fbpx
הורות וילדיםצרכנות

דמי חנוכה – מתנות שהילדים ישמחו לקבל

אין ילד שלא מחכה לדמי חנוכה. בואו נודה בזה, גם אנחנו, נשמח לקבל דמי חנוכה. יש משהו מרגש בלקבל מתנות והפתעות מבלי שזה יהיה יום הולדת, ולכן ריכזתי עבורכן מתנות נהדרות לחנוכה, שכל ילד (או אמא, במקרה שיש קטנטנים בבית) ישמח לקבל !

מתנות לתינוקות ופעוטות

סט למיטת תינוק של TOTS

לפני שהילדה נולדה הכנו לה את החדר ובין היתר קניתי מגן ראש למיטה. עם הגדול היה לנו מגן ראש שלם, שהקיף את כל המיטה והפעם החלטנו ללכת על מגן ראש שמקיף חצי מיטה. אחרי שהילדה נולדה וגילינו שהיא אוהבת להתכרבל בשמיכות, עוד יותר שמחנו שמדובר בחצי מגן ראש כי ידענו שיבוא היום שנרצה לקנות לה שמיכה קצת יותר עבה לחורף. והנה, לקראת החורף באמת החלטנו שאנחנו קונים לה שמיכה עבה יותר מעוד שמיכת פליז אבל לא ממש שמיכת פוך כמו שלנו. תוך כדי השיטוטים השבועיים שלי באתר מאמא גורו הגעתי לסט למיטת תינוק של toTs. למי שעוקבת אחרי האתר יודעת שאני אוהבת את המוצרים שלהם ובטח ראתה את הסקירה שעשיתי על תיק ההחתלה, וזה היה רק עניין של זמן עד שארכוש עוד מוצר שלהם. והנה, בתחילת נובמבר זה קרה – סט למצעי תינוק הכולל מגן ראש, שמיכה עבה וסדין למיטת תינוק.

בחרתי בסט הורוד עם החתול. הוא הגיע עם שליח עד הבית והגיע בקרטון סגור. כשפתחתי את הקרטון גיליתי את הסט בתיק ניילון אטום שהגיע בזמן המושלם כי הייתי חייבת מקום לאחסן בו צעצועים ישנים 🙂
כאמור, הסט כולל 3 חלקים: מגן ראש (חצי מיטה) במידה 176X32 ס"מ (חיצוני 100% כותנה / מילוי 100% פוליאסטר), שמיכת קווילט 120X100 ס"מ וסדין מיטה 70X140 ס"מ (מתאים לכל מיטות התינוק בגודל סטנדרטי). הסט עשוי 100% כותנה ג’רסי משובחת, כאשר בדי הסט עברו תהליך של עיבוד המעניק להם רכות ונעימות יוצאי דופן. כמו כן הסט משולב באפליקציה קסומה ובמקרה שלי – חתול חמוד עם ציפור קטנה.

הכנסתי אותו לכביסה ראשונה בנפרד ממצעים אחרים ומכיוון שלא יכולתי לחכות כן הכנסתי אותו למייבש. הוא יצא מהמם מהמייבש ושום דבר לא נהרס. הרכות שלו נשארה רכה מתמיד והשמיכה לא נהרסה. עדיין "פוכית" כמו שהייתה לפני, טיפונת התקמטה לי אבל זה בגלל ששכחתי ללחוץ על אופציית ה"נטול קמטים" שיש לי במייבש. מאז עברו קרוב ל-4 שבועות ואני מכבסת את כל הסט מדי יום ששי, מכניסה למייבש והוא יוצא מושלם !

ומה חושבת הילדה? היא בעיקר נהנית וישנה מעולה. היא מתחילה את הלילה כשאני מכסה אותה ומתישהו עוברת לישון על השמיכה. בבוקר היא מתעוררת כולה חמימה ונעימה ואני ישנה רגועה כי אני יודעת שהיא עם בדים נושמים (היא מאוד אוהבת לישון עם הפרצוף שלה או בתוך המגן ראש או בתוך השמיכה – כשהיא על הבטן).

