fbpx
פסטהשבועות

ארוחה טעימה בפחות מחצי שעה – מתכון לפסטה עם גבינות בתנור

את המתכון הבא אני מכירה מאז שאני ילדה קטנה. אמא שלי הכינה אותו לפחות אחת לשבועיים ואני כמעט בטוחה שאכלתי אותו כמה פעמים גם אצל סבתא שלי. הוא מתכון מעולה לכל מי שאוהבת גבינות או מחפשת ארוחת ערב או צהריים קלילה אך טעימה בטירוף. אני גם מכינה את הפסטה הזאת אחת לשבועיים, כמו אמא שלי, והילדים שלי (בני שנה ושלוש) מתאים עליה.

הפעם הכנתי את המתכון עם הפסטה החדשה של אסם (עם תוספת 50% חלבון) בצורת פנה (בד"כ מכינה עם פסטה פיוזילי או ספגטי או אטריות רחבות), ומי שכן מתכוונת להכין עם הפסטה הזאת, אני ממליצה לבשל אותה כמה דקות יותר ממה שכתוב על האריזה כי היא טיפונת קשה בגלל תוספת החלבון.

אני הכנתי 2 שקיות פסטה של 400 גרם כל שקית, אבל במידה ותרצו להכין רק שקית אחת (500 גרם), המצרכים יתאימו גם לזה (מבלי להוריד/להכפיל כמויות).

המצרכים

  • 500 גרם פסטה מכל סוג
  • 1 ביצה
  • חצי קוביה בולגרית
  • 4-5 כפות פרמזן מגורדת (תלוי בטעם)
  • 1 קופסה גבינה לבנה (250 גרם)
  • 1 קופסה קוטג' (250 גרם)
  • מלח ופלפל לפי הטעם

ההכנה

  1. לבשל את הפסטה לפי הוראות היצרן.
  2. בתום הבישול לסנן, לשטוף במים קרים ולהעביר לתבנית אפיה מלבנית (חד פעמית גם אפשרי).
  3. לחמם תנור ל-180 מעלות.
  4. להוסיף את הביצה והגבינות לפסטה ולתבל במלח ופלפל. לערבב היטב.
  5. להכניס לתנור ולאפות עד שהפסטה מתחילה להשחים. מי שמעדיפה פסטה רכה יותר ולא קראנצ'ית מלמעלה, לאפות בתנור כרבע שעה, עד שהגבינות נמסות.
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X