fbpx
הורות וילדים

קולקציות חורף 2017/18 – ילדים

קולקציית סתיו/חורף 2017/18 של אמריקן איגל

Americam Eagle Outfitters Kids היא קולקציית ילדים ייחודית לישראל המציגה פריטי לבוש ואקססוריז לילדים במידות 4-16. פריטי הלבוש מתאימים לגן ולבית הספר, לפעילויות אחר הצהריים, לאירועים מיוחדים ולחגים. קולקציית סתיו-חורף 2017 עוצבה על פי רוח המותג ובהתאם להשראות והקו העיצובי המאפיין את קולקציית המבוגרים. זוהי קולקציה ייחודית ורעננה אשר מביאה בשורה לשוק אופנת הילדים בישראל. טרנד הבוהו שיק ומראה הג'יפסי לבנות, מראה קלאסי אמריקאי ולוק אורבני לבנים הם הלוקים המובילים בקולקציה. גם בעולם הילדים של אמריקן איגל הכחול על כל גווניו הוא הצבע הדומיננטי של העונה ובא לידי ביטוי במגוון פריטי הלבוש והאביזרים.

בנות

קולקציית הבנות בעלת מראה קליל ונוח בשילוב טרנדים על זמניים שנכונים לכל עונה!
קולקציית הבנות עוצבה בהשראת הבלט-פאנק, צבעוניות שחורה ואפורה בשילוב גוונים של ורוד ולבן. שילוב של בדים מיוחדים, בדים מבריקים כמו קטיפה וסטן, שילובים של ג'ינס וויסקוזה. בקולקציה ישנם מגוון פריטים בשילוב ניטים, רוכסנים, רקמות פרחים, דפוסי כוכבים, שילוב של תחרות ורשתות. כל אלו יוצרים את הטרנד המוביל של העונה. לקראת עונת החורף ישולבו מגוון פריטים בצבעוניות חורפית של בורדו, סגול, ירוק זית ונייבי. כמותג ג'ינסים מוביל גם בקולקציית הילדים הג'ינסים הם חלק בלתי נפרד, העונה נראה הרבה פריטים מבד הג'ינס האהוב- מכנסיים, חולצות פוטרים, ווסטים, ושמלות ג'ינס בשילוב גרפיקות וטקסטורות שונות.

  • קולקציית החולצות – PLUSH, בד חדש רך ונעים המגיע במגוון חולצות בייסיק בשילוב פאטצ'ים. טרנד חולצות מכופרות משובצות ממשיך איתנו גם העונה , חולצות אלו מגיעות בשרוול קצר וארוך בצבעוניות של לבן, בורדו ושחור.
    מגוון חולצות בייסיק עם טוויסט – שילוב של גרפיקות ופרינטים שונים ומגוונים כגון: הדפסים בהשראת NY , דפוסי נשר,  שילובי פרחים, הדפסים של לבבות וכוכבים. חולצות בשילוב של שרוכים בקשירות מיוחדות בכתפיים ובמפתח הצוואר.
    בהמשך העונה ישולבו מגוון סריגים חמימים בשילוב טקסטורות של פסים, כוכבים, סריגי צמות ופאטרנים הלקוחים מאווירת הקריסמס. פוטרים בייסיק ופוטרים עם דיטיילים, רקמות פרחים, שילוב של ניטים ופנינים.
  • קולקציית המעילים – בקולקציה שלושה מעילים:
    • מעיל Bomber בשילוב שני צבעים ורוד ובורדו עם ביטנה בדפוס עדין של פרחים.
    • מעיל פרקה ארוך המגיע בשני צבעים, שחור וזית בשילוב פרווה סינטטית פנימית בכובע המעיל. מעיל המתאים לימי החורף הקרירים.
    • מעיל קווילט, באורך קצר ובצבע שחור למראה אלגנטי ואופנתי.
    • בקולקציה מגוון ג'קטים ווסטים: ג'קט ג'ינס בשילוב פאטצ'ים ורקמות , ג'קט ג'ינס בשילוב שרוולי פוטר, ווסט סטן עם רקמות פרחים ועוד.
  • קולקציית הג'ינסים והמכנסיים
    • מגוון ג'ינסים בגזרת JEGGING האהובה, מגיע העונה במבחר צבעים של לבן, כחול ואפור.
    • חדש העונה,  גזרת HIRISE JEGGING, אותה הגזרה עם מותן גובהה.
    • גזרת SUPER SOFT BOYFRIEND, גזרה ישרה ורחבה לאורך כל הרגל, העונה הג'ינס מגיע בשילוב רקמה.
    • טייצים ליום יום במגוון רחב: טייצים חלקים, טייצים בשילוב דפוסים, משבצות, טייצים מנומרים, דמוי עור, דמוי ג'ינס, טייץ בסגנון בייקרים עם רוכסנים ועוד.
    • מכנסי JOGGER מבדים נוחים, חגורה פנימית אלסטית וגומי בפתח הרגל המעניקים נוחות מרבית ומראה ספורטיבי ואופנתי. מכנסי JOGGER מגיעים בצבעוניות של שחור, אפור, נייבי, סגול וירוק בהיר חלקם מבד המשלב בתוכו חוטי כסף דקים למראה מנצנץ ואופנתי אך בגזרה המתאימה ליום-יום.
  • קולקציית השמלות והחצאיות – העונה 4 גזרות של חצאיות המתאימות מאוד לעונת החגים: חצאית אופנתית מסטן בצבע ורוד בהיר, חצאית קטיפה בצבע ירוק זית ושתי חצאיות ג'ינס, האחת אפורה עם רוכסנים ובשילוב של רשת בתחתית, השנייה חצאית ג'ינס מיני עם כפתורים.
    כמו בכל העונה , השמלות הן חלק מרכזי בקולקציה של המותג, מגוון שמלות ג'ינס חלקות, שמלות ג'ינס בשילוב ניטים ורוכסנים למראה אדג'י ואופנתי, שמלות רומנטיות ועדינות עם רקמות פרחים וכתפיים חשופות. שמלות חג פרחוניות בצבעים בהירים ורומנטיים, שמלות לבנות עם מלמלות ורקמות. מגוון שמלות בייסיק מתנפנפות ליום יום, בצבעוניות חלקה של אפור, סגול ונייבי ובשילוב הבד המנצח קומופלאז'. בין המגוון הרחב של השמלות ניתן למצוא הרבה שמלות עם שרוול ארוך, המתאימות לכל עונת החורף.

