fbpx
איפור וטיפוח

מראה זוהר ומושלם בשניות, תכירי את מסקרה Volumetric החדשה של GA-DE

הדוכן של ג'ייד בהשקה
הדוכן של ג'ייד בהשקה שכ"כ רציתי לקחת איתי הביתה

אם יש חברת איפור ישראלית שאני מכירה ומשתמשת במוצרים שונים שלה כבר לא מעט שנים זו ללא ספק ג'ייד (GA-DE). לאורך השנים היו לי צלליות, אודמים וסמקים שלהם, אבל אם יש מוצר שמלווה אותי באופן קבוע זה ללא ספק המסקרה של ג'ייד. עד לפני מספר ימים השתמשתי במסקרה הרגילה שלהם, אבל ביום ראשון הכרתי את המסקרה החדשה שלהם (ועוד כמה מוצרים) ומאז הכנסתי לרשימת הקניות מוצר חדש.

ביום ראשון הוזמנתי להשקת מסקרה Volumetric החדשה של GA-DE והקמפיין שילווה את ההשקה שבו מככבת נועה קירל (עליו בהמשך הפוסט). ההשקה הייתה במתחם ייחודי וראשוני שבנו מחוץ לסניף הסופר פארם בקניון רמת אביב, ולמרות שלא היה מדובר בהשקה גרנדיוזית ונוצצת כמו דברים שרואים בטלוויזיה, היה משהו מיוחד ונוצץ באינטימיות. יתרה מכך, כשעמדתי מול הדוכן, עם מגוון המוצרים של ג'ייד, כל מה שרציתי לעשות זה לקחת אותו הביתה. פשוט התאהבתי במוצרים וכשגיליתי את כל המוצרים החדשים בסדרת ה-Velveteen – רציתי את כולם !

מסקרה Volumetric – מעניקה נפח ויוצרת ריסים צפופים בשניה

נכון, יש לא מעט מסקרות בשוק, בין אם תוצרת כחול-לבן או תוצרת חו"ל, אבל לא כל אחת מהן זוכה במוצר השנה. ומה הביא לכך שהיא זכתה בפרס מוצר השנה? היא פשוט עושה את העבודה. מדובר במסקרה עם מברשת גדולה וגמישה, המעניקה לריסים מראה צפוף, בעל נפח וארוך. ניתן להשיג אותה בגוון שחור, ולכן היא מעניקה לריסים גוון שחור עמוק ומודגש.

המברשת הינה מברשת סיליקון ייחודית. לעומת מברשות אחרות, יש לה קצה כדורי ומבנה גיאומטריה משולש עם חריצים הסופגים לתוכם את המסקרה ומשם עובר ישירות לריסים. בנוסף, יש לה זיפים בצורת חרוט להפרדה מושלמת של הריסים וכן זיפים בקצרה המברשת המרימים ומעצבים את הריסים הקטנים להשגת אפקט מעוגל. בקיצור – 3 פעולות באחת 🙂

המסקרה עשוי מפולימרים העמידים בתנאי לחות (זה מצויין לקראת הקיץ שמגיע), ומכאן שומרים על הריסים מעוצבים. יש פיגמנט שחור עמוק בריכוז גבוה ובכך מבליט את הריזים והכי חשוב היא נשארת לאורך זמן.

 

המחיר שלה ממש שווה (כרגע במבצע – 55 ₪, אבל גם המחיר המלא שלה לא כזה גבוה – 79.90 ₪) ואחרי שיצא לי למרוח את המסקרה במשך 4 ימים ולהיות איתה כמעט כל היום מחוץ לבית, אני יכולה להגיד בוודאות שהיא המסקרה החדשה והאהובה שלי.

ניסיתי לצלם את המברשת שלה כדי שתוכלו לראות עד כמה היא באמת מיוחדת.

מסקרה VOLUMETRIC של ג'ייד
מקווה שאתן מצליחות לראות את הזיפים הקטנים לאורך ובקצה המברשת
אריזת מסקרה VOLUMETRIC של ג'ייד
האריזה של המסקרה

עוד דבר קטן שלמדתי זה שיש ל-GA-DE אתר אינטרנט מכירתי (www.gadecosmetics.co.il) אז ניתן לרכוש את כל המוצרים, כולל את המסקרה החדשה, שם בנוסף לרשתות הפארם. אז אפילו לא צריך לצאת מהבית כדי לעשות קניות 🙂

עוד כמה מוצרים שממש אהבתי

חוץ מהמסקרה יצאתי למסע שופינג קטן ורכשתי כמה מוצרים. בכולם אני משתמשת ברמה יומיומית כבר כמעט שבוע ואני ממש מרוצה. אני עוד יותר מרוצה מהעובדה שלא נזקקתי לשבור תוכנית חסכון כי המחירים שלהם שפויים.

