fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – פברואר 2019

צבר משיקה סדרה חדשה: חומוס עם המווווון תוספות עשירות ומפנקות

חומוס צבר עם המון תוספות עשירות ומפנקות
צילום: סטודיו אסם

כל חובב חומוס יודע, אין כמו חומוס עם תוספת מפנקת מעליו כדי להפוך את המנה לחוויה מושלמת. פלפלים חריפים, חצילים פיקנטיים, מטבוחה או טחינה עם גרגירי חומוס הם דוגמאות לשידוך האולטימטיבי שמשדרג כל מנת חומוס והופך אותה לטעימה במיוחד.

במחקרים שערכה צבר נמצא שכ-40% מהישראלים אוכלים את החומוס שלהם לצד תוספת מגוונת כדוגמת חצילים פיקנטיים, פלפלים חריפים או מטבוחה. כיום אין פתרון על המדף המגיש הצעה כוללת של חומוס עם חוויית טעם משלימה ועשירה.

הסדרה החדשה של צבר, חומוס עם המון… מבוססת על הצורך הקיים ומציעה סדרה רחבה של מנות חומוס עשירות בתוספות, מעניינות וטעימות במיוחד. התוספות מגיעות בכמות משמעותית ומאפשרות הנאה משילוב הטעמים לאורך כל הגביע.

ועכשיו, אחרי שטעמתי את הסדרה הבאמת מעולה הזאת, הנה ההתרשמות שלי ושל בני הבית על כל טעם וטעם:

  • חומוס עם המון פלפלים חריפים – אני לא הייתי מסוגלת לטעום כי אני וחריף לא הולכים יחד, אבל בעלי אהב מאוד. אמר שאין טעם לוואי של חריפות מוזרה שבד"כ יש בסלטים מוכנים והצהרי שמבחינת חומוס עם חריף קנוי – זה הכי טעים לו.
  • חומוס עם המון חצילים פיקנטיים – אכן פיקנטי אבל באמת לא נורא. החציל מוסיף גוון טעם מעניין ואני חושבת שאם ההורים שלי היו איתנו בארוחת ערב הם היו מחסלים את החבילה בשל אהבתם לחצילים.
  • חומוס עם המון מטבוחה – סלט חומוס פשוט מעולה. כ"כ טעים ולמטבוחה טעם עשיר. באמת שנהנתי והתענגתי על כל ביס.
  • חומוס עם המון חריף – שוב, לא טעמתי כי יש בזה "המון חריף" – אבל בעלי ממש אהב והתרשם לטובה.
  • חומוס עם המון טחינה וגרגירי חומוס – טעים, טעים, טעים. באמת שאין מה להוסיף. הרגשה קצת אסלית על אף שמדובר בסלט חומוס מוכן. הטחינה טעימה ובאמת שהיה כיף ומענג לאכול את החומוס הזה.

משקל: 375 גרם ליחידה | כשרות: בד"צ העדה החרדית, רבנות קריית גת | להשיג בכל רשתות השיווק

ספרייט ליים-נענע

אחת ההפתעות היותר מרעננות שיצאו החורף – ספרייט ליים נענע. האמת, שהמוצר הזה הפתיע אותי כי כמה כבר אפשר לחדש בספרייט. אבל באמת שקוקה-קולה ישראל הצליחו לרגש ולהפתיע.

הטעם החדש כבר נמצא על המדפים אבל מה שיותר מאכזב זה שהוא רק לזמן מוגבל כי מדובר במהדורה מיוחדת. כמו משקה הספרייט המקורי, גם כאן מדובר במשקה מוגז בטעם של ליים, רק הפעם עם תוספת נענע. השילוב הזה מדגיש עוד יותר את טעם הליים והנענע נותנת תחושת רעננות והאמת, קצת תחושת קיץ.

