fbpx
אופנה

סנוניות ראשונות של סתיו בקמדן אנד שוז

רשת חנויות האופנה קמדן אנד שוז, המתמחה בפרטי הנעלה, ביגוד ואקססוריז לנשים מציגה סנוניות ראשונות מקולקציית ההנעלה המיוחדת לסתיו 2018 ומשיקה דגמים ראשונים ומיוחדים של מגפוני קרסול נמוכים. בנוסף, כל הרוכשת פריט הנעלה מקולקציית הסתיו, תקבל זוג מקולקציית קיץ 2018 במתנה!!

השמש עדיין יוקדת בשמיים, אך סנוניות ראשונות של קולקציות הסתיו כבר מתחילות לבצבץ בחנויות ובאתרי המכירה. ברשת, אשר משחררת בדרך קבע פריטים באופן מדורג עם התקדמות העונה, כבר צצים דגמים ראשונים מהקולקציה החדשה המיועדת לעונת הסתיו ההפכפכה. בין היתר ניתן למצוא דגמים מיוחדים מגפוני קרסול מעור איכותי בדגמי צ'לסי, משולבים ברצועות ושרוכים דקורטיביים. כל אלו בצבעוניות חורפית של שחור, חום, אפור וירוק זית. כל הרוכשת זוג מקולקציית הסתיו בחנויות הרשת או באתר, תקבל זוג נוסף מקולקציית קיץ 2018 לבחירתה במתנה!!

טווח המחירים: 399-499 ₪ לזוג | להשיג ברשת קמדן אנד שוז ובאתר www.Camden.co.il

(צילום: אושרי תורתי)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X