fbpx
איפור וטיפוחאקססוריז ותכשיטיםהורות וילדים

הטרנד הטרופי ששולט בקיץ 2017

נדמה שאיפה שלא מסתכלים הקיץ, אנחנו מוקפות בפלמינגויים , עלים ירוקים ומים כחולים. הטרנד הטרופי שולט בכל מה שסביבנו הקיץ: בגדים, ציפורניים, מוצרי תינוקות וילדים, מוצרים לבית ואפילו בכוסות השתיה שלנו. האמת, אני ממש אוהבת את הטרנד ואם אני לא טסה הקיץ לאיזה אי בודד או ברזיל, א לפחות שאני אהנה מכל הטרופי הזה סביבי. אז אם אתן כמוני והתאהבתן בטרנד, הנה כמה מוצרים שתשמחו שיהיה לכן בבית ונתחיל דווקא מהמקרר.

נכון, אנחנו לא יכולות להכניס עלים ירוקים ועצי דקל לתוך המקרר, אבל אנחנו כן יכולים להכניס פירות טרופים. אפשר לקנות אננס, מנגו, פסיפולורה ועוד, אבל כשאתן חוזרות מהעבודה, בחום הלוהט של הקיץ הישראלי, כל מה שבא לכן לעשות זה לשלוף בקבוק מיץ טרופי, קר וטעים. תכירו את הלהיט החדש של פריגת לקיץ 2017.

פריגת EXTRA ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים

פריגת השיקה ממש לאחרונה סדרת משקאות חדשה וראשונה מסוגה בשוק, תכירו את פריגת EXTRA. מדובר בסדרת משקאות עשירה בפרי (בין 91%-99% פרי), ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים. המשקאות מבוססים על מיצי פירות, במרקם טבעי ואחרי שמצאתי את עצמי קונה מספר בקבוקים, אני יכולה להגיד לכן שהטעם עשיר ומפנק ואחרי כל טעם שטעמתי, הייתי בהלם שזה ללא סוכר. וכשאני אומרת בקבוק, אז מדובר בבקבוק-פחית מדליק עם פקק המאפשר סגירה חוזרת ואם אתן חובבות בקבוקים, אז אני ממליצה לשמור אותם בתום השימוש, לשטוף היטב ולמלא מים ולשתות מהם במקום מבקבוק פלסטיק רגיל (הרגשתי גם שהם שומרים על קור יותר טוב מסתם בקבוק פלסטיק).

פריגת אקסטרה בטעם פירות טרופים
באדיבות הפייסבוק של פריגת

אז אלו טעמים תוכלו למצוא? אננס, מנגו, אננס-פסיפלורה ומיקס פירות טרופים. איפה תוכלו למצוא אותם? במקררים בנקודות המכירה השונים ברחבי הארץ כמו חנויות נוחות (ילו וכו'), פיצוציות, מזון מהיר וכו'. לצערי אני לא יכולה להגיד לכן כמה כל בקבוק-פחית יעלה כי כל מקום קובע את המחיר. מה שבטוח – טעים, טעים, טעים וישתלב נהדר ביום שבת ליד הבריכה או הים (ובינינו, אם גם היה מישהו שיעשה מסאז', בכלל הייתן מקבלות הרגשה שאתן על איזה חוף בתאילנד אוכלות אננס מתוך שקית ניילון עם שיפוד עץ).

קולקציית הקיץ של מנשאי BABYBJÖRN

אתן בטח שואלות את עצמכן מה כבר אפשר לחדש במנשא. האמת, שלמזלנו המנשאים של בייבי ביורן כ"כ טובים, במיוחד המנשא ONE שאין צורך לחדש בו כלום. אבל עד כמה ששחור מתאים לכל דבר, לפעמים הוא קצת משעמם.

