבנה שאנה היא הGO TO כשמדובר בפנייה לקהל הצעיר שאוהב מוצרים קומפקטיים, קלים ונוחים לתפעול.

Spring & Anna Zak Collection – שלושה ניחוחות צעירים של בשמי TO GO טרנדיים ואופנתיים הפריט שהוא חובה בכל תיק, כיס או מזוודה

  • Golden island – בושם בניחוח רענן בעל תווים של פירות טרופיים הכוללים אננס, מנגו ופסיפלורה.
  • Golden Flower – בושם בניחוח פרחוני של פרינג'יפני, פרזיה ופרחים לבנים עם נגיעה של פירות רעננים.
  • Golden Vanilla – ניחוח וניל מפתה וייחודי שעשוי עם תווים של פירות אדומים ונגיעות של צמר גפן סוכר.

מחיר מיוחד לסט: 99 ₪ במקום 117 ₪ | להשיג באתר http://www.myspring.co.il

קוקלציית הבישום של אנה זק וספרינג

קולקציית מברשות איפור מקצועיות של Loreal Paris

סדרת המברשות של לוריאל פריז
צילום: יח"צ חו"ל

המברשות כולן עשויות מסיבים סינטטים בעבודת יד לגימור ברמה גבוהה. כל מתאפרת באשר היא, החל מהמתחילה ביותר ועד למקצועית והמדופלמת יודעת כי איפור מוצלח מתחיל במברשת איכותית! מברשת טובה, עם צפיפות שערות נכונה, אחיזה טובה והתאמת המברשת למראה הרצוי- היא זו שתבטיח הצלחה ותוצאה מקצועית.

מותג האיפור והטיפוח הבינלאומי לוריאל פריז, משיק לראשונה קולקציית מברשות מקצועיות ואיכותיות, עשויות שיער סינטטי ברמה גבוהה, המסייעות בהשגת גימור מדויק ומקצועי יותר של האיפור. המברשות מיועדות להכנסה קלה לתיק האיפור, ולאחיזה נוחה. מתאימות הן למאפרים מקצועיים והן למתאפרות חובבות, המעוניינות בטאץ' מהודק לאיפור.

הקולקציה מציעה מפרט עשיר של 6 מברשות:

  • מברשת פיסול דו צדדית 01 להנחת מייקאפ ופיסול רטוב (מחיר: 40 ₪) – מצידה האחד מברשת שטוחה וצפופה להנחת מייק אפ, ומצידה השני מברשת קעורה וצפופה להשגת פיסול פנים מושלם בעזרת מוצרים רטובים. שימו לב למברשת הקעורה, שתסייע להשיג את המראה הפיסולי הכל כך אהוב, בחצי מהזמן ובדיוק מירבי.
  • מברשת מייקאפ 02 לכיסוי מלא (מחיר: 35 ₪) – מברשת שטוחה וצפופה להנחה ופיזור של מייק אפ בכיסוי גבוה על הפנים. מתאימה לכל סוגי המייק אפ העמיד בעל שיעור כיסוי גבוה במיוחד. יש לבצע תנועות מריחה.
  • מברשת מייקאפ 03 לכיסוי טבעי וגימור זוהר (מחיר: 35 ₪) – מברשת בעלת סיבים ארוכים, דקים ורכים, המתאימה לפיזור והנחת מייקאפ על הפנים בגימור טבעי , חלקי או בינוני. מתאימה למייקאפים בגימור טבעי או זוהר. מסייעת לטשטוש פגמים בעור במקום להדגישם, כך שהיא אידיאלית לבעלות עור בוגר, או עור בעל טקסטורה מחוספסת. יש להשתמש בתנועות טפיחה קלות.
  • מברשת פידור 04 לפודרות וברונזרים, קיבוע (מחיר: 35 ₪) – מברשת רחבה ורכה, לפידור עדין של כל שטי הפנים. מתאימה להנחת פודרה, ברונזר או כל איפור יבש ואבקתי אחר על כל שטח הפנים, או שטח המחשוף הרחב. טעות נפוצה: שימוש במברשת הפידור כמברשת סומק. המברשת הרחבה תפזר כמות רבה מדי של סומק לרוחב הפנים ותביא ל מראה לא טבעי ומוגזם.
  • מברשת סומק וקונטור 05 סומק, קונטור יבש והארות (מחיר: 35 ₪) – מברשת קטנה וזויתית. מאפשרת הנחה מדויקת של סומק על תפוחי הלחיים, ומוצרי פיסול פנים יבש (כגון שימרים, הצללות ועוד) מעל ומתחת לעצמות הלחיים. מומלץ להשתמש בתנועות מעגליות קטנות.
  • מברשת צלליות 06 (מחיר: 20 ₪) – מברשת קטנה וצפופה להנחה וטשטוש אידיאליים של צלליות על העפעפיים. מעניקה לאיור העיניים מימד מקצועי בזכות המעבר המושלם בין גווני הצללית.

