fbpx
יחסים וזוגיות

עשי ואל תעשי – 6 טיפים מנצחים לדייט מוצלח

יש האומרים שאת הדברים שאנו עושות בתקופת ראש השנה, אנו ממשיכות לעשות לאורך כל השנה. אז כדי שתהיה לנו שנה טובה ומלאת אהבה, אספו ב – R3, מותג הקונדומים תוצרת גרמניה, מספר טיפים חשובים לדייט מוצלח, לאלו שמחפשות התחלות חדשות גם בתחום הרומנטי.

טיפים לדייט מוצלח

רעבה? גם הגבר שלצידך

לא הספקת לאכול ארוחת ערב לפני הדייט? לא נורא. אל תמנעי מעצמך לאכול במחשבה שזה יפריע לדינמיקה. יהיה פחות נעים אם תהיי עסוקה בקולות הגרגור של הבטן שלך. מה שכן, אם כבר נראה לך שהערב הולך להסתיים בנשיקת לילה טוב, אולי יהיה עדיף להימנע מטוסט עם טונה ובצל…

זה לא ערב בנות

דייט זה לא קפה עם חברה. לדבר איתו על לקים, אופנה או הסינגל החדש של אנריקה איגלסיאס, כנראה יגרום לו לפיהוק בשלב מוקדם. לקשקש על האקסים יגרום לו לברוח. יש מספיק נושאים בעולם שאפשר לדבר עליהם החל מהאקלים המשתנה בחצי הכדור המזרחי או הסרט החדש של הנוקמים. לא מספיק שאת נראית כמו בר רפאלי, חשוב ליצוק לשיחה תוכן שיעניין את שניכם.

אל תהססי להגיב, להרגיש, לחוות את הרגע

אם הבחור מצחיק , אל תהיה מוטרדת מהקמטים סביב העיניים, חייכי או צחקי בקטנה. אבל זכרי לשמור על פאסון ולא לצחקק כמו טינאג'ירית מתלהבת.

תירגעי אחותי

אם הבחור ג'נטלמן ופותח לך את הדלת לרכב, שימי לב שאת לא מתלהבת מדי מהמחווה ומועדת בדרך למושב הג'יפ שלו. ואם הבחור התנהג למופת ונהנית מהדייט לא צריך לטחון לו בשכל ב 20 הודעות טקסט עד הבוקר שלמחרת.

I'm a Barbie girl

גברים יכולים להצהיר עד מחר שהם אוהבים את מראה הברבי, אבל בדרך כלל הם מעדיפים טו קיפ איט סימפל. ובכל מקרה, ברבי את לא, אז תשמרי על זה פשוט, בלי איפור שייראה כמו טיח על קיר או טבעות ועגילים בגודל סמל האולימפיאדה. טיפ נוסף, גברים נמשכים לריח! אז כמובן שימי לב שלא שכחת בושם ודיאודורנט, אבל גם שימי לב להיות בגבול ה 3-5 שפריצים ולא לפזר כיד המלכה…

מנהלת את כולם? שחררי

אמא פולניה כבר יש לו (ולא בטוח שהוא סובל את זה…) והוא כבר מספיק מבוגר כדי לדעת לקחת סוודר. גבר הוא גבר, אוהב שמלטפים לו את האגו וטופחים לו על השכם. תני לו הרגשה שאת לידו ולא מעליו. יש לך עוד את כל החיים לעשות לו את זה, אבל לפחות בדייט הראשון, שחררי, תני לו להוביל, לנסות, להתאמץ, ואפילו לטעות. את תראי שזו דרך מעולה ללמוד הרבה על בן הזוג שלך. נקודות קלות מובטחות למבצעת…

לסיכום, לא חשוב עם מי תתחילו את השנה, חשוב שתתחילו אותה באהבה.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X