fbpx
כושר, תזונה ובריאות

חדש בארון התרופות – פברואר 2018

אני רחוקה מאוד מלהיות רופאה או רוקחת, אבל הנה כמה מוצרים חדשים שיצאו שיכולים לעזור בעת הצורך. כמובן, יש לקרוא את העלון המצורך ולהתייעץ עם רופא בעת הצורך, כי אני סה"כ השליחה 🙂

רוניות  דבש לימון – לכסניות מציצה מבית הדס מוצרים טבעיים

לכסניות מציצה לגרון - רוניות דבש ולימון מבית הדסחייבת לציין שבעלי ואני משתמשים במוצר הזה והוא נמצא אצלנו באופן קבוע בארון התרופות (במיוחד כי כל שני וחמישי אחד מאיתנו סובל מהגרון). בעלי מאוד אוהב את הטעם, אני פחות אוהבת דבש אז הטעם לא מדבר אלי אבל הרגשת ההקלה שמגיעה אחרי – שווה את הכל.

הדס מוצרים טבעיים המתמחה בפיתוח מוצרים לכל המשפחה, משיקה לקראת החורף את "רוניות דבש לימון" לכסניות מציצה לגרון, בטעם חמוץ מתקתק, לכל המשפחה!

דלקות גרון, תחושת יובש עקצוץ וכאב, מקורם בכ-80% מהמקרים בווירוס. במקרים שכאילה, דווקא לצמחי המרפא ולרכיבים הטבעיים, יכולת לסייע בשיכוך הכאב ובטיפול בבעיה, על ידי חיזוק מערכת ההגנה.

"רוניות דבש לימון" של "הדס מוצרים טבעיים" הינו תוסף תזונה המבוסס על פורמולה ייחודית של רכיבים טבעיים ובטעם עשיר. מדובר למעשה בלכסניות מציצה שיוצרות מעטפת הגנה באזור הגרון, מרגיעות ומצננות, מלחחות ומרככות את הכאב. כאמור, הלכסניות מחומרים טבעיים בלבד:

  • פרופוליס – "האנטיביוטיקה של הטבע". בעל תכונות אנטיספטיות ומאלחשת, יוצרת מעטה של הגנה על רקמות הגרון
  • ויטמין C – נוגד חמצון התורם אנרגיה, תומך במערכת ההגנה הטבעית של הגוף
  • דבש – רכיב אורגני בעל סמיכות גבוהה היוצרת מעטה מגן ומלחך, שפועל להקטנת הרגישות והגירוי בגרון
  • מיצוי צמח האכינצאה – ידוע ברפואה עממית כמסיע בחיזוק המערכת החיסונית החיונית להתמודדות הגוף עם וירוסים.

אופן שימוש: מומלץ למצוץ לכסנייה אחת, כל כשלוש שעות, או לפי הצורך.

מחיר: 29.90 ₪ למארז הכולל 24 לכסניות | כשרה למהדרין בהשגחת הבד"צ בעלז | להשיג ברשתות הפארם, בתי טבע ובתי מרקחת.

נורמלקס טו גו – תרופה ללא מרשם להקלה על עצירות

%20 מהאוכלוסייה סובלים מעצירות, זה עולה עם הגיל ונשים סובלות יותר מגברים. תרו, תעשייה רוקחית בע"מ משיקה מוצר חדש: Normalax To-Go – תרופה ללא מרשם לטיפול בעצירות בקלות.

נורמלקס תרופה מוכרת ומומלצת נמצאת על המדף בבקבוקים של 70 ו-240 גר'. עכשיו  נורמלקס TO GO מגיעה במארז חדש המכיל 6 שקיקים, כאשר כל שקיק (סשט) מכיל מנה בודדת של 17 גרם. ניתן לקחת בנוחות לכל מקום (נסיעות ,חו"ל) כי התרופה מגיעה כאבקה וניתן להמיסה בקלות בכל משקה. המוצר מכיל 100% פוליאתילן גליקול וכמובן יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש.