את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, ובפרפומריות המובחרות.

אלין כהן מרחיבה ומשיקה 5 גוונים חדשים של שפתונים הנוזליים

אלין כהן, פרצה לתודעה בשעשועון הילדים "הבנים והבנות" לפני כ-3 שנים. מאז הפכה לכוכבת רשת המתחזקת אינסטגרם עם למעלה מ-320 אלף עוקבים, ערוץ יוטיוב עם למעלה מ-80 אלף עוקבים, מיוסיקלי פעיל שזכה להגיע למקום הראשון בארץ בזכות  עשרות אלפי צפיות לכל סרטון. לאחרונה נבחרה אלין כהן, לבלוגרית השנה של המגזין הנחשק "את". בימים אלה מרחיבה את ליין האיפור שלה ומשיקה חמישה גוונים נוספים של שפתונים נוזליים המצטרפים לחמישה גוונים קיימים: Matt  Liquid Lipsticks – שפתון נוזלי בגימור מט בעל עמידות גבוהה במיוחד. אינו מייבש את השפתיים וזאת בזכות שילוב של קומפלקס לחויות המעניקות תחושת רכות מתמשכת.

  • גווני הקולקציה: HOLIDAY NUDE COLLECTION- מארז חג יוקרתי של שלושה שפתונים נוזליים עמידים בגימור מאט בגווני ניוד. שמות הגוונים: Poliya, Quine Ester, Big Mama
    מחיר המארז: 219 ₪
  • HANALE – שפתון בגוון ורדרד חום | JULIE – שפתון בגוון בורדו
    מחיר: 89 ₪

להשיג באתר http://www.guilty.co.il או באתר הרשמי של אלין כהן https://alincohen.com

מארז שפתונים יוקרתי של אלין כהן
צילום: יח"צ

MOL&B – המותג הדני עושה עליה !

סיפור ההשראה מאחורי מותג היופי הסקנדינבי הראשון בישראל עשוי להזכיר לכם את אגדות האנס כריסטיאן אנדרסן המתרחשות בלב ביער הקסום.

ממש כמו באגדות, MOL&B נולד מתוך סיפור אהבה גדול מהחיים של טינה ורובין מדסן, זוג יפה תואר המתגורר בפאתי קופנהגן באחוזה שכולה אהבה ויופי שהחליט לחלוק את סגנון החיים הבריא והמרענן שלו עם אנשים המחפשים דרך נגישה לאחוז באוצר ה-Wellness הטמון בפשטות הגאונית של הטבע.

טינה היא אחות מוסמכת ויועצת לאורח חיים בריא במקצועה, בן זוגה- רובין הוא יזם בנשמתו ואיש עסקים בינלאומי. ביחד הם יוצרים ומפתחים מוצרי טיפוח לעור באיכות הטהורה ביותר האפשרית, מתוך אמונה שכאשר רכיבים בוטניים פעילים פוגשים נחישות והתמדה במעבדה נולד סיפור אהבה.

