fbpx
מסעדות

הדמויות של ג'וניור וההמבורגרים של בורגרסבר באים לעשות לילדים שלכן כיף!

ערוץ ג'וניור, ערוץ הילדים הפופולארי והאהוב ביחד עם רשת בורגרסבר (B), יוצאים בימים אלה בשיתוף פעולה מיוחד לקראת עונת חזרה לבית ספר. המבצע התחיל ב-27.07.2016 וימשך עד סוף חודש אוגוסט או עד גמר המלאי, הראשון מבין שניהם.

במהלך תקופת שיתוף הפעולה ימותגו ארוחות הילדים של הרשת במותגים האוהבים של ערוץ ג'וניור (פלייסמנט ומארז), וברכישת ארוחת ילדים יקבלו יומן ערוץ ג'וניור (ללא תוספת מחיר). ביומן ניתן יהיה למצוא הפעלות, חידונים ועוד הפתעות מהתכנים של ערוץ ג'וניור. היומן יחולק בלעדית ברשת בורגרס בר ולא יימכר במקומות אחרים בארץ.

אתן יכולות למצוא מידע נוסף על המבצע בעמוד הפייסבוק של רשת בורגרסבר ובעמוד הפייסבוק של ערוץ ג'וניור.

יומן של ג'וניור לרגל שנת הלימודים החדשה
יומן של ג'וניור לרגל שנת הלימודים החדשה
מארז ארוחת ילדים של ג'וניור ברשת בורגרסבר
ארוחת ילדים ממותגת

 
ערוץ ג'וניור, מבית טלית תקשורת, משודר בערוץ 86 ב-HOT, ובערוץ 93 ב-yes (וגם בשירות ה-VOD של שתי הפלטפורמות). בין תכני הערוץ הסדרות הפופולאריות – קופיקו, ג'ינג'י, אקסטרים פוטבול, מאשה והדב, סנדוקאי,  צ'מפיונס, אנגרי בירדס ועוד.

רשת בורגרסבר (B) הינה רשת ההמבורגרים הרביעית בגודלה בישראל והיא  מונה כיום 30 סניפים בפריסה ארצית. ההמבורגרים של בורגרס בר עשויים 100% בשר איכותי וכשר, לחמניות הנאפות במקום ותמיד חמות וטריות, סלטים הנחתכים לפי הזמנה, חומרי גלם איכותיים ויחס אישי ומיוחד- בדיוק כמו ההמבורגר.

ארוחת ילדים של ג'וניור ברשת בורגרסבר
עוד מארז של ארוחת ילדים
פלייסמנט של ג'וניור ברשת בורגרסבר
פלייסמנט מדליק שמצית את הדמיון
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X