fbpx
איפור וטיפוח

הטיפים החשובים ביותר להצלחת עיצוב הגבות באמצעות איפור בלבד

טרנד הגבות השולט היום בתצוגות אופנה, על שערי מגזינים עולמיים ובכלל בעולם הטיפוח והאיפור הוא טרנד של גבות טבעיות. הוא מושפע כמובן ממגמה של השנים האחרונות בעול ם- מראה טבעי באמצעות איפור, מראה טבעי באמצעות לבוש, ובכלל כל מה שטבעי היום הופך מקובל ומומלץ יותר.

בחזרה לעולם עיצוב הגבות…לא כולנו נולדנו עם שפע של שיער גבות ועל כן, על מנת להתאים את עצמנו לטרנד, יש צורך בכמה טיפים מקצועיים ובכמה מוצרים שאי אפשר בלעדיהם.

מי אמרה ברוק שילדס או קארה דלווין? ולא קיבלה?

ענקית הריסים העולמית "ארדל" – משיקה לראשונה מוצרי איפור איכותיים לגבות להענקת מראה טבעי אך מלא , זאת ללא הכבדה של האיפור על הגבה וללא יצירת מראה מאופר מדי. חן אלקבץ, מאפרת אופנה ויופי עם מדריך שיתאים לכל אחת:

  1. ראשית, נתחיל בסירוק הגבה שיעזור לנו להבחין באזורים הדלילים יותר אותם יש להשלים בהתאם. כך גם מתבהרת צורת הגבה המקורית.
  2. עכשיו כשהגבה מסורקת, זה השלב לשים לב האם הגבה קצרה מידי? האם הן רחוקות אחת מהשנייה? האם הפינה הגבוהה בגבה יורדת לכיוון הרקה בזווית הנכונה?

איפור גבות

עכשיו אפשר להתחיל במלאכת איפור הגבות:

  • סירוק שיער הגבות כלפי מעלה.
    עוצרים ובודקים – האם גבולות הגבה נכונים? האם יש להאריך או לקרב מעט את החסר.
  • ממלאים בזהירות בעפרון גבות מכני -נועד למלא חורים ולהשלים גבה בעלת מבנה חסר.
  • עוברים לג'ל לגבות עם מכחול זוויתי וצפוף, שתפקידו הוא יצירת קוים דקיקים בדמוי שיערה, שישלימו יחד את החללים ריקים.
  • ריכוך וטשטוש האזורים החסרים: ניתן לעשות באמצעות צלליות גבות בגוונים אידיאליים כאשר את הגוון הכהה נמקד ממרכז הגבה ועד סופה כלפי הזווית החיצונית של העין ובתחילת הגבה מעל חיבור האף מטשטשים בגוון הבהיר יותר. הצלליות עוזרות לקבע את העיפרון או הג׳ל וגם הן נמרחות באמצעות מכחול זוויתי צפוף התואם לגבות.
  • חשוב לשמור על מראה טבעי ונקי:מומלץ כגימור לסרק את הגבה ולאחד את השיער יחד עם האיפור. את עצם הגבה ניתן להבליט בצללית שימרית או עם הייליטר.

מוצרים שיכולים לעזור לך עם עיצוב וסידור הגבות:

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X