כשאמרתי שמדובר במשקה לזמן מוגבל…זה נכון. ניתן להשיג אותו בבקבוקי ליטר וחצי בכל רשתות השיווק אבל רק במהלך החודשים פברואר-מרץ.
מי יודע…אולי עוד יחזירו אותו בקיץ 🤷‍♀️

ספרייט ליים-נענע

טבעול משיקה: נתחים צמחוניים בסגנון בקר

נתחים צמחוניים בסגנון בקר - טבעול
צילום: סטודיו מרחב

טבעול ממשיכה להרחיב את סדרת הבישולים המצליחה ומוסיפה למגוון מוצר חדש: נתחי בקר צמחוניים אותם ניתן לשלב במגוון רחב של מתכוני בקר, כדוגמת תבשילי קדירה או נתחים מוקפצים בסגנון אסייתי. בנוסף לכך, באמצעות נתחי הבקר הצמחוניים ניתן להכין את ה"תבשיל הכפרי" הנוסטלגי של טבעול ולשחזר את הטעם האהוב.

נתחים צמחוניים בסגנון בקר מספקים, לראשונה על המדף בישראל, חווית מרקם וטעם של נתחי סטייק בקר אמתיים, ומהווים את הגיוון המושלם לארוחת הצהריים או הערב.

הנתחים מהווים מקור לחלבון מן הצומח: כ-25 גרם חלבון ב- 100 גרם (כאשר ידוע כי ב-100 גרם בשר בקר יש כ- 20 גרם חלבון). המוצר עומד בתקנות סימון משרד הבריאות לינואר   2020, ולא יסומן בסימון אדום בחזית האריזה. המוצר הינו ללא תוספת סוכר ומכיל  490 מ"ג נתרן ל- 100 גרם. כמובן, ללא חומרים משמרים כמו כל מוצרי טבעול.

מחיר: כ-29 ₪ | כשרות: בעל"ז | להשיג בכל רשתות השיווק

100% מיץ אננס סחוט טבעי של פרימור

מיץ אננס סחוט טבעי פרימור
צילום: עמית שטראוס

חברת "גן שמואל מזון", יצרנית המיצים המובילה של המותג "פרימור", משיקה מיץ חדש: 100% מיץ אננס סחוט טבעי. המיץ החדש, בבקבוק 1 ליטר, מצטרף לסדרת המיצים הסחוטים והמצוננים של "פרימור" הכוללת 100% מיץ תפוזים סחוט טבעי, המיץ האהוב והנמכר ביותר בישראל בקטגוריית המיצים הסחוטים וכן 100% מיץ רימונים סחוט טבעי, הנחשב לפרי בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר. מיץ אננס סחוט טבעי מאננס מאיכות מובחרת, הינו ללא תוספת חומרים משמרים וללא תוספת סוכר. טעמו מתוק ורענן והוא ייכנס למגוון המיצים של "פרימור" באופן קבוע.

100% מיץ אננס סחוט טבעי נבדק במבחני טעימה וזכה לציונים גבוהים במיוחד. "פרימור", המובילה את קטגוריית המיצים הסחוטים בישראל עם נתח שוק של מעל ל- 55%, מגדילה את מגוון המיצים והמשקאות המצוננים מתוצרתה ומתרחבת לטעמי פרי חדשים. לדברי שרונה ויינטרוב זיגדון , מנהלת שיווק מוצרים קמעונאים בפרימור, מדובר בהשקה המעניקה לפרימור הרחבת מגוון הטעמים המרעננים והאיכותיים משלה. "כמובילי הקטגוריה אנחנו מאמינים בחדשנות מוצרית ובהבאת בשורה טבעית איכותית טעימה ומרעננת לצרכן. קטגורית המיצים הסחוטים והמצוננים הינה הקטגוריה המובילה והנמכרת ביותר בפרימור ואנו שמחים לגוון ולחדש לצרכן  טעם נוסף, המבוסס על איכות גבוהה של מיץ האננס הידוע בטעמו המתוק והנפלא".

