fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – פברואר 2018

טעמים מפתיעים לעוגיות מוכרות – ערגליות בטעם פטל וקרמוגית במילוי קרם אגוזים מבית אסם

אם יש עוגיות שיכולות להחזיר אותי לילדות, או לפחות לתקופת הצבא, אלו ללא ספק ערגליות וקרמוגית. בצבא הטעמים לא היו כאלה משוכללים כמו שיש היום והיינו מסתפקים בערגליות שוקו או תות (תות לוקח בענק!) וקרמוגית שוקו במילוי שוקו. אבל עזבו אתכן מנוסטלגיה כי אסם החליטו לרענן את הטעמים של העוגיות ולגרום לי להתאהב בהן מחדש.

נתחיל מהקרמוגית שוקו במילוי קרם אגוזים – זה כאילו שום דבר לא השתנה בעוגיה: אותו מרקם נימוך, אותו קרם שנשפך החוצה. ועם זאת – הכל השתנה. הטעם המדליק של הקרם אגוזים נותן לעוגיה טעם יוקרתי יותר, טעם טעים, כזה שגורם לי לרצות לקחת עוד אחת ועוד אחת. הבעיה היחידה שמצאתי בעוגיה, זה שהיא מגיעה באותו גודל אריזה וברגע שיוצרים טעם חדש וטעים כ"כ, והעוגיה נגמרת מהר מדי – את מבינה שצריך לחדש גם באריזה ולשווק קרמוגית באריזת XL 🙂

כאמור היא מגיעה באריזת 200 גרם ובעלת כשרות בד"ץ העדה החרדית.

בואו נמשיך לערגליות. הטעם החדש, פטל, הפך להיות להיט אצל בני בן השלוש. מעכשיו זאת העוגה שהוא אוכל ליד האקטימל בבוקר ותמיד מבקש עוד כשחוזר מהגן. המרקם מושלם וגם הטעם של המילוי. בכנות, איך לא חשבו על זה קודם (כשרות בד"ץ).

וככה אני פתחתי את הבוקר בשבועיים-שלוש האחרונים…

ערגליות פטל של אסם
עילאי זומם על הערגליות

מוצרים חדשים מבית טרה

מוצרלה – נעם

מוצרלה נעם - טרה
שימו לב לצילום האמנותי שלי 🙂

האהבה שלי למוצרלה התחילה איי שם בשנת 2002 כשעברתי לגור בברלין. בכל מקום הכינו כריכים מפוקצ'ה טעימה עם חתיכות מוצרלה, עגבניות ובזיליקום. כמובן, שברגע שמתמכרים לטעם של המוצרלה, מכניסים אותה הביתה: פעם כגוש, פעם כבייבי, פעם מגורדת ועכשיו שטרה הוציאו מוצרלה נעם בפרוסות – החיים נעשו הרבה הרבה יותר קלים.

אני והגדול שלי (הבעל שלי לא אוכל גבינה, אלא אם היא כבר נמסה על הפיצה) מנשנשים את פרוסות המוצרלה החדשה סתם ככה, אני מכינה לו איתה טוסטים (כמו בפרסומת) וגם מכינה איתה פיצה-פיתה לארוחת ערב או שמה ממש פרוסות של מוצרלה על פיצה בייתית שאני מכינה.

כמו כל הגבינות בסדרת נעם, גם היא עשויה מ-100% רכיבים טבעיים וללא חומרים משמרים. אני אוהבת שהיא מגיעה באריזה שומרת טריות (200 גרם) עם ניירות שמפרידים בין הפרוסות. כשהייתי ביום ששי בסופר אז עצרתי לקנות גבינות במעדניה וגם ראיתי שמוכרים אותה במשקל למי שרוצה יותר מ-200 גרם.

הטעם שלה באמת מעולה והמוצר הזה הפך להיות בן בית אצלנו במקרר ובארוחות הערב.