מחיר הסט: 379 ₪ וניתן להשיג אותו באתר מאמא גורו – https://www.mamaguru.co.il/מוצר-סט-מצעים-קלאסי-100-כותנת-מלאנג . מי שמזמינה אותו דרך מאמא גורו מקבלת גם זוג סדינים במתנה, אז בפועל נותנים מתנה דיי גדולה (הלינק הוא לסט שאני בחרתי – הורוד עם הינשופים, אבל כן יש אותו בצבעים ודוגמאות שונות, אז תרגישו חופשי לחפש ולבדוק באתר כי אין ספק שזו אחת המתנות היותר שוות לתת ובמיוחד לקבל ?)

כרבולית משותפת לאם ולתינוק של לורה סוויסרה

כשמילה נולדה לפני 9 חודשים היה קר. חודש מרץ, מדי פעם גשום ורוב היום התכרבלנו יחד בשמיכת הפוך שלי (אל תדאגו, בצורה שנעים לה והיא חלילה לא נחנקת).היו לה שמיכות שלה אבל הן היו שמיכות המיועדות לתינוק ומיותר לציין שלא ממש כיסו אותי, ולכן השתמשתי בפוך כדי שיהיה נעים לשתינו. חברות יודעות על האהבה שלי להתכרבלות עם הילדים ולאחרונה קיבלתי מתנה מושלמת במיוחד לפעולה זו – סט שמיכות לאם ולתינוק להתכרבלות משותפת של לורה סוויסרה.

אני קיבלתי סט בצבע אפור (כי קצת מתחיל להמאס לי מהורוד), וראיתי שיש באתר גם סט ורוד וסט בז'. השמיכות הן מבד פוליאסטר נעים ומפנק, כאשר השמיכה של התינוק בגודל: 76/101 ס"מ והשמיכה של האם היא בגודל שמיכת יחיד – 127/152 ס"מ. לצערי לא הספקתי לצלם את הסט כי הכנסתי אותו למכונה, מייבש ולקחתי אותו איתנו לארוחת ששי אצל חמי וחמותי וזה נשכח שם, אבל כן הורדתי תמונות יח"צ מהאתר של לורה סוויסרה אז אני מקווה שהתמונות יהיו שוות קצת יותר מ-1000 מילים. ניתן להזמין את הסט באתר של לורה סוויסרה – https://laura-swisra.co.il – או בחנויות למוצרי תינוקות והמחיר שלה: 109 ₪.

 

הכלבלב הנבון

חברת הצעצועים סקאל טויס – היבואנית הבלעדית של חברת הצעצועים המובילה בעולם MATTEL, המשווקת משחקים האהובים על הילדים, של המותגים הכי נחשקים:  ברבי, דיסני, הוט ווילס, פישר פרייס ועוד… מציגה את חזרתו למלאי של צעצוע ההתפתחות הפופולארי – הכלבלב הנבון.

הכלבלב הנבון, מבית פישר פרייס, הינו משחק התפתחותי מוסיקלי מסדרת  "צחק ולמד". הכלבלב הנבון הוא למעשה בובת כלבלב רכה וחמודה השרה, מדברת, צוחקת ומדקלמת. על הבובה כתובים שמות אברי הגוף.

הכלבלב הנבון בעל שלושה שלבי לימוד המתאימים להתפתחות התינוק. השלב הראשון הוא למידה: לוחצים על אברי הגוף השונים ולומדים את שמם ואת הצבעים השונים, מספרים ואותיות. השלב השני משחקים ושירים: לוחצים על אברי הגוף השונים, משחקים ושרים יחד עם מנגינות מוכרות והשלב השלישי הינו משחקי דמיון והחלפת תפקידים המציגים שירים ומנגינות כמו גם אמרות וביטויים. באמצעות הכלבלב מכיר התינוק את איברי הגוף, צבעים, צורות, ספרות ושירים מוכרים.  הבובה פרוותית ונעימה ומהווה מעין חבר שתוך כדי משחק מעשירה ומלמדת את השפה.
מוצר הוא דו לשוני ומלמד עברית ואנגלית.

טווח גילאים: 6 חודשים ועד גיל 36 חודשים | מחיר מומלץ לצרכן: 199.90 ₪ | להשיג ברשתות הצעצועים המובחרות

סדרת כלי נגינה לפיתוח החוש המוזיקלי לילדים – מבית פישר פרייס

חברת הצעצועים סקאל טויס – היבואנית הבלעדית של חברת הצעצועים המובילה בעולם MATTEL (מאטל), המשווקת משחקים לילדים, של המותגים:  ברבי, הוט ווילס, פישר פרייס ועוד… משיקה סדרת כלי נגינה של המותג פישר פרייס, לפיתוח החוש המוזיקלי של התינוק.