"פרימור", המותג המוביל בישראל בייצור ושיווק מיצים סחוטים ומצוננים, הוא מותג הבית של חברת גן שמואל מזון, הנמצא בבעלות משותפת של הקיבוצים גן שמואל, גת, בית ניר והציבור. בנוסף למיצים סחוטים ומצוננים מייצרת פרימור מגוון רחב של משקאות קלים, מיצים ונקטרים מבוססי פרי בעלי אורך חיי מדף ארוכים.

מחיר: כ- 14 ₪ (לבקבוק 1 ליטר) | כשרות מהדרין של חוג חתם סופר והרבנות קריית מלאכי | להשיג בכל רשתות המזון ברחבי הארץ

חברת "מעדני יחיעם" משיקה סדרת נקניקיות עוף ללא חומרים משמרים כלל

זוהי הפעם הראשונה שמשווקות בישראל נקניקיות ללא חומרים משמרים כלל והן היחידות מסוגן בארץ. לאחר פיתוח ארוך ומורכב, שכלל השקעות משמעותיות בציוד ייעודי ובידע טכנולוגי, ומחסומים רגולטוריים, הצליחה החברה לייצר נקניקיות איכותיות, עסיסיות וטעימות, ללא גלוטן, ללא סוכרים, ללא תוספת מונוסודיום גלוטמאט וכאמור, ללא חומרים משמרים כלל. הסדרה החדשה עברה מבחני טעם בקרב הורים וילדים והתוצאות מצוינות,  אין כל פגיעה בטעמן של הנקניקיות החדשות ביחס לנקניקיות הרגילות המשווקות כיום.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 13.90 לאריזת 400 גרם | כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית | להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ

"עלמה" משיקה סדרת מוצרים חדשה ללא גלוטן

סדרת ללא גלוטן של עלמה-גילרו
צילום: אפרת אשל

בשורה חדשה בתחום מוצרי המזון ללא-גלוטן: מותג "עלמה" מבית גילרו, היצרנית המובילה בישראל לגביעי גלידה, ופלים וקישוטי עוגות, משיק סדרת מוצרים חדשה ללא-גלוטן תחת המותג. הסדרה כוללת 6 מוצרים חדשים: ופל ללא גלוטן במילוי קרם בטעם שוקולד, ופל ללא גלוטן במילוי קרם בטעם לימון, גלילי ופל במילוי קרם בטעם שוקולד, גלילי ופל במילוי קרם בטעם אגוז, גביעי גלידה גלידריה וגביעי גלידה אמריקה. כל המוצרים ללא גלוטן, ללא שמן דקל, ללא רכיבים מהחי, ללא חומרים משמרים ועם סוכר חום. המוצרים ישווקו בחנויות הטבע ורשתות המזון בעיצוב ייחודי בגוון טבע ובכיתוב מיוחד ללא גלוטן.

סדרת המוצרים ללא גלוטן של עלמה מיוצרת בטכנולוגיה ייחודית בלעדית לגילרו, הפועל תחת בקרת האיכות מהגבוהות בעולם ובעל אישור GMP לייצור מוצרים ללא גלוטן. המוצרים באיכות מעולה, טעימים, עשויים מחומרי גלם מעולים. לדברי אבי גלברד, מנכ"ל חברת גילרו, החברה נענתה לביקושים רבים מצד הצרכנים שביקשו להשיג את מוצרי עלמה גם בגרסת הללא-גלוטן. "אנו שמחים להביא לקהל הלקוחות מוצרים משובחים ללא-גלוטן, טעימים להפליא וללא פשרות".