המחיר הסופי לצרכן נקבע על ידי הקמעונאי בלבד | להשיג בכל רשתות השיווק במקררים ובמעדניות

סדרת חלב מועשר עם הכי הרבה סידן ו-וויטמין – טרה

סדרת החלב החדשה של טרה - מועשרת בסידן וויטמין דיאם יש משהו שזורם אצלנו יותר ממים בברז, זה חלב. הגדול שלי בן ה-3 ואני מכורים לחלב. הוא שותה אותו ככה ולפעמים בשוקו, ואני עם קורנפלקס וכמובן בקפה. מדי שבוע הולך אצלנו בין 2-4 ליטר חלב ותמיד אנחנו קונים 3% עבורו ו-1% עבורי (פחות נקודות לכוס בשומרי משקל 🙂 ). כשחברות מסוימות, עם רגישות ללקטוז, מגיעות – אני גם קונה חלב דל או נטול לקטוז (תלוי בחברה).  מותג החלב (ולמען האמת גם הגבינות) שדיי שולט אצלנו בבית זה טרה ולכן אני שמחתי לשמוע שגם יש להם חלב דל לקטוז והחלב עצמו מועשר ועם יותר סידן וויטמינים.

דרך הפרסומות החדשות של טרה בטלוויזיה רואים שהמחלבה חרטה על דגלה פיתוח מוצרים בריאים יותר לצרכן, עם מוצרים ללא חומרים משמרים וגבינות מ-100% רכיבים טבעיים. עכשיו היא משיקה סדרת חלב חדשנית, במטרה לתת מענה לצרכים שונים באוכלוסייה, להעדפת הצרכנים לשמירה על אורח חיים בריא יותר ומאוזן בביתם: סדרת החלב המועשר של טרה-מועשרת בסידן ובוויטמין D בכמות הגבוהה ביותר בקטגוריה.

סידן הינו כאמור מינרל חיוני הדרוש הן לבנייה של העצמות בגיל הילדות והן לשמירה על חוזק העצם ובריאותה בהמשך החיים. וויטמין D הינו ויטמין החיוני לשמירה על קליטת הסידן בגוף ובעצם, כמו גם על תפקוד השריר.

המוצרים בסדרת החלב החדשה

סדרת החלב המועשר אשר תוצע במדפי המקררים תכלול שלושה סוגים, כאשר כולם מועשרים בפי 2 סידן (200 מ"ג סידן לעומת 100 מ"ג סידן בחלב רגיל) ובוויטמין די (2 מק"ג ל-100 מ"ל):

  • לראשונה בישראל חלב 1% שומן מועשר Bio – עם סיבים תזונתיים, סידן ו-וויטמין D.
  • חלב 2% שומן דל לקטוז מועשר בסידן ובוויטמין D.
  • חלב 3% שומן מועשר בחלבון (4.3 מ"ג ל-100 מ"ל), בסידן ובוויטמין D

המחיר הסופי לצרכן נקבע על ידי הקמעונאי בלבד | סדרת החלב הינה בעלת כשרות בד"ץ העדה החרדית | להשיג בכל רשתות השיווק במקררים

בייגלה עיגולים של אסם בטעמים מושלמים – שום פיקנטי, מלח ים וזעתר

אני אתחיל מהצהרה שכדאי מאוד לקרוא – זהירות! החטיף הזה ממכר. מאז שזה יצא, בסוף ינואר, אני איבדתי ספירה של כמה חבילות של שום פיקנטי נכנסו אלינו הביתה. אני לא חסידה גדולה של בייגלה, אבל משהו בעיגולים הקטנים האלה פשוט ממכר.

מכיוון שמדובר בעיגולים קטנים – לא לתת לילדים מתחת לגיל 5. הבן שלי מאוד אוהב בייגלה, אבל הוא בן 3, ואין מצב שאתן לו.

מחיר מומלץ לצרכן- 10-12 ₪ (300 גרם) | כשרות: העדה החרדית ירושלים / רבנות מקומית יקנעם / חרל"פ | להשיג בכל רשתות השיווק

פופ-סטאר עם חטיף פופקורן מוכן במגוון טעמים

עוד חטיף שדורש אזהרה: התמכרות לפניך, במיוחד לטעם קרמל בוטנים.