מחיר: 39.90 ₪ | להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים

נורמלקס טו-גו - תרופה לטיפול בעצירות
צילום: יח"צ

אנטיסטקס (Antistax) – תוסף תזונה חדש בטבליות מטפל ביעילות בבעיות ורידים ברגליים

אנטיסקס - טבליות לטיפול בורידים ברגלים
צילום: יח"צ

לפני מספר חודשים סיפרתי לכן על אנטיסטקס ג'ל מקרר המסייע להתמודדות עם רגליים עייפות וכבדות בחום הכבד (ומאז הוא גם קבוע יושב במקרר ובתקופות עייפות, הוא יוצא לפעולה 🙂 ), כעת, יש חידוש בדמות תוסף תזונה בטבליות הבא לטפל בבעיות ורידים ברגליים.

עונת החורף היא תקופה מצוינת לטיפול מבפנים בבעיות ורידי הרגליים! ולמרות זאת אנחנו נזכרות, כמעט תמיד, לטפל בוורידי הרגליים דווקא בקיץ, כשהבצקות והוורידים הנפוחים נראים ומפריעים לנו יותר אסתטית ותפקודית.

אנטיסטקס (Antistax), תוסף תזונה חדש, נמצא במחקרים קליניים כמסייע לשיפור תפקוד כלי הדם וזרימת הדם ברגלים, הפחתת הכאב, הנפיחות (בצקות), תחושת כובד והעייפות. טבליות אנטיסטקס (Antistax), מבוססות על תמצית עלי גפן אדומה ((AS195® Vitis Vinifera. תרכובת ייחודית של נוגדי חמצון רבי עוצמה (ביו-פלאבנואידים). השפעתן של טבליות אנטיסטקס ניכרת כעבור כשבועיים עד ארבעה שבועות מתחילת הטיפול היומי. להצלחת הטיפול מומלץ ליטול את הטבליות 3 חודשים ללא הפסקה.

מחקרים קליניים אשר כללו מטופלים שסבלו מבעיות אי-ספיקה ורידית בדרגות 1-3 נמצא, כי: לאחר שלושה חודשי טיפול יום יומי בטבליות אנטיסטקס (360 מ"ג), נצפתה ירידה משמעותית בבצקות ובנפיחות ברגליים (הבדל של כ-100 מ"ל נוזל בכל רגל בשימוש באנטיסטקס, בהשוואה לפלצבו). המטופלים דיווחו גם על הקלה בתחושת הכבדות, הכאבים, הנימול והעקצוץ.

כרבע מהאוכלוסיה הבוגרת סובלים מבעיות בוורידי רגליים בדרגות חומרה שונות. תופעה המכונה בעגה הרפואית בשם, אי-ספיקה ורידית (Chronic Venous Insufficiency). התופעה שכיחה יותר אצל נשים ונוטה להתגבר בנשים עם הריונות מרובים. בין גורמי הסיכון לאי ספיקה ורידית: עמידה או ישיבה ממושכת, משקל עודף, היעדר פעילות גופנית, גיל ותורשה.  בין התסמינים הראשונים האופייניים: רגליים עייפות וכבדות, מראה של נימים דקים (Spider Veins), נפיחות, עקצוצים וגרד. בד"כ, בשלב זה רוב האנשים לא מייחסים את התסמינים לבעיית ורידים ואינם מבקשים טיפול. בשלב מתקדם יותר תופענה דליות (ורידים בולטים ומסולסלים), כאבים והתכווצויות, שינויים בעור ואף פצעים ברגליים.

רותי קולס, רוקחת בחברת פרמשלום, יבואנית אנטיסטקס, שפותח בחברת התרופות "בורינגר אינגלהיים" ומשווק כיום על ידי ענק התרופות סאנופי: "בנייר עמדה שפרסם ב-2016, על ידי איגוד הדרמטולוגים הגרמני נכלל השימוש בטבליות תמצית עלי הגפן האדומה כחלופה טיפולית עם תיעוד קליני באיכות גבוהה במיוחד. השימוש בטבליות מומלץ גם בשילוב טיפול כירורגי".

מחיר לטיפול חודשי: 119.50 ₪ | להשיג ברשתות הפארם, בבתי מרקחת פרטיים, ובקופ"ח מאוחדת ומכבי

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X