שמונת מוצרי הקוסמטיקה המוצעים בקולקציית מול אנד בי קופנהגן נולדו אחרי הריון ממושך של מעל שלוש שנות מחקר ופיתוח בשיתוף מעבדות אירופאיות מובילות וצוותי דרמטולוגים. כל חומר גלם צמחי נבחן ליעילות קלינית מקסימלית ושולב בסינרגיה עם רכיבים נוספים בכדי להגיע לפורמולות פורצות דרך שאינן מסתפקות בלהיות נקיות מחומרים שנויים במחלוקת, אלא מתעקשות על יעילות מרבית ועל תוצאות אנטי אייג'ינג ניכרות לעין המסייעות לעור לשמור על נעוריו. יופי טבעי שניתן ממש לחוש ולקבל עליו שפע מחמאות.

שם המותג אף הוא נולד מתוך סיפור בניית המשפחה של רובין וטינה, הורים לשניים. לפני יותר מעשור רכשה המשפחה בית ישן ומט ליפול בלב היער בפרברי קופנהגן בירת דנמרק. כשהגיע הזמן להרחיב את המשפחה, הרגיש הזוג שזוהי העת לבנות את אחוזת חלומותיהם, אחוזה שתהלום את רוח האהבה השורה עליהם. כך סולק הבית הישן ונולדה אחוזת החלומות MOL&B – שפירושה: Mansion of Love and Beauty.

מותג היופי שהקימו הספיק לזכות בפרס מותג הטיפוח המצטיין לשנת 2016 בדנמרק והוא משווק בעשרות מדינות ברחבי העולם, בהן הוא זוכה להערכה לא רק על איכות המוצרים, אלא אף על המחיר הנגיש. מעכשיו, ניתן להשיג את מוצרי מותג הביוטי מדנמרק גם בישראל.

מותג הטיפוח הדני Molb
צילום: יח"צ

פילוסופית ה-Skin Care של המותג

מוצרי המותג פותחו בעזרת הידע המתקדם ביותר על מנת להבטיח איכות מוצר יוצאת דופן בענף הקוסמטיקה. כל המוצרים עומדים בתקנים אירופאיים מחמירים של "קוסמטיקה נקיה" והם נטולי פרבנים (חומרי שימור סינתטיים שנויים במחלוקת), נטולי אלרגניים ונבדקו דרמטולוגית. יחד עם זאת, ריכוז הרכיבים הפעילים הצמחיים גבוה במיוחד וחוצה את הרף העליון המקובל בתחום, על מנת להבטיח יעילות מרבית ותוצאות מוחלטות ומורגשות.

רכיבים טבעיים, מעשירי חיים, המחזקים, מזינים ומעניקים הגנה ועמידות לעור – Made in Denmark

כמיטב מסורת העיצוב הסקנדינבית, אריזות המוצרים תואמות את הקו הנקי והטהור ומתאפיינות בעיצוב אלגנטי בגוונים טבעיים בהירים. כל האריזות מצוידות במשאבה אשר שומרת על טריות הנוסחה ושלמותה, מונעת חדירת אוויר, חיידקים ומזהמים ומאפשרת היגיינה אופטימלית.

מרכיב הכוכב שנבחר להוביל את סדרת מוצרי המותג הוא שמן רוז-היפ אורגני מכבישה קרה! רכיב בוטני זה מופק מפקעות ומזרעים של  ורד המכונה "ורד הכלב". הצמח הוא בעלת תכונות ריפוי, החלמה והרגעה של העור ומסוגל לחדש תאים ולהעניק מראה צעיר בזכות נוכחות של חומצה רטינואית טבעית שהיא נגזרת של ויטמין A. שמן צמחי מרפא זה מועיל לטיפול בעור בוגר, יבש ורפוי אך מסייע גם במקרים של עור רגיש וצורב, הסובל מסימני מתיחה, רקמת צלקת, אקזמה ואטופיק דרמטיטיס ובמצבים של עור שנראה מבוגר עקב חשיפה מוגזמת לשמש.

שמן הרוז-היפ האורגני מכבישה קרה נחשב לטהור ולאיכותי במיוחד משום שהוא גדל בסביבה נקיה ללא חומרי הדברה כימיים שנויים במחלוקת ואינו עובר תהליך חימום העלול לפגום ביעילותו בזמן הפקתו. שמן טהור זה הוא רכיב הדגל של MOl&B  המעשיר את כל מוצרי המותג.