חברת דנשר החליטה להתרחב ומעכשיו ניתן להשיג את הפופקורן האהוב של פופ-סטאר לא רק למיקרו, אלא גם כחטיף מוכן ועוד ב-4 טעמים שווים: טבעי (מלוח), מתוק-מלוח, קרמל וקרמל-בוטנים. נכון, חטיפי פופקורן מוכנים זה לא מוצר חדש, ויש מתחרים בשוק, אך משהו ששמתי לב בפופ-סטאר, בניגוד למתחרים, זה שיש להם פופקורן גדול. כל "גרגיר" פופקורן ממש "שמן" ודורש לתת ביס. האריזות מורכבות מ-75 גרם של פופקורן טעים, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל אפויים וללא טיגון.

מגירת החטיפים שלנו מורכבת עכשיו משקיות פופ-סטאר בטעם טבעי למיקרו, ובשקיות פופ-סטאר בטעם קרמל בוטנים (האהוב עלינו) ומתוק-מלוח, כשאין כוח לחכות 3 דקות למיקרו 🙂

המחיר לצרכן נקבע ע"י הרשתות | כשרות: כשר פרווה, בהשגחת הבד"צ חתם סופר ובאישור הרבנות הראשית לישראל | להשיג בכל רשתות השיווק

אני מתנצלת מראש על התמונה שבה רואים אריזה אחת (של הטעם הטבעי) קצת מעוכה ופתוחה – אבל הבעל לא יכל להתאפק עד שצילמתי את השלל ופתח אותה 😋

פופ סטאר - פופקורן מוכן במגוון טעמים
ממכר!

דגני בוקר ללא גלוטן במילוי קרם שוקולד ובמילוי קרם נוגט – REFRESH

יצרנית המוצרים ללא גלוטן Refresh, המתמחה בייצור ושיווק מוצרים ללא גלוטן בהם עוגות, מאפים, קמחים ומאפים קפואים, משיקה סדרת מוצרים חדשה בתחום דגני הבוקר: דגנים ללא גלוטן במילוי קרם שוקולד ודגנים ללא גלוטן במילוי קרם נוגט. דגני הבוקר מתוצרת Refresh ללא חומצות שומן טראנס, ללא צבעי מאכל, ללא לקטוז וללא כולסטרול. המוצרים ישווקו בחנויות הטבע ורשתות המזון ומיועדים לכלל הצרכנים, לרבות חולי צליאק ולנמנעים מגלוטן.

דגני הבוקר של Refresh עשויים מקמח אורז וקמח תירס איכותיים היוצרים את הציפוי הפריך המשולם לקרם השוקולד ונוגט העשיר. דרך נפלאה לפתוח את הבוקר או ליהנות במהלך היום מחוויית דגנים נפלאה המשלבת קראנצ'יות מבחוץ עם קרם מתוק וחלומי מבפנים. את דגני הבוקר ניתן לאכול עם או בלי חלב, כמנה אישית או יחד עם חברים. לדברי מיכאל חדד, מנכ"ל Refresh, "אנחנו ב- Refresh רוצים לאפשר לילדים ומבוגרים, שאינם אוכלים גלוטן ליהנות מכל ביס ובמחיר השווה לכל כיס!".

חברת Refresh (נטורל קייקס לשעבר) בבעלות מיכאל חדד, פועלת משנת 2003 ונחשבת למובילה בתחום המוצרים ללא גלוטן. מפעל החברה שוכן בשדות נגב שליד נתיבות ומעסיק כ-200 עובדים. החברה פועלת מתוך מטרה להנגיש את המוצרים ללא גלוטן לכלל האוכלוסייה וזאת באמצעות מחירים הגונים.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 17.90 ₪ לאריזת 375 גרם | כשר פרווה בהשגחת הרבנות שדות נגב ובהשגחת הבד"ץ עדה חרדית | להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ

