fbpx
הורות וילדיםכושר, תזונה ובריאות

חוזרים לשגרה ולא שוכחים לקחת דובון מלא בויטמין C – דוביס לילדים

דוביס ויטמין סי לילדים
צילום: לימור רוזילו

זהו, אנחנו ביום ראשון ה-03.09.2017, הילדים חזרו לגנים ולבתי הספר. שרדנו את החופש הגדול ועכשיו נותר לקוות שנשרוד את השנה ללא חיסורים ומחלות. עוד מעט גם תגיע עונת המעבר ומזג האוויר ישחק עם גופנו ובעיקר עם גוף הקטנטנים שלנו, משחקים ולכן כדי להכין מבעוד מועד את הגוף. איך עושים זאת? מחזקים ומגנים על המערכת החיסונית של הילדים בדרך הקלה והטעימה ביותר – דוביס – ויטמין סי לילדים בתצורת דובון גומי.

מותג פלוריש הישראלי משיק את "דוביס" סוכריות ג'לי רכות בטעם תפוז-לימון, מועשרות בויטמין סי, אבץ וביופלבונואידים – אנטי אוקסידנטים מהצומח. "דוביס" סוכריות ג'לי רכות חמצמצות מתוקות – מופחתות סוכר, בטעם שילדים אוהבים, מכילות 60 מ"ג ויטמין סי בספיגה גבוהה (חומצה אסקורבית) בשילוב 10 מ"ג תמצית פקעות וורדים.

בנוסף, מכיל "דוביס" 1 מ"ג אבץ הידוע בהשפעתו המיטיבה עם מערכת החיסון והתמודדותה עם דלקות וזיהומים ו 5 מ"ג ביופלבונואידים –  אנטי אוקסידנטים המסייעים בתגבור הספיגה של ויטמין סי בגוף.

"דוביס" מיועד לילדים בני 3 ומעלה, לצריכה יומית, ללא שמרים, סויה, לקטוז, ללא צבעי מאכל וללא משמרים. את דוביס ניתן לצרוך לפי ההנחיות המצויות על האריזה או לפי  המלצות המטפל.

את "דוביס" כשאר מוצרי חברת פלוריש, ניתן לרכוש ברשתות הפארם ובתי המרקחת הפרטיים. אריזת דוביס מכילה 50 סוכריות ג'לי רכות, במחיר של 65 ש"ח לצרכן. מוצרי חברת פלוריש,  בעלי כשרות הבד"צ העדה החרדית ירושלים ומיוצרים לפי תקני איכות מחמירים וסטנדרט של חברת תרופות. לפרטים נוספים floris.co.il.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X