מחירים:

ג'ינסים החל מ- 139.90 ₪ | חולצות אריג החל מ- 79.90 ₪ | חולצות החל מ- 39.90 ₪ | שמלות החל מ- 69.90 ₪ | חצאיות החל מ- 99.90 ₪ | אביזרים החל מ- 29.90 ₪ | גופיות החל מ- 39.90 ₪ | מעילים ווסטים: החל מ 99.9 ₪ | פוטרים: החל מ 89.9 ₪

בנים

קולקציית הבנים מאופיינת במראה בוגר, קלאסי וטרדני. קולקציית הבנים מחולקת למגוון דגמים בהשראת OLD SCHOOL, מראה אמריקאי, הרבה פאטצ'ים וגרפיקות של דגל ארה"ב ומגוון סמלים הלקוחים מעולם זה. הצבעוניות השולטת היא חאקי וירוק צבאי.

  • חולצות – יש מגוון חולצות:
    • חולצות מכופתרות- בקולקציה מגוון חולצות מכופתרות משובצות בגזרה קלאסית במגוון שילובי צבעים , מבדי פלנל בעוביים שונה, החל מבד דק המתאים לעונת המעבר ועד בד עבה במיוחד לימי החורף הקרירים.
    • קולקציה רחבה של חולצות בייסיק בגזרות מנצחות מבדי טריקו נעימים ובהמשך העונה יכנסו אותן החולצות מבד הוופל המפורסם של AE, בד עבה, רך ונעים למגע. חולצות הבייסיק מגיעות בצבעוניות חלקה במגוון צבעים, חולצות עם נגיעות צבע טאי-דאי האופנתי ופסים. חולצות הבייסיק מגיעות ב-3 מפתחים שונים כך כל אחד יכול למצוא את הגזרה העדיפה עליו: מפתח V, מפתח עגול (CREW) ומפתח בשילוב כפתורים (HENLEY).
    • חולצות מודפסות במבחר צבעים וטכניקות שטיפה, בהשראת אורבנית ניו יורקית ובשילוב דפוס הנשר האייקוני שלנו בצבעוניות של אפור, לבן, בורדו, צהוב וכחול.
    • חולצות פולו למראה חגיגי קלאסי מבד פיקה במבחר צבעים המתאימים לכל אירוע. חדש העונה אלו חולצות הפולו בשילוב פאטצ'ים.
    • פוטרים, סריגים ומעילים- קולקציית סריגי בייסיק במגוון צבעים חורפיים לצד סריגים אופנתיים וחגיגיים, סריגים עם פאטרנים באווירת קריסמס,  מגוון רחב של פוטרים ממותגים, פוטרים דמוי ג'ינס, קפוצ'ונים במראה ספורטיבי וטרנדי ומעילים מבדים רכים ונעימים.
  • ג'ינסים – בקולקציית הג'ינסים לבנים:
    • ג'ינסים בגזרת SKINNY , גזרה צרה בירך ולאורך הרגל ב-2 שטיפות שונות. בנוסף, ג'ינס בגזרת SKINNY SUPER  גזרה אופנתית, צרה בירך וצמודה לאורך כל הרגל.
      הג'ינסים מעוצבים בטכניקת בד ה- FLEX,  בד אריג איכותי מאוד המשלב אחוז לייקרה גבוה לנוחות וגמישות מוגברים, הלייקרה שומר על הגזרה לאורך היום ולמעשה הבד שומר על צורתו המקורית גם לאחר לבישה מתמשכת.
    • מכנסי JOGGER – קולקציית מכנסיים מבד כותנה עם חגורה אלסטית המעניקים נוחות מרבית ומראה ספורטיבי ואופנתי: ג'ינס – עם שפשופים וקרעים, פוטר- במראה ג'ינס ובייסיק חלק במגוון עוביים של בד, חלקים ומודפסים, כותנה- ללוק קלאסי.
    • מכנסי אריג בצבע חאקי , משולבים עם Quilted details  (תפרים אופנתיים) מאוד נוחים לפעילות יומיומית אך עם זאת אופנתיים מאוד.