אנחנו קנינו את הבייבי ביורן ONE לפני כשנתיים, כשעילאי נולד. מצאתי את עצמי שמה אותו במנשא, ויוצאת לטיולים עם הכלב, ונהנית מכל רגע שהידיים יחסית חופשיות (בכל זאת היו צרכיות להחזיק את הרצועה של הכלב). בהתחלה התלבטנו בין מנשא בד למנשא "רגיל", אבל אחרי שניסיתי בחנות לקשור את מנשא הבד סביבי ללא הצלחה (אני מורידה את הכובע בפני אלו שזוכרות איך קושרים אותו), ואחרי שקראנו על מוצרי בייבי ביורן ושאלנו חברים – החלטנו שזה המוצר בשבילנו.

לפני שאספר לכן על הקולקציה החדשה ואיך היא משתלב בטרנד הטרופי, למי שלא מכירה את המנשא והיא אמא טריה – מומלץ בחום !!! כבר שני ילדים שנהנים לנו במנשא ולנו כיף לשים אותו כי הגב לא הולך.

מנשא בייבי ביורן ONE הוא מנשא ארגונומי רב תכליתי עם נוחות מרבית המתאים לנשיאה פנים אל פנים ולנשיאה על הגב. מנשא ONE מתאים מגיל לידה (מ-3.5 קילו) עד גיל 3 (15 קילו), ומספק תמיכה אופטימילת לראש, לגב ולירכיים. המנשא נבדק ואושר על- ידי מיטב רופאי הילדים המובילים בעולם, והוא בטוח לחלוטין לשימוש. המנשא מצטיין בעיצוב ארגונומי רך ונעים עם מושב מרופד. הוא כולל תפרים חיצוניים להתאמת מיקום הרגליים וחגורת מותניים ורצועות כתף מרופדות, המאפשרות פיזור משקל אופטימאלי.

ניתן להלביש את המנשא וללכת עם הבייבי ב-4 צורות, כאשר בערוץ היו טיוב שלהם תוכלו למצוא סרטונים שמדגימים איך להלביש ואיך להכניס את הבייבי בצורה בטוחה (אני אישית צפיתי בהם מספר לא מעט של פעמים ותרגלתי על "יבש", כלומר, עם בובה שהייתה לנו בבית, לפני שהכנסתי את הגדול. עם הקטנה זה כבר כמו לרכוב על אופניים).

אז איך מנשא בייבי ביורן ONE משתלב בטרנד הטרופי? הם החליטו להוציא קולקציה מיוחדת בהשראת אבות מודרנים ובהשארת הקיץ. הקולקציה מגיעה ב-6 אפשרויות בחירה: ורוד, קקאו, גווני ג'ינס חדשניים ואלמנטים גרפיים של עלים מעוצבים וכמובן שניתן להשיג אותה בחנויות תינוקות או לקנות ישירות מהאתר הישראלי שלהם (www.babybjorn-israel.co.il) ב-890 ₪ (אם אתן שואלות אותי, אז המנשא עם העלים מהמם בעיני ולמרות צבעיו הכהים, מתאים לשני המינים).

מנשאי בייבי ביורן ONE קולקציית קיץ 2017
באדיבות: www.babybjorn.com

ציפורניים מושלמות בגוונים טרופיים וחותמות

אוי כמה שאני אוהבת לקים וציפורניים מסודרות. מי מכן שעוקבת אחרי באינסטגרם יודעת את זה ואף רואה את הציפורניים שלי עם הג'לים השונים והחותמות שאני מעלה מדי שבוע. כן, ימי שבת בצהריים, כשהילדים ישנים, זה הזמן שאני יושבת לסדר את הציפורניים, לעשות לעצמי ג'ל ולקנח בחותמות. והטרנד הטרופי לא פסח על הציפורניים של נשות העולם…ואם דואר ישראל יחליטו להביא לי את החבילה שתקועה כבר מלא זמן במרכז המיון במודיעין, יש מצב טוב שעד סוף הקיץ הטרנד גם לא יפסח על הציפורניים שלי.