חשוב לציין כי שמנים ממקור צמחי טהור נטמעים טוב יותר בעור האנושי מאחר ואנו חולקים כ-30% מהמטען הגנטי שלנו עם עולם הצומח.

הקולצקיה

VISIBLE FACELIFT – Instant Lifting Gel Cream with Organic Rosehip Seed Oil – קרם-ג'ל למתיחה מידית וניכרת לעין עם שמן  זרעי רוז-היפ אורגני

קרם אנטי-אייג'ינג יעיל במיוחד מצטיין בתוצאה מידית של מתיחת פנים. מעניק חיוניות, הרמה ומראה צעיר יותר לעור בתוך מספר דקות ועד ל-24 שעות. הנוסחה הייחודית מעניקה גם תוצאות מצטברות לטווח הארוך-  מותחת ופותחת מראה קמטוטים ומשפרת את רפיון עור הפנים, הצוואר והמחשוף.

רכיבים מרכזיים – Gatuline® In-Tense • Gatuline®Expression – חומרים פעילים בוטניים המופקים מצמח ה-Spilanthes Acmella   הידוע בכינוי "העשב החם" וזאת משום שיש לו יכולת מיצוק, החלקה וחידוש של עור הפנים בדומה לזו שמתקבלת מחימום רקמת העור. האפקט המתקבל באופן מידי ומצטבר הוא של מתיחת פנים ומילוי קמטים וקמטוטים.

הרכיבים הצמחיים הללו שמקורם בדרום אפריקה מפחיתים את כיווץ שרירי הפנים ומעניקים תוצאה טבעית דמוית "בוטוקס" ללא ההזרקה. עור הפנים, אזור הלסת והצוואר נראים מוצקים ומתוחים וקווי המתאר של הפנים מתחדדים. בזכות אפקט התוצאה המידית, הפנים נראות חלקות יותר בתוך מספר דקות, כאשר התוצאה נשמרת עד ל-24 שעות ולכן מומלץ להשתמש במוצר לפחות פעם אחת ביממה. בשימוש עקבי יומיומי יעילות התכשיר מצטברת בתאי העור ומתגברת והעור נראה מתוח וחלק יותר לאורך זמן.

להגברת תכונות ההזנה וההרגעה של הקרם נוסף שמן זרעי רוז-היפ (פקעות ורדים) מגידול אורגני טהור ומכבישה קרה. השמן נטול חומרי הדברה כימיים ונספג במהירות.

רכיבים נוספים- פנטנול כרכיב מרגיע, גליצרין צמחי כמגנט ללחות, שמן זית לתוספת גמישות וחמאת שיאה הנחשבת לרכיב המזין ביותר בעולם הצומח.

מתאים לכל סוגי העור, לכל סוגי האקלים ולכל עונות השנה. תחושה קלילה ולא שומנית.

לשימוש בוקר וערב בכמות קטנה מתחת לסרום/ קרם יום /קרם לילה | אידיאלי לשימוש יומיומי מתחת לאיפור.

מחיר: 297 ₪ (30 מ"ל)

HIGH PERFORMANCE EYE CREAM Rejuvenating Eye Cream with Organic Rosehip Seed Oil – קרם עיניים יעיל במיוחד למראה צעיר ורענן עם שמן זרעי רוז-היפ אורגני

קרם עיניים ממצק המטפל בכל סימני ההזדקנות של העור הדק שסביב לעיניים. מוסיף גמישות ומעבה את העור, מטשטש קמטי הבעה ויובש, מסייע להפחתת כהות ונפיחות באזור העייפות.

בזכות הרכיבים הטהורים והבטוחים והמרקם הקל המרענן, ניתן להשתמש בקרם העדין גם על אזור העפעף העליון והשפתיים. קרם העיניים מוגש באריזת משאבה חסכונית ונדיבה במיוחד בתכולה של 30 מ"ל (במקום 15 מ"ל כמקובל בקרמי עיניים).

