fbpx
צרכנות

מדריך המתנות השוות לראש השנה תשע"ט

זהו, עוד שניה החופש הגדול מאחורינו, הילדים חוזרים ללימודים ואחרי שבוע לימודים בודד וארוך…הם שוב בחופש. למה? ראש השנה !
בכנות, אחד החגים האהובים עלי. יש משהו באווירה המשפחתית ובאווירה הכוללת של החג שבאמת מרגישים התחדשות ומשהו חדש מתחיל. אני לא יודעת אם אני באמת מרגישה ששנה חדשה התחילה כי אני יותר הולכת לפי לוח השנה הלועזי, אבל עדיין יש משהו באוויר.

משהו שאני אישית פחות אוהבת לעשות – קניית מתנות. אני גם תמיד מסתבכת, מתלבטת ולא יודעת מה לקנות למי. וגם, עם כל האהבה שלי לקניונים – אין דבר שאני יותר לא אוהבת לעשות מאשר להיכנס לקניונים/למרכזי חנויות ולחפש מתנות יחד עם כל עם ישראל. לכן, את רוב הקניות שלי אני משתדלת לעשות אונליין ובמידה וזה לא אפשרי ואני כן נכנסת לחנות – אני חושבת טוב טוב בבית מה ארצה לקנות ואיפה, כדי לחסוך ממני שוטטות סתמית.

אז למי שכמוני או סתם אם את מחפשת רעיונות למתנות מיוחדות ושוות, אני שמחה להגיש לך את מדריך המתנות השוות לראש השנה תשע"ט. תמצאי כאן מתנות לתינוקות ופעוטות, לילדים, לעצמך או לבן/בת הזוג ואפילו לבית.

לתינוקות ופעוטות

לצחצח עם בננה

מותג מוצרי התינוקות האמריקאי המוביל Nuby הקיים במעל ל- 150 מדינות בעולם, מציג נשכן סיליקון מדליק ומעוצב בצורת בננה, אשר יעסיק את התינוק הרך, ירגיע את שיניו החדשות והחניכיים העדינות ובנוסף ישמש כמברשת שיניים ראשונה!

הקניית היגיינת שיניים חיובים חשובה לתינוק כבר מהתחלה. נשכן הבננה החדש מבית המותג מהווה דרך נפלאה בה יוכל התינוק להעסיק עצמו ולנקות באופן עצמאי לגמרי את חלל הפה. הנשכן הנוח ונעים לאחיזה מרגיש לתינוק כצעצוע לכל דבר, כיף להתעסקות ולמשחק. קצה הבננה מאובזר בסיבים רכים ועדינים המעסים בעדינות את חלל הפה והשיניים, מרגיעים את המקום הרגיש ותורמים להיגיינת הפה. מומלץ על ידי רופאי שיניים.

מניסיון אישי – הנשכן הזה מושלם. הגדול שלי לא התחבר לנשכנים אבל הקטנה כן והשתמשה בנשכן בננה כאשר היא הוציאה שינים. מצד אחד עזר לה עם הכאבים והרצון לנשוך (ולא להרוס מוצצים). מצד שני, צחצח לה את השינים הקטנות מבלי שהיא בכלל תרגיש 🙂

מחיר:37.90 ₪ | להשיג ברשתות המובחרות

פלייסמטים לתינוקות ופעוטות מבית נעמן

תחתיות סיליקון איכותי מעוטרות בדמות של ינשוף שלמעשה משמשת גם כצלחת. הפלייסמט עשוי מחומר עמיד, נצמד היטב לשולחן האוכל, מגן עליו משאריות מזון וגם מתנקה בקלות.

מוצר שתמיד טוב שיש אותו בבית עם פעוטות, וגם מתנה שימושית ומקסימה.

הפלייסמט מגיע בשני צבעים – ירוק דשא ותכלת.

מחיר: 42 ₪ | להשיג בחנויות נעמן בפריסה ארצית

מגבת סינר חיבוקי של ורדינון

מתנה מושלמת לכל הורה ומפנקת לכל תינוק. המגבת שמידותיה 75/110 ס"מ עשויה 100% כותנה איכותית ונעימה למגע, והיא הופכת את טקס האמבטיה לקל הרבה יותר. מעכשיו פשוט לובשים את המגבת בתחילת המקלחת ובסיומה מוצאים את התינוק מהאמבטיה, מניחים על החזה ועוטפים במגבת..וכמובן גם מתחבקים.

למגבות של ורדינון מוניטין רב שנים בזכות טיב איכותן ועמידותן גם בפני כביסות רבות והן מגיעות במגוון רחב של צבעים ובעיצובים ייחודיים.

מחיר: 72 ₪  | להשיג בחנויות ורדינון בפריסה ארצית וגם באתר https://www.vardinon.co.il

דפי הקסם של קריולה

דפי הקסם של קריולה
צילום: אילנית צעצועים

חדש מבית קריולה ערכות דפי קסם של נסיכות, כח פי גי, הפוני הקטן שלי ומפרץ ההרפתקאות. ערכת דפי הקסם של קריולה לצביעה ללא כתמים , לכלוך ובלאגן!

ערכה של דפי קסם מגיעה עם 5 טושים תואמים ו-18 דפי צביעה קסומים. הטושים הקסומים צובעים אך ורק על הנייר ואינם נראים בצביעה על הידיים, בגדים, קירות, ספות וכו'.

מחיר: 59.9 ש"ח | להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות ברחבי הארץ

מוצרים חדשים מבית Little Tikes

רכב על שלט לפעוטות חדש מליטל טייקס
רכב על שלט לפעוטות מבית ליטל טייקס

Little Tikes, המותג האהוב והמוכר מביא חידושי פרי סקול לקטנטנים בצורות ובצבעים ומנגינות רכות להנאה מרובה וסיוע בהתפתחות מוטורית, חושית והתאמת צורות וצבעים. כל מוצרי Little Tikes הינם בעלי תן תקן אירופאי ועומדים בדרישות מכון התקנים הישראלי.

  • פסנתר קלידי ג'ל – פסנתר עם קלידי ג'ל רכים ונעימים למגע, בלחיצה על הקלידים יאירו ויושמעו צלילים ומנגינות, לשעות של הנאה מהפקת צלילים ומנגינות ומגע במרקמים שונים וחדשים.
    מחיר: 149.9 ₪ | לגילאי שנה ומעלה
  • זחל התאם צורה מנגן – זחל המשלב את משחק התאם צורה הקלאסי בשילוב עם תנועה והפקת צלילים, במשיכת החוט הזחל ינוע קדימה ויתחיל לנגן כשהצורות נעות מעלה ומטה. משחק ססגוני וכיפי לפיתוח יכולות התאמת צבעים , כגון מוטוריקה וצורות ועוד.
    מחיר: 149.9 ₪ | לגילאי 9 חודשים ומעלה
  • רכב על שלט ומנגן מסתובב – מגוון רכבים על שלט לפעוטות. רכבים היכונו לנסיעה, קלים להיגוי ושליטה, נעים קדימה אחורה וב 360 מעלות. בנסיעה הכנפיים, נפתחות ומגלות בתוכן הפתעות.
    מחיר: 199 ₪ | לגילאי שנתיים ומעלה
  • שולחן פעילות עם שלושה מצבים – שולחן פעילות 3 ב-1 משטח למשחק בישיבה, שולחן פעילות וצעצוע נשלף למשחק בדרכים. שולחן הפעילות משלב צלילים ושלל הפתעות.
    מחיר: 399 ₪ | לגילאי 9 חודשים ומעלה

להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות ברחבי הארץ

ספרים חדשים מבית קלסיקלטת

את הספרים ניתן להשיג בבחנויות הספרים, בחנויות הצעצועים ברחבי הארץ, רשתות המזון, ובאתר הבית שכתובתו http://www.clasikaletet.co.il

מי יצחיק את הנסיכה? – ספר חדש עם בובות משחק המשתלבות בעלילה ומעניקות חוויה תיאטרלית ומוחשית

ספר משחק מי יצחיק את הנסיכה
צילום: יוני רייף

הספר החדש בהוצאת קלסיקלטת, משלב עלילה משעשעת עם 9 בובות משחק להלבשה על האצבעות. העלילה מתארת נסיכה קטנטנה ועצובה שכל היום בוכה. הוריה המודאגים, מלכי החיות, מציעים פרס למי שיצליח להצחיק את הנסיכה והיער כולו נרתם למשימה. בחריזה משעשעת ובמלל קליט, מספר הסיפור איך כל חיות היער בתורן עושות מאמצים לשמח את הנסיכה הקטנה.

בובות המשחק המצורפות מאפשרות לקורא הצעיר לקחת חלק ממשי בעלילה ומעניקות לו חווית משחק מהנה ותיאטרלית. המשחק בבובות מחזק את יכולות המוטוריקה העדינה של הילד ועוזר לפיתוח כישוריו היצירתיים.

הספר הינו חלק מסדרת הספרים "גם וגם" בהוצאת קלסיקלטת, אשר משלבת בין ספרי ילדים למשחק, במטרה להוסיף גירויים לילד הקורא ולפתח אצלו עניין בקריאת ספרים. הספר פותח בעזרתם של מומחים ואנשי מקצוע, ביחד עם שאר מוצרי החברה קלסיקלטת, אשר שמה לה למטרה לעודד קריאה בקרב הדורות הצעירים ולהכניס תכנים חינוכיים ומפתחים לעולם הילדים התרבותי. מי שנמנה בין מפתחי סדרת הספרים "גם וגם" הוא מוטי אבירם, שביים, בין היתר, את רחוב סומסום, פרפר נחמד וזהו-זה וכתב את "המדריך הגדול לכתיבת תסריטים לילדים".

מחיר: 119.90 ₪

מישהו בבית? ביקור בביתו של חילזון – ספר אינטראקטיבי עם חלונות גילוי נפתחים

מישהו בבית - קלסיקלטת
צילום: יוני רייף

הספר מזמין אתכם להכנס לביקור נדיר בביתו של החילזון, שם תגלו מדוע הוא סוחב את ביתו על הגב. החילזון אמנם מעדיף להיות לבד, אך באופן חד פעמי יספר לכם בדרכו המשעשעת וה"חלזונית", מה הוא אוהב לעשות ומה קרה לו שגרם לו להחליט לסחוב את הבית איתו לכל מקום.
בנוסף לסיפור המשעשע, אשר מורכב משיח חינוכי עם חילזון ולאיורים המעניינים, דפי הספר כוללים פתחים שאפשר להזיז, כמו למשל ארון שניתן לפתוח או תיבה – אלמנטים שיוצרים עניין ואינטראקציה של הילד.

הספר הינו חלק מסדרת הספרים "גם וגם" בהוצאת קלסיקלטת, אשר משלבת בין ספרי ילדים למשחק, במטרה להוסיף גירויים לילד הקורא ולפתח אצלו עניין בקריאת ספרים. הספר פותח בעזרתם של מומחים ואנשי מקצוע, ביחד עם שאר מוצרי החברה קלסיקלטת, אשר שמה לה למטרה לעודד קריאה בקרב הדורות הצעירים ולהכניס תכנים חינוכיים ומפתחים לעולם הילדים התרבותי. מי שנמנה בין מפתחי סדרת הספרים "גם וגם" הוא מוטי אבירם, שביים, בין היתר, את רחוב סומסום, פרפר נחמד וזהו-זה וכתב את "המדריך הגדול לכתיבת תסריטים לילדים".

מחיר: 80 ₪

פינגווין מוזיקלי לרכב כולל שלט של טאף טויס

מחקרים מראים כי תינוקות בחודשי חייהם הראשונים מעדיפים להסתכל על תבניות של פרצופים מאשר על כל דבר אחר, ואין כמו פרצופו המחוייך של הפינגווין המתוק כדי להנעים לקטנטנים את הנסיעה.

צעצוע לרכב המיועד לתינוק היושב כנגד כיוון התנועה. הצעצוע משמיע  שלל מנגינות המתאימות למצבי ערות התינוק – מנגינה עליזה במצב יום ומנגינות מרגיעות במצב שינה. את המוסיקה מפעיל התינוק בקלות ע"י בעיטת רגליים בצעצוע או ע"י ההורה באמצעות שלט רחוק. הצעצוע מתחבר בקלות למוטות משענת ראש כסא הרכב.

