fbpx
אופנהחתונות ואירועים

לקראת עונת החתונות expose משיקה: קולקציית חזיות מהודרות לליל הכלולות

לרגל עונת החתונות שבפתח, חברת expose משיקה קולקציית חזיות מהודרות בגווני לבן, שמנת וניוד המתאימה לכלות שבדרך לערב הכלולות החגיגי.

בקולקציה ניתן למצוא מגוון רחב של מותגים, בניהם: המותג הספרדי יוקרתי selmark, מותג החזיות המוביל באיטליה LOVABLE, מותג playtex&bali, liliyette, אקספוז ו-lee cooper.

הקולקציה מציעה מגוון רחב של דגמים אלגנטיים המשלבים תחרות, בד סטן, כותנות סקסיות המגיעות גם בגזרת סטרפלס. עיצוב החזיות נעשה על ידי התמקדות בנוחות והענקת מראה אופנתי, חושני ונשי.

בנוסף, יש כלות שירצו לבחור את החזיה לפי מבנה השמלה ולהתאימה באופן מדויק לשמלה. לכן לא בוחרים את הלבנים לחתונה, לפני שבוחרים שמלה.  אם בשמלה שבחרת אין מבנה או מחוך ואת זקוקה לחזייה, עלייך לבחור חזייה בדגם התואם לדגם השמלה שלך.  לאקספוז מענה לכל גזרה בקולקציה החדשה.

לדגמים שונים של שמלות, מותאמות חזיות שונות:

  • לשמלה בעלת גב חשוף קיימת חזייה עם סגירה נמוכה במיוחד או שקופה
  • לשמלה עם סגירת קולר קיימת חזייה בעלת סגירה דומה
  • לשמלה עם איקס בגב ניתן להתאים חזייה עם כתפיות מוצלבות
  • למחשוף מרובע קיימת חזייה מיוחדת המכונה גזרת בלקונה
  • לשמלת סטרפלס, תתאים חזיית סטרפלס, רצוי בעלת רצועות גומי בצדדים, המונעות את החלקת החזיה בגלל הזעה

מחירים: 340-480 ₪ | להשיג: במשביר לצרכן, O&H, את , רשת אקספוז.

(צילום: יח"צ , עדי אורני)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X