סדרת כלי הנגינה החדשים מבית פישר פרייס, הינם משחק התפתחותי מוסיקלי הבאים בגדלים שונים, מתואמים לילדים, ומטרתם לפתח את החוש המוזיקלי שלהם. ניתן להשיג את כלי הנגינה במגוון צורות בהם: פסנתר פיל, מערכת תופים פנדה, פסנתר פנדה, מיקרופון מקליט, אולפן מוזיקלי, מחצלת ריקוד מוזיקלית, מיקרופון לשירה בציבור, גיטרה מוזיקלית, מערכת תופים אורות, פסנתר אריה, מערכת פסנתר אריה, פסנתר ג'ירף ומחצלת ריקוד חיות מוזיקלית. כלי הנגינה הינם מיוחדים עבור ילדים קטנים ובאמצעותם ניתן לשבת ולגלות דברים חדשים. הכלים מנגנים ושרים, ובחלקם אף ניתן להקליט את הילדים ולהשמיע לו לאחר מכן.

טווח גילאים: 2+ | מחיר מומלץ לצרכן: עד 189 ₪ | להשיג ברשתות הצעצועים השונות

(צילום: יח"צ)

סט מעוצב לתינוק של שמיכת פליז וכרית תמיכה לראש – לורה סוויסרה

על השמיכה הזאת אני שמחה להמליץ באופן אישי. שמיכה כזאת רכה ונעימה והתוספת של הכרית ראש בכלל מפנקת. את השמיכה קניתי לקטנה שלי כדי שיהיה לה עם מה להתכסות בחורף בגן. היא מושלמת ללול או לעגלה, ולמען האמת, היא גם מתאימה למיטת תינוק. הכרית מעולה לתינוקות שרק נולדו ומתקשים להיות על הבטן ולהרים את הראש, אך מכיוון שאנחנו כבר עברנו את השלב הזה – אנחנו משתמשים בה בעיקר כשבא לה להתפנק ולנוח תוך כדי משחק והיא נשכבת בחדר משחקים ורואה את אחיה הגדול משחק או עושה לה הופעה.

השמיכה מבד פליז נעים ומפנק, הכרית מותאמת לתמיכת הצוואר של התינוק בזמן הנסיעה, בבוסטר או בסל קל. מיועד לתינוקות עד גיל שנתיים. השמיכה מגיעה בצבע אפור עם כרית פילון או בצבע ורוד עם כרית ינשוף.
היא עשויה 100% פוליאסטר, כאשר גודל השמיכה- 75/100 ס"מ וגודל הכרית- 23\20 ס"מ.

מחיר: ₪42 | להשיג בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ברחבי הארץ ובאתר החברה – https://laura-swisra.co.il

הנה כמה תמונות שאני צילמתי, ותמונות יח"צ שהורדתי מהאתר.

סינר עם שרוול ארוך של לורה סוויסרה

עוד מוצר שאני אישית מאוד אהבתי, הוא סופר שימושי וגם הוא מבית לורה סוויסרה – סינר עם שרוול ארוך.

מילה שלי בת 9 חודשים וסוף סוף לומדת לאכול כמו שצריך. התאבון נפתח ואיתו ההתנסות במרקמים, בלאכול לבד ובעיקר בלהתלכלך. זה שאני שמה עליה סינר זה נחמד, אבל בסופו של יום גם השרוולים שלה טועמים מהאוכל והבגד עדיין מתלכלך בצורה דרסטית. לכן, שמחתי מאוד לגלות את הסינר עם השרוולים.

הסינר עשוי מ- PVC, בעוד השרוולים עשויים 100% כותנה. ניתן לכבס אותו (רק רצוי ללכת לפי הוראות הכביסה) ומעבר לשימוש הברור של סינר בזמן ארוחות, אני גם חושבת שהוא נפלא כסינר לזמן יצירה כשנותנים לקטנטנים להתעסק עם צבעי ידיים ולא רוצים שהבגד יחטוף. הוא נסגר עם סקוץ' מאחור וממש קל להלביש ולהסיר אותו. אני רכשתי את הורוד עם ההלו-קיטי, אך הוא גם מגיע בצבעי תכלת וצהוב.

