fbpx
איפור וטיפוח

ביוטיקייר: חוגגים 25 שנים, עם 25 מוצרים שווים והיילייטר אחד חדש !

אין אחת בארץ שלא שמעה, לא מכירה ולא ביקרה לפחות פעם אחת בחייה באחת מהחנויות של רשת ביוטיקייר (BeautyCare). אני עדיין זוכרת את ההתלהבות סביב החנות כשפתחו את הסניף שלה בקניון הזהב בראשון לציון איי שם לקראת סוף שנות ה-90. אז, החברות ואני היינו נותנות כינויים לכל מיני חנויות בקניון שלא ממש היינו זוכרות את שמן, וביוטיקייר קיבלה את הכינוי "החנות של הבזול". לא החנות מקומה שלישית ליד הגלידריה, בטח שלא ביוטיקייר, אלא – החנות של הבזול. האמת, 20 שנה אחרי ואני עדיין קוראת לה ככה, ואפילו גאה לקרוא לה כך.

ביוטיקייר חוגגת השנה 25 שנות פעילות. נכון שהזוי שעבר כ"כ הרבה זמן?! זה נראה כאילו רק לפני כמה שנים פתחו את הסניף הראשון והבאז שנוצר סביב מוצרי איפור וטיפוח במחירי לואו קוסט (עוד לפני שהיינו קונים קפה ב-5 ₪ או ידענו מה זה טיסות לואו קוסט), הביא לפתיחת סניפים אחד אחרי השני. אם יש משהו שאני אוהבת בסניפים של ביוטיקייר, זה שהם תמיד נראים אותו הדבר ואת תמיד יודעת למה לצפות כשאת נכנסת לחנות וזה לא משנה אם זה בראשל"צ, ת"א או קרית שמונה. וחוץ מזה שאת יודעת שיש את אזור הלקים, המוצרים לשיער, מוצרי האיפור והבישום – את יודעת בדיוק כמה את הולכת לשלם ולא חוששת להגיע לקופה. מה שעוד יותר משעשע אותי זה שמתי לב ש-20 ומשהו שנה אני דיי קונה שם את אותם מוצרים (גומיות, פצירות, צלליות…) והשנה הוספתי לרשימה מוצרים חדשים שעליהם אדבר בהמשך.

25 שנות פעילות ו-25 סניפים בכל הארץ

כאמור, השנה רשת BeautyCare חוגגת 25 שנות פעילות ולכבוד המאורע אף פתחו את הסניף ה-25 שלהם בקניון בת-ים (קומה אחרונה, פלוס מינוס מול הקולנוע שהיה פעם ועכשיו עובר שיפוצים). לכבוד החגיגות כינסו כמה בלוגריות בתחום הלייפסטייל והתמזל מזלי לקבל הזמנה ולהצטרף לחגיגות.

הגעתי בבוקר, לא ממש יודעת למה לצפות, אבל מכיוון שהסניף נראה כמו בכל מקום אחר, דיי הרגשתי בבית. הכרתי בלוגריות ויוטובריות אחרות, החזקתי את עצמי מלאכול קאפקייק בטענה שאני איכשהו בדיאטה, הכרתי את מנכ"ל הרשת שהכריז על מוצר חדש שמושק לכבוד שנת ה-25 (בקרוב אספר) ולבסוף נתבקשתי לבחור את 25 המוצרים שלי (מכלל המוצרים הנמכרים ברשת) וזאת הייתה משימה לא פשוט בעליל אך הצלחתי!

לפני שאספר לכן על הטופ-25 מוצרים שלי, אני חייבת לשתף אתכן במוצר החדש והמהמם שהם השיקו – היילייטר לפנים בשני גוונים שישדרג את ההופעה בקלילות וללא מאמץ.