מחירים: ג'ינסים החל מ-139.90 ₪ | מכנסיים קצרים החל מ-69.90 ₪ | מכנסיים ארוכים החל מ-99.90 ₪ | חולצות מכופתרות החל מ-79.90 ₪ | חולצות מודפסות וגופיות החל מ-49.90 ₪ | חולצות בייסיק החל מ-29.90 ₪ | אביזרים החל מ- 49.90 ₪ | בוקסרים וגרביים החל מ-39.90 ₪ | מעילים +וסטים: 169.90 ₪ | פוטרים: החל מ-99.90 ₪

את הקולקציה ניתן להשיג בסניפים נבחרים: ביג אילת, סטאר סנטר אשדוד, קניון גבעתיים, קניון שבעת הכוכבים הרצליה, קיריון קריית ביאליק, קניון קריית אונו, גרנד חיפה, קניון חיפה, קניון הדר ירושלים, ביג כרמיאל, קניון עיר ימים נתניה, עפולה, קניון הזהב ראשל"צ, קניון רחובות, קניון רמת אביב, קניון מודיעין, גרנד ב"ש, קניון G כפ"ס, קניון מלחה ירושלים, קניון אבנת פ"ת

(צילום: טל טרי)

קולקציית דור ה-Z של סולוג

הילדים, בני  דור ה-Z,  המאופיין כגלובאלי, ויזואלי וטכנולוגי הלומדים יותר ע"י התבוננות ופרקטיקה חווייתית ונוטים להסתמך יותר על מנועי חיפוש מאשר על ספרי לימוד ו/או מחקרים, מחוברים מאוד גם לצד האופנתי ומעודכנים ברמה היום יומית. הם נולדו כשטלפונים סלולריים וחיבור תמידי לאינטרנט מהווים חלק מרכזי מחייהם, התבגרותם ואף זהותם העצמית. בשל זה יש המכנים בני דור זה "דור המסכים" או "דור הפלזמה".

רשת אופנת הילדים סולוג, אשר מחוברת לדור הצעיר, להרגליו, ולהעדפות שלהם,  משיקה לחורף 2017/18 קולקציה אורבנית, נונשלנטית ושיקית, הכוללת פריטים המיועדים לילדים עד בני  12 ומציעה מגוון רחב של טרנדים מהמותג סולוג וממותג האופנה לי קופר.
הקולקציה מיועדת לילדים השואבים את השראתם מתרבות הרחוב, היפ הופ וה- R&B. ילדים אלו חשופים למדיה החברתית ותמיד מעודכנים בכל פרט החל מהגיל הצעיר ביותר. הצעירים מצליחים לרכוש ידע וטעם איכותי באופנה, ואף לומדים מהר מאוד מה אין ומה אאוט. לדברי יעל אמסלם, מנהלת המותג סולוג: "הילדים של היום מאוד מודעים ללבוש שלהם ומכירים בעובדה כי אופנה היא דרך לביטוי עצמי, לכן רשת אופנת הילדים סולוג, משקיעה את מיטב המשאבים ליצירת קולקציות אופנתיות ועדכניות שיתאימו וימצאו חן בעיניי הקניינים הצעירים ויהיו פרקטיות, לבישות ונוחות עבור ההורים."

קולקציית חורף 2017/18 של סולוג מתאפיינת באווירה אורבנית, נינוחה ומלאת שיק, לילדים שמבינים אופנה אך יחד עם זאת לוקחים בחשבון גם את ההורים היודעים לזהות איכות, נוחות ומחיר שווה לכל כיס.

הטרנדים הבולטים בקולקציה לסתיו חורף 2017/18:

URBAN ROCK – קבוצה המציגה מגוון פריטים של המותג לי קופר בהשראת  עולם הרוק והפאנק והחזרה המטורפת של להקות עבר כמו גאנס&רוזס לחיינו. הקבוצה מאופיינת בלוק פנקיסטי-רוקיסטי הבא לידי ביטוי בצבעוניות של אדום, וורוד על גווניו, שחור, אפור עם נגיעות של זהב ומתכתב עם הטרנדים העולמיים. בנוסף ניתן למצוא בקולקציה בדים בהדפסים אורבניים, משובצים, עם פצ'ים בסגנון קעקועים. בין הפריטים המובילים בקבוצה: חצאיות פליסה מוזהבות, מעילים דמוי עור, חצאיות וטייצים מבד דמוי עור נעימים ללבישה, רכים וכיפיים במיוחד לילדות, שמלות חולצה סופר אופנתיות מבד פלאנל משובץ בשילוב פצ'ים ועוד מגוון רחב של טי שירטים וסריגים.

MODERN MILITARY – קבוצה המציעה פריטים המתאפיינים בלוק "כסחיסטי" המתכתב עם אופנה "קולית". ההשראה לקבוצה מגיעה מדפוסי ההסוואה – קומופלאז והשילוב בין עולם הרוק לעולם הראפ. הצבעוניות השולטת היא: שחור, אפור מלאנג' ואפור כהה, כחול נייבי, ירוק זית ונגיעות של בורדו. הפריטים המובילים: סריגים בצביעת דגרדה, חולצות אריג מבד פלאנל משובץ, מכנסי ג'ינס סקיני קרעים, חולצות אריג מודפסות  מעל טי שירט המשלבות רקמה ודפוסי נמר, חולצות ומכנסי פוטר צבאיים בכחול /אפור ווסטים מבד עמיד למים, מגוון רחב של ג'ינסים סרוגים ועוד. הפריט הבולט בקולקציה הוא מעיל חסין נגד מים.

BLUE – קולקציית דנים יומיומית של לי קופר המיועדת לבנות, בהשראת עולם הג'ינסים, המאופיינת במראה קז'ואל כיפי ונינוח. הצבעוניות השולטת הינה כחול נייבי, שמנת ואדום בשילוב עם מבחר גדול של ג'ינסים בגזרות וטכניקות חדשניות: סקיני עם קרעים, סקיני קלאסי, ג'וגר בגזרת טרנינג, חצאיות ג'ינס עם שפריצים של גליטר ורוד. ניתן לשלב את פרטי הג'ינס עם טי שירט שרוול ארוך מודפס ומעל ג'קט קל בגזרת "בומבר" טרנדי מבד פוטר המשולב עם תחרה. עוד פריטים מובילים בסדרה: שמלות סריג בגזרת פיט אנד פלר (שילוב של סריגת ריב וסריגה חלקה) ומגוון טופים מבדי פוטר מהממים עם דפוסים מגניבים.