מחיר: 32 ₪ | להשיג בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ברחבי הארץ ובאתר החברה – https://laura-swisra.co.il

מתנות לילדים ונוער

ערכות ארכיאולוג צעיר עם "מאובני" דינוזאורים מבית אקספלור toys

אני חולת היסטוריה ומאז ומעולם היה לי חלום לעשות תואר בהיסטוריה וארכיאולוגיה. מצד שני, תמיד אהבתי אינטרנט ומחשבים ובינינו זה קצת מכניס יותר לעו"ש, ככה שאת האהבה להיסטוריה – השארתי לערוץ ההיסטוריה ולקטעי עיתונות שצצים מדי פעם ב-YNET ומאקו.

פתאום הגיע חנוכה והתחלתי לחפש מתנות לילדים של חברים ונתקלתי בערכות ארכיאולוג צעיר ומיד ידעתי שזו המתנה המושלמת כי הם יהנו וישחקו במשחק שונה מכל היתר, ואני אוכל לעזור להם "לחפור" ולהגשים את החלום להיות אכיאולוגית. מדובר בערכות המכילות אבן גבס ובתוכה חלקי מאובנים של דינוזאור (בכל ערכה יש דינוזאור מסוג אחר). בערכה ניתן גם למצוא כלי עבודה שיעזרו לילדים "לחפור" באבן ולהוציא את החלקים השונים – משקפת וכלי חפירה. שימו לב שיש 34 דגמים שונים, כאשר כל דגם מכיל דינוזאור אחר, גודל שונה ואביזרים שונים: בערכה הגדולה שקניתי היה גם משטח פלסטיק שאליו "מפנים" את חלקי המאובנים אחרי החפירה, מדבקות, חוברת קומיקס ופוסטר. ממה שראיתי בחנות היו גם דגמים מדליקים של דינוזאורים זוהרים בחופש.

את המתנות נתתי לילדים בני 9 ו-11 והם התלהבו מאוד. אמא שלהם בכלל התלהבה כי סוף סוף הם יצאו מהמסארטפונים והפעילו את המוח והדמיון. היא אמרה שהם ישבו הרבה מאוד זמן, חפרו בעדינות ובכיף ואח"כ הרכיבו את הדינוזאורים. היא סיפרה שהם כ"כ התלהבו, שהיא הלכה לקנות להם עוד כמה ערכות כדי שיהיה להם מבחר דינוזאורים בבית.

המחירים נעים בין 49 ₪ – 249 ₪ תלוי בגודל הערכה וניתן להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות.

ערכות הארכיאולוג הצעיר
ערכות הארכיאולוג הצעיר

פאזלים זוהרים מבית Dino

פאזל זוהר מבית dino רשת פאזלנד
צילום: אתר פאזלנד

אם יש משהו שאני תמיד שמחתי לקבל (ולא משנה אם כילדה או אפילו עכשיו כאמא לילדים) זה פאזלים. איך אני אוהבת פאזלים. אני יכולה לשבת שעות על פאזלים וככל שיש יותר חלקים – ככה יותר טוב. נראה לי שירשתי את האהבה לפאזלים מאמא שלי כי גם היא יכולה לשבת שעות על פאזלים ובחורף תמיד היינו משתלטות על השולחן הגדול בפינת אוכל ויושבות ועושות פאזלים ביחד.

את האהבה הזאת אני מקווה להוריש גם לילדים שלי ולמרות שהם עדיין קטנים ולא ממש מסוגלים לעשות פאזלים (מלבד כאלה שמתאימים את הצורה למקום המתאים), אני כן משתדלת לקנות פאזלים כמתנות והנה רעיון למתנה מהממת לילדים בני 5 ומעלה.

מדובר בפאזל זוהר של 100 חלקים גדולים (גודל XL), הזוהרים בחשיכה וזה בכלל הופך את הפאזל לאקסטרה מיוחד ומתאים לחנוכה. הוא מבית DINO ונמכר ברשת פאזלנד. הפאזלים מגיעים בתמונות הלקוחות מסרטים ידועים כמו Cars, Frozen, נסיכות ועוד. הפאזלים סופר איכותיים ולא מתעקמים או מתקלפים.