פלטת צלליות מסדרת Velveteen – הפלטה מכילה 9 צלליות. היא קומפקטית, נסגרת בקלות ובעיקר נותנת לעיניים מראה זוהר. אני רכשתי את פלטה מס' 49 (The Spice Rack) שהיא יותר בצבעים חומים וחמים. היא פשוט מהממת. המרקם שלהם משי (ממש כמו השם), הן נמרחות בקלות, יש להן פיגמנט מהמם (גם הנצנצים נשארים על העיניים ולא יורדים) והן עמידות.

כרגע הן במבצע – 49.90 ₪, כאשר המחיר הרגיל שלהם הוא – 69.90 ₪ . אני מזהירה מראש – יש להם יותר מדי צבעים יפים ותרצו את כל הפלטות 🙂

פלטת צלליות Velveteen
תודו שהן מהממות !

פודרה Velveteen Hydrating & Perfecting Pressed Powder Duet – כבר הרבה זמן שאני מחפשת פודרה בגימור מאט שלא יראו על העור ושלא תייבש את העור וזאת פודרה מעולה. היא נמרחת בקלות וזה שיש משחק של 2 גוונים זה בכלל תענוג לעור. העור לא מתייבש אז כנראה שהלחות שיש בה באמת עובדת. לצערי לא הספקתי לצלם אותה לפני שהתחלתי להשתמש בה ולא נעים לי לצלם מוצר משומש אז הנה תמונה מהאתר שלהם.

כמו כל יתר המוצרים, גם הפודרה כרגע במבצע – 65 ₪, והמחיר הרגיל – 99.90 ₪

פודרה של ג'ייד - Hydrating & Perfecting Powder duet

מייקאפ Idyllic Matte Velvet Foundation SPF25 – כמו הפודרה, אני מחפשת מייקאפ בגימור מאט (יש לי עור שומני אז אני לא צריכה תוספת ברק) ולא מוצאת. בהשקה הכירו לי את המייקאפ הזה. קניתי אותו ומאז אני כל יום מורחת אותו בבוקר (אחרי שכבת סרום ושכבה של קרם לחות) ונהנית ממנו לאורך כל היום. הוא גם נשטף עם סבון פנים בקלות ולא צריך לשפשף את הפנים באגרסיביות.

הוא כרגע במבצע – 65 ₪, כאשר המחיר הרגיל – 99.90 ₪

מייקאפ ג'ייד Idyllic Matte Velvet Foundation

נועה קירל – הפרזנטורית של המסקרה והקמפיין

אמנם אני לא בגיל, ואני לא מעריצה, אבל אני יודעת מי זאת נועה קירל. הבחורה רק בת 17 והיא זמרת מצליחה, שחקנית, מנחת טלוויזיה וכוכבת רשת. עכשיו היא גם הפרזנטורית החדשה של ג'ייד ומלווה את כל השקת הקמפיין של מסקרה Volumetric בכל המדיות.

בטח כבר יצא לכן לראות בטלוויזיה את הפרסומת למסקרה אבל אולי לא שמתן לב שמלווה את הפרסומת שיר מקורי שנכתב במיוחד לנועה ובמיוחד להשקה. מעבר להיותו שיר שנכתב לקמפיין, הוא הולך להיות מופץ בהמשך גם לרדיו ולרשתות החברתיות וזהו – הוא הולך להיות שיר בפני עצמו.

לצידה של נועה קירל מככבות בקמפיין, המקדם כמו כן מוצרי איפור, טיפוח ובישום מובילים של המותג ג'ייד, גם הדוגמניות המובילות דורית רבליס ואביטל לנגר – שלושתן בנות צעירות, מצליחות מאוד כל אחת בתחומה ומהוות מודל לחיקוי למאות אלפי נשים צעירות בארץ ושלושתן הן גם כוכבות רשת מקומיות ומחזיקות כל אחת בדפי אינסטגרם עם עשרות אלפי עוקבים.

אחד הדברים הבולטים בקמפיין החדש הוא עצם היותם של הסרטים החדשים משולבי חוויה. הסרטים בקמפיין מציגים סיטואציות  מחיי היומיום של נשים צעירות ועכשוויות, עסוקות, מלאות עוצמה ומעצימות בזכות עצמן, בשפה ובויז'ואלים קצביים התואמים את הלך הרוח העכשווי בעולם הביוטי.

בהפקת הקמפיין החדש הושקעו כ- 1 מיליון דולר.

דרך אגב, אם כבר מדברים על נועה קירל, תנתן למעריצות ההזדמנות לפגוש את נועה. לאורך כל חודש מאי יפעלו מתחמי איפור ייחודיים של ג'ייד במספר סניפים של רשת סופר-פארם  ברחבי הארץ. במתחמים אלו יוזמנו הלקוחות ליהנות מאיפור מקצועי, צילום על ידי צלם אופנה בסט צילום מקצועי, השתתפות בקטלוג הדיגיטלי של ג'ייד ובהזדמנות לזכות בפגישה אישית עם נועה קירל.

המעוניינות ומעוניינים לפגוש את נועה קירל מתבקשים להעלות תמונה של עצמם עם מסקרה וולומטריק, לתייג את ג'ייד  ב- @gade_israel #gademascara

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X