היילייטרים לפנים ביוטיקייר
ההיילייטרים החדשים כפי שהוצגו בהשקה

Highlight25 – היילייטר דחוס ומבריק

נתחיל עם וידוי קטן – מעולם לא השתמתי בהיילייטרים. למען האמת, מלבד צלליות מבריקות, אין לי שום דבר מבריק במגירת האיפור. מכיוון שיש לי עור שומני שמבריק מטבעו, אני תמיד מחפשת את המוצרים שיהפכו אותו למאט ולאו דווקא לתת לו עוד סיבות להבריק. לכן, אני לא מתלהבת מהיילייטרים למניהם. אבל אז הכרתי את גוון 01 של ההיילייטר הזה ונדהמתי לגלות שגם בנות עם עור שומני יכולות להנות ממנו.

25 HIGHLIGHT הוא מוצר שפותח לאורך חודשים על מנת להגיע לפורמולה אבקתית אך דחוסה ועם זאת בעלת פיגמנט גבוה במיוחד.  ההיילייטר מוצע בשני גוונים, האחד בהיר והשני כהה –  שניהם תחת קטגוריית "גווני הארה". הגימור של שניהם אכן מבריק לצרכי ההארה אך אינו מנצנץ ושימרי , תכונה שתשמור על 'גלואו' של האזורים הגבוהים בפנים אך באופן שהולם לוק איפור לכל שעות היום. את ההיילייטר ילווה הלוגו החדש שמשיקה הרשת לכבוד 25 שנים, והוא יהיה המוצר הראשון שעליו הוא יוטבע.

דרך אגב, ממה שיצא לי להתנסות: גוון 01 טיפונת פחות מבריק ויותר עדין. שלא תבינו לא נכון, הוא עדיין מבריק ועושה את העבודה אבל בניגוד לגוון 02, הוא פחות מבריק. גוון 02 ממש (!!!) מבריק. הוא ללא ספק מתאים לבנות שרוצות להבריק את הפנים וישראו את זה. אתן לא תראו מזיעות אם אתן יודעות להתאפר ולהשתמש בו כמו שצריך, אבל לכאלה עם עור שומני או כאלה שפחות מבינות באיפור אבל כן בא להן להנות מקצת ברק, אני אישית ממליצה על גוון 01.

איך משתמשים? מאוד פשוט, מומלץ להניח כשלב אחרון באיפור הפנים, מעל שאר האיפור, ולתת דגש על עצמות הלחיים, החלק הגבוה של הפנים, גשר הגב ועצם הגבה.

מחיר: 9.90 ₪

ועכשיו, תרשו לי להציג בפניכן את הטופ-25 מוצרים של ביוטיקייר שאני בחרתי. את כולם ניתן להשיג בכל סניפי הרשת או באתר שלהם במידה ואין לכן כוח לצאת מהבית ומעדיפות להנות משופינג אונליין -www.beautycare.co.il. נתחיל בסרטון שסורק את כל המוצרים, ואז תראו רשימה מסודרת עם המוצרים במידה ואתן מעוניינות ביותר מידע או להזמין.

הבחירה שלי: טופ 25 מוצרי ביוטיקייר 

כמו שחילקתי את המוצרים בסרטון, אחלק אותם גם כאן לקטגוריות: ציפורניים, איפור וכללי. אני ממספרת את המוצרים בשביל הנוחות, אבל זה שמיקמתי מוצר במספר 13, לא עושה אותו פחות טוב/מוצלח/מועדף ממוצרי הנמצא במקום השני.

ציפורניים

אני עושה לעצמי לק ג'ל בבית ולכן בחרתי במוצרים הבאים:

1. לקים (4.50 ₪) – הלקים של ביוטיקייר מוצלחים ומכיוון שאני עושה ג'ל ולא משתמשת בלקים רגילים, אני לא באמת יכולה להגיד לכן כמה זמן הם יחזיקו על הציפורן, אבל אני משערת שהם דיי כמו כל יתר הלקים הרגילים. אני כן משתמשת בלקים האלה לחותמות. יש לי מגוון פלטות ומדי פעם אני קונה ל'ים רגילים של ביוטיקייר ע"מ להשתמש בהם לחותמת. חשוב לבחור את הלקים האטומים ולא כל מיני שקופים/חצי שקופים והם יעבדו לכן טוב.