מחיר: 219.9 ₪ | גילאי 0+ חודשים | להשיג ניתן להשיג ברשת חנויות שילב בלבד ברחבי הארץ

פינגוין מוסיקלי טף טויס
צילום: סטודיו זוז

לילדים

מוצרים חדשים מבית טופ פליי ישראל

את כל הצעצועים ניתן להשיג ברשתות וחנויות הצעצועים ברחבי הארץ

מבחר צעצועי מכוניות מירוץ, פעלולים וספורט חדשים ומיוחדים מבית MACHINA

על המותג MACHINA כתבתי בעבר כמה וכמה פעמים. מדובר במותג המתמחה במכוניות ומשחקים מבוססי שלט רחוק שחלקם כבר מיועדים לילדים מגיל 3. השלטים קלים לתפעול ועמידים בפני ילדים 🤣 . לכבוד ראש השנה הם מוציאים 2 סוגי מכוניות שאת אחת מהם אף הבאנו לעילאי שממש השבוע חגג 3.5 (אצלי גם החצי הוא סיבה למסיבה).

מכונית Speed Racer

מכונית מרוץ מרהיבה בקנה מידה של 1:24. היא מופעלת באמצעות שלט המאפשר נסיעה לכל כיוון ואף פתיחה של דלתות הרכב. את המכונית ניתן להשיג בצבעים כתום, כחול ואדום, מחירה 69 ₪ וזו גם המכונית שהצטרפה למגירת המכוניות בחדר המשחקים שלנו.

אז כן, היא מגניבה, היא מהירה ומה שאני בעיקר אוהבת בה זה שהיא קומפקטית ולא עושה רעש. היא גם לא זוללת בטריות: נכון, צריך להכניס בטריות גם לשלט וגם למכונית עצמה, אבל בניגוד למשחקים אחרים שיש לנו בבית שצריך להחליך בטריות כל יום…כאן הן מחזיקות.

על הקופסה כתוב כי המכונית מתאימה לילדים מגיל 4 ומעלה. עילאי קצת פחות מזה אבל הוא הסתדר איתה מצויין. איך שהוא ראה את השלט הוא ישר הבין איך לתפעל אותו. מה שהוא ממש אהב זה שהיא נוסעת בסיבובים כמו שראה באיזה פרק של "בלייז ומכוניות הענק" ובמשך דקות ארוכות מאוד, נהנה פשוט להסיע אותה במעגלים.

אני אוהבת שהמחיר הוגן, המוצר איכותי והוא באמת מחזיק מעמד ועמיד בפני ילדים כי הקטנה שלי (בת שנה וחצי) טיפס עם הרכב על הספה והחליטה שזה משעשע לזרוק אותו משם והוא שרד !

הנה כמה תמונות וסרטון חמוד שאני מקווה שלא יעשה לכן סחרחורת 😵 (ותתעלמו מהבלאגן בבית)

סדרת מכוניות Metallicar

נתחיל מזה שמי שהמציא את השם לסדרה גאוני 👏🏻. מדובר במכוניות ספורט מרהיבות ב- 3 צבעים זוהרים ומבריקים – כחול, אדום וצהוב. המכוניות מוצעות בקנה מידה של 1:16 ומופעלות באמצעות שלט – מחיר: 89 ₪

מכונית פעלולים ייחודית – Tomahawk

המופעלת באמצעות שלט. בנוסף לשליטה בנסיעתה לכל הכיוונים, היא גם מבצעת היפוכים וסיבובים של 360 מעלות. 3 שנות אחריות.  – מחיר: 169 ₪

(צילום: חברת טופ פליי)

מכוניות מתכת עם דמויות מסדרת האנימציה האהובה כוח פיג'יי

מגוון צעצועי כוח פיג'יי כולל: מכונית ודמות ב-5 דגמים שונים (כל אריזה מכילה דמות אחת ומכונית אחת מהסדרה)  GEKKO-MOBILE, CAT-CAR, OWLGLIDER, ROMEOS LAB, NIGHT NINJA BUS; מארז המכיל 3 מכוניות מתכת עם דמויות; ערכת שיגור הכוללת מכונית מתכת, דמות ומשגר; וערכה גדולה הכוללת מוסך, עמדת שיגור ודמות. המכוניות עשויות ממתכת והדמויות מפלסטיק. דוגמאות למחירים: אריזה של דמות פיג'יי – 49 ₪, מארז שלישייה של דמויות – 119 ₪, ערכת שיגור – 119 ₪, מארז של מוסך, ערכת שיגור ודמות – 299 ₪. מתאים לילדים מגיל 3 ומעלה.

המוצרים מתוצרת חברת צעצועי האיכות  DICKIE TOYS גרמניה.

(צילום: חברת טופ פליי)

בובות חדשות ומקסימות של המותג Kid Concepts

טופ פליי משיקים החג 2 סדרות של בובות מקסימות תחת מותג חדש העונה לשם "קיד קונספטס". הבובות מתאימות מגיל 4 וזה מה שתוכלו למצוא בחנויות:

  • 2 דגמים של בובות מתוקות עם אמצעי תחבורה הדגם הראשון נקרא -my red trike – בובה רוכבת על תלת אופן. האופניים כוללים מוט טלסקופי, בעזרתו הפעוט יכול  להסיע את הבובה על האופניים.
    הדגם שני: "my red wagon" – מכיל בובה מתוקה עם בובת כלבלב רכה – היושבים בעגלת משא אדומה. גם בעגלת המשא משולב מוט טלסקופי בעזרתו ניתן להוביל את עגלת הבובות.
    לשתי הבובות מצורפים מסרק ומראה. מחיר: 149 ₪.
  • סדרה של בובות אופנה, בגובה של 71 ס"מ. בסדרה 4 בובות מקסימות כשכל אחת מהן בלבוש אופנתי אחר, תסרוקת מיוחדת ואקססוריז משלה. מחיר:99 ₪.

 בובות על כלי חחבורה - תלת אופן ועגלה, במותג קיד קונספט

(צילום: חברת טופ פליי)

מוצרים חדשים לילדים מבית הנסיך הקטן

מוצרים חדשים של סמי הכבאי

אני לא יודעת איך אצלכן, אבל אצלי הגדול (בן 3.5) מכור לסמי הכבאי. יש לנו בבית כבר 2 כבאיות של יופיטר, ג'יפ, האמבולנס של הלן, המכונית של מייק, דמויות של המפקד סטיל, אדם פרייס, הלן, מייק, טום, 4 או 5 דמויות של סמי בגדלים שונים, המכולת של אדלה, המוסך של מייק, המפקדה והרשימה עוד ארוכה. אבל עכשיו, אחרי שראיתי את המוצרים החדשים ואני יודעת איזה חיוך זה יעלה לילד על הפנים…נראה לי שאני יודעת מה לבקש מהסבים והסבתות לחג עבורו 🤩

  • כבאית יופיטר 2 ב-1 אלקטרונית – 299.90 ₪
    כבאית יופיטר אלקטרונית עם אורות וצלילים הנפתחת למפקדת כבאים ניידת. כל מה שצריך זה לסובב את הבמה, להרים את המחסום ולשלוח את סמי למשימה היומית או הדו-יומית אם זה באשמתו של אדם פרייס). אפשר לעלות את סמי לראש המגדל ולשגר "חיצי מים" מתותח הכיבוי (לא יעשה לכן בלאגן בבית).
    הערכה כוללת כבאית נפתחת, טרקטורון, דמות של סמי הכבאי ומגוון אביזרים.
  • זוג דמויות – 54.90 ₪
    האמהות שהילדים שלהן מכורים לסמי, בטח מכירות את זוג הדמויות בבליסטר. עכשיו הוציאו 4 יחידות כאשר בכל יחידה יש זוג דמויות חדשות מסדרה עם מגוון אביזרים עשיר וידיים ורגליים זזות. סוף סוף אפשר להשיג את האחיינים של סמי וגם את פני ואלביס החמוד.
  • סט חילוץ סמי/אדם בביצה – 59.90 ₪
    סוג של ביצת קינדר מינוס השוקולד ועם הרבה יותר כיף לאוהבי סמי הכבאי. הילדים מקבלים ביצה צהובה שמתוכה הם מחלצים דמות של סמי הכבאי יחד עם מגוון אביזרים. ומכיוון שאי אפשר בלי אדם פרייס, אז ניתן גם להשיג ביצה אדומה עם דמות של אדם פרייס ואביזרים ולחלץ אותו (שוב..).

מוצרים חדשים של מטוסי על

אם יש עוד דמויות שמכבבים אצלנו בבית מלבד סמי, זה ג'ט וחבורתו. מה אין לנו – לגו של מגדל הפיקוח, כל בובה ודמות אפשרית מהסדרה שהזמנתי לו מחו"ל כי לא מצאתי בארץ ואפילו פאזל. עכשיו הנסיך הקטן יוצאים עם צעצועים חדשים, כולל צעצועי אמבט. עוד משהו שאני צריכה להכניס ל-wishlist שלי 😂

  • מארז 4 דמויות ואביזרים – מארז רביעיית מיני דמויות משנות צורה ממטוס לרובוט ובחזרה. במארז תמצאו את ג'ט, פול, דיזי ואלברט האגדי, יחד עם דמויות נוספות – ג'ים (מהעונה הראשונה) ורכבים שאינם משנים צורה אבל חמודים ביותר. – 139.90 ₪
  • מיני דמויות בשקית אטומה – דמויות מיני בשקית אטומה, כאשר יש 13 דמויות שונות ובכל שקית תמצאו דמות אחת.- 12.90 ₪
  • מוצרי אמבט –
    • הדמויות של ג'ט, דיזי וצ'ייס לאמבט. כל מה שצריך לעשות זה למשוך בחוט ולראות אותם שטים.- 59.90 ₪
    • ג'ט מלא ושפוך – יש מלא את ג'ט במים, לדחוף את הידית ולהשפריץ לכל עבר. אפשר גם למשוך מים עם כוסות המזיגה ישר על גלגל המים ולראות איך הוא מסתובב. חוץ מזה, הוא צף. – 139.90 ₪
    • ג'ט בועות סבון – יש למלא את המיכל היעודי בסבון, ללחוץ על הכפתור ולחכות 30 שניות, להטיס את ג'ט ולראות איך הוא מוציא שובל של בועות סבון מחלקו האחורי.- 139.90 ₪
  • רובו רכב במגוון דמויות – רכב המשנה צורה והופך לסופר רובוט המסייע למטוסי העל במשימותיהם. המארז כולל מיני מטוס על משנה צורה ממטוס לרובוט וחזרה.- 239.90 ₪
  • בימבות אלקטרוניות – בימבות של ג'ט או דיזי שעליהן ניתן לרכב בכיף.- 139.90 ₪

Zequins – בובות פאייטים עם רגשות!

בתור מישהי חולת פאייטים עם כריות פייטים ברחבי הבית, זה ללא ספק מוצר שאם היה לבת שלי, כנראה שהייתי חוטפת לה אותו 😁

מדובר בבובות מקסימום עם פני פאייטים המשנות את הבעות פניהן בליטוף קליל. לכל בובהיש אופי משלה ו-2 הבעות פנים מנצנצות ומתחלפות. ולהשלמת החוויה, כל בובה מגיעה עם מדבקות פאייטים לקישוט.

יש 6 סוגים של בובות וכל בובה כ-14 ס"מ.

מחיר: 59.90 ₪ | להשיג ברשתות הצעצועים ובחנויות המובחרות

Little Live Pets

בובות מקסימות המתנהגות כמו חיות מחמד אמיתיות, רק ללא כל השיערות בבית ו/או הצורך לרדת איתם באמצע הלילה לפיפי (מניסיון…). נשבעת שאם יהיה כזה של פאג סיני (כמו הכלב האמיתי שיש לנו בבית) – אני קונה, כדי שיהיה לו חבר (מינוס השיערות).

תכירו את פרוסטי ההאסקי החלומי. הוא מגיב ומתנהג ממש כמו כלבלב אמיתי. אוהב לקבל יחס ופינוקים כשמלטים אותו. יש לו 6 מצבי משחק ומעל ל-35 קולות שונים.

אפשר ללטף לו את הראש ולראות איך הוא עוצם ופוקח עיניים ומזיז את הראש מצד לצד בשמחה. אפשר להאכיל אותו מבקבוק כשהוא רעב או לגרד לו את הבטן כשהוא בשכיבה ולראות איך הוא מגיב בהנאה. כמו כן, כשהוא ישן, הוא מתנהג ממש כמו כלב אמיתי: עוצם עיניים והבטן שלו זזה בקצב הנשימה.

