fbpx
כושר, תזונה ובריאות

מבצע "צמה של עוצמה" יוצא לדרך

עמותת זכרון מנחם ומותג טיפוח השיער PANTENE ממשיכים זו השנה השישית עם הקמפיין המשותף לאיסוף תרומות שיער במטרה לאפשר לכל אישה, צעירה וילדה המתמודדת מול מחלת הסרטן לקבל פאה איכותית חדשה  משיער טבעי – ובחינם!
בנוסף לאירוע ההתרמה עצמו בו תוכלו להסתפר ולתרום שיער, על כל בקבוק מרכך פנטן שימכר, תועבר תרומה בסך עלות המוצר (29.90 ₪) לעמותת זכרון מנחם.

מה זה צמה של עוצמה?

צמה של עוצמה, הנו שם מבצע ההתרמה השנתי השישי שייערך בישראל על ידי מותג טיפוח השיער PANTENE ובשיתוף עם עמותת זכרון מנחם הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם.

גם השנה פועלות השותפות להעלאת המודעות לחשיבות תרומות השיער באורך 30 ס"מ לפחות וקוראות לבנות ובני ישראל, בני כל הגילאים, לתרום משיער ראשם למען פאות הניתנות חינם לחולות סרטן.

יוצרות פאה יחד: תרומת צמה היא מעשה מבורך, חשוב ומציל חיים, כאשר כל כשבע צמות מייצרות פאת שיער טבעית אשר מעניקה לנתרמת כוחות, ביטחון עצמי ועוצמה להמשך המאבק במחלה. השנה אנחנו רוצים לעזור לכם לתרום פאה שלמה!

השנה PANTENE מלווה אתכן באופן אישי בדרך לתרומה באמצעות פעילות ייעודית בקבוצות וואטאספ: החלטת לתרום? כל הכבוד ויישר כח! כעת פתחי קבוצת וואטסאפ וגייסי חברות נוספות המעוניינות לתרום למטרה החשובה. צרפי לקבוצה גם את סמדר מ-PANTENE ישראל (טלפון: 054-5661166), והיא תלווה אתכן לאורך כל תהליך התרומה, תענה על כל שאלה ואף תשתף אתכן בהטבות ובהפתעות הבלעדיות לחברות הקבוצות. כך נגדיל את מספר התרומות, כך נגדיל את תחושת הסיפוק.

אירוע ההתרמה 23-26.12.2018

אירוע ההתרמה המרכזי ייערך ביום ראשון, ה-23.12.2018, בקניון איילון, רמת גן. שישה ספרים יפתחו עמדות ויספרו בחינם כל תורם ותורמת. המבצע יתקיים בכל חלקי הארץ בתאריכים 24-26.12.2018, כאשר כ-433 ספרים יעבדו לאורך כל שעות היום וייספרו את התורמים ללא עלות וישלחו את התרומות אל העמותה.

יש להדגיש כי היענות הנשים הישראליות היא יוצאת דופן גם בהשוואה למדינות אחרות בהן נערך הקמפיין, כמו ארה"ב או ניו זילנד. מאז החל שיתוף הפעולה לפני שש שנים עלתה כמות תרומות השיער בלמעלה מ- 500%, עלייה אשר אפשרה בשנה החולפת לראשונה להעניק פאת שיער טבעי לכל אישה המתמודדת עם מחלת הסרטן, בכל גיל וללא תמורה.

לצערנו, בישראל מתגלים מידי שנה כ-26,000 מקרי סרטן חדשים. אחוז הנשים והנערות החולות בסרטן השד בישראל הוא מהגבוהים בעולם: אחת משבע נשים (7.5) ישראליות מתמודדת עם המחלה ואחת מההתמודדויות הראשוניות של נשים אלה היא עם נשירת ואובדן השיער, כבר מהטיפול הכימותרפי הראשון. למעשה נגזר על הילדות, הנערות והנשים החולות בסרטן להתמודד מדי יום, לא רק עם המחלה עוצמה, אלא גם עם ההשלכות הפסיכולוגיות והרגשיות של ההתקרחות ואובדן הנשיות.

המבצע במספרים: כאמור הודות להעלאת המודעות של עמותת זכרון מנחם והמותג PANTENE  לנושא, גדלה כמות תרומות השיער פי 5!! 433 מספרות השתתפו במבצע תרומת השיער והמשיכו לאורך כל השנה; 62 מוסדות חינוך (תיכונים/ מכללות ואוניברסיטאיות) קיימו אירועי התרמת שיער בשנה האחרונות; כ-3112 תרומות שיער נאספו באירועים אלו; 351 בנות מצווה תרמו בשנה האחרונה ו-127 ילדים בני 3 שהסתפרו בפעם הראשונה (חלאקה); 87 היה גילה של התורמת המבוגרת ביותר עד כה.
פאת שיער מורכבת בממוצע מכ-7 תרומות שיער של 30 סנטימטרים לפחות ובעבור פאות שיער ארוכות (המבוקשות בקרב הצעירות) דרושות תרומות באורכים של 40 ואף 50 סנטימטרים. את השיער הבריא ממיינים לפי צבע, סוג שיער ואורך. שימו לב, קיימת חשיבות רבה לאיכות ובריאות השיער הנתרם.