מגוון אוזני המן בטעמים חדשים – מאפיית ברמן

אוזני המן מאפיית ברמן
צילום: אסף אמברם

לרגל חג הפורים, קונדיטוריית ברמן מתחדשת ומחדשת! לצד אוזני המן קלאסיות לחג תשווק החברה מבחר אוזני המן במילויים חדשים ומפנקים, ביניהם אוזני המן במילוי קרם קוקוס עשיר וקרם נוגט ממכר. לאוהבי השוקולד ישווקו אוזני המן מבצק קקאו פריך בסדרת מילויים נחשקים. בנוסף, תפתיע החברה עם סדרת אוזני המן מלוחים הניתנים לשילוב בסעודת החג כמנה ראשונה מדהימה ויוצאת דופן. אוזני המן בכשרות פרווה, מתאימים לאירוח, לשילוב במשלוחי מנות ולסעודת הפורים.

בין אוזני המן שתשווק ברמן לפורים: אוזני המן מבצק פריך ומבצק קקאו פריך במבחר מילויים בהם קרם שוקולד בלגי עשיר, תמרים ישראלים, חלבה ירושלמית איכותית, פרג קלאסי, נוגט אגוזים וקרם קוקוס עשיר. עוד ישווקו אזני המן מבצק שמרים במילוי פרג ובמילוי שוקולד ואזני המן ללא סוכר בהם אזני המן במילוי תמרים, שוקולד ופרג. בנוסף, תשווק ברמן גם אוזני המן מלוחים בהם אוזני המן במילוי פטריות ואוזני המן במילוי בטטה וכן מארזי אזני המן מבצק פריך במילוי אגוזים ופרג.

מאפיית ברמן הינה המאפייה הירושלמית הוותיקה שהוקמה בשנת 1875 והינה בין המאפיות הגדולות בארץ. מאפיית ברמן מתמחה בייצור מגוון רחב של לחמים ומאפים תחת מותגים שונים אותם היא מוכרת בשלושת החנויות שלה ובכל רשתות השיווק והמרכולים ברחבי הארץ. לחברה מגוון מותגים שונים ביניהם ברמן, ודש, ליבו ומותג הפרימיום "לחם ארץ".

מחיר מומלץ לצרכן: 59 – 89 ₪ לקילו. מחיר מארז חגיגי: 32.90 ₪ (300 גרם) | כשר בהשגחת  בד"ץ העדה החרדית | להשיג בחנויות הקונדיטוריה של ברמן: גבעת שאול (בית הדפוס 26 ירושלים), מחנה יהודה ירושלים (אגריפס 42 ירושלים) וגאולה (רבי עקיבא 54 בני ברק).

אוזני המן בטעמי שוקולד, פרג ותמרים – אחווה

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה מאז 1929, משווקת לרגל חג הפורים אוזני המן טעימים ופריכים במגוון טעמים: אוזני המן במילוי שוקולד, פרג ותמרים.

אוזני המן מבית אחוה מצטיינים בבצק רך ונימוחים בפה ובעלי טעם ביתי עשיר. אוזני המן עשירים במילויים של פרג, שוקולד ותמרים, המעניקים לעוגיות את טעמן העשיר והנפלא. אוזני המן משווקים באריזת 450 גרם, קלה לפתיחה ולסגירה ושומרת על טריות העוגיות לאורך זמן ובאריזת חיסכון משפחתית של 700 גרם.

אחוה מייצרת ומשווקת מגוון רחב של מוצרי מאפה משובחים בהם עוגיות מרוקאיות, רוגלך, עוגיות ממולאות, שוקולד צ'יפס, עוגות מאפין אישיות, עוגת תפוח עץ, עוגת שיש, עוגת שמרים קינמון, עוגת חמוציות וסדרת מאפים ללא סוכר.

