fbpx
הורות וילדים

בקבוקי אוונט נטורל באיורים חדשים של פלמינגו ולוויתנים

אין אמא שלא שמעה ו/או השתמשה באחד ממוצרי אוונט. מדובר באחת מהחברות הותיקות והמוכרות בעולם התינוקות וסביר להניח שיש לך לפחות מוצר אחד שלהם בבית (בקבוק הזנה, מוצצים, משאבות חלב). לאוונט יש את בקבוק הנטורל המדמה פטמת אם ובכך מאפשר זרימה טובה יותר והתחברות טבעית יותר של התינוק לבקבוק. אם עד עכשיו היית רגילה שבקבוקי הנטורל מגיעים בצבעי בייסיק (ורוד, כחול, שקוף), עכשיו תתחילי להתלהב כי נוספו גם איורים של פלמנגו ולוויתנים.

הכי טבעי, הכי קרוב להנקה

מבנהו הטבעי של הבקבוק מאפשר יניקה נוחה ומקל על שילוב ההזנה מבקבוק עם הנקה מהשד. בכך מסייע הבקבוק לאימהות להמשיך להניק במשך תקופה ארוכה יותר ולהעניק לילדיהם את ההתחלה הטובה ביותר בחיים.

בקבוק אוונט נטורל מעניק ביטחון גם לאימהות החוששות מפני המעבר מהנקה להזנה מבקבוק  – בזכות פטמת הסיליקון הרכה המעוצבת כפטמת שד ובעלת "עלי כותרת" בחלקה בפנימי להגברת הגמישות ולמניעת קריסת הפטמה. כך, גם אימהות שאינן יכולות להניק בעצמן, יכולות להאכיל את תינוקן בבקבוק טבעי המכיל חלב  אם שאוב ולהיות סמוכות ובטוחות שהתינוק מקבל את כל היתרונות שבחלב אם להתפתחות תקינה.

הקץ לגזים

בדומה לבקבוקי אוונט הקלאסיים שהוכחו קלינית כמפחיתים כאבי גזים, בקבוק אוונט נטורל מציג טכנולוגיה פורצת דרך נגד כאבי גזים – בזכות 2 שסתומים מובנים בגוף הפטמה. שסתומים אלו מאפשרים הכנסת אוויר לתוך הבקבוק במקום לבטנו של התינוק, ומבטיחים בכך הזנה רצופה של התינוק מבלי שיבלע אוויר.

שימושי וארגונומי

על מנת להפוך את הזנת התינוק לקלה ופשוטה עוד יותר, הבקבוק מורכב מ-3 חלקים בלבד והוא קל במיוחד לפירוק, הרכבה וניקוי. בקבוק אוונט נטורל תואם לכל מגוון משאבות ההנקה של Philips Avent ופטמות הבקבוק ניתנות להחלפה ונמכרות במספר מהירויות זרימה, החל מפטמה בעלת חור דקיק לתינוקות בני יומם ועד לפטמה בעלת פתח רחב לדייסות.

בקבוקי אוונט נטורל עשויים מפוליפרופילן, הנחשב למתקדם ולבטוח ביותר לשימוש בבקבוקים לתינוקות. פוליפרופילן אינו מכיל ביספינול A (BPA) ומשמש כסטנדרט עולמי בתחום מוצרי התינוקות בכלל ובקבוקי האכלה בפרט.

בקבוקי אוונט נטורל באיורים החדשים זמינים בגודל 260 מ"ל. כמו כן ניתן להשיג פטמות תואמות בקצבי זרימה משתנים.

מחיר מומלץ לצרכן: מומלץ לצרכן: 54.90 ₪ | להשיג ברשת שילב

* לפי מחקר ביתי בלתי תלוי שנערך באנגליה ובארה"ב ב-2011, 87% מהאימהות דווחו שתינוקם אמץ את בקבוק נטורל עם פטמת נטורל בתוך 1-3 האכלות

** על פי סקר שביעות רצון מכוון שנערך ע"י TNS בדצמבר 2012 בקרב מעל 22,000 משתמשות במותגי תינוקות בארה"ב, אנגליה, צרפת, גרמניה, הולנד, רוסיה וסין.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X