fbpx
איפור וטיפוח

חדשות האיפור והטיפוח – פברואר 2018

מהדורה מוגבלת של מוצרי L'OCCITANE בשיתוף פעולה עם המותג RIFLE PAPER Co

כאשר פרובאנס, חבל הארץ הקסום, פוגש את הלהט הכישרוני, הנשי ומלא החיים של .RIFLE PAPER Co, מותג מעורר השראה של ניירות מכתבים ולייף סטייל – התוצאה מרגשת! RIFLE PAPER Co. לוכדת ניחוחות, אורות ומרקמים מדרום צרפת ומקשטת את סדרת חמאת השיאה האייקונית עם עיצובים בלעדיים.

בקולקציה

  • קרם ידיים חמאת שיאה – קרם ידיים המועשר ב-20% חמאת שיאה אורגנית, נספג במהירות בעור ומסייע בהגנה, הזנה ולחות לעור הידיים. הפורמולה הייחודית של קרם זה משלבת דבש, תמציות שקדים ושמן קוקוס יחד עם חמאת שיאה המותירה את הידיים רכות, חלקות ללא תחושת שמנוניות.
    מחיר: 49 ₪ (30 מ"ל), 100 ₪ (75 מ"ל), 140 ₪ (150 מ"ל)
  • מארז שלישיית סבונים חמאת שיאה בניחוחות שונים – מארז של 3 סבונים (100 גרם כל אחד) מוצקים המועשרים בחמאת שיאה בניחוחות: שיאה חלב, שיאה לבנדר, שיאה וורבנה. סבונים בעלי מרקם עדין במיוחד המועשרים בחמאת שיאה הידועה בסגולות המרככות והמגנות שלה.
    מחיר: 99 ₪
  • מארז שלישיית חמאת שיאה בניחוחות שונים – מארז של 3 חמאת שיאה (10 מ"ל כל אחת) בקופסת מתכת קומפקטית בגודל נסיעה: שיאה קלאסית, שיאה בניחוח משמש, שיאה בניחוח ורדים. חמאת שיאה 100% ממקור טבעי הנושאת תו תקן אורגני, מגיעה היישר מן האגוזים של עץ השיאה בבורקינה פאסו שבאפריקה. מעניקה לחות מרוכזת ורבת עוצמה בכל זמן, בכל מקום ולכל מטרה!
    מחיר: 147 ₪

לכבוד יום האישה הבינלאומי: בקנייה מעל 150 ₪ מקבלים מתנה – קופסת מתכת יפיפייה וצבעונית בשילוב עם המותג . RIFLE PAPER Co המכילה קרם ידיים חמאת שיאה בעיצוב ייחודי במהדורה מוגבלת, ג'ל רחצה מחייה ומרענן וסבון מוצק בניחוח וורבנה. המבצע תקף בין התאריכים 5-8.3.2018 בחנויות ובאתר.

להשיג ברשת חנויות ל'אוקסיטן ובאתר www.loccitane.co.il (צילום: יח"צ)

Colossal Big Shot – המסקרה החדשה של מייבלין ניו-יורק

מסקרה Colossal Big Shot של מייבלין ניו יורק
צילום: יח"צ חו"ל

ריסים דרמטיים ודומיננטיים הפכו ללהיט על מסלולי הדוגמנות ונשים בכל מקום רוצות להשיג אותם. מייבלין ניו-יורק, מותג האיפור המס' 1 בעולם⃰, לוקח את נפח הריסים לגבהים חדשים ומשיק את מסקרה Colossal Big Shot – מסקרה המעניקה לריסים נפח נועז ועוצמתי.
כשעונת הטקסים לפנינו בניצוחו של הערב גדול מכולם – האוסקר, כולן כבר יודעת עם איזו מסקרה הן יעשו את הטאץ' אפ לפני העלייה לשטיח האדום. מסקרה Colossal Big Shot באריזה מוזהבת מחברת בין אופנה לאורבניות, בין גלאם לסטריט ומגלמת בתוכה את כל המהות של להיות מייבלינית אמיתית!

המסקרה החדשה משלבת 2 רכיבים עיקריים לקבלת נפח מקסימלי:

  1. נוסחת קולגן -מעניקה לריסים נפח עצום במריחה קלה ומהירה.
  2. מברשת ענקית, בצורת קונוס, צפופה בסיבים רבים האוספת בכל משיחה כמות מקסימלית של חומר על המברשת . המברשת מגיעה משורש הריסים עד לקצותיהן וכך מעניקה מראה ריסים דרמטי מהשורש ועד לקצה במריחה אחת בלבד!

התוצאה: מראה ריסים עוצמתיים במיוחד בעלי נפח דרמטי למראה שולט!

מחיר: 40 ₪ | להשיג ברשת סופר-פארם ובפרפומריות נבחרות

Terre de Lumière L'Eau – הבושם החדש מבית L'OCCITANE הלוכד את תמצית שעת הזהב של פרובאנס

לאוקסיטן או דה טואלט טר דה לומייר
צילום: יח"צ

L’OCCITANE חזרה אל מקור היופי של פרובאנס. היא רצתה למצוא את הכוח אשר מפיח חיים בצמחים – אותם הצמחים שהופכים למרכיבים יקרי הערך שלה. כל שביל בו היא פסעה הוביל אל האור, משהו באור הזה סיקרן והקסים את L'OCCITANE.