TRENDY SPORT – קולקציית "הטרנדי ספורט" של לי קופר מיועדת  לבנים ומתכתבת עם קולקציית ה-BLUE   של הבנות. הקולקציה מעוצבת בהשראת עולם הספורט הפוגש בעולם האופנה וממשיכה את המגמה ללבוש בגדי ספורט גם מחוץ לחדר הכושר. קבוצה זו מאופיינת בצבעוניות בסיסית חזקה ולא מתחכמת בגווני האפור, כחול נייבי, כחול רויאל, שחור ובורדו. הפריטים המובילים הם: חליפות טרנינג משולבות בכיתוב מעולם הראפרים, מכנסי ג'וגר קלאסיים, חולצות טי עם כיס ומעל ג'קט מבד, חולצות ומכנסי פוטר.

בייסיק – COSY WINTER –  קולקציית הבייסיק מציגה את "הלחם והחמאה" של ארון הילדות בהציגה קבוצה גדולה וססגונית של פריטים לבנות. קבוצה זו עוצבה בצורה של התאמה וניתן לעשות מיקס אנד מץ'. הצבעוניות השולטת היא: אפרסק חם, סגול לילך, שמנת, שחור, כחול רויאל, ורוד מסטיק, אפור מלאנז' ונגיעות של ירוק זית ומנטה. הצבעוניות ההומוגנית ומבחר הפריטים מאפשרים ליצור מגוון רחב של לוקים חדשים, יום יום. הלהיטים של הקבוצה הם: שמלות פוטר המתאימות למבחר גדול של טייצים מודפסים בקומופלאז' או כוכבים, שמלה מבד ג'רסי בגזרה א סימטרית, טי שירטים שרוול ארוך ושפע של חליפות פוטר נעימות וחמימות המעניקות לכל לובשת טוויסט משלה שתהיה מיוחדת.

בייסיק – DENIM – קבוצת הבייסיק של הבנים מאופיינת בלוק נינוח וכייפי עם ניחוחות מניו יורק והשפעות של עולם הספורט ותרבות הספורט האמריקאית. בקבוצה זו הנוחות שולטת לצד הסטייל. הצבעוניות השולטת בקבוצה היא נייבי ,כחול, שחור, אפור ונגיעות של ירוק מלאנג' ובורדו. ניתן למצוא בקולקציית הדנים מגוון של חליפות פוטר מבד שתפור בטכניקת קווילט, סריגים חורפיים, מכנסי בייסיק מעניינים מבדי פוטר ופרנץ' טרי עם כיסי דגמ"ח או בגזרה בסיסית וכמובן טי שירט קלאסיות בהדפס פסים בגוונים של בורדו או כחול נייבי. לקבוצה זו יש גם חולצות אריג קלאסיות ומכנסי צ'ינו לימי חג או לילדים אלגנטיים וקולים.

WILDERNESS – קבוצה שמאופיינת במראה לבוש חגיגי ונוצץ לבנות. קולקציה עדינה הנעה בין לוק בוהו שיק לאלגנט ומאופיינת בצבעוניות עזה וחמה ובבדים בטקסטורות מגוונות כגון קטיפה, סריגים פלאפים נעימים למגע ומעילים מפרווה סינטטית בצורת שושנים. הדגמים מציגים שיק אלגנטי כשמלת קטיפה עם צווארון פייטים בגווני יין וטורקיז כהה, שמלה עם טול בסיומת פייטים בגווני ורוד או טורקיז כהה, שמלת קטיפה עם שרוולי פעמון ותחרות שורה, וסט פרווה בצבע קאמל קלאסי המתאים ללבישה עם חצאית קפלים מקטיפה וטי שירטים עם דפוסי בוהו וסריג ה משתלב עם הכל.

PURE GLAMOUR – קבוצה חגיגית נוספת השואבת השראתה מעולם הבלרינות.  הקבוצה מאופיינת בצבעוניות פסטלית של ורוד בהיר, שמנת, שחור וזהב. בקולקציה זו ניתן למצוא פריטים כשמלת פליסה בצבע שמנת עם פוייל זהב, טופים מסריג בשילוב עם פליסה שיפון במכפלת, המשתלבים עם טייץ נקודות העשוי בטכניקה שנראית כמו קטיפה, סריגים מעניינים בשילוב פייטים ושיפון, שמלה עם צווארון פרווה בסגנון "מלכת השלג", מעיל דמוי עור ופרווה במראה קלאסי ומעיל צמר אפור באורך מידי בגזרה מושלמת המעניק מראה חגיגי.

קולקציית המעילים

כל אמא יודעת שמעיל טוב וחם הוא פריט חובה בארון הילדים בחורף. אז לאחר שעשיתם סדר בארון וגיליתם שהמעילים כבר לא בגודל המתאים, זה הזמן להצטייד במעילים הנכונים לחורף 2018 עבור ילדכם!

רשת סולוג משיקה קולקציה רחבה  של מעילים לבנות ולבנים. הקולקציה החדשה מתאפיינת במעילים שעוצבו והותאמו במיוחד לנוחיותם ורצונם של הילדים, הם: איכותיים, אופנתיים, נוחים, נעימים  ומחממים, במחירים אטרקטיביים במיוחד, המתאימים לכל כיס.