האריזה מגיעה עם כלבלב + בקבוק ההאכלה והוראות שימוש בעברית.

"ראש ביצה" מקושקשת בווריאציות מגניבות ומצחיקות

צעצוע חדש ומפתיע העונה לשם "ראש ביצה". מדובר בסדרת ביצים "מקושקשות", כאשר יש 6 ביצים בעיצובים שונים. הילדים יכולים לערבב את הביצים ולעצב אותם באיזו דרך שירצו.

הביצים מגיעים בגודל של כ-7 ס"מ וניתן לקחת אותן לכל מקום וכל מארז מכיל גוף הדמות, זוג זרועות, זוג רגליים, כובע, ופרצוף בצבעים ועיצובים שונים.

מחיר מומלץ לצרכן: 19.9 ₪ (המחיר הסופי נקבע על ידי הקמעונאי) | להשיג ברשתות הצעצועים ובחנויות המובחרות

בובות ה-Stretch

מי לא מכיר את הגיבורי העל סופרמן באטמן ופלאש ואת תוכנית הילדים המצויינת כוח PJ? כעט הדמויות יוצאות מהמסך ומגיעות אליכם גמישות ונמתחות במיוחד!! מגוון דמויות  גיבורי על גמישות שנמתחות לכל הכיוונים.
הדמויות נמתחות לגודל של עד 68 ס"מ (למעט ילד חתול – עד 35 ס"מ). הדמות תחזור לעצמה לאחר מס' שניות והפיקו את מירב ההנאה ע"י משיכת הידיים והרגליים. משכו לבד או בזוג.

מחיר: 79.90 ₪ | להשיג ברשתות הצעצועים ובחנויות המובחרות

שגעון הסליים מקבל סטייל – Poopsie

הלהיט החם הבא בעולמות הסליים – איסוף ערכות מעוצבות להכנה ואחסנה של סליים! סוגים שונים של ערכות, סוגים שונים של סליים!

אספו חבילות פופסי מעוצבות כנייר טואלט מסתורי שנבחר באריזה עיוורת, כך שלא תדעו איזה מהם תקבלו עד שתפתחו. צרו סליים (poop) חד קרן קסום עם חבילות Poopsie המסתוריות, עם קצת קסם חד קרן ונצנצים , אפשר להתאים את סליים (poop) החד קרן למה שתמצא בחבילה ולשנות אותו מספר פעמים. אחסנו את סליים (poop) בארנק מחזיק מפתחות בצורת קקי בעיצובים מפתיעים.

חבילת המסתורין כוללת:

  • אבקת להכנת סליים (poop)
  • כוס מעוצבת לאיסוף
  • כפית מעוצבת לבחישה
  • ארנק מחזיק מפתחות בצורת קקי בעיצובים מפתיעים
  • תמצית ריח מסתורית
  • מדריך איסוף

מחיר: 64.9 -69.9 ₪ | להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות ברחבי הארץ

סליים בסטייל של POOPSIE
צילום: יח"צ

R2R –סדרת הבנים שכולם חיכו לה

אחרי ההצלחה המסחררת בארץ ובעולם של כדורי LOL  משיקה חברת MGA את ליין איסוף הרובוטים – R2R: הרכבה, רובוטים, לחימה, וסליים– כל מה שבנים אוהבים בקפסולה אחת של הפתעות.

עוד להיט מאילנית – בין העטיפות תמצאו את מדריך האיסוף עם שלל הרובוטים שניתן למצוא, חלקם נדירים ביותר. החלקים מתאימים לכל הרובוטים, בשיטת mix & match  אין סוף למגוון הרובוטים שניתן להרכיב. בתוך הקפסולה יש מספר תאים ממוספרים. פתחו לפי הסדר ובכל תא תמצאו חלקים שונים של הרובוט. מצאו את החלקים, הרכיבו את הרובוט. בתא האחרון תמצאו עמדת שיגור- שגרו את מבחנת הסליים לאוויר ובתוכה תמצאו את טייס הרובוט. הכניסו אותו לעמדה והילחמו עם הרובוטים הנוספים במגוון!

מחיר: 69.9  ₪ | להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות ברחבי הארץ

R2R כדור האספנות לבנים
צילום: יח"צ

שעון בינה טכנולוגית לילדים – הם ידעו מה השעה, אתן תדעו איפה הם נמצאים כולל התראות מצוקה

שעון מיוחד לילדים - Kidi Watch
צילום: יח"צ

בימים אלו מושק שעון חכם וחדשני לילדים בשם Kidi Watch המאפשר להורים לקבל נתונים בכל רגע היכן הילד נמצא פיזית, להאזין לאילו תכנים הוא נחשף, לתקשר איתו, להגדיר מרחב פעילות וכן לקבל התראות אזהרה בעת מצוקה.

ה-Kidi-Watch יסייע להורים לקבל מידע מהיר על מיקום הילדים בזמן הלימודים ובזמן שהם שוהים מחוץ לבית. הוא פועל באמצעות רשת האינטרנט הסלולרית ומאפשר להאזין לתכנים אליהם נחשפים הילדים ולנסות למנוע מצבים של מצוקה, שיימינג חברתי, שכחה וכל סכנה אחרת אצל הילד/ה, לתקשר בכל רגע באמצעות הודעות טקסט ושיחות קוליות.

למעשה השעון מהווה גם תחליף לטלפון סלולרי להורים אשר אינם חפצים לתת מכשיר סלולרי לילדים. השליטה בשעון נעשית באמצעות אפליקציה בעברית המותאמת למכשירי אנדרואיד ו- IOS. בעת הורדת האפליקציה וקישור לשעון המידע אודות המיקום וכל יתר התכונות מועברים בזמן אמת למכשיר הסלולרי של ההורים.

השעון החכם Kidi-Watch נבנה על בסיס בינה טכנולוגית המבוססת על תכונות של אמצעי בטיחות חדיש הנשען על הצרכים של ההורים בעת שהילד/ה מחוץ לבית הן אם במסגרת חינוכית והן אם בזמן בילוי ומשחק. בארצות מזרח אירופה, צרפת וגרמניה השעון נחשב לאמצעי בטיחות וזהירות פופולארי מאוד שנחל הצלחה רבה.

להבדיל ממכשיר סלולרי, ב-KidiWatch להורה השליטה המלאה אל מי הילד/ה יחייגו, עם מי יתכתבו ומתי יוכלו לשחק בשעון, כל זאת נשלט על ידי ההורה באמצעות האפליקציה המותקנת במכשיר הנייד בנוסף ניתן להורה לנעול את המכשיר בזמן הגן, בית הספר ועוד.

השעון מגיע בשתי גרסאות הנבדלות על פי סוג המסך מגע צבעוני ואנלוגי.

מחיר 199 ₪ לגרסה הפשוטה ו-299 ₪ לגרסה המתקדמת. המחיר כולל כרטיס סים המאפשר לגלוש באינטרנט לשבוע הראשון | מתאים לגילאי 4-12 | להשיג – https://kidiwatch.co.il

מצעים למיטה זוהרים בחושך של ורדינון

מצעי ילדים זוהרים בחושך בדגמים שונים:

  • דגם דינוזאור 90/200
  • סט מצעי כותנה 90/200  מיני סטייל
  • סט מצעי כותנה90/200 קול פנדה

מחיר: 234 ₪ (בתוקף עד ה-30.09.2018) | להשיג בחנויות ורדינון בפריסה ארצית וגם באתר https://www.vardinon.co.il

המתנות ומוצרי הפופ של פלפוט

ראש השנה בפתח, ובין כל ההתרוצצויות והתכנונים איך להחזיר את הילדים למסגרות והבישולים, מתעוררת גם הבהלה לקניות ולמתנות במטרה לשמח ולהפתיע את המארחים עם מתנה יפה. לכל אחד טעם שונה וסגנון אחר. בהתאם לכך, חברת פלפוט מציעה מגוון הצעות למתנות יפות ובמחירים שווים לכל כיס ובנוסף, יצירות וערכות שיעסיקו את הילדים בזמן האירוח.

בין המתנות המוצעות: ערכת צביעה לילדים על שקפים של חגי תשרי שכוללת מגוון שקפים עם אלמנטים של החגים אותם הילדים יכולים לצבוע, ערכת פעילות ויצירה יצירה ובה דף צביעה עם סמלי החג, גלויות לשנה טובה, איחולים עצמאיים לשנה החדשה, תפזורת חגי תשרי, פתקי סליחה ליום כיפור, 'קוה קוה' לחגים והכנת קישוטים לסוכה, כרטיסי ברכה מעוצבים במגוון דוגמאות, סט אגרות שנה טובה ועוד

מחיר: 10-20 ₪ | להשיג ברשתות השיווק המובילות ובחנויות המובחרות למכשירי כתיבה ומתנות ומעכשיו אף באתר המכירה החדש של החברה, אתר קניות אונליין חדש, שמאפשר לראשונה לרכוש את מגוון המוצרים של החברה באופן ישיר – http://www.palphot.co.il

וילונות בהדפסה אישית לילדים של Blind-Us

טרנד הווילונות בהדפסה אישית שתפס תאוצה בעולם, נוחת כעת בארץ ומאפשר לכם להעניק טאץ' אישי לכל חדר. כשמדובר בחדר הילדים, האפשרויות הן אינסופיות, וחלקן אפילו מלמדות – מאיורים צבעוניים של אותיות הא"ב או ה-ABC, דרך לוח הכפל ועד דגלים ומפת העולם.

מי שרוצה להשאיר את הלימודים מחוץ לחדר, יכול לבחור בהדפסים של חיות, כוכבים, צילומים אישיים שלכם, תמונות של דמויות הטלוויזיה האהובות או כל הדפס אחר שיעלה על הדעת.

מחיר: החל  מ-350 ₪ | להשיג באתר http://www.blinds-us.co.il ובטלפון 072-276369

(צילום: יח"צ)

מוצרים חדשים מאת קלסיקלטת

את המוצרים של קלסיקלטת ניתן להשיג בחנויות הספרים, בחנויות הצעצועים ברחבי הארץ, רשתות המזון, ובאתר הבית שכתובתו: http://www.clasikaletet.co.il

יוצרים בפלסטלינה ראש השנה

תקופת החגים מלווה בחופשות בבתי הספר. לקלסיקלטת דרך מקורית ללמד את הילד את סמלי ומנהגי חגי תשרי, דרך שגם תעסיק את הילדים בזמן הפנאי שלהם? בימים אלה משיקים את: "יוצרים בפלסטלינה לראש השנה" – ספר פיסול, משחק ויצירה חגיגי  לילדים המשלב משחק ותוכן המשפרים את יכולות המוטוריקה העדינה אצל ילדים, מפתחים את כשוריהם היצירתיים ומלמדים את הילדים על סמלי החג.

הספר "יוצרים בפלסטלינה" הוא ספר פיסול, משחק ויצירה חגיגי לילדים הכולל ערכת עבודה בפלסטלינה ומאפשר לילדים להפוך את סמלי החג המוכרים ליצירות פלסטלינה מרהיבות. בנוסף, פיסול בפלסטלינה משפר את יכולות המוטוריקה העדינה אצל ילדים ומפתח את כשוריהם היצירתיים.

הספר יצא כחלק מסדרת ספרי המשחק "יוצרים בפלסטלינה"- סדרת רבת מכר שזכתה להצלחה גדול ומכרה מעל למאה אלף עותקים. הסדרה פותחה בסיועה של איילת עמית, יועצת חינוכית מוסמכת ומהווה חלק מספריית ספרי המשחק "גם וגם".

מחיר: 89.90 ₪

"כותבים ולומדים" – ספרי פעילות ללימוד אותיות ומספרים בעזרת לוח מגנטי מחיק בשיטה מעניינת ומהנה

ספרי לוח מחיק של קלסיקלטת
צילום: יוני רייף

במידה ויש לכן ילדים בגילאי 3-7 בוודאי תשמחו לשמוע על דרך חינוכית ומשעשעת ללימוד ולהכרת אותיות, מספרים, צורות וחיות לתקופת החגים. כולנו מחפשות למלא את הזמן הפנוי של ילדינו בחופש, בלמידה יצירתית ומפתחת. לצורך כך, קלסיקלטת משיקה סדרת ספרי "לוח מחיק", ספרי פעילות לכתיבה ולהכרת מספרים ואותיות עם לוח מגנטי מחיק, להעשרת הידע של הילד.