מחיר: כ- 6.90 ₪ לאריזת ופלים שוקולד/לימון (150 גרם); כ- 6.90 ₪ לאריזת גלילי ופל שוקולד/אגוז (100 גרם); כ-7 – 12 ₪ לאריזות גביעי גלידריה ואמריקה (12 – 24 יחידות) | כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ

חברת "אחוה" משיקה מוצר חדש בתחום דברי המאפה: רוגעלך בטעם שוקו-וניל

רוגעלך בטעם שוקו-וניל אחוה
צילום: יעל האן

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה עוגיות חדשות וטעימות להפליא בסדרת המאפים מתוצרתה: רוגעלך בטעם שוקו-וניל. עוגיות הרוגעלך החדשות מבית אחוה עשויות מבצק שמרים נימוח עם קקאו וממולאות בקרם בטעם וניל, בנראות מדהימה של שחור ולבן, כמו בקונדיטוריה יוקרתית. הרוגעלך נימוח בפה ובעל טעם עשיר של אפייה ביתית, משווק במגש אותו ניתן להכניס לתנור (ללא העטיפה), רק לחמם ולהגיש והבית יתמלא בריחות נפלאים של אפייה. העוגיות משווקות באריזת נוחות של 400 גרם, מתאימות לאירוח וכקינוח מפנק לצד שתייה קרה או חמה.

רוגעלך בטעם שוקו-וניל מצטרף לסדרת עוגיות הרוגעלך של "אחוה", אשר כוללות  רוגעלך בטעם שוקולד, רוגעלך קינמון ורוגעלך בטעם וניל עם שוקוצ'יפס. מאז הושקו זוכות העוגיות להצלחה רבה, בזכות טעמן העשיר, נוחות החימום ישירות במגשית המארז ובזכות מחירן השווה לכל נפש. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת "אחוה": "אנו שמחים לצרף טעם נוסף מעניין וחדשני לסדרת הרוגעלך ונמשיך להקפיד גם במוצר זה, כביתר מוצרי המפעל, על מתן תמורה מירבית לכספו של הצרכן".

מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 – 9.90 ₪ לאריזת 400 גרם | כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות השיווק המובחרות

מותג "אגו" של חברת כרמית מתרחב ומשיק שוקולד לבישול ולאפייה

סדרת שוקולד לבישול ואפיה - כרמית
צילום: סטודיו כרמית

חברת כרמית, המתמחה בייצור, ייבוא וייצוא מוצרי מזון, משיקה סדרת מוצרי שוקולד ייעודיים לאפיה ולבישול – 5 מוצרי שוקולד בטעמים שונים – מסדרת אגו.

סדרת אגו לאפייה החדשה כוללת: מטבעות שוקולד מריר מעולה  (60% מוצקי קקאו) – פרווה , מטבעות שוקולד חלב מעולה  (31% מוצקי קקאו ) – חלבי, מטבעות שוקולד לבן (27% מוצקי קקאו )  – חלבי , שוקולד צ'יפס מריר 60% מוצקי קקאו פרווה ושוקו- לבן צ'יפס פרווה- מדובר במוצר שוקולד לבן טבעוני עם לוגו ויגן פרנדלי .

סדרת השוקולד אגו לבישול ולאפיה מיוצרת משוקולד אמיתי ואיכותי עם אחוז מוצקי קקאו גבוהים, המיועדים לשימוש בזמן אפייה ובישול. הסדרה מנגישה את חומרי הגלם של הקונדיטוריות למטבח הביתי. נוחות השימוש, ההמסה הקלה והמהירה למרקם אחיד וחלק יחד עם משקלו המוצהר של כל מטבע (3 גרם) על גבי האריזה, מקלים על שלבי האפייה ומאפשרים דיוק בעת ההכנה. לקהל צרכנים שחובב בישול ואפייה ואף מורגל לאפייה ביתית למטרות המסה או לקישוט.

מוצרי המתיקה של כרמית מאופיינים בטעם איכותי ובלתי מתפשר, ללא גלוטן.