מחיר מומלץ לצרכן: 10 – 12 ₪ לאריזת 450 גרם; 14-12 ₪ לקרטונית 700 גרם | כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים | להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות (צילום: תומר בורמד)

נתחי טונה YELLOWFIN בשמן זית כתית מעולה – סטארקיסט

נתחי טונה Yellowfin בשמן זית של סטארקיסט
צילום: ניר עצמון

טונה סטארקיסט משיקה: טונה YELLOWFIN בשמן זית כתית מעולה לשמירה על אורח חיים בריא: פשוט לפתוח את הקופסא ,לאכול מהטונה האיכותית, לתבל בעזרת השמן זית ולשדרג כל ארוחה.

לתזונה הים תיכונית חשיבות רבה לשמירה על אורח חיים בריא ומניעת מחלות. סוג תזונה זה מתבסס על מוצרי מזון זמינים, ממקור צמחי, העשירים בחלבון מהחי ביניהם: קטניות, ירקות, דגים ושמן זית. הצמדות לצריכת תפריט ים תיכוני מסייעת לגוף בהגנה מפני רעלים, מחזקת את מערכת החיסון והלב, מפחיתה את הסיכון לסוכרת, מורידה את רמת הכולסטרול הרע בדם ושומרת על משקל תקין. כמו כן, צריכה של שמן זית ובשילוב דגים המכילים אומגה 3, מסייעת להגנה על בריאות העין והראייה ואף מפחיתה את הסיכון לשבץ.

טונה בשמן זית כתית מעולה מתאימה לטעם הישראלי ומשתלבת בתזונה הים תיכונית. שמן זית נחשב לאחד מהמזונות המומלצים בתפריט והוא נמדד על פי רמת החמיצות שלו, כשכתית מעולה נחשב לאיכותי ביותר. שמן הזית של הטונה מוסיף ומשדרג ריחות וטעמים שונים באופן דומה לעולם היין ומתאים במיוחד לתיבול ולבישול. במוצר אחד מקבלים גם את מנת החלבון, הטונה וגם את התיבול- שמן הזית של טונה סטארקיסט.

נתחי טונה YELLOWFIN נחשבים לאיכותיים, והם משתלבים יחד בטעמם עם שמן זית כתית מעולה. המוצר טונה בשמן זית כתית מעולה עונה על הצורך של נוחות, זמינות ובריאות ואינו מכיל חומרים משמרים.

מחיר מומלץ לצרכן (רביעייה): 29.60 ₪ (משקל מוצר בודד: 140 גרם) | להשיג ברשתות השיווק והחנויות הפרטיות הנבחרות בארץ

משלוחי מנות מתוקים עם נשנושים בריאים – חוות דרך התבלינים

רוציות להעניק במתנה משלוח מנות שיהיה מתוק וטעים, אך יחד עם זאת שיכיל גם נשנושים בריאים? לרגל חג הפורים, "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית, מציגה שלושה משלוחי מנות ייחודיים שגם מכילים נשנושים בריאים וטעימים.

  • משלוח מנות חליטות – סט צנצנות צבעוניות (אדום, ירוק, צהוב וכחול) במילוי 4 חליטות פירות מתוקות: חליטת תות וניל, חליטת פומלה מלון, חליטת תפוז פסיפלורה וחליטת סיידר תפוחים. החליטות נהדרות הן למשקאות חמים והן למשקאות קרים, וכמובן גם להכנת קינוחים טעימים. מחיר: 59 ₪
  • משלוח מנות עד לא ידע – שיכר רימונים טעים ומתוק, 2 כוסות אירוח עם קשית מחוספסת, סוגר בקבוקי יין רב-פעמי מעוצב מסיליקון, חליטת פומלה מלון וחליטת סיידר תפוחים למשקאות טעימים ומתוקים. מחיר: 89 ₪
  • משלוח מנות עם פיצוחים – קערת הגשה צבעונית מאמייל ששימושית כמובן לאורך כל השנה, מרציפן פיסטוק מתוק, חטיף תמרים ואגוזים, בוטנים פריזאים ושתי חליטות פירות מתוקות. מחיר: 95 ₪