החותמות הטרופיות של MOYOU LONDON

את MOYOU LONDON הכרתי בזכות חברה המכורה לציפורניים כמוני. שתינו עוקבות באינסטגרם אחרי נשים המעלות סרטוני ציפורניים ובחצי שנה האחרונה צד את עינינו הדבר הזה שנקרא Stamper ו-Scraper. אני הייתי פאסיבית וצפיתי בסרטונים בקנאה, בעוד בת-אל, החברה, עשתה מעשה וקנתה חותמות ולקים לחותמות והחלה ליישם את מה שראתה בסרטונים. To make a long story short – בת-אל גרמה לי להתמכר לחותמות ואני מצאתי את עצמי מתלהבת מהחותמות של MOYOU LONDON שגם ניתן לרכוש ברשת סופרנייל, דרך האתר https://www.talktothehand.co.il או פשוט דרך האתר הבריטי שעושה משלוחים חינם לארץ (https://moyou.co.uk – המלצה שלי, תוסיפו עוד כמה פאונדים ותעשו משלוח דרך DHL וכך לא תחכו עשור עד שדואר ישראל יספק לכן את החבילה).

באתר הבריטי תוכלו למצוא אינספור פלטות טרופיות, דוגמאות וסרטוני השראה, כמו אלה:

לקים בגוונים טרופים של CHIC

את הלקים של CHIC כולנו מכירות. אני כותבת עליהם לא מעט באתר והאמת – מגיע להם. מדובר בלקים מעולים, עם צבעים מרהיבים, נעימים ונוחים למריחה ולאחרונה גיליתי שהם גם עובדים מעולה עם החותמות.

בקיץ שעבר הם הוציאו קולקציה מושלמת שנקראת My Lovely Vacation שאת גווניה עדיין ניתן למצוא ברשתות הפארם השונות, והקיץ הם הוציאו קולקציית רטרו אך הצבעים מתאימים מעולה לטרנד הטרופי.

שיק - קולקציית הלקים לקיץ 2017
קולקציית קיץ 2017 – רטרו שיק (באדיבות עמוד הפייסבוק של CHIC)

דרך אגב, אם אתן מחפשות ארגונית ללקים, אז אני ממליצה בחום על הארגונית השקופה של ביוטיקייר. היא גם במחיר שווה לכל כיס (39.90 ₪), וגם עושה את העבודה.

ארגונית מיוחדת ללקים  ביוטיקייר
צילום: יח"צ

אם אתן לא טסות לתאילנד – הביאו את תאילנד אליכן הביתה עם הקולקציה הטרופית של קרן דניס

גם על קרן דניס כתבתי לא מעט, והאמת אני מחבבת אותה. לקרן דניס יש סטודיו לעיצוב ומה שנחמד בו זה שאתן יכולות לעצב את הבית עם מוצרים איכותיים ויפים מבלי לקחת הלוואה מהבנק. עוד דבר שנחמד בסטודיו – מי שלא יכולה להגיע אליו, כמוני למשל, כי הוא נמצא בקרית טבעון, יכול לרכוש את המוצרים דרך החנות שלה במרמלדה או באמצעות האתר המאובטח (http://www.kerendenis.com/he/homepage).

גם קרן נשאבה לטרנד הטרופי והשיקה ממש לאחרונה קולקציה טרופית ססגונית, מלאת חיים ושמחה ובעיקר צבעונית אך לא צבעונית מדי. הקולקציה מספקת לקיץ מראה נשי, עשיר וסקסי והכי חשוב – הרבה מאוד סטייל לבית (ועד כמה שזה יכול להראות נשי, אם משלבים את זה נכון, אז גם בני הזוג יתלהבו ולא יגידו שבבית אין אלמנטים גבריים).

תוכלו למצוא שילוב צבעים עז – ירוק, כתום וצהוב, יחד עם צבעי פסטל עדינים. הדפסים אקזוטיים של עצי בננה, דקל, פרחי היביסקוס, אננסים, אבטיחים, קקטוסים ופלמינגו – ממלאים אותנו בחלומות על חופשה באי.