כל פאזל עולה 59.90 ₪ וניתן להיכנס לאתר של פאזלנד לראות איפה הסניף הקרוב לביתכן, או להזמין ישירות ממנו – https://www.puzzleland.co.il

דרך אגב, אם אתן מחפשות עוד מתנה לילדים בגילאי 8 ומעלה חובבי דינוזאורים וארכיאולוגיה אז יש ברשת פאזלנד ערכת חציבה מהסדרה המדעית מבית Ravensburger. המשחק כולל בלוק ואיזמל חפירה באמצעותו חוצבים בבלוק עד שמתגלה שלד אדם, גולגולת ושני מיני דינוזאורים. השלדים האטרקטיביים זוהרים בחשכה ומאירים את החדר וחווית הגילוי העצמי מעצימה את הילד. מחיר: 39.90 ₪.

חגיגה של יצירה לחנוכה מרשת דן דיל

מתנה מושלמת לילדים שאוהבים עבודות יצירה. אני קניתי את כל מה שתראו בתמונות בפחות מ-100 ₪ ברשת דן דיל (אני קניתי בסניף נס ציונה, אבל ניתן להיכנס לפייסבוק שלהם ולחפש את הסניף הקרוב לביתכן -https://www.facebook.com/dan.deal.ns), בכדי להכין את הגדול שלי (בן שנתיים ו-9) לחנוכה. אבל אין ספק שאם הילדים שלכן אוהבים עבודות יצירה – הם ישמחו לקבל את המתנה הזאת גם במהלך החג.

יש מגוון עבודות יצירה לחג: שטיחי ענק לצביעה ומשחק עם סביבונים, חנוכיות להרכבה וצביעה כמובן, סביבונים גדולים לצביעה, מ-ל-א מדבקות ועבודות יצירה המשלבות צביעה+מדבקות, סינרים עם מתכונים ללביבות לצביעה, תיק בד לצביעה, חוברות צביעה המגיעות עם מכחול וצבעי מים ועוד ועוד. דרך אגב, חוץ ממגוון סביבונים שניתן למצוא בחנות, אני התלהבתי מסביבון ספינר ! כן כן, 2.5 ₪ לספינר שכתוב עליו "נס גדול היה פה". הוא מסתובב נפלא ולמען האמת, מעביר את הזמן דיי יפה.

הנה כמה תמונות של מה שקניתי, של בני והאחיין שלי צובעים ושל בני משתעשע עם חוברת צביעה, מכחול וצבעי מים, אהה כן – וסרטון קצר שלי מתלהב מהספינר 🙂

שמיכות הענן של basic studio

שמיכה עשויה 100% כותנה אורגנית סרוקה וסרוגה במילוי הולפייבר רך ומפנק. השמיכה מתאימה לכל עונות השנה ומגיעה בגדלים kids/יחיד/זוגי/קינג.

מחירים 209-579 ₪ | להשיג ב- https://basic-studio.com

(צילום: כרמית חסין)

בית ברבי מתקפל

ברבי אינה עוד רק סמל יופי, אלא מביאה גם עולמות תוכן שלמים. הבובה האייקונית שמלווה דור-דור מאז 1959 ממציאה עצמה מחדש מידי שנה והופכת בכל פעם לדמות אחרת.

סקאל טויס, היבואנית הרשמית של יצרנית הצעצועים מאטל, משיקה בימים אלה בית ברבי מתקפל – בית גדול המתקפל למזוודה שאפשר לקחת לכל מקום. בית הברבי המתקפל כולל: חדר אמבטיה, מטבח, מיטה/ספה בקומה השנייה ועוד. הבית מתקפל בצורה נוחה וקלה למזוודה, כך שניתן ליהנות ממנו גם מחוץ לבית.

בית הבובות המתקפל של ברבי הוא מקום חלומי, המזמין את הילדות לחיים המדהימים של ברבי בדרך לא שגרתית, שלא הייתה קיימת בעבר. מעניק חווית שעשוע והנאה רבה. הוא מעניק הזדמנות לכל אותן הילדות אשר רוצות לדעת איך זה מרגיש להיות "נשים קטנות" ומאפשר להן לעצב את בית החלומות כפי שהן היו רוצות לעצב את ביתן האמיתי.