סדרת ספרי לוח מחיק, כוללת מבחר ספרי פעילות: "מציירים ולומדים חיות/צורות" ו"כותבים ולומדים מספרים/אותיות". כל ספר מכיל סיפור מעניין המעודד ציור והכרת חיות, צורות, מספרים או אותיות, בשילוב איורים צבעוניים ומשעשעים. בעזרתם לומד הילד לצייר חיות או לכתוב מספרים על גבי הלוח המחיק ובכך מעשיר את הידע ולומד לכתוב. הלוח המחיק מאפשר לילד לתרגל את הפעולה שוב ושוב וכך הוא רוכש את מיומנות הכתיבה או לומד להכיר את הצורות והחיות, גם אם הוא לא הצליח לצייר נכון – תמיד אפשר למחוק ולצייר מחדש.

מחיר: 80 ₪

נר מבושם מקולקציית French Macaroon מבית Spring Perfume House

נר בניחוח פרנץ מקרון של SPRING
צילום: יח"צ

SPRING Perfume House, המתמחה ביצור בשמים, מוצרי טיפוח לגוף ובישום לבית, משיק קולקציה מתוקה במיוחד שכולה מוקדשת לנערות: נר מבושם FRENCH MACAROON:

נר בכוס בניחוח פרנץ מקרון עשוי תערובת שעוות קוקוס. ניחוח משכר הנפתח בתווים פירותים של תפוז ותות שדה. ניחוחם העסיסי, מפנה את מקומו לתווי הלב המגרים של המקרון הצרפתי. מתיקות המקרון מתאפיינת בנגיעות של עלי ורדים מסוכרים וקורטוב של ווניל.

ניחוח מתוק וענוג בדיוק כפי שמקרון צרפתי צריך להיות!

מחיר: 59 ₪ | להשיג בחנויות נבחרות ברחבי הארץ. לפרטים לגבי חנות קרובה למקום מגוריך: 09-8999981 או באתר http://www.myspring.co.il

הספרים שיוציאו את הילדים מהמסכים

את הספרים ניתן להשיג בכל רשתות הספרים ובחנויות הפרטיות, וכן באתר רימונים (http://rimonim-publishing.com) בהנחה לגולשי האתר. הנחה מיוחדת נוספת תינתן לחברי מועדון הקוראים של רימונים.

המשחק 2

ספר - המשחק 2
הוצאת הספרים "רימונים"

לאחר שקצר שבחים והיה לרב-מכר בקרב בני נוער והוריהם, "המשחק1" –  ספרה המוצלח של דנה אבירם, חוזר לזירה עם מספר 2 בטרילוגיה ומבטיח לקחת את הילדים רחוק בדמיון אל החלל הקיברנטי שבראשם.
הפעם אלו הם שבעה גיימרים הנכנסים שוב למשחק המציאות המדומה, על מנת למצוא בו את הנסיוב – תרופה שתציל את מיקה חברתם, השוכבת בבית-החולים מחוסרת הכרה. אין הם יודעים שברגע כניסתם למשחק, יפעילו "כוכבי השחור" קוד חירום שייאלץ אותם להיפגש עם הסיוטים הנוראיים ביותר שלהם, פנים אל פנים.

במהלך המשחק נלחמים הגיבורים בנחשים אימתניים, בציפורי מוות שצונחות מהשמיים ומגלים סוסה מכונפת נושאת סוד; אך האתגר האמיתי שלהם הוא התמודדותם האישית והפרטית עם פחדיהם העמוקים והכמוסים ביותר.

"המשחק", טרילוגיית המתח המרתקת והחדשנית של הסופרת דנה אבירם, משלבת בין עולמות פנטזיה, דמיון ומציאות ובכך נוגעת בעולמם הפנימי והחברתי של בני הנוער באופן שאף ספר לא עשה זאת לפניו, מה שהופך טרילוגיה זו ליצירה ספרותית חדשנית ופורצת דרך שהצליחה לשכנע גם את הגיימרים הדגולים, להרפות מן המסך ולקרוא.

"המשחק2" הוא הספר השני בטרילוגיה זו וספרה העשירי של דנה אבירם, סופרת ילדים ונוער. ספריה, "סלפי אחד יותר מדי" ו"חולמת להיות אלופה" כיכבו במצעדי הספרים של משרד החינוך בשנים האחרונות ונבחרו כספרים האהובים ביותר על ילדי ישראל. אבירם גם חתומה על סדרת "גולשים" פורצת הדרך, ועל סדרת "סלפי" שריגשה נוער בכל רחבי הארץ.

מחיר: 98 ₪ | 283 עמודים | מיועד לבני נוער

פספורטו ישראל: קונספט חדשני של מדריכי נסיעות למשפחה המטיילת בישראל

פספורטו ישראל
צילום: דור לחנה

במטוס, במלון, בצימר או ברכב – חודשי הקיץ וחופשות החגים הם תקופת הטיולים הרשמית של המשפחה הישראלית.  "אמא משעמם לי" והורים עם עצבים מרוטים הם נחלת הכלל. כעת, לא עוד!

פספורטו מבית  FamilyOnBoard, קונספט חדש של מדריכי נסיעות למשפחה המטיילת, הופך זמן אבוד לחוויה מעשירה ומהנה לילדים ולא פחות חשוב מכך…ושקטה להורים!

FamilyOnBoard  הוציאה לאור בימים אלה את פספורטו ישראל בעברית ובאנגלית- ערכת משחק רב גילאית שהושקה לרגל 70 שנות עצמאות לישראל. בניית התכנים נעשתה בשיתוף עם משרד התיירות הישראלי במטרה להעשיר את המשתתפים בתכנים איכותיים ומגוונים על ישראל, כגון: ידע כללי, ספורט, היסטוריה, מסורת לאומית, תרבות, אישים, ערים ועוד…
לפספורטו ישראל הושקה גם גרסה באנגלית שיכולה לשמש מתנה נהדרת עבור משפחות מחו"ל המתיירות בישראל.

הערכה מתאימה לגילאי 4-12.

ערכת פספורטו ישראל מכילה 5 משחקים במארז אחד:

  • טריוויה – בשונה מכרטיסי טריוויה רגילים עם תשובה מורחבת בגב כל כרטיס, מעין מיני אנציקלופדיה לילדים בתחומים ידע מגוונים.
  • חמישיות – על משקל "רביעיות". המשחק מכיל 9 סדרות של חמישיות וגם מגוון משחקים עבור המשתתפים הקטנים שעוד לא יודעים לקרוא ומעוניינים להשתתף במשחק:
  • פזאל – 35 חלקים מודפסים דו צדדית להרכבה של 2 איורים מקסימים
  • מפה + מדבקות – להכרת גבולות המדינה ושכנותיה
  • משחקים – בגב המפה, לשיפור המוטוריקה העדינה, כגון: "מצא את ההבדלים", "חבר בין הנקודות"  , צביעה ועוד.

מחיר: 79.99 ₪ | להשיג את פספורטו ישראל בעברית ובאנגלית, ברשתות סטימצקי וצומת ספרים, בחנויות צעצועים, מתנות, מוזיאונים, מלונות ובמרמלדה און ליין: https://market.marmelada.co. il/familyonboard

עלילות שיטאקי – יערות הטרולים התחתיים

עלילות שיטאקי
הוצאת הספרים "רימונים"

מי שהביאה לעולם את סדרת "ווינטר בלו" המצליחה וכבשה את צעירי ישראל עם פיות יער ושדונים קסומים, שעלילותיהם תוארו בלא פחות מאשר בשלושים ספרים, חושפת עכשיו בפני חובבי הז'אנר, את קיומו של שדון יער חדש – שיטאקי שמו – שביקור מפתיע של בת-דודתו משנה את חייו השלווים מן הקצה אל הקצה.

שיטאקי ואחותו התאומה נָמֵקו, נרתמים לעזרתה של בת-הדודה המסתורית, לאחר שזו יולדת תינוקת שונה ומיוחדת במינה, אשר זקוקה לטיפולו של רופא אֶלף, המתגורר ביערות הטרולים התחתיים. במהלך מסעם לומדים השדונים דבר או שניים על אודות קבלת השונה, על סובלנות, פתיחות, חברות אמת ואומץ לב.

"היססתי. לא באמת רציתי להצטרף, אבל חששתי לפגוע ברגשותיה של ויאנה, אז מה כבר יכולתי להגיד? לא הייתה לי ברירה. נכנסתי גם אני אל כלי הרכב הרועש והמוזר ההוא ונסעתי איתן אל בית-היולדות."

הסופרת אֶשְכָּר אֶרְבְּלִיך-בְּריפְמן פרסמה עד היום שלושים ספרים. היא גרה עם משפחתה על גבול יערות הכרמל, בהשראתו בראה בספריה עולמות פנטסטיים ובהם נופים מרהיבים ויצורים עתירי דמיון. סדרות הדגל שלה, "ווינטר בלו, ילדת-פיות" ו"אמרלד, ילדת-פיות" כבשו לבבות של מאות-אלפי קוראים, והיו לשם דבר בספרות הנוער הישראלית. מי שהוכתרה כ"מלכת הרייטינג של הפיות", מגישה כעת לצעירי ישראל את הגיבור הפנטסטי החדש שיסעיר את חייהם שישלהב את דמיונם.

מחיר: 78 ₪ | 192 עמודים | מיועד לילדי כיתות ב-ד

 

פינוק לעצמך, לאמא, לאחות, לגיסה, לחברה, לבת הזוג…

כשבא לך לפרגן למארחת או לעצמך – מארז קונספט טיפוח חדש של ביוטיקייר

על המארז ההזה אני יכולה להעיד בעצמי. קיבלתי אותו מתנה והוא פשוט מפנק.

למי שלא מכירה, רשת ביוטיקייר היא הרשת הגדולה בארץ בתחום מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה במחירים הוגנים לכל כיס. מכאן את כבר יכולה להבין שאת לא הולכת לשלם יותר מדי על מתנה לחג, אך מצד שני, תעניקי מתנה של מוצרים איכותיים וברמה יוקרתית לא פחות.

אני מקווה שיש לך שרירים, כי המארז קצת כבד, מגיע עם מוצרים בגודל מלא ומכיל את כל הדברים הבאים: תיק איפור מקולקציית תיקי הפלמינגו, סבון רימונים קוסמטי מינרלי המבוסס על רכיבי ים המלח, שלושה פרחי סבון ריחניים Spa Time (אני שמתי אותם בארון כדי שיתנו ריח), נאו – שמפו ללא מלחים, סבון נוזלי לגוף ולידיים בריח מסק טאלק (ובצבע ורוד), קרם גוף וידיים מסדרת טיפוח "ארומטיק", בושם "ספלאש פרפיום" וקרם גוף חדש מהסדרה Aromatic Musk and Powder.

הכל מגיע בתוך סלסלה וארוז בצורה מקסימה.

מחיר: 66.60 ₪ | להשיג בחנויות הרשת ובאתר הקניות – https://www.beautycare.co.il

מארז קונספט טיפוח חדש של רשת ביוטיקייר לראש השנה 2018

קולקציית המתנות לראש השנה של AHAVA

אין כמו עונת החגים, המזמנת את העת לבלות בחיק המשפחה וחברים, לחגוג את קרנבל החיים, לשתף ולהעניק, לסובבים אותנו מתוך שלל המתנות המיוחדות מאת AHAVA! בכל מתנה – ברכה משלה.

ערכות הטיפוח לפנים, מתמקדות במאפייני העור ומעניקות פתרון בעזרת שגרת טיפוח יומיומית. המוצרים מבוססים על פורמולות ייחודיות הרשומות כפטנט כמו ה- Osmoterä הבלעדי של AHAVA – המכיל תמצית מינרלים מרוכזת המשיבה לעור לחות וחיוניות עם תוצאות נראות לעין.

ערכות הטיפוח לגוף משלבות מוצרים לטיפוח הגוף, הידיים והרגליים, ומכילים גם הם את תמצית ה-Osmoterä בשילוב תמציות בוטניות המעניקות לעור לחות, מגע רך ונעים, גמישות וחיוניות.