קולקציית המעילים מיועדת לגילאי שנתיים עד 14 ומציגה מגוון דגמים במבחר טרנדים וצבעים: ממעילי ניילון ומעילי רוח קלילים ועד  מעילי דמויי עור, מעילי פוך, מעילים עבים ומעילי פרווה. הצבעוניות השולטת בקולקציה: שחור, אדום, כחול וגווני האפור.

טווחי המידות:4-18 | גילאי: שנתיים עד 12

מחירים: חולצות החל מ-79.90 ₪ | טי שרטים החל מ 39.90 ₪ | מכנסים החל מ 79.90 ₪ | ג'ינסים החל מ 79.90 ₪ | טייצים החל מ 59.90 ₪ | חצאיות החל מ 79.90 ₪ | שמלות החל מ 79.90 ₪ | סריגים החל מ 69.90 ₪ | מעילים החל מ 119.90 ₪ | ג'קטים החל מ 79.90 ₪.

להשיג ברשת סולוג בכל רחבי הארץ

(צילום: הילה שייר/ ירון ויינברג)

קולקציית חורף 2017/8 לילדים של Nautica

מותג האופנה הבינלאומי Nautica, משיק בימים אלו את קולקציית – Nautica Kids לחורף 2018, המציגה גרסאות תואמות לילדות וילדים מקולקציות המבוגרים: הטרנדים הבולטים, שילובים מעניינים, פריטים צבעוניים עם דגש על איכות ללא פשרות. הקולקציה הכוללת מגוון רחב של פריטים בהשראת עולם השייט והים המאפיין את המותג.

קולקציית הילדים החדשה של Nautica משיקה העונה גם מגוון  רחב של פרטי לבוש לתינוקות, ילדים ובני נוער המאופיינים בסגנון קלאסי עדכני, במטרה לתת מענה מלא לכל שעות היום, הפנאי ולשלל אירועים חגיגיים. הקולקציה משלבת את הטרנדים העכשוויים בעולם האופנה אל מול נוחות.

בקטגוריית הבנות: מגוון שמלות, מגוון מכנסיים, חולצות ושלל סטים צבעוניים ושיקים למראה מושלם.

בקטגוריית הבנים: מגוון חולצות עם הדפסים עדכניים, חולצות פולו, חולצות מכופתרות, חליפות טרנינג ממותגות בהשראת עולם השייט, מגוון מכנסיים, ג'ינסים, ג'קטים ספורטיביים ועוד.

בנוסף, ניתן למצוא מעילים בשלל צבעים ופליזים נעימים העמידים במים ורוח אשר כל הילדים יאהבו ללבוש גם בימי החורף הגשומים כשלא כיף לצאת מהבית. מעילי נאוטיקה נחשבים כאיכותיים ומחממים ויחד עם זאת אפנתיים ואהובים על הקטנטנים. צבעוניות הקולקציה: כוללת את הצבעים שהילדים אוהבים: ורוד, ירוק, אדום, כתום וכן הצבעים הקלאסיים המזוהים עם המותג  ומתאימים במיוחד לאירועים אלגנטיים, בניהם: אפור, שחור וכחול.

טווח מחירים:

בנים: ג'ינסים – החל מ-159 ₪ | פליזים – החל מ-139 ₪ | ג'קטים – החל מ-299 ₪ | חולצות פולו – החל מ-119 ₪ | מכנסיים – החל מ- 159 ₪ | סטים – החל מ-89 ₪ | סוודרים – החל מ-149 ₪ | סווצרטים – החל מ-149 ₪ | מכנסי טרנינג – החל מ-129 ₪ | טי שירטים – החל מ-99 ₪ | מכופתרות – החל מ-169 ₪

בנות: שמלות – החל מ-179 ₪ | פליזים – החל מ-199 ₪ | ג'קטים – החל מ-149 ₪ | מכנסיים – החל מ-159 ₪ | סטים – החל מ-89 ₪ | סוודרים – החל מ-179 ₪ | חולצות – החל מ-129 ₪

טווחי המידות: תינוקות ופעוטות: 12 חודשים ועד 4 שנים, ילדים : 4-12, בני נוער: 12-20 | להשיג ברשת חנויות נאוטיקה וברנדז הנבחרות

(צילום: טל טרי/ יחצ נאוטיקה)

קולקציית נעלי החורף של טימברלנד

רשת Timberland משיקה את קולקציית נעלי הילדים ובני הנוער לסתיו חורף 2016/7, עם האיכויות הבלתי מתפשרות, אשר הפכו לשם נירדף למותג ובמראה אופנתי במיוחד שכל הילדים אוהבים. בקולקציה ניתן למצוא דגמים לפעוטות (מידות 18-30) ילדים (מידות 30-35) ונוער (מידות 35-41).

בכל קטגוריה ישנו מגוון רחב של נעלי ילדים במבחר צבעים ודגמים כגון: "בוטס" המגף האייקוני, נעלי הרים, נעלי נוחות ועוד. הנעליים מגיעות במגוון צבעים וגזרות בסגנון האהוב על הילדים ומשלבות סטייל ונוחות בדגש על חומרים איכותיים שיחזיקו מעמד גם לילדים הפעילים ביותר.

הדגמים הבולטים לחורף 2018 הם מגפי עור בשילוב זמש מדגם, POKEY PIN הנעל מיוצרת בטכנולוגית Splash Blaster כך שהיא עמידה למים וכתמים ומתאימה אפילו למקומות רטובים ובוציים – נעל אידאלית לחורף עם השלוליות.  נעלי נוחות מדגם הקילינגטון- נעלי נוחות גבוהות לילדים בסגנון ספורטיבי ואופנתי בשילוב טכנולוגיית ה-Sensorflex הבלעדית לטימברלנד מעניקה תמיכה מלאה וגמישות מרבית לכף הרגל. בעשיית הנעליים השתמשו בחומרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה, דבר המזוהה עם המותג.