מחיר לשקית מטבעות שוקולד 300 גרם: 15.90 ₪. לנוחות המשתמש/ת משקל כל מטבע = 3 גר כך ש- 100 גרם שוקולד הוא  30 מטבעות בקירוב | מחיר לשקית שוקו- צ'יפס 250 גרם :  11.90 ₪ | כשרות מהודרת של בד”צ העדה החרדית | להשיג בכל הרשתות המזון המובילות

Schär משיקה בסיס לפיצה ללא גלוטן ללא צורך בהקפאה וללא חומרים משמרים

בסיס לפיצה ללא גלוטן חברת שר
צילום: שר

חברת שר (Schär), המותג המוביל באירופה בתחום המוצרים ללא גלוטן, מרחיבה את מגוון המוצרים בארץ ומשיקה חדשנות בישראל: בסיס לפיצה ללא גלוטן, ללא צורך בהקפאה, ללא חומרים משמרים ומעושר בסיבים תזונתיים. זוהי הפעם הראשונה שמשווק בארץ בסיס לפיצה ללא גלוטן כמאפה לא מוקפא. הבסיס החדש מאפשר ליהנות מהיום מפיצה בהכנה קלה ומהירה בבית (15 דקות בלבד!), ללא צורך בהפשרה, עם איכות, חוויה וטעם של פיצה אמיתית. הבסיס ישווק באריזה של 2 יחידות. ניתן להשיג בחנויות הטבע הפרטיות וברשתות ניצת הדובדבן, טיב טעם, טבע-קסטל ויוחננוף ועוד.

בסיס הפיצה של Schär ללא גלוטן, בעל איכות של קרסט אמיתי וטעם נפלא, הינו גם טבעוני ואינו מכיל שמן דקל, חלב, ביצים ולקטוז. כל שצריך כדי ליהנות מפיצה ללא גלוטן הוא ליצוק רוטב עגבניות על הבסיס, להוסיף גבינת מוצרלה ולהכניס לתנור לאפייה של כ- 12 דקות. ניתן להוסיף לבסיס תוספות מיוחדות כמו תירס, פטריות, זיתים ועוד.

לדברי שלומית דיליאון, דיאטנית קלינית ויועצת מקצועית למותג שר, אוכלוסיית הצליאק בישראל הסתפקה במשך שנים רבות במגוון מצומצם של מוצרי מזון. "חברת שר מנגישה מוצרים חדשים, טעימים ואיכותיים לאוכלוסייה זו בישראל. בסיס הפיצה מצטרף לשורה של מוצרים חדשניים כדוגמת סדרת הלחמים שאינם דורשים הקפאה ואינה מכילה חומרים משמרים".

לדברי עדי טייכר, מנהלת השיווק של חברת "ליב", הנציגה הבלעדית של שר בישראל: "שמנו לעצמנו מטרה להרחיב את תמהיל המוצרים שאנו משווקים בישראל כדי לאפשר לצרכן הישראלי ליהנות ממגוון מוצרי שר, בדומה למיליוני צרכנים ברחבי העולם. אנו שמחים להביא לקהל הצליאקים ולנמנעים מגלוטן, בסיס איכותי וטעים לפיצה, איתו ניתן להכין פיצות ביתיות נהדרות בשלל טעמים להנאת כל המשפחה". לדבריה, בקרוב תחל החברה לשווק את המוצר גם לשוק הפיצריות, במטרה לתת מענה לקהל ללא גלוטן גם באכילה מחוץ לבית.

בישראל משווקים מוצרי חברת "שר" על ידי חברת "ליב", המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וכן מוצרים נטולי לקטוז גלוטן. לליב פריסה ארצית והיא משווקת את מוצריה המקומיים והמיובאים בחנויות הטבע וברשתות המזון השונות.

מחיר: כ- 39.90 ₪ לאריזת 2 יחידות (300 גרם) | כשרות: כשר פרווה בהשגחת הרבנות פררה איטליה ובאישור הרבנות הראשית לישראל | להשיג בחנויות הטבע הפרטיות וברשתות ניצת הדובדבן, טיב טעם, טבע-קסטל ויוחחנוף

מוצרים חדשים מבית VEGA

את מוצרי VEGA ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הטבע ברחבי הארץ

וגו – שוקולד טבעוני עם אגוזי לוז שלמים

שוקולד וגו - שוקולד טבעוני - מבית וגה
צילום: הדס ניצן

חברת וגה מוצרים טבעוניים מציגה את vego, שוקולד ז'נדויה טבעוני. השוקולד מכיל רכיבים איכותיים בלבד כגון ממרח אגוזי לוז, אגוזי לוז שלמים וחמאת קקאו. השוקולד עדין, נימוח ומתקתק ודומה בטעמו לשוקולד חלב.