5 מארזי מתנה מפנקים להעניק למשפחה, חברים ואהובים:

  • MINI BODY CELEBRATION – מארז שי עם שלושה מוצרים בגודל מיוחד, למישהו מיוחד. קרם ידיים בניחוח ים מרענן SEA-KISSED 40 מ"ל, תחליב גוף מינרלי 40 מ"ל, וג'ל רחצה מינרלי 40 מ"ל.
    הברכה: Celebrate your skin and the small things in life
    מחיר מומלץ לצרכן: 50 ₪
  • ESSENTIAL CELEBRATION  – מארז המשלב מוצרים מסדרת DEAD SEA WATER  –  תחליב גוף במהדורה מוגבלת 100 מ"ל, קרם ידיים במהדורה מוגבלת 100 מ"ל וקרם רגליים במהדורה מוגבלת 100 מ"ל. הסדרה מעניקה חווית טיפוח מפנקת המותירה את העור עתיר לחות, רך ומשיי למגע, חלק וזוהר מכף רגל ועד ראש.
    באופן אישי אני חייבת לציין שזה אחד המארזים היותר מפנקים שקיבלתי. הקרמים פשוט מושלמים. נספגים מהר ועם זאת העור נשאר רווי בלחות, גמיש, רייחני ונעים. אחרי שהתלהבתי מהמארז והשימוש העצמי, קניתי אותו גם לאמא שלי וגם לחברה טובה שלי.
    הברכה: Celebrate your skin and fulfill essential dreams
    מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪
  • PINK LOVE CELEBRATION  – מארז עם שלושת מוצרי הדגל מסדרת DEAD SEA WATER בניחוח מתוק וחושני של קקטוס ופלפל ורוד. תחליב גוף 250 מ"ל, קרם ידיים 100 מ"ל וג'ל הרחצה החדש בסדרה 200 מ"ל.
    הברכה: Celebrate your skin and plenty of love
    מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪
  • VITAL BEAUTY CELEBRATION – מארז מפנק לטיפוח הפנים, המכיל את המוצרים הכי אהובים עליכן למראה עור בהיר, אחיד וקורן, מוגשים בתיק רחצה כסוף ומעוצב. קרם יום לעור רגיל עד יבש 50 מ"ל, קרם לילה מזין 15 מ"ל, המסכה המתקלפת על בסיס אצת דונליאלה בגודל מלא 125 מ"ל, ומסכת בד אייג' קונטרול לגוון עור אחיד ובהיר 17 גר'.  .
    הברכה: Celebrate your skin and your inner beauty
    מחיר מומלץ לצרכן: 249 ₪
  • TIMELESS BEAUTY CELEBRATION – ערכת טיפוח יוקרתית לפנים המשלבת את מוצר הדגל זוכה הפרסים Crystal Osmoter™ 30 מ"ל, יחד עם קרם יום ולילה 50 מ"ל כל אחד מסדרת UPLIFT למיצוק, הפחתת קמטים וזוהר, ובנוסף, מסכת בד לחיזוק ומיצוק העור 17 גר'.
    הברכה: Celebrate your skin and good times
    מחיר מומלץ לצרכן: 750 ₪

מארז מסיכות טיפוליות של דרמלוג'יקה

מסכות של דרנמלוג'יקה במארז
צילום: יח"צ חו"ל

המוצרים של דרמלוג'יקה גם ככה מפנקים, אבל המארז הזה מפנק במיוחד ומכיל ארבעה תכשירים בגודל מיוחד:

  • סטרס פוזיטיב איי ליפט – קרם עיניים פעיל המשמש גם כמסכה לאזור העיניים.
    מכיל מגוון רחב של רכיבים פעילים אשר פועלים בסינרגיה מושלמת להמרצת העור העדין סביב העיניים. התכשיר יוצר בטכנולוגיה חדשנית המסייעת בהחייאת העור, בהענקת אפקט מתיחה, הבהרת כהויות וצמצום נפיחויות.
  • סקין הידרייטינג מסק – מסיכת ג'ל מרגיעה, מקררת ועשירה בלחות. מכילה תמציות צמחים וויטמיני A ו-C מסיכה עדינה זו מרככת ומוסיפה לחות לעור, מרגיעה ומפחיתה דלקות בעור.
  • מסיכת מולטי ויטמין – מסיכה אנטי דלקתית, ממצקת ומשקמת. מכילה ריכוז גבוה של ויטמינים, אצות ורטינול.
  • ג'נטל מסיכת פילינג – מסיכת פילינג עדינה. מכילה חומצה לקטית להסרה של תאים מתים, חומצה סליצילית להאצת חידוש התאים. מיועדת לכל סוגי העור.

מחיר: שווי המארז 249 ₪ (מחיר לרכישה במהלך החגים 125 ₪) | ניתן להשיג בנקודת מכירה הקרובה למקום מגורייך: 0732-10-20-30 או באתר: http://www.dermalogica.co.il

ג'ל לחות לרגליים מסדרת Dry Skin של קמדיס

גל לחות לרגליים לעור סדוק ויבש של קמדיס
צילום: יחצ

תכשיר ג'ל לחות לרגליים  לטיפול בעור סדוק ויבש במיוחד, המבוסס על פורמולת ג'ל עשירה בלחות המעניקה פעילות ריכוך מוגברת לשיקום מהיר ומיידי של כפות הרגליים. פעילותו של הג'ל מתבצעת באמצעות הרכב צמחים מרוכז ובלעדי למותג – המעניק לו תוצאות משמעותיות וגם את הגוון הטבעי והייחודי לו. התכשיר נספג במהירות ומשיב לעור הרגליים חיוניות וגמישות. אינו מכיל פראבנים, ונבדק דרמטולוגית.

מחיר: 36 ₪ (100 מ"ל) | להשיג באתר: https://www.kamedis.co.il

במיוחד לראש השנה, Spring Perfume House משיקים בשמי בוטיק ב-4 ניחוחות יוצאי דופן

SPRING Perfume House, המתמחה ביצור בשמים, מוצרי טיפוח לגוף ובישום לבית, מרחיב את סדרת ה- Privete Collection ומשיק קולקציה של בשמי בוטיק ב-4 ניחוחות ייחודיים העשויים ממרכיבים נדירים ויוקרתיים לכבוד ראש השנה.

SPRING PRIVATE COLLECTION , הוא מותג בישום יוקרתי הנוסד במטרה ליצור בשמים המכילים את המרכיבים הנדירים והיקרים ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר. תשוקה זו הובילה את המותג לשיתוף הפעולה עם מעצבת הבישום הצרפתייה עמנואל ריווה (Emmanuelle Rivat).
עמנואל ריווה, מתגוררת בעיר גראס שבצרפת וסיימה את לימודיה ב ISIPCA – בית ספר יוקרתי ועטור שבחים לבישום. המומחיות של עמנואל והיצירתיות שלה ביססו את מעמדה כמומחית מובילה הן בתחום הבשמים הצרפתיים הקלאסיים והן בתחום הבשמים האוריינטאליים האותנטיים.

בשמי בוטיק הם בשמים נדירים ונחשבים ל"אמיצים" ו"נועזים" בתערובות ובחומרי הגלם. בשמי הבוטיק מתאפיינים בניחוחות  מיוחדים ויוצאי דופן ובד"כ מתמקדים בשמירה על ריח מקורי וחומרי גלם יוקרתיים. הבשמים זמינים בכמות מוגבלת ולכן אנשים הבוחרים ללבוש בשמי בוטיק זוכים להיות בעלי ניחוח בלעדי ומקורי. הבשמים החדשים בקולקציה:

  • Bois Delice – בושם פירותי, מתקתק, עצי ואמברי היוצר ומקרין סביבו הילה ומעניק תחושה של גן עדן.
    ביצירת הבושם הייתה מחשבה על ללכוד קרן שמש בבקבוק בושם ולכן הבושם היה חייב להיות עצי ופירותי.
    אקורד מנגו זוהר ועסיסי, נוצץ וחם מהווה את הפתיחה המושלמת בתווי הראש של הבושם ואילו לתווי הבסיס נבחרו עצים בהירים מודרניים, אינטנסיביים וממכרים כאחד ליצירת ליבה עצית ומאוחדת. חיבור מושלם בין שני האקרודים המרכזיים האלה היא Ambrocenide – מולקולה מודרנית, קסומה, צלולה, אמברית, קורנת וזוהר
    תתווי ראש- תאנה, תפוז, ברגמוט | תווי לב- מנגו, אננס, אגוז לוז | תווי בסיס- Ambrocenide, Norlimbanol, עצים יוקרתיים
  • Safran De La Mancha – בושם זה הינו מחווה לספרד ולמורשת המופלאה שלה. אופי סוער ופיקנטי המשלב הידור ורקע אוריינטאלי מפואר. זהו מיזוג מושלם של מסורת ומודרניות. תווי הראש הפותחים של הזעפרן- התבלין היקר ביותר. השטוף בזוהר של מולקולת Opoponax ואמבר. חם וחושני כמו האקלים הספרדי, האקורד האמברי מעוצב באופן מודרני ונועז.
    בלב הבושם טמון תכשיט נסתר: יסמין סמבק- פרח לבן משכר המעצים את אופיו הלא קונבנציונאלי של הבושם.
    תווי ראש- טאג'ט הודי, זעפרן | תווי לב- יסמין סמבק, סיגלית | תווי בסיס- Opoponax , אמברים אפורים ולבנים
  • Oud Renaissance – בושם תמיד נושא עמו מיסתורין מסויים על מנת לעורר רגשות ותחושות בלתי ניתנים לשליטה. מבחינה זו הוא מאד דומה לאהבה. בושם זה נרקח כמו שיקוי אהבה ממגנט, מושך ומפתה, הוא שואב השראה מהסודות המייחדים את המזרח התיכון ומשחק עם החושים שלנו.
    בתחילה הוא מענג את החך שלנו עם תו ענוג של רחת לוקום. בשילוב עם פולי טונקה בכדי להדגיש את אקורד האגוזים, הוא חושף במהירות ניחוח כהה ומסתורי: עץ הOUD המפואר והיקר ביותר מקרב כל העצים, בו משתמשים מקדמת דנא בשל הניחוח המפתה והחזק שלו. בניגוד לבשמים המסורתיים המכילים עץ אוד, הבושם הזה הופך לבושם מודרני ועדכני ביותר על ידי תו ומפתיע של עץ בלסאם קנדי. הבושם הזה, אשר שובר את הקודים של בשמי האוד המסורתיים, מעניק גישה מרעננת ויוצר דור חדש של בשמי אוד.
    תווי ראש- הל, רחת לוקום | תווי לב- גרניום, Amberwood | תווי בסיס-  אוד, עץ בלסאמי קנדי, פולי טונקה
  • Medellin Tolu – כאשר משיכה מובילה להתמכרות. הבושם המפתה הזה מבוסס על אחד המרכיבים המובחרים והמורכבים ביותר: Tolubalsam. חם, מתוק, מתובל במקצת, טרופי, מפתה וממכר!
    זהו ניחוח מתוחכם ואלגנטי, המשקף את החמימות והחושניות של אמריקה הלטינית. קורטוב של תווים סולאריים מדגישים את ההילה הממגנטת שלו, קוקטייל מלא חיים של פירות המורכב מדובדבן האהבה ותפוז מר המעניק לו את האופי האקזוטי שלו. בשובל הריח שלו, הפיתוי פוגש את המסתורין עם האדים המשכרים של הסנדלווד הטבולים במסקים לבנים.
    תווי ראש- דובדבן האהבה, תפוז מר | תווי לב- יסמין, פריחת הפסיפלורה | תווי בסיס-  סנדלווד, בלסאם קולומביאני

מחיר: 349 ₪ (100 מ"ל) | להשיג בחנויות בוטיק ברחבי הארץ. לפרטים לגבי חנות קרובה למקום מגוריך: 09-8999981 או באתר http://www.springprivate.co.il

בשמי בוטיק SPRING
צילום: יח"צ

BLOOM מציגים מספר קולקציות שכדאי להכיר במיוחד לפני החגים והסתיו

פרחים של סתיו

מי אמר שתכשיטי יהלומים חייבים להיות קלאסיים ומשעממים?

מותג התכשיטים BLOOM המתמחה בתכשיטי יוקרה מעוצבים לנשים וגברים ומשווקם במעל ל-25 מדינות ב-5 יבשות בעולם, מציג קולקציית טבעות אוברסייז פרחוניות ומלאות צבעים, המשובצות יהלומים איכותיים ואבני חן יקרות.