באשר לקלאסיקה של טימברלנד,YELLOW BOOTS האייקוניות אשר קיימות מעל ל-40 שנה אשר בשנים האחרונות  מגפי העבודה אומצו ע"י מעצבי אופנה, זמרים ועד למובלי דעת קהל והפכו אותם לסמל מובהק לשיקיות ואפנתיות. המגפיים מיוצרים בטכנולוגיית Anti-fatigue comfort  הבלעדית לטימברלנד אשר מפחיתה עייפות ומעניקה תמיכה מושלמת לכף הרגל.

בעונה זו ניתן למצוא את הדגמים במגוון צבעים, הן מגיעות בזמש ובעור, וכמובן עמידות למים.

טווח מחירים: החל מ- 299 ₪ | להשיג ברשת טימברלנד,ברנדז, אמפוריום ובדיוטי פרי

(צילום: יחצ טימברלנד)

Fox Kids Winter Collection 2018

קולקציית FOX KIDS לחורף 2018 עוצבה על פי מגוון טרנדים אופנתיים והשראות המשקפות את עולמם של הילדים. הקולקציה מיועדת לבנים ולבנות בגילאי 16-4 ומספקת מענה מושלם לצרכיהם: בגדים יומיומיים לגן ולבית ספר, בגדי ספורט ובגדי שבת וחג לאירועים מיוחדים. הקולקציה מתאפיינת בצבעוניות מגוונת, אופנתית ועדכנית, המציגה גזרות טרנדיות לילדים, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על נוחות.

העונה ניתן לראות בקולקציה, מספר טרנדים אופנתיים:

  • הדפסי אול אובר ((ALL OVER PRINTS טרנד אופנתי שממשיך מהקיץ ומוצג במגוון פריטים: חולצות, מעילים, שמלות, מכנסיים וחצאיות.
  • הטרנד המטאלי טרנד חדש המוצג בקולקציות לבנות. נוכל לראות אותו בבדים מיוחדים, הדפסי פויל ונצנצים המוצגים בחולצות, שמלות ומכנסיים.
  • פאטצ'ים טרנד חדש נוסף הוא הפאטצ'ים, המופיע בסגנונות שונים במגוון פריטים כמו חולצות, פוטרים, שמלות, מכנסיים, מעילים, כובעים וכו'.

בקולקציה מספר קבוצות:

  • Basic – קבוצת רחבה של חולצות מודפסות במגוון צבעים לבנים ולבנות. מגוון רחב של  פוטרים, חולצות, מכנסיים וקארדיגנים במגוון צבעים חלקים ומודפסים המתאימים לחזרה לבית הספר ולגן. עוד בקבוצת הבייסיק ניתן למצוא חולצות ארוכות חלקות לביה"ס במגוון צבעים שעליהן ניתן להדפיס סמלי ביה"ס – שירות הניתן ברשת.
  • Casual Urban
    • קולקציית הבנות– הקולקציה עוצבה במראה אורבאני ספורטיבי עם נגיעות רומנטיות. הגרפיקות משלבות בין טיפוגרפיה ופרחים.
      פריטים בולטים בקולקציה: חולצות טוניקה ארוכות עם גרפיקה מנימליסטית, מכנסיים במראה BIKER, חולצות ושמלות מבד פוטר בגזרות עדכניות בשילוב פאטצ'ים או דפוסים מינימליסטיים, חולצות פוטר מבד QUILT במראה נקי עם רוכסנים צידיים ומעילי בומבר פרחוניים.
      צבעוניות: שחור, אפור מלאנג', ורוד בהיר ואבן מלאנג'.
    • קולקציית הבנים – הקולקציה עוצבה במראה אורבאני ספורטיבי עם נגיעות צבאיות. ההשראה לגרפיקה נלקחה מעולם הצבא וה- BIKER המשולבים עם אלמנטים גיאומטריים. ניתן לראות השפעות אלו גם בגזרות חדשות של המכנסיים העשויות מבד פוטר קל במראה ג'ינס, מכנסיים עם דגש על הברכיים או בעלי מפשעה נמוכה, חולצות פוטר מבד QUILT, חולצות אריג במראה צבאי, חולצות עם הדפסים גאומטריים בשילובי בדים מיוחדים ומעיל בומבר.
      צבעוניות: שחור, בורדו, ירוק חאקי, שמנת וסטון מלאנג' בשילוב ג'ינס.
  • Ethnic Casual
    • קולקציית הבנות– הקולקציה עוצבה במראה אתני-בוהמי, רומנטי חורפי. ההשראה לגרפיקות וההדפסים נלקחה מטרנד הבוהו-שיק, המשתלב גם עם אלמנטים כמו פרנזים ומכפלות פרומות. בנוסף מוצג טרנד הפטצ'ים במגוון צורות וריקמות פרחוניות במראה אתני.
      פריטים בולטים בקולקציה: ג'קט במראה צבאי בשילוב פאטצ'ים של פרפרים, שמלת ג'ינס בשטיפה מיוחדת עם רקמות של פרחים במראה אתני, טי שירט עם פרנזים, חולצות פוטר עם הדפסי פרחים או עם תחרה בכתפיים ומכנסי ג'ינס בשילוב פטצ'ים ומכפלת פרומה.
      צבעוניות: ג'ינס, ורוד בהיר, בורדו, ירוק חאקי ושמנת.
    • קולקציית הבנים – הקולקציה עוצבה בהשראת עולם טיולי הספארי והתשוקה לטבע הפרוע. הקולקציה עוצבה במראה חורפי, בוגר ומתוחכם בלוק וינטג'י המשלב בתוכו דיטיילים אתניים ופאטצ'ים.
      פריטים בולטים בקולקציה: חולצות אריג במראה ג'ינס מודפסות במשבצות מונוכרומטית, סווטשירטים עם הדפסי: חיות, טבע ופטצ'ים מיוחדים, ושילוב של טקסטים במגוון טכניקות  על גבי סריגים. כמו כן ניתן למצוא בקולקציה: מכנסי אריג בשטיפות מיוחדות עם חיתוכים בברכיים, מכנסי פוטר עם דפוס קומופלאג' קלאסי –  כל זאת בשילוב "דיטיילים" בהשראת טיולים בטבע.