שוקולד וגו אינו מכיל רכיבים מהונדסים גנטית (GMO’s), כולסטרול, שומן טראנס, לקטוז, קזאין וחומרים משמרים. הקקאו, וניל וסוכר שבשוקולד, נרכשים מפרויקטים מפוקחים סחר הוגן (Fair Trade).

השוקולד מתאים לטבעונים, לרגישים ללקטוז,לנמנעים מחלב, לתומכים בסחר הוגן, לילדים עם אוטיזם ששומרים על תזונה ללא חיטה וללא קזאין ולכל אלו שאוהבים שוקולד מתוק וטעים עם רכיבים איכותיים. השוקולד משווק בטבלאות של 65 ו-150 גרם.

רכיבים: סוכר קנים*,אגוזי לוז שלמים* (20%), מסת קקאו *, אגוזי לוז טחונים, חמאת קקאו*, מתחלב: לציטין סויה, תמצית וניל*. *רכיב עם אישור סחר הוגן.

מידע אלרגני: מכיל אגוזי לוז וסויה.

מחיר: 19.90 ₪ (150 גרם)

קוצ'יקו – הסוכריות האורגניות על מקל הראשונות בעולם ללא תוספת סוכר וללא גלוטן

סוכריות על מקל טבעוניות ואורגניות של וגה מוצרים טבעוניים
צילום: הדס ניצן

חברת וגה מוצרים טבעוניים משיקה את סוכריות קוּצִ'יקוּ, סוכריות על מקל אורגניות, בטעמים נפלאים: אננס-תפוז, תפוח פוג'י, אוכמניות-לימון ורימון-אוכמניות.

קוּצִ'יקוּ, הסוכריות הראשונות בעולם שהן אורגניות וללא סוכר, עשויות מרכיבים טבעיים בלבד, ללא צבעי מאכל שלא מן הטבע וללא חומרים משמרים וממתיקים מלאכותיים. מקור הצבעים הוא צמחים: צנונית, תפוח, דומדמניות שחורות, גזר, דלעת, כורכום, כרוב סגול ועוד. הסוכריות מכילות סיבי טפיוקה הממתיקים אותן באופן טבעי והסוכריות מהוות מקור לסיבים תזונתיים (5 גרם סיבים תזונתיים בכל סוכריה). סוכריות קוּצִ'יקוּ מאושרות ללא גלוטן.

סוכריות קוּצִ'יקוּ מתאימות לילדים וגם למבוגרים, לרגישים לגלוטן, לנמנעים מסוכר ולשוחרי בריאות. בכל סוכריה פחות מ-13 קלוריות.

מחיר מומלץ לצרכן: 20.9 ₪ (אריזה עם 10 סוכריות על מקל)

מוצרים חדשים מבית השדה מוצרים אורגניים

במהלך חודש פברואר יערך מבצע "חגיגת כוסמין" מבית השדה: קנו שני פריטים מכוסמין ממבחר המוצרים,  ביניהם: פסטות, ופלים, פתיבר, בייגלה, עוגיות, אובלטים ועוד וקבלו 50 אחוז הנחה על המוצר השני, הזול מבניהם | להשיג בבתי הטבע השונים וברשתות השיווק ברחבי הארץ

גליליות מקמח כוסמין מלא אורגני במילוי קרם חרובים

השדה מוצרים אורגניים משיקה גליליות אורגניות מקמח כוסמין מלא במילוי קרם חרובים. הגליליות מצטרפות להיצע המתוקים של חברת השדה וגם הן נקיות משאריות חומרי הדברה, חומרים משמרים, צבעי מאכל ורכיבים מהונדסים גנטית (GMO’s). בנוסף, אינן מכילות כולסטרול ושומן טרנס.