מחיר מומלץ: 299.90 ₪ | ניתן להשיג בכל חנויות צעצועים המובחרות

פינוקיות

המותג expose משיק לחורף הקרוב, קולקציית פינוקיות חמימות לבית. הרי חורף זה בדיוק הזמן לשבת על הספא ולהתכרבל עם הילדים והפינוקית, וכמובן לא לשכוח עם כוס שוקו חם.

את הפינוקיות החדשות ניתן למצוא בצבעי פסטל עדינים ומפנקים שיתנו חמימות בעונה הקרה. הפינוקיות בעלות קפוצ'ון, מוצעות בגווני ורוד בייבי וכחול. הפינוקיות מעניקות תחושת חום מקסימאלית תוך מטרה לוותר על בגדי החורף המסורבלים ובקיצור פשוט להתפנק.

מחיר: 160-170 ₪ | להשיג בחנויות: המשביר לצרכן, H&O, אפרודיטה, בוניטה, פיתויים, את, רשת אקספוז וברשתות המובחרות

מתנות לחג של קרן דניס

בסטודיו של קרן דניס ניתן למצוא מגוון פרטי עיצוב לחדרי ילדים, אבל כאלו שילדים באמת ישמח ויתלהבו מהם. הפריטים במחירים שונים וניתן למצוא אותם באתר של קרן דניס – https://www.kerendenis.com, בחנות הסטודיו בקרית טבעון – בתיאום מראש בטל': 054-5405805 ובחנויות עיצוב נבחרות ברחבי הארץ.

(צילום: עזרא מזרחי, יפית בשבקין | סטייליסטית: שירלי רווה)

שעון בהתאמה אישית של SWATCH

מותג השעונים השוויצרי סווטש משיק קונספט חדש: שעון בהתאמה אישית – כל אחד יכול לעצב בעצמו את השעון הייחודי שלו, בהתאם לאופיו, אהבותיו והעדפותיו.

חברת השעונים העולמית סווטש מיישרת קו עם הטרנד החם ביותר בעולם האופנה: התאמה אישית ופרסונליזציה של הבגד והאבזור ומציעה לקהל לקוחותיה שעון בהתאמה עצמית.  הלקוח בוחר לעצמו את ראש השעון, חלק עליון ותחתון של הרצועה ואפילו חבק ובחנות מרכיבים לו את בחירתו תוך דקות בודדות. כך נוצר שעון ייחודי ללקוח – למרכיב.

חלקי השעון מאופיינים בצבעי פסטל עליזים ובולטים ככתום, ורוד, צהוב, כחול. הרצועות מורכבות מצבע אחד ויותר, על חלקן אף מופיעה דוגמא של פסים, כוכבים, וכו'. החבקים קיימים בצבע אחיד או עם עיצובי הדפס שעונים לציון אירועים מיוחדים כגון: עוגת יום הולדת, לב, כוכב ואף סיום לימודים,המרכיבים יחד שעון אישי עם אמירה אופנתית עדכנית.

טווח מחירים לצרכן: 279-360 ₪ | להשיג בחנויות סווטש ברחבי הארץ

מתנות שוות במיוחד מהאתר No-Risk

"אנו רואים בשנתיים האחרונות ביקושים הולכים וגדלים למשחקים טכנולוגיים כמתנה לילדים ולנוער לקראת החגים הגדולים. לפני ראש השנה היה לנו ביקוש ענק לרחפנים, ולקורקינטים חשמליים – שהסתמן כמתנה המועדפת  לנוער ולילדים בוגרים. השנה אנו צופים כי לצד הקורקינטים שעדיין מובילים בקטגוריה, יהיה ביקוש רב גם למשחקים מבוססי שלט רחוק המתאימים גם לילדים קטנים, ולמוצרי גלגלים נוספים חדשים שיושקו לקראת החג כגון מכונית פדלים לילדים" אומר דימה אסכינדזה, מייסד No Risk.