רכיבים מרכזיים- Aldavine TM  5X תרכובת אצות ים טבעית הפועלת להפחתת סימני גיל, מפחיתה עיגולים כהים ונפיחות מסביב לעיניים. Gatuline® In-Tense תמצית צמחית בעלת פעילות קלינית מוכחת למתיחת העור ולשיפור מרקם ומוצקות.

Dragosine®  פפטיד צמחי (שרשרת חלבונים פעילה) רב תכליתי ויעיל במיוחד אשר מגרה ומשפר את ייצור הקולגן בעור (סיבי קולגן= סיבי חלבון האחראים על מוצקות ויציבות העור בשכבת הדרמיס), מספק הגנה כנגד רדיקלים חופשיים.

חומצה היאלורונית רכיב לחות טבעי המוסיף נפח, לחות וגמישות לעור. שמן זרעי רוז-היפ אורגני מכבישה קרה בעל אפקט הזנה ויכולת חידוש תאי עור.

מתאים לכל סוגי העור, לכל סוגי האקלים ולכל עונות השנה. תחושה קלילה ונספגת במהירות | לשימוש מדי בוקר וערב. אידיאלי גם לשימוש יומיומי מתחת לאיפור.

מחיר: 247 ₪ (30 מ"ל)

Intense Multi-functional BODY & FACE OIL Regenerating Luxury Body Treatment with Organic Rosehip Seed Oil – שמן טיפולי לגוף ולפנים עם פעילות רב תכליתית לעור רך במרקם קטיפתי

טיפול פרימיום טהור, נעים וטבעי לחלוטין. נטול חומרים משמרים, מחדש תאים, מרפא, מרגיע ומזין. מכיל 50% שמן זרעי רוז-היפ אורגני מכבישה קרה! ריכוז חסר תקדים בענף הקוסמטיקה.

בזכות הרכב הפורמולה יוצא הדופן השמן נספג היטב ואינו יוצר תחושה שומנית. מתאים לטיפול בעור הפנים, הצוואר והמחשוף, כמו גם בכל אזורי הגוף והשיער. השפעתו המשקמת מוגברת בזכות חומצות שומן חיוניות הנמצאות בתרכובת השמנים המנצחת. מוצר חובה בכל בית, מעולה לטיפול בגירויי עור, בצריבות שמש בילדים ובמבוגרים כאחד ובעור יבש מאוד ורפוי.

רכיבים צמחיים טהורים בלבד-  שמן זרעי רוז היפ אורגני ( 50% מהפורמולה), שמן אגוזי מקדמיה להזנה מוגברת, שמן זרעי ענבים בעל פעילות אנטי אייג'ינג מרוכזת, שמן שקדים בעל יכולת ספיגה אופטימלית, שמן ארגן המכונה גם הזהב הנוזלי על שום עוצמתו הנדירה לשיפור מרקם העור והשיער, שמן פרחי חמנייה להעשרת העור, ויטמין E נוגד רדיקלים חופשיים.

כל השמנים בנוסחה עשירים בנוגדי חמצון להגנה על העור מפני פגעי שמש וסביבה.

נטול צבעים סינתטיים, נטול חומר משמר מכל סוג, נטול סיליקון ובושם. בשל היותו נטול חומרי שימור לחלוטין, מצוין על המוצר תאריך תפוגת המוצר במלואו (במקום סימון צנצנת הפתוחה המציין- "טוב לשימוש מרגע הפתיחה") וזאת מעבר לנדרש על פי תקן סימון מוצרי הקוסמטיקה האירופאי. השמנים הצמחיים משמשים כחומרי שימור טבעיים מעולים כך שאורך חיי המדף של הפורמולות מבית מול אנד בי דומה לזה של כל מוצר קוסמטי מקביל   ואינו נפגע!

השמן הרב תכליתי מיועד לשימוש יומיומי לאחר מקלחת או אמבטיה על כל אזורי הפנים והגוף. כדאי להתמקד באזורים יבשים או פגיעים במיוחד.