מחירים לדוגמא: ג'ינסים החל מ- 99.90 ₪  – 69.90 ₪ | חולצות מכופתרות – 99.90 ₪ | סריגים החל מ-  99.90 ₪ – 89.90 ₪ | מכנסי טייץ במבחר צבעים החל מ- 39.90 ₪ / 3 ב – 99.90 ₪ | חולצות T החל מ-  49.90 ₪ – 39.90 ₪ | חולצות בייסיק חלק שרוול ארוך-  5 ב- 99.90 ₪ + הדפסת סמל ביה"ס חינם | פוטרים: מכנסיים – 99.90 ₪ – 69.90 ₪' חולצות  – 99.90 ₪ – 54.90 ₪' קרדיגן – 99.90 ₪ – 69.90 ₪

(צילום: גיא כושי / יריב פיין)

קולקציית חורף 2018 פפאיה

חורף 2018 בפפאיה, מותג הנעלים לפעוטות וילדים, הוא זמן למסיבה. עם קולקציה נוצצת ואופנתית המציגה את הטרנדים המובילים בעולם האופנה, בסטייל נוצץ וצבעוני המותאם לעולמם של הילדים. מראה נוצץ לצד צבעי ניוד, במגוון טקסטורות מבריקות, קטיפה ופרווה, והדפסי נקודות ומשבצות הם רק חלק מהטרנדים המוצגים בקולקציה המשולבת עם הגזרות הנוחות, האיכות, החדשנות והפונקציונליות הבלתי מתפשרת המזוהה עם פפאיה. כך, שמתקבלת קולקציה ששום מגרת נעלים לא תהיה שלמה בלעדיה.

ריקוד בגשם – מגפיים ומגפונים

סקנדינבי, צבאי, מנוקד ונוצץ הם חלק מהטרנדים בקולקציית המגפיים והמגפונים של פפאיה, המציגים את השילוב בין מראה בוגר ואופנתי לעולם הילדים. המגפיים, הסימן המובהק במגירת הנעלים לבואו של החורף, מאפשרות לילדים להנות מימי הגשם תוך שמירה על רגלים חמות ומראה אופנתי. בקולקציית המגפיים של פפאיה מגוון גזרות של מגף גבוה וחצי מגף המוצגות בצבעי פודרה, אפור, ורוד, שחור וכחול בעיצוב אופנתי ומעניין הכולל הדפסי קמופלז' ונקודות, וטקסטורות של בדים ארוגים, פרווה וקטיפה המשולבים עם חומרים איכותיים ונוחים הכוללים עור סינטטי, ניילון וסריג. בכל נעל נתנה תשומת לב לפריטים עיצוביים של סרטים, אבזמים ופרווה שיוצרים מגף אופנתי ונוח שכיף לנעול אותו.

לצד הטרנד הסקנדינבי והצבאי בקולקציית המגפונים משתלב היישר מהמערב הפרוע טרנד הבוקרים עם הפרנזים, הניטים והאבזמים המוצגים בגווני אדמה עם טוויסט מטאלי נוצץ. המוטיב הנוצץ המשולב בגוונים מטאלים, שימרים ולורקסים ממשיך את חגיגת החורף במראה הנעל הכולל או בדיטיילים עיצוביים עדינים.

הטרנד הצבאי מותאם לעולמם של הילדים בנעל קלת משקל המשלבת את הגזרה הצבאית המוכרת של עם סוליית עקב נמוך אך בעיצוב של פרחים, ציורים ואפליקציות של כוכבים ולבבות. הקולקציה מוצגת בצבעים החמים של החורף: שחור מט או לקה מבריקה, אפור, פודרה שימרי, בורדו, ירוק זית ובפוקסיה.

באו עננים – נעלי בנים

קולקציית נעלי החורף לבנים מציגה שני טרנדים מרכזיים, ספורטיבי וצבאי שמתאפיינים במראה יומיומי ומראה אלגנטי. גזרות הנעליים במראה היומיומי מזכירות נעלי טיפוס הרים ובאולינג כדורסל, ומתאפיינות בצבעים טבעיים של חומים אפורים וכחולים המשולבים בטקסטורות של בדים המושכים את העין ויוצרים מראה אופנתי. גם בנעלים המציגות את הטרנד הצבאי נוכל להבחין במשחק השילובים המוצג תיפורים ופרטים עיצוביים מיוחדים שמושכים את העין. בקולקציה נעלים גבוהות ונעלי חצאיות, בעלות סגירות נוחות של סקוטצ'ים, שרוכים וגומי.