"לעומת אתרים מתחרים סינים, המאפשרים הזמנות עם משלוחים של שבועות ארוכים ואף חודשים, השרות החדשני אותו השקנו לאחרונה, המאפשר אספקה כמעט מיידית, וללא תשלום, עד 5 שעות, מאשדוד ועד רעננה, יעניק ללקוחותינו שקט נפשי, ואת הרוגע להזמין מתנה לחג מבלי להיות בלחץ שהמתנה לא תגיע מסין" אומר אסכינדזה

המתנות המובילות באתר www.no-risk.co.il לקראת חג החנוכה:

מכונית פדלים לילדים קטנים ברג באזי רייסינג BERG Buzzy Racing (מחיר: 649 ₪)

מכונית פדלים לילדים חייבת להיות איכותית על מנת לשלב בין הנאה לילדים ושקט נפשי להורים. ה-BERG Buzzy Racing מציגה שילוב כזה בקלות רבה בזכות היותה פיתוח ייחודי עבור קטנטנים מגיל שנתיים ועד 5. המכונית משלבת פטנט שפותח במיוחד להתאמה לרכיבה ראשונית לפעוטות, כך שבהחלט ניתן ליהנות מהמכונית לשמחת הילדים וההורים גם יחד.

המכונית מצוידת בכידון ובכסא מתכוונן. בנוסף, נהנה הנהג הקטן מגלגלים איכותיים שמיוצרים מגומי אמיתי ברמה גבוהה. כך, בניגוד לגלגלי פלסטיק פשוטים שיש היום בלא מעט מכוניות, ה-BERG Buzzy Racing מציגה עוד סיבה מדוע דגם זה זכה בפרסים יוקרתיים בעולם, כולל מוצר השנה בזכות הייחוד שלו.

מכונית על שלט לשטח ומים Taiyo Adventurer Amphibious (מחיר: 349 ₪)

תמיד חלמתם לשחק עם המכונית על שלט שלכם גם במים? עכשיו אפשר! מכונית על שלט לילדים עם גלגלים 4×4 לנסיעות בכל תנאי שטח, כולל בתוך מים.

  • חסינות מלאה למים – מסוגל לנסוע על גבי המים
  • שלט רחוק איכותי פועל על תדר 2.4 גיגה-הרץ – שליטה קלה ונוחה
  • נסיעה קדימה, אחורה ולצדדים – פונקציונליות מוחלטת
  •  יכולת סיבוב במקום ב-360 מעלות
  • ניתן להרים גלגלים – נסיעה על גלגלים אחוריים (פונקציה wheelie)
  • סוללה ליתיום מובנית חזקה של 6.4 וולט עם כבל USB לטעינה
  • מומלץ לגילאים 8 ומעלה

גרסה הגדולה יותר של מכונית Taiyo.

רחפן שומר גובה BDK Super-A עם מצלמת Wi-Fi (מחיר: 399 ₪)

רחפן אטרקטיבי במחיר עם מצלמת Wifi, ששומר על הגובה, תאורת לד למצב טיסה בלילה, 3 מצבי מהירות ומחבר אוניברסלי לכל סמארטפון.

  • שלט אלחוטי 2.4GHZ
  • טווח קליטה עד 100 מטר
  • סוללת ליתיום פנימית נטענת 650MAH
  • מצלמה באיכות 2MP לצפייה בשידור חי, לצילום וידאו ותמונות
  • זמן טעינה כשעתיים
  • מתהפך ב-360 מעלות
  • בעל יכולת עמידה סטטית במקום

*כל המוצרים המוזמנים באתר מגיעים עם שליח עד הבית חינם

טרקטורון עם שני מושבים פולריס לילדים Peg perego 12V RZR 900 (מחיר: 2349 ₪)

טרקטורון עם שני מושבים לילדים פולריס של Peg perego המציג גם עוצמה רבה וגם מראה מיוחד מאוד.

  • תא נוסעים מרווח ונוח
  • שני מושבים לשני נוסעים
  • 2 הילוכים ורוורס
  • מנגנון בטיחותי להגבלת המהירות
  • מנגנון בלימה אוטומטי בשחרור דוושת הגז
  • דגם כחול ודגם הסוואה

ערסל לילדים Joki Froggy (מחיר: 490 ₪)

סולם חבלים (מחיר: 139 ₪)

  • סולם חבלים של חברת "הורבי ברוק" משוודיה
  • כולל 5 שלבי עץ איכותיים חזקים מותאם לשימוש ילדים
  • אורך 1.9 מטר

ואם עדיין לא קיבלתן רעיונות למתנות שוות, אז תמיד אפשר לשאול את הילד מה הוא באמת רוצה ולהמנע ממצב של אכזבה או צורך לחזור לחנות ולהחליף. שיהיה חג אורים שמח !

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X