fbpx
טכנולוגיה

ALTEC Lansing – המותג שמטריף את ארצות הברית נחת בישראל

מותג Altec Lansing עושה עליה ועומד לשנות את כל מה שידענו על שמיעת מוסיקה. Altec Lansing היא חברה אמריקאית ותיקה של מוצרי אלקטרוניקה אשר נוסדה בשנת 1936.  המוצרים העיקריים שלהם הם מכשירי אלקטרוניקה ומולטימדיה והתמחות בתחום הסאונד  רמקולים, אוזניות ועוד. בימים אלה משיקה חברת מגה סל את מוצרי המותג בישראל. החברה קיבלה לידה את זיכיון יבוא והפצה בלעדי של המותג. מגה סל הינה יבואנית מובילה בתחום הסלולאר והאלקטרוניקה. Altec Lansing הינו מותג ותיק וידוע בתחום האלקטרוניקה.

אמיר חודורוב, מנהל המותג בישראל: "חברת מגה סייל הינה בעלת ניסיון רב בתחום הסלולאר והאלקטרוניקה ואנחנו שמחים לקחת חלק בהחדרת המותג לישראל. מוצרי החברה הינם הטובים והעמידים ביותר שיש בשוק והצרכן הישראלי שמבין ויודע מה הוא רוצה, יוכל ליהנות ממוצרי איכות וסאונד שלא נשמע פה. אנו משיקים את המותג ברשתות מובילות כמו אופיס דיפו, רמי לוי תקשורת ועוד ונגדיל את התפוצה בהמשך בחנויות של משווקים מורשים".

בין מוצרי החברה המובילים ניתן למצוא:

מגוון רמקולים לדוגמה

רמקול מיני H20 3 – רמקול עוצמתי במיוחד עמיד למים וצף במים, שלג ולזעזועים. רמקול בעל סאונר מחוזק, מיקרופון ספיקר וסטריאו אלחוטי. בעל דרייב כפול ( 1.5” Neodymium ). אישורים IP67. מתאים לאפל, אנדרואיד, טבלטים, מחשבים ניידים. טווח אלחוטי של 11 מטר. בטריית ליתיום של עד 6 שעות. מגיע במגוון צבעים.

רמקול Omni jacket Ultra – IP67 – עמיד במים, לזעזועים, לשלג וצף במים. DSP סאונד מחוזק APP רמקול עמיד וחזק. ספיקר- מיקרופון + זיהוי קולי TTS + תפעול משוחרר,  Bluetooth V2.1, נקודת חיבור עד לשני מכשירים, תכונה של מסיבה עם צימוד לעד 50 רמקולים.   מתאים  למכשירי אפל, אנדרויד, טבלטים ומחשבים ניידים. טווח אלחוטי של  31 מטרים. בטריית ליתיום של עד ל-60 שעות + מטען לסמרטפון. מגיע במגוון של צבעים.

רמקול Jacket H20 3s – רמקול עמיד וצף בעל דרייבים כפולים ורדיאטור אחד.  סאונד מחוזק וספיקר. Dual 1.5” Neodymium  Drivers and one 1.25” x2” r קול DSP . BluetoothV 2.1  , נקודת חיבור עד לשני מכשירים צימוד אמיתי של חיבור אלחוטי. מתאים לאפל, אנדרואיד, טבלטים, מחשבים ניידים. טווח אלחוטי של 31 מטר. בטריית ליתיום של עד 10 שעות. חיבור   AUX 3.5 mm , מגיע במגוון של צבעים.  אישורים IP67; עמיד במים, עמיד בפני זעזועים ,שלג ובעל אפשרות לצוף על פני המים ולכן מתאים לספורטאים, לגולשים ולאוהבי מים.

Sonic Boom IMT803 – רמקול איכותי המושלם למסיבה. עמיד בפני מים וצף על המים, סוללה חזקה עם יכולת שימוש של עד 50 שעות. אישורIP67  עם עמידות לאבק, חול, שלג וזעזועים. כבל לטעינה ברכב וחיבורי טעינה כפולים לסמארטפון. תכונה של מסיבה עם צימוד לעד 50 רמקולים בו זמנית.

מגוון אוזניות Altec Lansing לדוגמה

בין שלל סוגי האוזניות ניתן למצוא אוזניות שמע איכותיות, אזניות מגנטיות עם כבל רפלקטיבי, עם כפתורי טלפון, בלוטוס, קולקציית אוזניות בשיתוף ניק ג'ונס ועוד.

אוזניות כפתור מטאל – אוזניות קטנות מאלומניום קשיח. בעלות בידוד רעש בצורה מקסימאלית. כבל שטוח ללא קשרים, מתאים לאפל, אנדרואיד, טבלטים ומחשב נייד. האוזניות מגיעות בצבעים: שחור צבעים, לבן, כחול ואדום.

אוזניות קשת LUX – אוזניות בעלות מיקרופון אינטגרלי ומערכת בקרה וניווט שירים, בלוטוס 4.0, התאמה לאפל, אנדרואיד, טבלטים, מחשב נייד. טווח אלחוטי של 16 מטר, בטרייה איכותית בעלת 10 שעות האזנה. מגיעות במגוון צבעים. מגיעות עם נרתיק קשיח לאחסון ונשיאה.

מחירים למוצרי Altec Lansing : רמקולים החל מ- 199 ₪ | אוזניות: החל מ-79 ₪

להשיג ברשתות מובילות ובחנויות השיווק המורשות |  http://www.alteclansing.co.il

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X