fbpx
חתונות ואירועים

מעשה בחמישה מעצבים

בשנתיים האחרונות אופנת שמלות הכלה מאוד ברורה. רוב השמלות מאוד דומות. הרי תמיד זה מתחיל מעצב שרוצה לצאת חוצץ ואז, בעקבותיו, כולם יוצאים חוצץ ובסוף קיבלנו קלסר מלא חוצצים. אז מתוך כל הדגש הזה צצו 5 מעצבי שמלות כלה מובילים.

היי לכולן! מקווה שעובר עליכן חורף חמים. אני באופן אישי מטורפת על חורף! ואחד הדברים שתמיד ידעתי זה שאני רוצה להתחתן בחורף. עוד לא התחתנתי, למי ששואלת, אבל ממתי זה עצר אותנו מלתכנן בראשינו את חתונת החלומות? זה לא! ובמעבר חד נעבור לנושא שלשמו התכנסנו סביב המחשב, שמלות כלה.

כשעובדים בתעשיית האירועים, שמים לב לכל שינוי ולכל שגרה ואופנה שיש. לפני שנתיים המראה הנסיכתי היה באופנה, לפני שנה פרצו לשוק השמלות עם הבדים השקופים והשנה – הכלות האורבניות פורצות לשוק ובענק. כרגע, תעשיית הכלות מורכבת בעיקר משמלות עם שקיפות ושמלות "כפריות", אורבניות וכיוצא בזה. אבל מי באמת היו בולטים בעיצובים היחודיים שלהם ויביאו לנו את האופנה הבאה?

אלון ליבנה

2016, מבחינת אלון ליבנה, תהיה שנה של שעטנז. כמובן לא במובן האסור אלא פשוט בשילובים. ליבנה לוקח את המראות המוכרים ומשלב אותם עם האופנה הנוכחית כאשר הוא שומר על היחודיות שהיא כל-כך שלו. למשל במרקמים הגאומטריים שיש על השמלות שהוא מעצב, ההשראה הברורה מהעולמות הקלאסיים (שמלה בהשראת "אגם הברבורים") כשכל זה נותן לכלה מראה יוצא דופן שללא ספק יגרוף ים מחמאות.

שמלה בהשראת "אגם הברבורים". הנסיכה הזאת יצאה לחפש לה נשף!

לעיון בעוד שמלות מדהימות מהקולקציה הנוכחית וקולקציות קודמות – ניתן להיכנס לאתר של אלון.

ג'ולי וינו

לא מזמן הוזמנתי לערב נוצץ, רבוי בגלאם שמטרתו הייתה השקת קולקציית שמלות הכלה של סתיו\חורף 2016. את תצוגת האופנה פתחה לא אחרת מאשר טהוניה רובל שנראתה כל-כך מהמם בשמלת SAPPHIRE של ג'ולי, שכמעט רצתי לחפש לה חתן. היו מאפיינים בשמלות הכלה שמאוד בלטו וזה החיתוכים הגאומטריים, החרוזים בעבודת יד (סברובסקי ופנינים) וכמובן ההשראה היוונית שגרמה לכולן להיראות לא פחות מאלילות. ללא ספק, המטרה של וינו היא לגרום לכלה להיראות ולהרגיש מיליון דולר. כל התצוגה הייתה מאוד מושקעת, הוזמנו אליה אנשי תקשורת, מפורסמים מהביצה, מעצבים וגם הרבה כלות עתידיות. יצאתי מהתצוגה עם תחושה שבא לי להתחתן. מחר אם אפשר. אז אם לסכם, 2016 עבור ג'ולי היא שנה נוצצת במיוחד.

שמלת SAPPHIRE – עשוית משי טהור בגזרת מערפת עם שרוולים ארוכים. אלילה.

לעיון בקולקציית 2016 המהממת ובקולקציות הקודמות – ניתן להיכנס לאתר של ג'ולי.

נעמה וענת

אני מאוד אוהבת עסקים משפחתיים. ולראות עסק משפחתי כל-כך מצליח של אם ובת זה מרגש במיוחד. נעמה וענת לקחו את 2016 למקום הרומנטי. המרגש. עם שמלות חושפות גב, בגזרות בת ים, מתרחבות, עם שובל\בלי שובל בשמלות חלקות או מלאות בתחרה. באופן אישי, אני מאוד מתלהבות מחתימות אישיות ואפשר לראות את החתימה האישית של נעמה וענת בכל אחת ואחת מהשמלות שלהן.

הוט קוטור מפנה לנו את הגב. נעמה וענת 2016.

לעיון בקולקציה הדנדשה ולעוד פרטים ניתן להיכנס לאתר של נעמה וענת.

ענבל דרור

ללא ספק אחת מפורצות הדרך הבולטות בשוק היא ענבל דרור. קולקציית 2016, הנקראית "New – York", עוסקת בשונה וכמו העיר, היא תוססת, מלאה בהפתעות, שיקית ויחד עם זאת יש בה הרבה כבוד לקלאסיקה. לכל הכלות שמחפשות שמלה לא שגרתית בין אם זה בצבע לא מסורתי או בגזרה לא קלאסית – זה המקום. גם היא המשיכה עם המוטיב של הבדים השקופים אך דרור לקחה אותו למקום אחר ודאגה שבכל שמלה יהיה משהו מפתיע ולא צפוי. כבר ציינתי כמה אני אוהבת חתימות אישיות?

ענבל דרור, סתיו 2016. ללא ספק יצאה חוצץ.

למי שהתאהבה ורוצה עוד, מוזמנת להתרשם מהאתר של ענבל דרור.

לי גרבנאו

אחד הדברים שאני הכי אוהבת בעיצובים שלה זה שכמעט כל אחת יכולה למצוא משהו לטעמה. קולקציית 2016 Mother Of Pearl מראה מגוון רחב של שמלות, גב חשוף, חצי שקופות, סטרפלס, קולר, שרוולים נפרדים והכל הכל הכל שומר על מראה מלכותי. תוכלו למצוא שם שמלות עם מחוכים, בדים נופלים, חלק או מקושט, תחרה או פנינים ובכל מקרה יש הרבה אופציות לבחור מתוכן. כשצפיתי בקמפיין ובשמלות המהממות, זה הזכיר לי מעט את בת ים הקטנה, ואולי לכך התכוונה המשוררת (מעצבת), ללא ספק מהקולקציה הזו יש הרגשה מאוד נסיכתית.

לי גרבנאו MOTHER OF PEARL – נסיכה היישר מהים.

להרעננות נוספת ועיון בעולמות אחרים כנסו לעולם של לי גרבנאו.

אז ברוך השם, המעצבים והמעצבות יש מבחר. יש הרבה שמלות מהממות לפי צו האופנה. אולי לפעמים מותר להעז ולצאת חוצץ.

שיהיה המשך שבוע מהמם וחמים.

ירדן.

Show More

ירדן שני

27. סטודנטית. שמנמנה פלוס (במגמת ירידה). בצעד נועז החלטתי לשתף בתהליך של שינוי אורח חיים. כותבת...כי מזמן לא כתבו כאן על משהו בריא.
Back to top button
X