בקולקציה החדשה מבית המותג ניתן למצוא מגוון של טבעות מעוצבות במוטיב פרחוני, המשובצות מלבד יהלומים איכותיים גם באבני חן בעלי צבעוניות דומיננטית ובוהקת כדוגמת אבני רובי אדומות, אמרלד ירוקות, ספיר כחולות ונוספות! הקולקציה כוללת ברובה טבעות אוברסייז גדולות, המתאימות לעונות הסתיו- חורף הקרות הקרבות, בהן הבגדים הופכים יותר עבים, השרוולים מתארכים ויש צורך בתכשיטים גדולים ובעלי נוכחות. טווח המחירים החל מ-5,000 ₪ לפריט.

להשיג ב-BLOOM תכשיטי יוקרה, שוהם 6, רמת גן. 03-7510000

חישוקים על האוזניים

הקולקציה לסתיו 2018 של המותג משלבת תמהיל של עיצובים נשיים, מקוריים ויוקרתיים, אשר נעים על הציר שבין טרנדיות עכשווית לקלאסיות על זמנית. בין העגילים הרבים ניתן למצוא עגילי חישוק ובאנגלס, הלוא הם עגילים בצורת חישוק או אליפטיים הנראים אלגנטיים על האוזן ומתאימים לכל מערכת לבוש. אלו נחשבים מצד אחד לכאלו קלאסיים ומנגד טרנדיים ואופנתיים בכל עונות השנה. בין הכוכבות ההוליוודיות שלא מורידות אותם מהאוזניים ניתן למצוא את ריהאנה, ג'ניפר לופז, קלואי קרדשיאן, ריטה אורה ורבות נוספות. העגילים ניתנים להזמנה בזהב בצבעי לבן, צהוב או ורוד ועם אפשרות לשילובים ושיבוצים שונים של צבעי יהלומים.

המחיר החל מ- 5,000 ₪ לזוג

(צילום: יח"צ)

תכשיטים עם אג'נדה – סטודיו עדיים מכל הלב

סטודיו לתכשיטים "עדיים מכל הלב" הפועל כסטודיו ללא כוונות רווח, לרווחת אנשים עם צרכים מיוחדים נפשיים, מציג מגוון רחב של אקססוריז ותכשיטים מעוצבים מרהיבים המיוצרים בעבודת יד דקדקנית, היכולים להוות מתנות חג נהדרות לאימהות, בנות וסבתות אהובות.

החגים הקרבים הם הזדמנות להעניק ליקירנו ואהובנו מתנה נפלאה. במקום לבחור בכזו באנלית נחמדה, ניתן לבחור באחת עם ערך מוסף ותרומה לקהילה בצידה. סטודיו לתכשיטים עדיים מכל הלב, בבעלותה וניהולה של יען נוה, הינו סטודיו אשר הוקם במטרה לייצר מקומות עבודה, פעילות ותעסוקה לאנשים בוגרים, גברים ונשים, הנמצאים בשלבים שונים של שיקום נפשי.

בסטודיו ניתן למצוא מבחר עצום של תכשיטים מקוריים המיוצרים בסדרות בודדות ובעבודת יד קפדנית, ממגוון רחב של חומרים ובטווח מחירים המתאים לכל כיס. בין היתר ניתן למצוא תכשיטי כסף קטנים ועדינים, לצידם של תכשיטים אבנגרדיים גדולים ומיוחדים העשויים מתכות יקרות ובשיבוץ ושילוב של אבני חן, סברובסקי, עץ, עור ופנינים. המעוניינים במתנה מעט יותר כללית לזוג מארחים, יוכל למצוא את מבוקשם בליין תכשיטי השולחן היפים, הכוללים חובקי מפיות, תליונים לבקבוקי יין ושאר אביזרים קישוטיים מקוריים.

טווח המחירים:35 – 3,000 ₪ | להשיג בסטודיו עדיים מכל הלב, יוסף ספיר 1 , רמת-גן

קולקציית החיים בשחור ולבן

סטודיו לתכשיטים עדיים מכל הלב מציג קולקציית תכשיטים וורסטילים המתאימים לכל אירוע ומתהדרים בצבעוניות על- זמנית של שחור ולבן.

בעוד שצבעים שונים נחשבים רלוונטיים לעונות מסוימות של השנה, כשבקיץ מככבים הצבעים הבהירים, הפסטלים באביב ואלו החמים משויכים לעונות הקרות, יש משהו בשילוב הקלאסי של שחור ולבן שמציב אותם מעל לטרנדים והופך אותם לרלוונטיים תמיד. שחור ולבן יתאימו גם לכל מערכת לבוש ויראו נהדר בין אם על טי שירט וחולצה או בגדי יציאה. בסטודיו ניתן למצוא קולקציה רחבה של תכשיטים המשלבים שחור ולבן, העשויים ממגוון רחב של חומרים מיוחדים ושילובים בניהם. שרשראות, סיכות דש, צמידים, עגילים ושאר פריטים יפים.

טווח המחירים: 50-800 ₪

(צילום: יוסי גמזו לטובה)

מותג טיפוח השיער הבינלאומי PAUL MITCELL משיק: 4 מארזים מפנקים לעיצוב השיער במחירים מיוחדים לראש השנה

מארזי קונספט של פול מיטשל לראש השנה
צילום: יחצ חול

לכבוד התקופה החגיגית שבפתח, מותג השיער הבינלאומי פול מיטשל, מציעה 4 מארזים שונים, מהודרים, ומפנקים לעיצוב השיער, במחירים מיוחדים היכולים לשמש גם כמתנה:

מארז אוואפוהי ווילד ג'ינג'ר

הכולל: שמפו לחות מקציף (ללא מלחים) 1 ליטר – עדין לשימוש יומי, מעניק לחות, בטוח לשימוש על שיער צבוע, 100% ללא מלחים, מגן ומשקם שיער יבש ופגום. תערובת קראטריפלקס בלעדית מחדשת את השיער למראה בריא יותר, ותמצית אוופוהי מאזנת את לחות השיער לסידור קל יותר ומראה שיער בוהק + מסיכת קראטין לשימוש יומיומי 250 מ"ל – מחזק ומגן על שיער פגום, מתיר קשרים באופן מידי לקבלת שיער משי ובעל מראה בריא. תערובת קראטריפלקס בלעדית עוזרת לשיקום סיב השערה ולהגנה מפני נזקים, ותמצית אוופוהי מרככת את השיער ומוסיפה ברק. מזין שיער יבש, מוסיף ברק ובטוח לשיער צבוע.

מחיר המארז: 238 ₪.

מארז בלונד

הכולל: שמפו בלונד לנצח 710 מ"ל – ללא מלחים, מנקה בעדינות שיער צבוע בלונד או גוונים תוך כדי שיקום השיער ואיטום קצוות. מועשר בחלבון קראטין אקטיבי ייחודי וזרעי צמחים. מסייע על בלונד בהיר, מבריק ובריא + מרכך בלונד לנצח 710 מ"ל –  לשיער צבוע בלונד וגוונים המעשיר את השיער בלחות ומתיר קשרים. קראטין אקטיבי וזרעי צמחים מחליקים ומשקמים את השיער. מסייע להאיר שיער  צבוע בלונד או גוונים.

מחיר המארז- 258 ₪.

מארז טיפולי להידללות שיער

הכולל: שמפו טיפולי לקרקפת 300 מ"ל – לשיער מלא וחזק יותר. ניקוי בטוח לשימוש על שיער צבוע, מסיר בעדינות זיהומים כדי להכין את הקרקפת לשיער חזר יותר ובמראה מלא יותר. תערובת ריגניפלקס בלעדית מכילה שזיף קאקדו, פפטידים של אפונה, פרח תלתן, כורכום וג'ינסנג כדי לעורר את הקרקפת ולספק שיער מלא ועבה יותר. עוזר להוסיף נפח ע"י עיבוי כל שערה + מרכך טיפולי לקרקפת 300 מ"ל – לקבלת שיער מלא וחזק יותר .מרכך ומתיר קשרים לשיער עדין ושביר. תערובת  ריגניפלקס בלעדית מכילה שזיף קאקדו ,פפטידים של אפונה ,פרח תלתן ,כורכום וג'ינסנג המסייעים בהוספת נפח ,וכתוצאה מכך מתקבל שיער מלא ועבה יותר. מתיר קשרים ללא הפלת השיער + מי טוניק לטיפול בקרקפת 100 מ"ל – ממריץ קרקפת ללא שטיפה. תרסיס דו-יומי המסייע בהמסת הצטברויות שומן  ובהמרצת הקרקפת. תערובת ריגניפלקס בלעדית כוללת שזיף קאקדו, פפטידים של אפונה ,פרח תלתן ,כורכום וג'ינסנג המסייעים ביצירת בריאות  קרקפת אופטימלית לקבלת שיער סמיך ,מלא וחזק יותר. מעודד צמיחת שיער בריא.

מחיר המארז: 329 ₪.

מארז טי טרי

הכולל: שמפו טי טרי 75 מ"ל – מרכיבים מיוחדים ושמן עץ התה מנקים את השיער ממזהמים ומותירים את השיער  מלא חיוניות וזוהר. שמן טבעי עץ התה ,מנטה ולבנדר ממריצים את הקרקפת ומותירים את השיער בריח נהדר. העקצוץ המרענן מעורר שיער עייף + שייפר טי טרי 10 גרם –במרקם חזק וגמיש. מעצב את השיער במרקם נהדר ומעניק הגדרה, תוך מתן עיצוב חזק, גמיש ועמיד לאורך הזמן. סיבים דמויי רשת מגדירים ומפרידים, ומרכיבים בוטניים ממריצים ומותירים את השיער בריח נהדר. מתייבש לגימור מט ונקי + סבון גוף 35 גר'

מחיר המארז: 100 ₪.

ניתן להשיג אצל מעצבי השיער המובילים והמקצועיים בלבד ובטלפון מס': 03-6427577

לרגל השנה החדשה שבפתח, מותג השעונים D1 MILANO מציע את המתנה המושלמת לחג

הענקת מתנות בראש השנה וחגי תשרי הפכה כבר לנוהג בלתי נפרד מהחג. לקראת ראש השנה וחגי תשרי, נמצאה המתנה המושלת, בעלת שיק אירופאי: שעון של מותג השעונים D1 MILANO, רק הגיע לישראל, ומיועד לנשים בעלי טעם טוב.

מותג השעונים האיטלקי D1 MILANO, נחשב כיום לאחד ממותגי שעוני האופנה הצומחים ביותר בעולם. המותג כולל שעונים לנשים וגברים, בעיצובים בעלי קו עיצובי  ויוקרתי, ברמת מחירים נגישה ואטרקטיבית במיוחד. העשויים מרכיבים באיכות גבוהה ביותר וגמור אסתטי תוך התמקדות בחדשנות ומגמות העיצוב מבירות העולם.

השעונים בקולקציה מתאימים בדיוק לכל מי שמחפש או מחפשת מתנה שהיא לא עוד וואזה לפרחים או כלים לחג.

מחיר: החל מ – 590 ₪ | להשיג ברשת אימפרס ובחנויות המורשות. לרכישה און ליין: אתר אימפרס https://www.impress-stores.co.il

יהלומי הבורסה משיקים קו חדש לעונת סתיו-חורף 2019

יהלומי הבורסה, אתר מכירות האונליין ליהלומים  המציע יהלומים טבעיים ואיכותיים, ותכשיטים מעוצבים המשובצים ביהלומים ואבני חן במחירים מהטובים ביותר בארץ- ללא פערי תיווך, השיק השבוע קו חדש לעונת סתיו-חורף 2019.

הקו החדש משלב שלוש קולקציות חדשות: דניאלה, הקטגוריה הקלאסית, בה מגוון תכשיטים מזהב לבן וזהב צהוב המשובצים יהלומים, קולקציית אבני החן, תכשיטים המשובצים אבני חן ויהלומים המהווים טרנד עולה בעולם התכשיטים, שכן הן צבעוניות יותר, ייחודיות ולא שגרתיות. קולקציית טבעות האירוסין, קולקציית טבעות האירוסין החדשה, בה למעלה מ-100 דגמים של טבעות אירוסין ייחודיות המשובצות יהלומים ואבני חן.