המראה השני שנראה בקולקציה זו הוא הסניקרס, המוצגות בסגנון אלגנטי ועשויות מחומרים עמידים ואיכותיים המאפשרים שמירה על החום בימי החורף. הנעלים מוצגות במגוון רחב של צבעים חום, שחור, אפור וכחול המוצגים בטקסטורות בד ייחודיות כולל טרנד המשבצות האופנתי. בכל אחד מדגמי הקולקציה ניתנה תשומת הלב לפרטים הקטנים שמעניקים את הייחודיות העיצובית והססגונית ויוצרות מראה אופנתי ועדכני.

קולקציית נעלי החורף של פפאיה משלבת בין אופנה מתקדמת לאיכות, נוחות ופונקציונליות בלתי מתפשרת, ומעניקה את תשומת הלב לפרטים הקטנים, מחומרי הגלם ועד לנוחות והעיצוב האופנתי. בתהליך פיתוח החומרים ועיצוב הנעלים, שנעשה על – ידי מעצבי חברת פפאיה, ניתן דגש רב לאיכות, חוזק ונוחות הנעלים הבאים לידי ביטוי בתהליך מדידה קפדני ובדיקה כי הנעל מונחת על רגלי הילדים בצורה אנטומית ונוחה. עבור פפאיה, נוחות היא גם התאמת הסקוטצ'ים, האבזמים המתכווננים וגומיות לסגירה ופתיחה קלה ונוחה עבור הילד וההורה. כך שכל ילד וילדה יוכלו למצוא את הנעל המתאימה להם ולעבור את החורף בנוחות ובנראות.

הקולקציות של מותגי PAMPILI ו-BIBI המיובאות מברזיל בלעדית על – ידי חברת פפאיה:

  • מותג PAMPILI מציג את עולמן הנסיכותי, רווי המתיקות, האופנה והסטייל של הילדות בצורה, צבע וחומר. טרנדים מובילים כמו, פנינים, גליטרים, פרווה ופאטצ'ים משולבים במגפיים, נעלי הבובה והסניקרס בדרך מקורית, אופנתית ושובבה, בסגנונות שונים ובמגוון טקסטורות וצבעים כמו: ורוד, לבן, פודרה, שחור ושמנת, בצבעים מטאליים של זהב וכסף, ובשילוב פריטים דקורטיביים כמו ניטים ופונפונים. הנעלים מאופיינות בסגירות של אבזם, סקוטצ' ורוכסן המאפשרים לילדות נוחות מירבית. תשומת הלב לפרטים הקטנים, האופנתיות, הטרנדיות ואיכות הנעלים ניכרת גם במותגים אשר מייבאת פפאיה, ובקולקציה זו כל ילדה תמצא את הנעל שלה ליומיום אירוע או חגיגה.
  • המותג BIBI, מציג העונה, מגפיי ברך, מגפונים ומגוון נעלי סניקרס לילדים בגוונים מטאליים, לאקה ובצבעים קלאסיים של שחור ופודרה. הקולקציה של מותג BIBI מציגה אמירה אופנתית ייחודית לצד איכות בלתי מתפשרת ונוחות.

 

להשיג ברשת נעלי פפאיה ואצל המשווקים המורשים

(צילום: מנחם רייס)

סתיו – חורף 2017/18 לילדים בנעלי SCOOP

רשת ההנעלה SCOOP, משיקה בימים אלו סנונית ראשונה של קולקציית סתיו – חורף 2017/18 לילדים. הקולקציה כוללת מגון רחב של דגמים בשלל השראות וסגנונות, צבעוניים ואופנתיים מתמיד, אשר עוצבו במיוחד עבור נוחות הילדים במזג אוויר המשתנה ועל פי מגמות האופנה של מותגי הילדים הבינלאומיים הכי נחשקים.

הקולקציה מציעה מגוון רחב של דגמים המתאימים לעונת מעבר סתווית, באיכות בלתי מתפשרת, ובמחירים שווים לכל נפש. צבעוניות הקולקציה מציגה את הטרנדים של העונה הקרה. שחור, אפור, כחול כהה, לבן, ורוד, חרדל וקאמל.

קולקציית נעלי הבנות מציגה צבעוניות חמימה של פלטת גוונים: שחור, אפור, כחול כהה, אפור עכבר, לבן, חרדל, קאמל וורוד בייבי. בין דגמי הנעליים נוכל למצוא מגוון מגפיים אופנתיות ומחממות אשר יתאימו בדיוק לימי החורף הקרים. מגוון דגמי סניקרס במראה ספורטיבי ונעלי בובה המעוטרות בפפיונים ותליונים מיוחדים שישתלבו נהדר לאירוע או מסיבת יום הולדת.

קולקציית נעלי הבנים מציגה סניקרס ומגפיים המעוצבות בסגנון ספורטיבי ובגוונים רגועים של כחול, שחור, חום ואפור המותאמת במיוחד לאקלים הישראלי ההפכפך ולשעות הפנאי.

מחירים: 49.90-129.90 ₪ | מידות: 24-35 | להשיג בסניפי SCOOP ברחבי הארץ

(צילום:  עמירם בן ישי)

קולקציית הסריגים של The Children's Place

קולקציית החורף של הרשת האמריקאית לילדים THE CHILDREN'S PLACE מציגה ליין סריגים לחורף מחמם במיוחד!

הקולקצייה לילדים וילדות כולל מגוון של סריגים בטקרסטורות שונות. בקולקצייה ניתן למצוא סריגים חלקים, לצד סריגים עם הדפסים וסריגים עם כיתובים.

טווח מידות: M6 עד מידה 14

(צילום: יח"צ)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X