fbpx
בילויים

אטרקציות מים מרעננות בגליל המערבי

גל חום רודף גל חום וזה בדיוק הזמן לברוח אל גלי הים הקרירים! המיזם הפילנתרופי "אוצרות הגליל", ריכז עבורכם אטרקציות המומלצות לכל המשפחה, המשלבות בין מקורות המים השופעים של הגליל המערבי לבין אטרקציות משעשעות, אתגריות ובעיקר מהנות.
לפרטים והזמנות: אתר אוצרות הגליל www.ozrothagalil.org.il

משתעשעים בשיט אתגרי בטרק ים

ב"טרק ים אכזיב" תוכלו ליהנות משלל פעילויות המשלבות בין אטרקציות אקסטרים ימיות מרעננות לכל המשפחה לבין שמורת הטבע היפהפייה והגדולה בארץ, הכוללת גם את ראש הנקרה וחמישה איים קטנים הנמצאים מול חוף אכזיב. האתר מציע שייט ושנירקול במסכות Full Face, שייט אתגרי, שייט קייקים בנקרות, סיורים ימיים מודרכים בסירות טורנדו, חתירת סאפים ועוד. כמו כן, מציעים באתרפארק מתנפחים צף על המים, רשת כדורעף, פריזבי, מטקות, שש בש וכן מחצלות וכסאות חוף מוצלים להנאת המבקרים.

האתר פתוח בימים ראשון-שישי, נפתח ב-8:00 ונסגר שעה טרם השקיעה.

מרכז תיירות וספורט ימי
צילום: מרכז תיירות וספורט ימי

מסלולי טיול מרעננים בבית ספר שדה אכזיב

הדרכות בבית ספר שדה אכזיב
צילום: דודו מזרח

מיזם "אוצרות הגליל" והחברה להגנת הטבע מזמינים לשלל הדרכות חווייתיות ומרעננות לכל המשפחה בבית ספר שדה אכזיב, במקורות המים הייחודיים של הגליל המערבי, לאורך כל חודש אוגוסט. בין ההדרכות ניתן למצוא טיול בנחל כזיב הירוק ובבריכות השכשוך שלאורכו, מסלול הליכה מוצל ורצוף פריחה בעקבות הגעתון, הנחל המפורסם שחוצה את נהריה, "סיור לגונה" הכולל הסבר מוחשי ורטוב על חיות הלגונה ועל ייחודו של החוף היפה ביותר בארץ, ועוד.

משך ההדרכות כ-3 שעות. ההדרכות זמינות בכל ימי השבוע והשעות המדויקות זמינות באתר אוצרות הגליל.

מחיר: 30 שקלים לאדם. לחברי החברה להגנת הטבע ולאורחי בית הספר שדה אכזיב, 20 שקלים (בהזמנה בראש בלבד)

דייג, צלילה ושיט טורנדו עם "פוצקר"

מועדון הצלילה "פוצקר" בנהריה מציע פעילויות חווייתיות למבוגרים ולילדים. המועדון מציע הפלגות דייג המיועדות לחובבים ולמקצוענים בכל הגילאים, המאפשרות להגיע לשוניות בעומק הים ולכסות שטח נרחב יותר של דגים. את ההפלגות מלווים אנשי צוות מקצועיים המסייעים למבקרים ותורמים לחוויית דיג מוצלחת. כמו כן, ניתן למצוא במועדון שייט בסירת טורנדו לאיי אכזיב, לאיי האהבה, לאיי ראש הנקרה, עכו ועוד, כולל תצפיות מרהיבות למרחבי הגליל המערבי ועצירה בדרך לשנירקול וכן ציוד והדרכות לצלילות במפרץ נהריה.

המועדון פתוח בכל ימות השבוע ויש לתאם מראש.

חוויית צלילות ופעילויות ימיות באינדיגו שבשבי ציון

בחוף הים הציורי של המושב שבי ציון, הוקם "אינדיגו", מרכז פעילות ימית, המציע חוויית צלילה מלווה במגוון אתרים קסומים ברדיוס של 25 ק"מ מקו החוף- הסטי"ל, אח"י, כידון, הקניון הגדול, קניון שלושת העוגנים ועוד. בנוסף, מציע המרכז ציוד צלילה לצוללים ולמעמיקים ניתן אף לקחת במקום קורס כוכב אחד או שני כוכבים. כמו כן, ניתן לערוך במקום שיט משפחתי מסוגים שונים, לשכור קיאקים או לבצע שחיית שנורקל.

בנוסף, בקו החוף ניתן ליהנות ממשחקי כדורעף, מטקות, טיפולי יוגה וכדומה, ואתר הרחצה המסודר והנוח המשלים חווית בילוי בים. ניתן להגיע לאתר כל השבוע, בשעות 8:00-20:00.

המרכז הימי שבי ציון
צילום: המרכז הימי שבי ציון
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X