fbpx
צרכנות

השנה יושבים בסוכה אינטרקטיבית

לקראת חג הסוכות משיקה חברת "סוכות נחלים", חברת הסוכות הוותיקה בישראל עם ניסיון של מעל 30 שנה, סוכה עם בד כותנה אינטראקטיבי. בעזרת אפליקציה שמורידים לטלפון הנייד או לטבלט, תוכלו לסרוק את בד הסוכה ולהתחיל בחוויה אינטראקטיבית. סורקים את הבר קוד, מורידים את האפליקציה, נעמדים עם הטלפון הנייד מול התמונה והתמונה מתעוררת לחיים.

ישנם שני דגמים לבד האינטראקטיבי: "בית המקדש ואושפיזין": בדגם של בית המקדש תוכלו להיכנס ולערוך סיור תלת מימד בבית המקדש, לראות את המבנים העתיקים, המזבח, המנורה, הכוהנים ועוד. בדגם של האושפיזין: אברהם, יצחק, יעקב, משה, אהרון, יוסף ודוד, באים לבקר אתכם בסוכה ומספרים כל אחד על עצמו את סיפור חייו. עומדים עם המכשיר הנייד מול כל דמות, שמתעוררת לחיים אצלכם בסוכה.

מבנה הסוכה : סוג וגודל הסוכה משתנה מצרכן לצרכן ומושפע מפרמטרים שונים – החל בגודל השטח הפנוי לסוכה במרפסת או בגינה וכלה במספר האנשים שצריכים להיכנס לתוך הסוכה. בזכות המגוון העצום של החברה כל צרכן יכול לקבוע את גודל הסוכה שהוא רוצה, אורך, רוחב וגובה, ואת סוג הדפנות והסכך שהוא מעוניין בהם, תוך הקפדה על הדרישות ההלכתיות המחמירות ובכפוף לסטנדרטים של בקרת איכות וטיב הסוכה. דפנות הסוכה עשויות מאריג כותנה איכותי ומתאימות לדופן בודדת. לדפנות הבדים שרוולים המותאמים להשחלה על המוט לבנייה קלה ומהירה והם מותאמים לסוכות בגבהים שונים.

בנושא הסכך הקונים יכולים לבחור בין שני סוגי סככים: סכך קני סוף טבעיים המחוברים בסיבי צמח הגווה או סכך רפיה במבוק עשוי מפסי במבוק טבעי המחוברים בצמח הרפיה ועמיד לאורך שנים. שני הסככים בהכשר בד"ץ עדה חרדית ירושלים. את הסכך אפשר להניח על מוטות במבוק בגג הסוכה, למוטות הבמבוק קיימת ערכת חבקי פלסטיק המותאמים במיוחד למוטות הברזל של "סוכות נחלים" ומקבעים את מוטות הבמבוק למניעת תזוזה.

חלק מהחוויה של הרכבת הסוכה הוא הקישוטים, קיים מגוון רחב של קישוטים מתוכם ניתן לבחור, לדוגמא: פירות, שמחת תורה, שרשראות , תליונים,  פירות  pvc, מנורות, סטים, הדפסי בד ופלקטים. סוכות נחלים משיקה באתר המחודש שלה, מחולל להרכבת הסוכה המותאמת באופן אישי.

סוכות נחלים

למידע על נקודות המכירה – היכנסו לאתר http://www.sukah.co.il/ או התקשרו 1800-706-706

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X