אידיאלי לאחר ובזמן חשיפה לשמש, ניתן לשימוש מעל קרם הלחות לתוספת זוהר.

מחיר: 179 ₪ (150 מ"ל)

GENTLE SKIN CLEANSER Purifying & Refreshing with Organic Rose-hip Seed Oil – מוס ניקוי מטהר ומרענן לניקוי העור בעדינות וביעילות עם שמן זרעי רוז-היפ אורגני

מוצר ניקוי מעודן נשטף במים שאינו מקציף ולכן אינו מייבש את העור. מכיל ויטמין B3   (ניאצינמיד) המסייע לשימור לחות ולמניעת היפר-פיגמנטציה וכתמי עור. מפחית שמנוניות והתפרצות אקנה.

ויטמין B5  (פנטנול) מסייע להזנת ולהרגעת העור, שמן זרעי רוז-היפ אורגני בעל יכולת חידוש תאים, שמן אגוזי מקדמיה להזנת העור ולמניעת יובש, גליצרין צמחי לאיזון רמת הלחות של העור.

מתאים לכל סוגי העור, לשימוש בוקר וערב על עור לח. מסיר ביעילות איפור שאינו עמיד במים.

מחיר: 125 ₪ (150 מ"ל)

REFRESHING SKIN TONER Soothing & Purifying with Organic Rose Hip Seed Oil – מי פנים מרעננים ומלחחים להרגעת ולטיהור העור עם שמן זרעי רוז-היפ אורגני

מי פנים מעודנים מאזנים המתקנים מצבי חוסר לחות ויובש, מרגיעים אדמומיות ומעניקים לעור הפנים והצוואר מגע קטיפתי במיוחד. אינם מכילים אלכוהול. משלימים את פעולת הניקוי.

HYDROVEG VV-רכיב לחות צמחי מאזן השומר על משק המים של העור ומונע יובש, נגזרת אלנטואין מרגיעה ממקור צמחי של קמומיל, שמן זרעי רוז-היפ אורגני מכבישה קרה לחידוש תאי העור ולהזנה יעילה, גליצרין צמחי הפועל כמגנט לחות לעור.

מתאימים לכל סוגי העור, לשימוש מדי בוקר וערב או בכל פעם שהעור זקוק לריענון. ניתן להשתמש על פיסת צמר גפן או לשטוף את העור ישירות במי הפנים. ניתן לקרב לאזור העיניים בזכות הנוסחה הטהורה.

מחיר: 125 ₪ (150 מ"ל)

NOURISHING FACE SERUM  Hydrating & Lifting Face Serum with Organic Rose Hip Seed Oil – סרום ליפט  למיצוק העור ולתוספת לחות עם שמן זרעי רוז-היפ אורגני

סרום אנטי אייג'ינג מרוכז רב תכליתי למראה עור צעיר, רען וחלק. מעודד את תהליך ייצור סיבי הקולגן הממצקים התומכים בעור. תמצית סרום במרקם ג'ל קליל לשימוש בוקר וערב.

רכיבים מרכזיים – ויטמין B3 (ניאצינמיד) המסייע לשימור לחות ולמניעת היפר-פיגמנטציה וכתמי עור.

Dragosine® פפטיד (שרשרת חומצות אמינו, אבני הבניין של חלבוני העור) רב תכליתי ויעיל במיוחד אשר מגרה ומשפר את ייצור הקולגן בעור (סיבי קולגן= סיבי חלבון האחראים על מוצקות ויציבות העור בשכבת הדרמיס).  הפפטיד דרגוזין מספק גם הגנה כנגד רדיקלים חופשיים.

חומצה היאלורונית רכיב לחות טבעי המוסיף נפח, לחות וגמישות לעור. שמן זרעי -היפ אורגני מכבישה קרה, בעל אפקט הזנה ויכולת חידוש תאי עור. שמן אגוזי מקדמיה מזין עור בוגר הסובל מפגעי שמש, פרו-ויטמין B5  תורם להרגעת העור.