2. לק ג'ל (9.90 ₪) – את הלק ג'ל לא תראו בסרטון כי יש לי אותו דיי ממזמן (והאמת, הוא היה במגירה והתעצלתי להוציא אותו) אבל הוא ללא ספק מככב ברשימה. יש להם צבעים ממש יפים, וכמובן טופ ובייס. הם ממש לא יקרים ובכך כל אחת יכולה להנות מציפורניים נקיות ומסודרות עם לק ג'ל. אני כתבתי גם סקירה על הלק ג'ל ביוטיקייר לפני מספר חודשים מי שמעוניינת לקרוא וללמוד איך עושים לק ג'ל בבית.

3. אבקת כרום לציפורניים (8.50 ₪) – עוד מוצר שלא הופיע בוידאו רק מהסיבה שזה נמצא במגירה עם יתר ציוד הציפרוניים שלי. יש לי את כל הצבעים (6 במספר), וכל צבע מגיע באריזה קטנה עם אפליקטור (כמו של הצלליות הדחוסות) שבאמצעותו מניחים את האבקה על הציפורן. אני משתמשת בזה על לק ג'ל (עם טופ ללא נטרול), אבל כל אחת יכולה להשתמש בזה על לקים רגילים ובכך לקבל ציפורניים עם אפקט מראה/כרום.

4. בלוק שיוף ציפורניים לבן עדין (2.30 ₪) – אני זוכרת שפעם בכל מקום רצו על זה כ"כ הרבה כסף ותמיד בביוטיקייר יכולתי להשיג את זה במחיר שפוי, ולמזלי גם היום זה המצב. עוד מוצר חובה לכל אישה שאוהבת ציפורניים ועושה לעצמה.

5. בקבוק עם משאבה לאציטון (4.50 ₪) – יש לי בבית כבר אחד לאציטון, ועכשיו התחדשתי באחד לאלכוהול. פשוט מוצר חובה ונוח לשימוש שבאמת אין יותר מדי מה להסביר ולהגיד עליו.

6. גלגל להדגמת לק וקישוטי ציפורניים (3.50 ₪) – אני מודה שזה לא ממש מוצר שהייתן מצפות למצוא ברשימת "טופ-25") אבל כשיש לכן כ"כ הרבה לקים ורובן מגיעים באריזות אטומות שחובה לפתוח את הבקבוק כדי להבין איזה צבע זה (וגם אז לא בהכרח שזה יראה כך על הציפורן) – הוא ללא ספק קיבל את מקומו בכבוד ברשימה 🙂

7. טוש למילוי אציטון (6.00 ₪) – האמת, עוד מוצר שהרבה פעמים מבאס להסתדר בלעדיו. פשוט ממלאים באציטון ומתקנים את הלק בקלות מבלי להוריד את כולו מהציפורן.

9. סט 8 מכחולים לקישוט הציפורניים (15.90 ₪) – לכל מכחול יש מטרה שונה אבל כולם ביחד מהווים סט מושלם שעוזר לי בקישוט הציפורן עצמה או בהכנת DECALS (חותמת הפוכה).

איפור

10. פודרה (10.50 ₪) – עד עכשיו הייתי משתמשת בפודרה שעולה באיזור ה-200 ₪ כשהיא במבצע, ואז גיליתי את הפודרה של ביוטיקייר. עושה את העבודה, מכסה, משאירה את העור מאט והכי חשוב האיפור נראה מקובע בצורה טבעית ועדינה גם עם הלחות של הקיץ הישראלי.

