fbpx
גברים

צמידים ושרשראות מלאי שיק גברי לחגיגות סוף השנה האזרחית

חגיגות סוף השנה האזרחית בראשם הסילבסטר, נובי גוד וכריסמס הפכו מזמן לחגיגות מושקעות בישראל וגם להזדמנות נהדרת לפנק עצמנו, חברים ומשפחה במתנה ייחודית.

מותג התכשיטים האיטלקי הידוע – COMETE, מקבוצת Muraro Lorenzo (המחזיקה גם במותג היוקרתי לגברים המוביל BARAKA)  מציע מבחר צמידים ושרשראות ייחודיים מלאי שיק גברי שישלימו את הלוק הנוצץ לערב הסוהר.

התכשיטים של קומטה מיוצרים מחומרים איכותיים במיוחד עם מאפיינים אנטי אלרגניים, הכוללים בעיקרם פלדת אל חלד, כסף טהור, לטקס, חבל הייטק, אבנים מינרליות, אגת, וסיבי פחמן ועוד. הצמידים משתלבים עם ג'ינס וטי שירט ומצד שני הם גם יכולים לשבור לוק של חליפה מחויטת.

מחירים: צמידים ושרשראות החל מ 220 ₪ עד 1490 ₪ | להשיג ברשת חנויות אימפרס, רשת חנויות NEW, תומס סאבו – עזריאלי ובחנויות המורשות ברחבי הארץ. טלפון (אולם תצוגה פ"ת): 03-9297026

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X