להשיג ב"חוות דרך התבלינים" 04-9533405 ובאתר: http://www.derech-hatavlinim.co.il

סדרת נטורלין (Naturalin) – עדנים

חברת עדנים משיקה את סדרת נוטורלין, סדרת תה וחליטות אורגניות בטעמים חדשים ויחודיים המבוססת על האיורוודה, הסדרה כוללת: חליטות פירות, חליטות תערובות צמחים, תה ירוק עם תוספות מסדרת התה הירוק ו-תה אנגלי ארל גריי וצ'אי מאסאלה מסדרת התה השחור. החליטות מתבססות על צמחי מרפא בהשראת שיטה זו, בשילובים ייחודיים של צמחי מרפא ותערובות הידועים כמסייעים לאיזון הגוף ובריאותו.

בסדרה קיימים טעמים עשירים וארומתיים: חליטת טיליה ומנטה, חליטת לואיזה ופריחת תפוז, חליטת ליקוריץ ושינן, חליטת צ'אי מאסאלה רויבוס, תה ירוק עם אכינציאה, חליטת שומר ג'ינג'ר, חליטת פרחי פסיפלורה וחרוב, חליטת קורנית עם אקליפטוס, חליטת לואיזה ולימונית, תה עם נענע.

שיטת הגידול האורגנית של עדנים שומרת על האיזון האקולוגי תוך שימוש בהדברה ביולוגית ודישון בקומפוסט טבעי. כתוצאה מכך המוצרים נקיים מחומרים אסורים ומרעלים.

מחיר 16.90 ₪ (בכל אריזה 20 תיונים) | להשיג את המוצרים ברשת שופרסל, רשת סטופ מרקט ובחנויות הטבע המובחרות.

סדרת תה עדנים של חברת ליב
צילום: יח"צ

 

POOF – חטיף תלת מימד

חטיבת המזון של חברת שסטוביץ משיקה מותג חטיפים חדשנית לילדים!POOF. המותג החדש מאפשר ליהנות מחוויה של חטיף תלת מימד, כולל מיקס צורות כוכבים חדשני, בטעמים מותאמים לקהל.

סדרת חטיפי פוף החדשים
צילום: טינק

הסדרה החדשה כוללת 5 מוצרים: לבבות קלאסי, לבבות גריל, טבעות קלאסי, מיקס כוכבים גריל אמריקאי, מיקס כוכבים בצל.

לרגל ההשקה יצא המותג החדש בקמפיין דיגיטלי רחב הכולל שיתוף היוטיובר נדב הצב "הראדר", פעילות רחבה עם מובילי דעה, מיוזריות ופלטפורמות רבות נוספות, ולראשונה בישראל – שת"פ עם אפליקציית סנאפצ'אט הכולל עדשה ייחודית עבור המותג אשר תופעל באמצעות קוד מיוחד אשר יוטבע על גבי אריזת החטיפים.

לדברי סתיו יואלי מנהלת חטיבת המזון בשסטוביץ: "השקת החטיף החדש מהווה חלק ממהלך אסטרטגי של החברה, המתכוונת לבסס ולהרחיב את אחיזתה בקטגוריית חטיפי הילדים, המהווה 16% מכלל שוק החטיפים. עוד מסרה יואלי: "בפיתוח הסדרה החדשה שמנו דגש על הטעם, החוויה והנראות של החטיפים. במבחני הטעימה שערכנו בקרב קהלי היעד עולה כי החטיפים זכו לציונים גבוהים ביותר, במיוחד בחטיף מיקס הצורות כוכבים גריל אמריקאי".

מנתוני חברת שסטוביץ: שוק חטיפי הילדים בישראל מוערך כ 1 מיליארד שקל בשנה וצומח בממוצע של 3% כל שנה בשלושת השנים האחרונות. כלל קטגוריית החטיפים המלוחים לילדים מגלגלת בשנה כ-181 מיליון ₪.