הגלוטן בכוסמין שונה מזה שבחיטה הרגילה (מבחינת המבנה המולקולרי שלו) וכן כמות הסיבים בו גדולה יותר. זו הסיבה, כפי הנראה, לכך שרבים מעידים כי מוצרי כוסמין קלים יותר לעיכול.

קמח הכוסמין ממנו מיוצרות הגליליות עשיר בחלבון, ויטמינים ומינרלים. הגליליות במילוי קרם חרובים מהווה אלטרנטיבה בריאה יותר למילוים הנפוצים בשוק, העשויים מקקאו וסוכר מולבן. לאבקת חרובים רמה נמוכה של שומן ביחס לאבקת קקאו, והיא גם אינה מכילה קפאין ותאוברומין הנמצאים בקקאו ושוקולד, כך שהיא בחירה בריאה יותר, במיוחד לילדים.

מחיר: 14.90 ₪ ליחידה

גליליות כוסמין של השדה
צילום: הדס ניצן

פסטות אורגניות מקמח כוסמין מלא

במיוחד בחורף, פסטה היא אחד המאכלים שהכי כיף לאכול – היא מחממת ומנחמת. יש פסטה באינספור צורות וגוונים ואפשר לעטוף אותה בשלל טעמים ומרקמים. חברת השדה מוצרים אורגניים מציגה סדרת פסטות מקמח כוסמין אורגני, הכוללת: פטוצ'יני, פוזילי, פנה, ספגטי, פנה טריקולור, פטוצ'יני עם תרד, פטוצ'יני עם ספירולינה ופוזילי עם ספירולינה.

הפסטות עשויות מרכיבים אורגניים בלבד. משמעות הדבר היא שהפסטות נקיות משאריות חומרי הדברה, חומרים משמרים מלאכותיים, צבעי מאכל ורכיבים מהונדסים גנטית. בפסטות כוסמין הגלוטן שונה מפסטות מחיטה רגילה (מבחינת המבנה המולקולרי שלו), וכן כמות הסיבים בפסטה גדולה יותר. זו הסיבה, כפי הנראה, לכך שרבים מעידים שפסטות מכוסמין קלות יותר לעיכול. פסטות כוסמין הן מקור מעולה לחלבון (כ-10.5 גרם ל-100 גרם), ויטמינים, מינרלים וסיביים תזונתיים.

את הפסטות כוסמין האורגניות של השדה ניתן לשלב בכל המאכלים המוכרים לנו ועם כל הרטבים האהובים עלינו.

מחיר: 19.90 ₪ ליחידה

סדרת "סטארקיסט לייט" החדשה של טונה סטארקיסט

סדרת נתחי טונה בהירה במים ושמן
צילום: ניר עצמון

טונה 'סטארקיסט' משיקה את סדרת 'סטארקיסט  לייט' ב- 3 טעמים שונים: לימון – פלפל חריף, עשבי תיבול וטבעי. מקור לחלבון מצוין ושילוב מושלם של טעם ובריאות –  רק 125 קלוריות לקופסא, 20 גר' חלבון ו-4% שומן.

סדרת סטארקיסט לייט החדשה מכילה אחוזי שומן נמוכים, מרקם רך ומעודן, טעמים נהדרים ונראות מעולה של נתח טונה שלמים ועסיסיים. המגוון מעשיר את הטעם והצרכן נהנה לאכול מוצר טעים ובריא במיוחד.