קולקציית דניאלה החדשה מורכבת מקווים עדינים ונקיים המאפיינים את דגם הדגל של המותג – דניאלה.  הדגמים החדשים משלבים בדרך ייחודית יהלומי סוליטר טבעיים עם זהב לבן או זהב צהוב 14 קראט.

בין התכשיטים בדגם דניאלה: שרשראות יהלום מרכזי 0.20-0.50 קראט, צמידי טניס משובצים יהלומים 0.20-1.00 קראט, עגילים קלאסיים המשובצים 0.20-0.40 קראט וטבעות המשובצת יהלום מרכזי 0.20-0.40 קראט.

קולקציית אבני החן לסתיו חורף 2018/9 , הכוללת טבעות, צמידים, שרשראות ועגילים, משלבת מגוון אבני חן טבעיות המשובצות יחד עם יהלומים ויוצרות  הרמוניה צבעונית ועדכנית, המחברת עיצוב קלאסי ויוקרתי, לחדשנות צבעונית, צעירה וטרנדית. בין אבני החן המשובצות: ספיר, בלו טופז, פרידוט, סיטרין, פנינים, רובי, אמרלד, גראנט, אוניקס, ואמטיסט. הקולקציה מציגה תכשיטים המשלבים אבני חן, עם  יהלומים שחורים ולבנים בגדלים שונים המשובצים בתכשיטי זהב צהוב, זהב לבן וזהב אדום.

מחירי התכשיטים של יהלומי הבורסה הינם אטרקטיביים ביותר וללא פערי תיווך. ניתן להזמין את התכשיטים דרך אתר האינטרנט עם שליח עד בית הלקוח. התכשיטים מגיעים עם תעודת הערכה ותעודת אחריות לכל החיים. מחירם החל מ-970 ₪, לטבעת יהלום. באתר ניתן הסבר ברור לגבי איכות ואופי היהלומים הטבעיים.

דניאלה קדוש, מנכ"לית יהלומי הבורסה: "יצאנו בקולקציות חדשות הכוללות מאות תכשיטים חדשים במטרה לגוון ולהעשיר את ההיצע באתר האונליין. כל פרטי הקו החדש, מוצעים במחירים אטרקטיביים. מאז שהושק האתר הרכישות דרכו נמצאות בעלייה מתמדת . אין ספק שהמחיר הנמוך החוסך לצרכן את פערי התיווך, איכות היהלומים ותעודת האחריות והשרות הטוב והמהיר, תורמים לעליה בביקוש ברכישת יהלומים און ליין.
הרחבנו העונה את קו סתיו-חורף 2019 החדש המאופיין במגוון אבני חן ויהלומים טבעיים גם לרכישת  תכשיטים בהתאמה אישית, בפגישה במתחם הבורסה. זוהי הזדמנות מצוינת להיכנס למתחם יוקרתי כמו הבורסה ליהלומים, שאינה מתאפשרת באופן חופשי לכלל הציבור".

(צילום: יח"צ)

לבן הזוג

תכשירי טיפוח לזקן "קלאבמן"

מוצרי קלאבמן
צילום: יחצ

חברת "ברייסון שיווק" המתמחה בייבוא ושיווק מותגים בינלאומיים מובילים, השיקה בישראל מותג ייעודי לטיפוח הזקן הגברי וטיפוח גברי כללי – קלאבמן. בין המוצרים המנצחים של המותג: שמן , קונדישנר, באלם וג'ל רחצה לזקן.

מחיר: 60-80 ₪ | להשיג ברשתות פארם נבחרות ובאתר האונליין: http://www.clubman.co.il

מארז מפנק לספורטאים מבית דרמלוג'יקה

מארז המתאים בתכשיריו לשגרת מתאמנים מחוץ לבית, המגיע בנרתיק שקוף עם רוכסן לסגירה, נוח לנשיאה בתיק האימונים וגם לכל חופשה קצרה או ארוכה.

המארז מכיל שלושה תכשירים

  • סקין פרפקט פריימר SPF30  – הגנה מהשמש ותיקון גוון העור, איחוד האדמומיות בזמן פעילות גופנית בחוץ.
  • סטרס פוזיטיב איי ליפט – קרם עיניים פעיל המשמש גם כמסכה לאזור העיניים- מכיל מגוון רחב של רכיבים פעילים אשר פועלים בסינרגיה מושלמת להמרצת העור העדין סביב העיניים.
  • מולטי אקטיב טונר- תרסיס לחות האוחז את הלחות ומשמר אותה בעור.

מחיר: 295 ₪  (מחיר לרכישה במהלך החגים 145 ₪) | להשיג בנקודת מכירה הקרובה למקום מגורייך: 0732-10-20-30 או באתר: http://www.dermalogica.co.il

מארז ספורטאים של דרמלוגיקה
צילום: יחצ חול

בטיימינג מושלם – קולקציית גברים ראשונה ל-BLOOM תכשיטי יוקרה!

תכשיטי BLOOM לגברים
צילום: יח"צ

מותג תכשיטים הישראלי BLOOM, המתמחה בתכשיטי יוקרה העשויים זהב 18 קראט ומשובצים יהלומים איכותיים, אבני חן ופנינים, מציג לראשונה קולקציית גברים שלמה ונוצצת במיוחד, הכוללת טבעות, שרשראות וצמידים, שיגרמו גם לנשים לקנא!

המותג הישראלי המשפחתי המשווק במעל ל- 25 מדינות ברחבי העולם משיק לראשונה קולקציית תכשיטי גברים יוקרתית. הקולקציה החדשה כוללת תכשיטי יהלומים בעיצובים על- זמניים, הכוללים שילובים של יהלומים שחורים ולבנים. בין התכשיטים בקולקציה ניתן למצוא שרשראות בעלות תליון דיסקית משובץ יהלומים במספר וריאציות העשוי זהב ורוד או לבן, צמידי טניס במספר גדלים ומבחר רב של טבעות רגילות וטבעות חותם מרשימות. מעבר לתכשיטי הקולקציה הקיימים, מאפשר המותג אפשרות לשנות את שיבוץ התכשיטים הקיימים בקולקציה ואף לעצב תכשיט ייחודי ומקורי ביחד עם צוות המותג. ככלל בשל הייצור העצמי (והכחול- לבן) מחירי תכשיטי המותג ב- 35%-40% מתחת למחירי השוק. טווח מחירי קולקציית הגברים: 5,700-11,200 ₪ לפריט.

המותג BLOOM אשר הוקם כעסק משפחתי בשנת 1920 בעיר אנטוורפן שבבלגיה עסק בתחילת דרכו בסחר יהלומים. כיום מתרכזת החברה בעיצוב וייצור קולקציות תכשיטים הכוללות, טבעות נישואין, עגילים, צמידים, תליונים וענקים, המיוצרים מזהב 18 קראט ומשובצים יהלומים, אבני חן ופנינים. תכשיטי המותג ידועים בארץ ובעולם כולו כתכשיטי עלית קלאסיים המתכתבים עם טרנדים עדכניים ועיצובים מקוריים, שהפכו לחותמה האישי. כמו כן משתתף ומציג המותג את קולקציות התכשיטים המקוריות בתערוכות הידועות והחשובות בעולם. את המותג מנהלים כיום הדור השלישי והרביעי למשפחת בלום.

להשיג ב- BLOOM תכשיטי יוקרה, שוהם 6 רמת גן. 03-7510000 | www.Bloom-Jewelry.com

לבית ולחיך

מארזי שוקולד לחג של ROY

ובכן, עם כל הכבוד (ויש כבוד) לדבש, הביטוי הבינלאומי ל"מתוק" – הוא שוקולד. לכבוד החג משיקה רשת ROY שוקולד שלל מארזים מפנקים וטעימים בטווח מחירים רחב. המארזים השונים כוללים לצד השוקולדים המפורסמים גם ברכות שוקולדיות לשנה החדשה ואפילו שלישיית "חלות דבש" –  מהדורה מוגבלת לראש השנה משוקולד, לבן, חלב ומריר עם שקדים ואגוזים מקורמלים בדבש ובצורה של יערת דבש.

לרגל החג, יעשה סניף ROY שוק צפון משלוחים ללא דמי משלוח באזור רמת החי"ל.

מארז מפנק לדוגמא

  • שלישיית "חלות דבש"  – מהדורה מוגבלת לראש השנה לשוקולד, לבן, חלב ומריר עם שקדים ואגוזים מקורמלים בדבש ובצורה של יערת דבש
  • ארבעה מארזי Chocolate Dreams הפרלינים המיוחדים של רוי במילויים מפתים:
    • קרם אגוזים – שוקולד חלב משובח במילוי נוגאט אגוזי לוז ושבבי אגוזים (9 פרלינים)
    • אספרסו – שוקולד מריר משובח במילוי קרם אספרסו בתוספת פולי קקאו גרוסים (9 פרלינים)
    • פופקראנץ' – שוקולד חלב משובח במילוי נוגאט שקדים ופופקראנץ (9 פרלינים)
    • חמאת בוטנים – שוקולד חלב משובח במילוי קרם חמאת בוטנים בתוספת קראנץ' בוטנים (9 יחידות)

מחיר: 169 ₪ | להשיג בסניף ROY בשוק צפון, ת"א | ניתן להסתכל על מגוון המארזים באתר – – www.RoyChocolate.co.il

מארז ראש השנה ROY שוקולד
צילום: ארז שחר

פותחים את השנה עם מארזי חג מיוחדים וטעימים של Le Roy Rene

Le roy rene מציע לכבוד חגי תשרי מגוון מארזים מפנקים ויפהפיים במבחר גדלים המבוססים על טהורת הקליסון, הלא הוא המעדן מפרובאנס.

למי שלא יצאה לקרוא את הכתבה שעשיתי על לה רוי רנה והקליסונים, הנה כמה דברים שאת צריכה לדעת:

  • קליסון הוא דבר מתיקה ייחודי שנשמר לאורך ההיסטוריה
  • באקס אן פרובאנס הוא נחשב כירושה של העיר וכבש את כל פרובאנס כסמל הגסטרונומי שלה
  • המתכון של הקליסון ד'אקס נשאר ללא שינוי מאז המצאתו ב1454
  • הקליסון עשוי מתערובת המורכבת משקדים טחונים, מלון פרובאנסיונלי מסוכר וקליפת תפוז, שמונח על שכבה דקה של נייר עמילן  ומעליו ציפוי של רויאל אייסינג

מחיר: החל מ-49 ₪ | להשיג בדוכנים בקניון גבעתיים וקניון רמת אביב |  www.iscalisson.com

(צילום: יח"צ)

מארזי חג מהודרים עם מגוון ממרחים ורוטבי הפרימיום של חברת NANY

מארז ממרחים ויין של נאני
צילום: נועה סטרלינג

חברת Nany, המתמחה בפיתוח ויצור מוצרי מזון טבעיים וטבעוניים, משווקת לרגל ראש השנה וחגי תשרי מארזי חג מהודרים, הכוללים ממגוון הממרחים והרטבים של החברה, בשילוב יינות, כלי הגשה וספרי בישול. בין מארזי החג המוצעים: מארז "סודות האירוח" הכולל 3 ממרחי Nany לבחירה עם 3 קערות חרס בעבודת יד (90 ₪), מארז "הסודות שביין" כולל 3 ממרחי Nany ובקבוק יין מיקב הבוטיק "אייל" (80 ₪) ומארז "סודות הבישול" כולל ממרחים ואת הספר "הדרך אל האוכל" של טלי קינן (170 ₪). את המארזים ניתן לרכוש ברכישה מאורגנת, כולל לעובדים וארגונים, דרך מחלקת השיווק 0723712453.

מארזי החג של חברת Nany מיוצרים בעסק החברתי המעניק עזרה לקהילה. במפעל המתפקד כמשפחה חמה מועסקים בעלי מוגבלויות, נוער במצבי סיכון, לצד פנסיונרים המעוניינים להשתלב בשוק העבודה. החברה נוסדה בשנת 2012 ומתמחה בפיתוח ויצור מוצרי מזון טבעיים וטבעוניים. בסל המוצרים ניתן למצוא ממרחים, רטבים, מיונז טבעוני ללא ביצים, כולם ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל, שומנים מזיקים וחומרי טעם מלאכותיים. בין מוצרי החברה ממרחים בהם ממרח ארטישוק ומחית כמהין, לימון כבוש, קציפת ארטישוק ופסטו, איולי צ'יפוטלה, קרם פלפלים קלויים, פלפל צ'ומה, רוטב שקשוקה קלאסית ועוד.