11. סומק מוזאיקה מינרלי (14.50 ₪) – את הסומק הזה קניתי ב-2 הגוונים שהרשת מציעה כי הוא פשוט מושלם. מניחים אותו על הלחיים כמו סומק רגיל אבל האפקט שלו נראה לי הרבה יותר מוצלח כי הוא משלב מספר פיגמנטים שיוצרים גוון מיוחד שמשתלב עם העור בצורה מדהימה.

12. פלטת קונטור יבשה להצללות והארות (19.90 ₪) – פלטה לפיסול וחיטוב הפנים ע"י משחק של גוונים, הצללות והארות. בתוך הפלטה יש הסברים היכן בפנים צריך להניח כל צבע ע"מ לקבל את הפיסול המושלם. באתר יש הוראות שימוש מפורטות וכן טיפים על אילו גוונים מתאימים לאיזה גוון עור.

13. עפרונות קונטור להצללות והארות (4.50 ₪) – בדומה לפלטת הקונטור, רק בעפרונות לחים. יש להשתמש בבלנדר ע"מ לטשטש את העפרונות על העור, וכמובן באתר יש פירוט/הוראות/טיפים.

14. סט של 3 צלליות (9.90 ₪) – יש מבחר פלטות לבחור מתוכן ואני מודה שזאת הייתה משימה קשה אבל בסוף עמדתי בה בגבורה ובחרתי 🙂 אני מאוד אוהבת את הצלליות של ביוטיקייר: הן שימריות, נמרחות היטב ולא יורדות מהר.

15. HD Blender Sponge ספוגית איפור (9.90 ₪) – ספוגית הביצה המפורסמת במחיר שפוי ושווה לכל כיס. ללא ספק אחד המוצרים המושלמים של ביוטיקייר ואין פלא שהוא גם בין המוצרים הנמכרים ביותר. נוח לעבוד איתה וממש קל למרוח/לפזר את המייקאפ בצורה אחידה ונקיה. גם אם את פעם ב…מורחת מייקאפ – כדאי מאוד להשתמש בספוגית הזאת. כמובן שגם את עפרונות הקונטורינג ניתן למרוח באמצעות הספוגית. יש אותה גם בגרסת מיני למי שמעוניינת.

16. HD Blender מעמד יבוש לספוגית (7.90 ₪) – מוצר שלא הופיע בסרטון כי הוא נמצא ליד הכיור 🙂 אני משתדלת לרחוץ את הספוגית שלי לפחות אחת לשבוע ואז אני משתמשת במעמד לייבוש ע"מ לייבש. הוא קטן, לא תופס מקום, יש לו חורים קטנים בתחתית וכך המים מתנקזים. דרך אגב, בת דודה שלי, מאפרת במקצועה, נתנה לי טיפ לנקות את הספוגיות ואת מברשות האיפור עם סבון כלים כי יש לו מסיר שומנים והוא למעשה מנקה הכי טוב. אז אני מקציפה אותם, שוטפת היטב ושמה לייבוש.

17. אודם (4.50 ₪) – על אודמים אין יותר מדי מה לדבר. תמיד צריך אותם וכדאי מאוד שיהיו מספר גוונים בבית כי כל פעם נחמד לשים גוון אחר, ולפעמים בא לנו גוונים יותר קייצים או כאלה עם אווירה חורפית. האודמים שלהם נמרחים היטב, תלוי בגווון – חלקם מאט וחלקם מבריקים. כמו כל אודם, הם כן יורדים מהשפתיים כשאוכלים/שותים/מתנשקים. במידה ואת מעוניינת באודם עמיד, אז ממליצה על השפתון העמיד שלהם.

18. מגבונים להסרת איפור (4.90 ₪) – אני בד"כ משתמשת בהם אחרי שאני שוטפת פנים עם סבון, כי לא תמיד הסבון מסיר את המסקרה ו/או עיפרון העיניים, ובאמצעותם אני משלימה את פעילות ניקוי הפנים.

