fbpx
בילויים

פסטיבל הבקיני הראשון – Bikini Fest

5 חודשים אחרי לידה ואני רחוקה מלהיכנס לבקיני שאולי עוד שמרתי בהריון (אם אהיה כנה עם עצמי, גם לפני ההריון הייתי רחוקה מלהיכנס לבקיני), אבל אין ספק שמי שלובשת ואוהבת בגדי ים בקיני תהנה בפסטיביל הבקיני הראשון בישראל ה-Bikini Fest !

פסטיבל הביקיני הראשון בישראל, BIKINI FEST, יתקיים ב- 13-14 באוגוסט 2015 במתחם התחנה הראשונה בירושלים. המותגים הכי נחשבים ברשת יוצאים מהמסך והופכים לחנויות POP UP  ונגישים לקנייה ישירה. בין המותגים:bananhot, Almarie, Shani Shemer, Bayana, SOL, Style Beach ,Merav Ratzon, Angelita, Levana ואחרים.

Bikini Fest
קרדיט צילום: עוז שכטר
פסטיבל הבקיני
קרדיט צילום: עוז שכטר

מתחמי הפסטיבל

הפסטיבל מציע את חווית הקניה המושלמת ומעבר לחנויות יהיו בפסטיבל מתחמים שונים של איפור, קוקטילים, צילום, וספורט (לגברים שלכן, כדי שתוכלו לעשות קניות בשקט).

IL MAKIAGE MAKE UP ZONE , מתחם איפור של מותג האיפור המוביל בישראל, עם מאפרות מקצועיות אשר יעבירו סדנאות איפור, יחשפו מוצרים חדשים, יתנו טיפים ועוד.

APEROL COCKTAIL ZONE , המותג מבית CAMPARI יפעיל בר קוקטיילים בשיתוף עם שירות הברים האקסקלוסיבי Peacock ויחד יצרו את בר הקוקטיילים הנייד והגדול בישראל. מיטב הברמנים ישקשקו, יערבבו, ינערו וימזגו לכן את הדרינק המושלם.

PHOTOSHOOT ZONE  עוז שכטר, מהצלמים המובילים בישראל, יתעד אתכן במתחם צילום ייחודי שייתן למצטלמות בו טעימה קטנה מאירועי ההשקה הנחשבים בעולם.

BOYFRIEND ZONE , הפוך את הפסטיבל למהנה גם לגברים המבקרים בפסטיבל ויספק איזור גברים עם ספות נוחות, לוחות שש בש, ספורט וכל מה שמעניין את המין הגברי.

"עד היום נאלצו הנשים חובבות המותגים המשתתפים בפסטיבל, לעקוב, להזמין ולחכות שיגיע, אומרת דנה ישראלי, דוברת התחנה הראשונה ירושלים, "הפסטיבל מאפשר למבקרות לרכוש ולגלות לפני כולם את הדגמים הכי שווים, הפריטים הכי מיוחדים והקולקציות הכי חדשות, ולהנות מחווית קניה מהנה במיוחד".

13.08.2015 – יום חמישי, בשעות 16:00 – 00:00, וב- 14.08.2015 – יום שישי, בשעות 9:00 – 16:00 | הכניסה חופשית.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X