מחיר: החל מ-50 ₪ | כרשות: מוצרי Nany בכשרות פרווה בהשגחת בד"צ בית יוסף | לפרטים והזמנות: 072-3712453 | לקטלוג המוצרים: http://www.nany.co.il/maarazim-rosh-ashana

נר זהב חגיגי בשלושה ניחוחות של SPRING

SPRING Perfume House, המתמחה ביצור בשמים, מוצרי טיפוח לגוף ובישום לבית, משיק קולקציה מתוקה במיוחד. נר לבישום הבית עשוי תערובת שעוות קוקוס טבעית עם ריכוז ריח גבוה במיוחד בשלושה ניחוחות:

  • ORCHID SEDUCTION- ניחוח חושני של סחלב מלטף עם תווים של פירותיים של שיזף, פטל ותפוח יורק, לצד שלל פרחי אביב.
  • FLOWER OF THE ALPS- ניחוח צלול של פריחת יקינטון בפסגות הרי האלפים, המשלב בתוכו גם ניחוחות עציים של סדרווד עם ניחוחות רעננים של ברגמוט ואיכות של אמברוקסן.
  • DESIRE LIPS – ניחוח אלגנטי ומתוחכם עם לב פרחוני עשיר של ורד ויסמין באיכות הגבוהה ביותר. התו הפירותי, העשיר והמפתה מונח על מצע חושני של פטצ’ולי מתוק.

מחיר: 99 ₪  (240 גרם) | להשיג בחנויות נבחרות ברחבי הארץ. לפרטים לגבי חנות קרובה למקום מגוריך: 09-8999981 או באתר http://www.myspring.co.il

spring נרות זהב
צילום: יח"צ

מתנות לחג מבית גלוריה מונדי

"גלוריה מונדי" תהילת עולם – במרכז תל אביב שוכנת לה פנינת עיצוב מיוחדת במינה: גלוריה מונדי – גלריית לריהוט ואקססוריז לעיצוב הבית המתמחה בייבוא פריטים מיוחדים מרחבי העולם בדגש על אירופה (הולנד ודנמרק). כל הפריטים בגלוריה מונדי עוצרי נשימה, מסוג המקומות שקשה מאוד לבחור מה לקחת איתך הביתה. החלל משתרע על שטח של כ- 250 מ"ר ב- 3 קומות המעוצבות בשיק סקנדינבי אקלקטי, כאשר בקומה תחתונה פרוסות לרווחה פינות אוכל ומגוון כלי הגשה ונוי, שעונים, מראות ותמונות. בקומת הכניסה פינת ישיבה מרהיבה בשילוב גופי תאורה בעלי נוכחות העוטפים אותה בחמימות מלטפת. גופי התאורה השונים ממלאים את החלל באור סטייל וניחוח טבעי של ראטן מול ניחוח תעשייתי של ברזל. בקומה השלישית ניתן למצוא מגוון סוגי שולחנות ופינות ישיבה, שלחנות קפה, גופי תאורה רצפתיים, והמון טקסטיל מפנק ואיכותי בדגש על כריות ושטיחים ממגוון חומרים.

בגלוריה מונדי נותנים כבוד לחומר. כלל הפריטים נבחרים בקפידה מתוך הבנה שפריט מעוצב מחומר מיוחד הוא על זמני ובעל אמירה. גלוריה מונדי היא גלריה שמביאה את הבשורה, בעלת הגלריה, אילנית דה פריס, בעלת תעוזה רבה לבחור את הדבר הבא בידיעה שבעוד שנה כל האנשים ידברו על זה, והיא ללא ספק מקדימה את זמנם. בטעם טוב מלא עוצמה סגנון ותבונה מלקטת פריטי יוניק שקשה לעמוד בפניהם.

פירוש המילה "גלוריה מונדי" הוא "תהילת עולם" בלטינית. הבחירה בשם הזה לגלריה נובעת מהרצון לשמר את תהילת העולם על ידי צרכנות נכונה והתחשבות באקולוגיה, ערכי יסוד של המותג. הדבר בא לידי ביטוי בבחירת הפריטים שרובם עשויים חומרים טבעיים, המון עבודת יד וחומרי גלם ממוחזרים ואקולוגיים, כמו גם בחירת מותגים בעלי אג'נדה ידידותית לסביבה, סחר הוגן ומודעות חברתית.

טווח מחירים: 30-23,000 ₪ | שעות פתיחה:ימים א'- ה – 10:00-18:00, ימי שישי: 09:00-14:00 | כתובת: אחוזת בית 1, ת"א, טלפון: 077-4605065 | www.gloriamundi.co.il

הנה כמה דוגמאות למתנות שתמצאו בחנות ובאתר:

 

(צילום: יח"צ)

לישון בסטייל עם GOLBARY

רשת האופנה GOLBARY משיקה לקראת תחילתה של השנה החדשה מערכות מצעים מפנקות ואיכותיות.

ברשת כבר הבינו שסטייל לא מסתיים במה שאנחנו לובשים והיא מציעה ללקוחותיה סטייל לחדר השינה. סט המצעים הינו סט זוגי הכולל 4 חלקים. המצעים איכותיים, רומנטיים, מעוצבים  ומפנקים אשר עשויים מ-100% כותנה, שיטת אריגת הבד היא סאטן. המצעים מגיעים בשני גוונים: אבן או תכלת עם עיטורי פרחים אלגנטיים.

מחיר: 349.90 ₪ | להשיג בסניפי רשת GOLBARY ובאתר www.golbary.co.il

Smokeless – סדרת מחבתות חדשנית ומפתיעה לבישול ולטיגון ללא עשן וללא ריח

נעמן, המותג המוביל בתחום הבישול והאירוח, משיקה את Smokeless – סדרת מחבתות  יציקה ראשונה מסוגה בעלת פטנט קוריאני בלעדי לבישול ולטיגון ללא ריח וללא עשן. בזכות מנגנון ייחודי, נשאב העשן שנוצר בזמן הבישול לתוך פתח מיוחד הממוקם בתוך המחבת ונפלט דרך פתח יציאה שבתחתיתה, היישר לאש שם הוא נשרף ללא עקבות ריח.

למחבתות יש מכסה מיוחד היוצר סגירה הרמטית ומאפשר ליהנות מבישול ללא ריח ועשן, חשוב במיוחד במטבחים ובחדרי בישול שאין בהם מכשיר קולט אדים.

הריחות והאדים הנפלטים בזמן הבישול הופכים לא פעם את החוויה לפחות נוחה ונעימה. כולנו יודעים כי עשן שרוף של שמן ואדי שמן הנוצרים בזמן הבישול והטיגון נפלטים ונשארים בחלל המטבח, עולים מעלה ונדבקים בתקרה ובקירות, ובנוסף גם נשאפים על ידי בני הבית. וזהו בדיוק היתרון של סדרת Smokeless החדשנית של נעמן שמעבר להיעלמות הריח והעשן, תורמת לכך שהאוויר במטבח נשאר נקי וחווית הבישול והעשייה במטבח הופכת למהנה ביותר.

הסדרה כוללת מחבת עמוקה חלקה, מחבת גריל עמוקה ומחבת גריל אובלית (אידיאלית במיוחד להכנת דגים), כולן בקוטר של 28 ס"מ. ייחודית בסדרה היא מחבת גריל כפולה בגודל 24*30 ס"מ שבמצב סגור מאפשרת גם במטבח הביתי ליהנות ממאכלים צלויים ובטעם "על האש" כמו במנגל. המחבת גם מתפרקת לשתי מחבתות רגילות – 2 במחיר 1.

למחבתות Smokeless ציפוי non-stick חזק במיוחד MEGA STONE TITANIUM, התנגדות שחיקה גבוהה והן יכולות כמובן לשמש גם כמחבתות רגילות לחלוטין במידה ומשתמשים בהן ללא המכסה הייחודי. לכל המחבתות ידיות ארגונומיות מבקליט שאינן מתחממות, יציבות ובטוחות להרמה ולנשיאה.

הכלים שבסדרה מתאימים לכל סוגי הצלייה, לטיגון, לתבשילי קדרה, דגים, בשר, עוף, פסטות, ירקות ועוד (ללא מרקים). המחבתות מתאימות אך ורק לשימוש על גבי כיריים של גז.

סדרת מחבתות smokeless מבית נעמן
צילום: דן לב תמי בר שי

פותחים שנה עם מעבד המזון החדש של קנווד – KFLEX – מעבד מזון 3 ב-1

חברת ברימאג יבואנית, משווקת ומפיצה של מיטב מותגי החשמל לבית ולמטבח מציעה לכבוד ראש השנה וחגי תשרי מעבד מזון חדש של קנווד  KFLEX דגם FHM155SI- 3 ב-1. המכשיר מכיל קערת מעבד מזון, בלנדר וקערת מיקסר העשויה מנירוסטה מיוחדת להכנת בצקים,הקצפה וכו'.

KFLEX מעבד המזון של קנווד עם מנוע חזק 1000 וואט וכולל מהירות משתנה לנוחות מרבית בעבודה. במכשיר קערת ערבול בנפח 3 ליטר ההופכת את המעבד למיקסר, סכין לערבול וקיצוץ מפלדת אל-חלד ו-5 דסקיות למגוון חיתוכים. במעבד המזון קיימת מערכת שקילה מובנת לשקילת המרכיבים הנכנסים לקערת המעבד.

בנוסף קיים במכשיר ה-KFLEX בלנדר עם מיכל 1.6 ליטר להכנת שייקים, מרקים וטחינת מזון.

לכבוד החגים מציעה חברת ברימאג מבצע טרייד אין: מחזירים את המעבד מזון הישן ומקבלים 400 ₪ לרכישת מעבד המזון החדש KFLEX של קנווד.

מחיר: 1,590 ₪.לאחר טרייד (מבצע לכבוד החגים :1,190 ₪) | אחריות לשנה | להשיג ברשת טרקלין חשמל,אלמ ובחנויות המורשות | www.brimag.co.il

השנה תהיה באמת מתוקה עם מארזי החג של לחם יין

מסעדת "לחם יין" שעשתה דרכה ממעדנייה שכונתית למסעדת ביסטרו מוכרת ביהוד ומחוצה לה. צירפה לשורותיה לפני כעשור את המאפיה והחנות הצמודים לה ומרגע שנפתחה הייתה לאתר עליה לרגל. כאשר ריח המאפים נישא למרחוק ומושך אליו את כל מי שרק עובר בסביבה ויש גם כאלה שבאים במיוחד.

השנה מציעה לחם יין מארזי חג מתנה של עוגיות, עוגות, ריבות, ממרחים ויין מהמגוון הקיים בחנות והמאפייה. היצע העוגיות הוא מגוון ביניהם ניתן למצוא: ריבועי חמאה ולוטוס, שוקולד מושלגות, ביסקוטי, קינמון, אלפחורס, עוגיות פלורנטין ועוד. כמו כן ניתן למצוא ממרחים וקונפיטורות ייחודיות ולכל זה להוסיף בקבוק יין איכותי.

המארזים נמכרים בחנות "לחם יין" המחירים והתכולה נקבעים ע"י הלקוח, ניתן להוסיף כל פריט בטווח של 60-200 ₪ | החורש 4, יהוד | https://www.facebook.com/lechemyain

מזוודה או תיק עם חותמת אישית מבית TUMI

מותג התיקים הבינלאומי TUMI הינו מותג מוביל בתחום נסיעות הפאר בעולם העסקים וסגנון החיים. בחנות הדגל של המותג בקניון רמת אביב ניתן לעשות פרסונליזציה לכל מוצרי המותג – מזוודות ותיקים. כלומר, הטבעת ראשי תיבות או שם (עד 3 אותיות) על גבי פאץ'. הפאצ'ים מוצעים ב-10 גוונים שונים ומשדרגים כל מזוודה או תיק.

המותג TUMI ידוע באיכותו בתחום פיתוח מזוודות, תיקי נסיעה, תיקי עסקים ושאר פריטים נלווים. כמו כן ידוע המותג בחדשנות, פונקציונליות ועיצוב עם רוח של תחכום העומדת בכל התקנים.

ההטבעה על גבי הפאץ' ניתנת כחלק מרכישת מוצר TUMI | להשיג: בחנות הדגל החדשה בקניון רמת אביב.

פאץ עם שם או ראשי תיבות על מוצר TUMI
צילום: יח"צ

דגד

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X