מפעל הפאות הייעודי הראשון בישראל

שבוע לפני פתיחת המבצע, יחנכו עמותת זכרון מנחם וחברת פרוקטר אנד גמבל (יצרנית "PANTENE ") את מפעל הפאות הראשון בישראל אשר ייצר וייעצב פאות עבור חולות סרטן. עד כה קיבלה העמותה את הפאות מסין אחרי הליך ייצור ארוך. עם הקמת המפעל התהליך יתקצר ויאפשר התאמה טובה יותר, מהירה יותר ונגישה יותר. הקמת המפעל התאפשרה הודות לחברת פרוקטר אנד גמבל בישראל, אשר תרמה מכונות ייעודיות לייצור פאות, ציוד מקצועי וריהוט בעלות של 100,000 דולר.

חיים ארנטל, מייסד ומנכ"ל עמותת זכרון מנחם: "ב-28 השנים של זכרון מנחם ליווינו אלפי ילדות וצעירות וראינו את השפעת הפאות הטבעיות. הפאה מעניקה עוצמה. זו לא סיסמה, זה אמתי. נותנת להן את האומץ לצאת מהבית, לנשום את החיים, להעריכם ובהמשך להילחם עבורם. הצמה שלך היא העוצמה שלה. אנחנו נפעמים מחדש בכל שנה להיענות של תורמות להגיע ולהירתם למטרה כה חשובה, גם כשמדובר על שיער שהאריכו זמן רב, לעיתים כל חייהן".
אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל: "הקמפיין המשותף מהווה עבורנו מקור גדול לגאווה בכל שנה, עם נתונים מדהימים. עם ישראל מוכיח שוב ושוב את טוב לבו ואת עמידתו האיתנה לצד אלו הזקוקים לעזרתו. אנו מאמינים כי לכל מותג יש משימה ואפשרות לתת לקהילה, ולכן נמשיך ונשקיע משאבים ומחשבה בעניין".

לתרומות שיער ולקבלת פאה ניתן לפנות לעמותת זכרון מנחם 02-6400800 http://www.zichron.org | לרשימת המספרות המשתתפות במבצע: https://www.zichron.org/barbershop_h.php

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.

תגובה אחת

  1. שלום לכם.
    תרמתי שער לעמותת "זיכרון מנחם" 5 פעמים, ב – 7 שנים אחרונות. התרומה האחרונה נעשתה לפני חודש.
    אני מאד עריכה את הפרסום הציבורי המתוקשר הייטב, שיצאתם לאחרונה בכל מדיה אפשרית, אבל אתם לא מגדירים נכון, מי קהל היעד שלכם.
    אתם להכנת פאות, צריכים לפנות רק לתורמים פוטנציאלים, שיש להם לפחות 30 ס"מ שער לתת כתרומה ולא לקהל יעד כללי.
    איך כולם יכולים לתרום שער, לפי הקאמפיין שלכם?
    הסלוגן שבחרתם, היה נכון, רק אם הייתם מפרידים בין תרומת שער באורך לפחות של 30 ס"מ, לבין תרומה מסוג אחר, שגם היא תקדם את הרצון שלכם, להיטיב מאד את צרכי החולים בסרטן ואז באמת הקביעה שלכם ש"כולם יכולים לתרום" היה רצינית ונכונה.
    אני בת 68 וקצת ודוגמה לכך ,שגם בגילאים מבוגרים פלוס (כמותי), יש לא רק גברים קרחים ונשים עם שער מדולדל וקצר.
    מ"זיכרון מנחם", שלשם שלחתי את תרומתו השער שלי, קבלתי ארבעה מכתבי תודה מלבבים (אני מניחה שהחמישי בדרך) ובשלוש התרומות הראשונות, כמקובל אצלם, צירפו גם תעודת תורמ/ת, מאד מרשימה.
    בהתחלה ציינו שהם זקוקים לשער, כדי להכין בו פאות עבור ילדים חולי סרטן.
    אחר כך ציינו שהם זקוקים לשער להכנת פאות לילדים חולי סרטן ומה שמעבר לצורך הזה, נמכר למפעלים להכנת פאות ובהכנסות הם משקיעים בפעילויות שכולן ניתנות לילדים חולי סרטן לרווחתם ולצורך לשמח ולגרום לילדים להיות מאושרים וגאים שהם משתתפים בגבורה במירוץ לחיים ארוכים וטובים, הזרוע במכשולים מאד קשים (הניסוח שלי).
    לאחרונה ציינו שקהל היעד שלהם הורחב והם מתרימים שער לילדים ולנשים חולי סרטן והאבולוציה המחברת בצורך לתרומות, מאד היה נכון וריגש אותי.
    אני מניחה שיש לא הרבה ילדים, המבקשים לכסות את ראשם הקרח או המועט בשער בפאה ולכן האבולוציה בתחום הזה, הייתה מאד נכונה ומדייקת.
    לעניות דעתי הלא קובעת, יש לקיים קמפיין מדייק ואתו להצליח ושהקריאה שבו תופץ ותגיע לכל אוזן ותיתן לכולם את הזכות להתאים את יכולתם לצרכים ולהיתרם בכישוריהם, למטרה ראויה מאין כמותה.
    בהצלחה גדולה.

Back to top button
X