מחיר לצרכן מוערך 3.9 – 3.0 ₪ (40 גרם) | כשרות: בד"צ עדה חרדית | להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות הפרטיות

פסטרמה כתף בקר מפולפל – מעדני מזרע

כתף בקר פרוס מפולפל של מעדני מזרע
צילום: אפרת אשל

חברת מעדני מזרע, מרחיבה את סדרת הנקניקים הפרוסים. ומשיקה בימים אלו, פסטרמה כתף בקר מפולפל עכשיו גם בפרוסות, באיכות גבוהה ובלתי מתפשרת.

פסטרמה כתף של מזרע עשויה מנתח שלם, דל שומן, שנבחר מבין הנתחים הטובים ביותר. לבשר טעמי בקר מובהקים, משובחים. ציפוי הפלפל השחור מעניק לו טוויסט מתובל, מקפיץ ומרענן.

אריזת הפסטרמה המפולפלת החדשה של מזרע מבטיחה שמירה על טעמי הנקניק, לצד נוחות בקניה ובהגשה: הגישו את הפרוסות על מגש אירוח לצד נקניקים נוספים, סלסלו לגלילונים או השתמשו להכנת כריכים משובחים. הפסטרמה מתאימה גם לצד  לבן חצי יבש או יין אדום צעיר וקל.
הפסטרמה מוצעת במגש וואקום ויצטרף למגוון הנקניקים הייחודיים שמזרע מציעה. ותימכר במעדניות הנבחרות ובמקררי השירות באריזת וואקום.

מחיר מומלץ לצרכן: 29.70 ₪ למארז (200 גרם) | להשיג בכל סניפי רשת טיב טעם ובמעדניות המובחרות ברחבי הארץ

סדרת משולשי פריכיות לנשנוש קליל ללא גלוטן – כרמית

חברת כרמית תעשיות, המתמחה בייצור, ייבוא וייצוא מוצרי מזון, ממשיכה להתרחב ונכנסת  לעולמות חדשים. בימים אלו, כרמית משיקה סדרת משולשי פריכיות ב- 4 טעמים, תחת המותג: SIMPLY GOOD  (סימפלי גוד). הפריכיות מוצעות לראשונה בצורת משולש דק כנשנוש "בריא יותר", ללא גלוטן ורק 6 קלוריות ליחידה.

מתניה שוורץ מנכ"ל כרמית תעשיות: "קטגוריית פריכיות האורז בישראל היוותה בשנת 2016 כ-92.7 מיליון ₪. ונמצאת במגמת צמיחה מתמדת. זהו מהלך אסטרטגי לחברת כרמית אשר עד היום עסקה בייצור מתוקים בלבד". לדבריו: מותג סימפלי גוד מצטרף להשקת מותג פניני (לחם באיטלקית), שהושק לאחרונה תחת הקונספט האסטרטגי של החברה: better for you המתחבר למגמת הבריאות העולמית. ללא כולסטרול, בשימוש של חומרי גלם איכותיים, בריאים וטבעיים המתאימים גם לטבעוניים ועוד. לשם חברת כרמית מכוונת כיום את מגוון  מוצריה. עוד ציין שוורץ כי: "סדרת הפריכיות תיתן מענה לאלו המחפשים פתרון לנשנוש, "בריא יותר" בין הארוחות ומעט קלוריות.

סדרת סימפלי גוד כוללת 4 טעמים: משולשי פריכיות תירס עם קינואה, משולשי פריכיות תירס עם קטניות, משולשי פריכיות אורז ומשולשי פריכיות תירס.
הפריכיות מגיעות באריזה מהודרת וססגונית. כל משולש בסדרה מכיל כ- 6 קלוריות בלבד, הפריכיות ללא כולסטרול והינו מוצר המתאים גם לטבעוניים.

מחיר : 6.90 ₪ (80-90 גרם) | כשרות בד"צ איגוד רבנים ווסטהיים | להשיג ברשתות המזון המובילות

משלושי פריכיות תירס של סימפלי גוד כרמית
צילום: סטודיו פליי
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X