19. כדורים קוסמטיים צבעוניים (4.90 ₪) – אני משתמשת בהם באופן קבוע – להסרת איפור, לניקוי הפנים ואפילו לניקוי הפלטות של חותמות הציפרוניים באמצעות אציטון.

טיפוח וכללי

20. מוס לניקוי הפנים ולהסרת איפור Dermaor (16.50 ₪) – ברגע שלוחצים על הבקבוק הנוזל הופך למוס. על הפנים הוא עדין ונעים וגם הריח שלו עדין מאוד. הוא מנקה את הפנים אבל עם מסקרות עמידות אני ממליצה להשלים את הניקוי עם המגבונים להסרת איפור שהמלצתי עליהם מקודם.

21. מייבש פצעונים (14.90 ₪) – כמי שסובלת מעור שמן שידע לא מעט חצקונים, מוצר שתמיד נמצא במגירה למקרי חירום 🙂

22. XL גומיות בד שחורות (2.50 ₪) – עוד מוצר חובה בכל מגירה של אישה או אמא לילדים עם שיער ארוך. הגומיות האלה מעולות: לא מאבדות מגמישותן ונעימות על השיער (לא תופסות אותו בצורה כואבת).

23. דפים לספיחת שומן מעור הפנים (12.90 ₪) – עוד מוצר חובה לבעלות עור שומני במיוחד בימי הקיץ הלחים והנוראיים שיש לנו בארץ.

24. ארגונית לקים (34.90 ₪) – אחד המוצרים האהובים עלי. אני מזמן איבדתי את הספירה של כמה לקים יש לי (ג'לים ורגילים). הארגונית לקים הזאת מ-ו-ש-ל-מ-ת ועושה לי סדר. עד עכשיו הם היו זרוקים בקופסה במגירה ותמיד כשהוצאתי את הקופסה הם היו נופלים אחד על השני ומתבלגנים. הארגונית הזאת עושה סדר, הם כולם נשארים עומדים כמו חיילים ואני מאושרת מהסדר שיש לי. ניתן להרכיב אותה בצורת מדרגות ואז אם יש לך מקום על שידה או אפילו מגירה מספיק גבוהה – זה מושלם לתצוגת הלקים בצורה יפה. אני החלטתי לא להרכיב אותה ומשתמשת בה "פסים פסים", כאשר הפסים האלה בתוך הקופסה שלי ובתוכם אני מניחה את הלקים. עד כמה המוצר הזה מושלם? קניתי יחידה (4 מדרגות/פסים), וחזרתי אחרי לקנות עוד (אמרתי כבר שיש לי מלא לקים) ונגמר המלאי ב-2 חנויות שיש לי באזור הבית 🙁

25. מתקן למברשת שיניים לילדים (4.00 ₪) – עוד מוצר שלא צילמתי בוידאו כי הוא תלוי על הקיר באמבטיה של הילד. קניתי לו את המתקן בצורת פרה והילד מת עליו. הוא אוהב להוציא ולהכניס את מברשת השיניים ומתלהב שיש מישהו ששומר לו עליה 🙂

ועכשיו אחרי שסיימתי לחפור לכן על אילו מוצרים אני אוהבת ולמה, אני באמת ממליצה לכן לקפוץ לחנות הקרובה לביתכן. יש שם כ"כ הרבה מוצרים איכותיים שבאמת לא משתלם לקנות דומים להם בהרבה יותר כסף. יש להם גם מועדון חברים (במקרה אתמול הייתי בחנות ושמעתי את הקופאית מציעה למישהי להצטרף ב-9.90 ₪ לשנה: מקבלים 2% הנחה בכל קניה וקופונים לנייד), ובמידה ואין לכן סניף ליד הבית אז תמיד ניתן לעשות הזמנה דרך האתר שלהם (https://www.beautycare.co.il). והכי חשוב, שיהיה לנו יום מלא Beauty וכמובן עם הכי Care שיש !

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X