מתאים לכל סוגי העור ולכל עונות השנה. לשימוש בוקר וערב מתחת לקרם יום/ לילה.

מחיר: 276 ₪ (30 מ"ל)

MULTI-FUNCTIONAL REGENERATING FACIAL CREAM 24H – Rejuvenating & Repairing Facial Cream with Coenzyme Q10 and Organic Rose Hip  Oil – קרם עשיר לחידוש ולתיקון העור עם פעילות היקפית של 24 שעות

מעניק מראה צעיר ורענן בעזרת קו-אנזים קיו 10 ושמן זרעי רוז-היפ אורגני

קרם אנטי אייג'ינג משקם לחידוש תאי העור ולהמרצת פעילותם. מעניק לעור  לחות אינטנסיבית והזנה מוגברת. נוסחה עשירה בנוגדי חמצון וברכיבי מיצוק המוסיפים לעור חוסן ועמידות.

רכיבים מרכזיים:

Rovisome Q10   רכיב אנטי אייג'ינג צמחי שעבר תהליך אנקפסולציה (כדוריות הולכה) להגברת חדירתו לעור ולכן פעיל ומשפר פעילות תאים בעומק העור.

Dragosine רכיב פפטידי נוגד חמצון משפר מוצקות ויציבות העור.  מונע ומעכב תהליכי הזדקנות מוקדמת ולוחם נגד רדיקלים חופשיים. הדרגוזין מונע "גליקציה"- שבירת סיבי קולגן האחראים על מיצוק העור. הפפטיד משפר את עמידות העור בפני נזקי קרינה וסביבה.

חומצה היאלורונית רכיב טבעי לתוספת לחות ונפח לעור. Niacinamide = Vitamin B3 ,  שומר על גוון אחיד ומונע היפר-פיגמנטציה וכתמי עור.  שמן משמש ושמן שקדים עשירים בוויטמינים נוגדי חמצון ובחומצות שומן חיוניות.  חמאת שיאה להזנה מוגברת,  וויטמין E  נוגד רדיקלים חופשיים להגנת העור.

הקרם מתאים לכל סוגי העור ובמיוחד לעור יבש.  מתאים לשימוש בוקר וערב מעל הסרום או קרם ה"פייסליפט".

מחיר: 222 ₪ (50 מ"ל)

MULTI-FANCTIONAL ANTI-AGING 24H Firming & Lifting Facial Cream with Organic Rose Hip Oil – קרם אנטי אייג'ינג רב-תכליתי למיצוק ולמתיחת העור באופן טבעי עם שמן רוז-היפ אורגני

קרם לחות ואנטי-אייג'ינג מרובה פעולות המעניק לעור הרבה מעבר ללחות. הקרם עשיר ברכיבים בוטניים נוגדי חמצון המגנים על העור מפני פגעי סביבה, זיהום אוויר ושמש ולכן מומלץ במיוחד ליום.

רכיבים מרכזיים- שמן רוז-היפ אורגני מכבישה קרה המשפר את העמידות הטבעית ואת חוסנו של העור, ויטמין E  וויטמין B3 המעניקים מראה אחיד לעור, מונעים הזדקנות מוקדמת והיפר-פיגמנטציה (כתמי עור).

Gatuline® In-Tense רכיב פעיל בוטני המעניק "פייס-ליפט". מופק מצמח "העשב החם" הפועל למתיחת ולמיצוק העור עם אפקט מילוי דרמטולוגי של קמטים וקמטוטים.

נוסחת הקרם נספגת במהרה, מטשטשת קמטים וקמטוטים ומעניקה מראה אחיד ורענן לעור עייף.

מתאים לכל סוגי העור ולכל עונות השנה. לטיפול בפנים, בצוואר ובמחשוף.  אידיאלי מתחת לאיפור | לשימוש בוקר ו/או ערב מעל סרום או קרם "פייס-ליפט".

מחיר:222 ₪ (50 מ"ל)

המחירים כפופים לשער הדולר ומקבילים למחירי אירופה | לרכישה און ליין בישראל: www.soul-and-beauty.co.il | אספקה לכל רחבי הארץ

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X