טונה בבסיסה נחשבת למוצר בריא וכל מוצרי סטארקיסט אינם מכילים חומרים משמרים. בסדרה החדשה סטארקיסט מוותרת על יותר מחצי כמות השומן ועדיין שומרת על רמת חלבון גבוהה, ומוצר טעים ועסיסי. קופסא של סטארקיסט לייט מהווה מנה קלורית מדודה ומתאימה כמנה חלבונית מלאה או חלקית בארוחה חמה או קרה. הטונה מכילה כמות משמעותית של חלבון (יותר מ 20 גר') בהשוואה לתחליפי חלבון מן החי ומהווה כ- 40% מכמות צריכת החלבון היומית המומלצת לכל הגילאים.

מחיר:  7.90-6.90 ₪ (140 גרם) | להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ ובנקודות המכירה הפרטיות.

חדשות

חברת "שמרית" מדווחת על זינוק במכירות נטורינה על בסיס שמן קוקוס על רקע החוסרים בחמאה

נטורינה קוקוס - שמרית
צילום: טופ טאץ

אין חמאה? תאפו עם קוקוס. מאז פרץ המחסור בחמאה, מדווחת חברת "שמרית", חברת מוצרי האפייה מהגדולות והמובילות בישראל, קטגוריית המרגרינה ותחליפי החמאה צומחות. מכירות הנטורינה, תחליף חמאה ומרגרינה על בסיס שמן קוקוס לאפייה ובישול, נמצאות בעלייה. מסתמן שבעקבות המשבר במדפי החמאה צרכנים החלו לקנות יותר תחליפים צמחיים. מנתוני סטורנקסט עולה כי יש עלייה במכירות קטגוריית המרגרינה ותחליפי החמאה.

לפי נתוני המכר של סטורנקסט, המחסור בחמאה החל בשבוע 52 של 2018 (23 עד 29 בדצמבר). מכירות החמאה ירדו משבוע זה ב-15%, ממכירה של כ-800 אלף יחידות בשבוע, ל-673 אלף יחידות, לעומת ממוצע מכירות של כ-740 אלף יחידות בחודש, ירידה של כ-10%. לעומת זאת, מרגע המשבר, קטגוריית המרגרינה ותחליפי החמאה צומחות ב-7%. בנוסף, אם משווים את מכירות החמאה בשבוע השני של ינואר, בהשוואה לשבועיים לפני שהחל המחסור, מכירות קטגוריית המרגרינה עלו מ-197.18 אלף יחידות ל-230.02 אלף יחידות בשבוע השני של ינואר – צמיחה של 16%.

על פי חברת "שמרית", הצמיחה מגיעה מנטורינה – תחליף חמאה ומרגרינה על בסיס שמן קוקוס לאפיה ובישול, הנמצאת במקררים כשנה (ומופצת על ידי חברת שטראוס). כלומר, יש מעבר של צרכנים לתחליפים צמחיים לאפייה, שאינם המרגרינה המסורתית. נטורינה קופצת בכ-14% במכירות הכספיות בינואר 2019 לעומת כלל 2018, וב-9% כמותית. בהשוואה בין השבוע בו החל משבר החמאה לבין השבוע השני של ינואר, המכר של נטורינה קפץ ב-5,000 יחידות – גידול של 17%.

לדברי יעלה קרויטורו, מנהלת השיווק של חברת "שמרית", בכל העולם יש מחסורים בחמאה שנובעים מביקוש יותר גבוה לחמאה, כולל ביקוש תעשייתי. "הנטורינה מציגה עלייה עקבית לאורך כל השנה, על רקע היותה מוצר מעולה לאפייה התורם למרקם הבצק ובעל ערכים תזונתיים מוספים. צרכנים רואים בנטורינה מוצר טוב ואיכותי וללא שומן טרנס – וממשיכים להשתמש בו". לדבריה, הנטורינה נהנית מיתרונות רבים – מעולה לאפייה ובישול,  ללא שומן מוקשה, ללא חומרים משמרים, טבעונית ומועשרת בשמן קוקוס אך ללא טעם הקוקוס ובמרקם חלק, מתאימה לשימוש במגוון רב של מאפים, כתחליף לחמאה או מרגרינה ביחס זהה במתכון.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X