וכפי שאמרתי – מחירים שפויים לסטודיו עם פרטי עיצוב:

  • כריות  נוי מעוצבות, בעלות אלמנטים טרופיים קלאסיים: פירות, צמחיה ופרחים בגודל 40X40 ס"מ, כאשר צד אחד דמוי עור עם הדפס וצד שני כותנה – 109 ₪ ליחידה
  • פליימטים ויניל בצורת משושה בשישה עיצובים שונים: בננות, אננס ,קקטוסים, אבטיחים ועלים ירוקים – 35 ₪ ליחידה

(באדיבות האתר של קרן דניס, צילום: יפעת בשבקין)

קולקציית הקיץ לבנות של The Children's Place

הטרנד והצבעים הטרופיים לא פוסחים על הילדים, ורשת האופנה האמריקאית לילדים The Children's Place גם יוצאת במבצע קיץ (עד סוף החודש 30%-50% הנחה), וגם דואגת להשאיר את הקטנות שלנו אופנתיות. בחנויות ברחבי הארץ תוכלו למצוא מגוון שמלות קלילות מבד אריג, כותנה או שיפון, שמלות צבעוניות, בהדפסים פרחוניים וטרופיים ובשילובים מעניינים. קולקציית השמלות מציעה מגוון סגנונות, החל משמלות מסתובבות, שמלות קומות ועד לשמלות במראה שאנטי ונקי. השמלות מגיעות במידות 4-14 ומתחילות מ-59.90 ₪.

(באדיבות האתר של The Children's Place)

כי צריך משהו מרווה על שפת הבריכה – סנגרייה EL SOL

סנגרייה EL SOL
צילום: יח"צ

אם אתן דווקא בקטע של אלכוהול אז תכירו את המשקה שעשה עליה – הסנגריה.

סנגריה EL SOL, קוקטייל יין בטעמי פירות המיוצר בספרד, מכיל 7% אלכוהול בלבד ומגיע מוכן לשתייה ישר מהבקבוק. ניתן להגישו קר בימי הקיץ החמים, לחמם בימי החורף הקרים או להגישו כקוקטייל פירותי עם פירות חתוכים.

הסנגרייה מכילה 7% אלכוהול בלבד ומתאימה באופן מושלם לימי הקיץ הלוהטים בישראל ולמגוון הזדמנויות שתייה כמו מסיבות, ים, אירועים, פיקניקים.

סנגריה (בספרדית – Sangría פירושה "מדמם"/"דם" וזאת בשל צבעו האדום והמיוחד של הקוקטייל הדומה ליין אדום) הינה קוקטייל יין מרענן בטעמי פירות המוגש קר או חם. מאז ומתמיד הייתה ידועה כקוקטייל האלכוהולי המסורתי והפופולארי בספרד ובשנים האחרונות הפכה לטרנד מוביל בעולם כולו.

הצעת הגשה: חותכים תפוח ותפוז לקוביות קטנות, מניחים בכוס יין אדום, מוסיפים קרח ומוזגים.

מחיר מומלץ לצרכן:  29 ₪  ניתן להשיג ברשתות השיווק הנבחרות וחנויות היין ברחבי הארץ

ולסיום – חגיגה באווירה טרופית חד פעמית!

כדי לחגוג את כל האווירה הטרופית כדי מאוד שיהיו לנו אביזרים מתאימים ולכן, אם אתן מתכננות מסיבה טרופית אתן חייבות להסתכל על הכלים החד פעמים המושלמים של Party in a Box – כל הפריטים כאן: https://www.partyinabox.co.il/ימי-הולדת-לפי-נושא/floral-and-tropical/חגיגה-טרופית.html

אם רק היה לי כוח לחגוג יום הולדת עם חברים השבוע, ללא ספק זה היה באווירה טרופית (וכן, חגגתי 35 לפני יומיים וכך נתתי לזה להחליק)

כלים חד פעמיים טרפיים
באדיבות האתר Party in the Box
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X