נראה היה שהאור זז, שהצבעים שלו פועמים ומתנועעים כגלים. האור הזה זוהר, נוצץ, נשגב ועילאי ביותר בשעת ה- GOLDEN HOUR – השעה הקסומה ביותר ביום, השעה בה השמים המפוארים ביותר מכסים את פרובאנס בשלל גוונים. הגוף רוטט בהנאה כאשר הוא נלכד בעוצמת הרגע הקסום הזה וכל מה שאנו מרגישים הוא יופי עוצר נשימה. כאשר הארץ הופכת לאור, והשמיים מבעירים את החושים בחיבוק הזוהר שלהם, ניחוח ייחודי ממלא את האוויר.

הבקבוק האיקוני של טר דה לומייר ל'או מנצנץ בגווני פודרה ורודה של פרחים אשר פורחים באור השחר. נקי וצלול, קליל כמו אוויר, Terre de Lumière L'Eau הוא בושם עדין אשר מפיץ רוגע ושלווה.

זהו הניחוח של הנץ החמה, של אותו רגע יפיפה בו קרני השמש מגיחות בעדינות מעל האופק. בהשראת קרני האור הראשונות אשר זורחות מעל פרובאנס, התווים השלווים של הבושם הפרחוני והענוג הזה מתפתחים אט-אט ונותנים לכל אקורד את הזמן לחשוף את עצמו במלואו, כמו השחר העולה לאיטו…

Terre de Lumière L'Eau הינו רענן ועדין כמו טיפות טל המנצנצות לאור השחר. לפני שהפרחים פורחים בליבו של הבושם, תווים של ברגמוט ופלפל ורוד נושאים עימם את האוויר הצח של השחר. לאחר מכן, כאשר השמש מחממת את כדור הארץ, תווים פרחוניים מתענגים על ניחוחות של מאסק לבן ופולי טונקה, וחושפים את האקורדים החושניים ביותר.

תווים עליונים: ברגמוט, דומדמנית שחורה, פלפל ורוד | תווים מרכזיים: פאוני ורוד | תווים בסיסיים: תמצית שקדים מרים, פולי טונקה, מאסק לבן.

מחיר: 209 ₪ (50 מ"ל) | 279 ₪ (90 מ"ל) | 89 ₪ (10 מ"ל, בושם לנשיאה בתיק)

מוצרים משלימים לבושם:

  • Beautifying Body Milk – חלב גוף זה מחדיר לחות לעור, מאיר אותו בנצנוצים משיים, ומותיר אחריו את התווים הפרחוניים הענוגים של Terre de Lumière L'Eau. מושלם לרגע של שלווה טהורה. מחיר: 140 ₪ (250 מ"ל)
  • Gentle Shower Gel – ג'ל רחצה עדין – ניחוח ענוג ומרקם קליל ועם זאת חושני. הצבעים של השחר מתמזגים עם התווים הפרחוניים של Terre de Lumière L'Eau בג'ל הרחצה העדין והנפלא הזה. מחיר: 100 ₪ (250 מ"ל)
  • Radiant Hand Balm – קרם ידיים – בכל פעם שהגוף שלך זקוק לפינוק, העניקי לו את הרכות ואת האור של קרני השמש הראשונות…עם המרקם המלחח והמנצנץ שלו, קרם הידיים מותיר את עורך מבושם קלות עם הניחוח הפרחוני של הבושם. מחיר: 49 ₪ (30 מ"ל)
  • Perfumed Soap – אידיאלי לידיים ולגוף, הסבון המבושם מנקה בעדינות את עורך ומותיר אחריו את הניחוח הרגוע של בושם פרחוני ענוג. מחיר: 30 ₪ (75 גרם)

להשיג ברשת חנויות L'OCCITANE ובאתר www.loccitane.co.il

Peach Delight – מארז מפנק מבית SPRING Perfume House

מארז טיפוח של SPRING בריח PEACH DELIGHT
צילום: יח"צ

SPRING Perfume House, המתמחה ביצור בשמים, מוצרי טיפוח לגוף ובישום לבית, משיק מארז טיפוח ריחני ומפנק במיוחד בניחוח אפרסק ענוג לכבוד יום האישה הבינלאומי. ניחוח Peach Delight – ניחוח אפרסק מפתה המעוטר בתווים של אמבר, וורדים, יסמין צרפתי ופטצ'ולי.

תווי ראש: יסמין צרפתי וורדים | תווי לב: אפרסק ופיאוני | תווי בסיס: פטצ'ולי ואמבר

מארז Peach Delight מכיל:

  • תחליב גוף – תחליב גוף במרקם מפנק המועשר בקמומיל ואלוורה. ללא פראבנים וללא שמן פאפרין (מחיר: 49 ₪)
  • בודי ספלאש – בודי ספלאש במארז פלסטי קל ונוח לנשיאה בתיק (מחיר: 39 ₪)
  • קרם ידיים – קרם ידיים המועשר בחמאת שיאה. ללא שמן פאפרין וללא פארבנים (מחיר: 24 ₪ ל-100 מ"ל)

מחיר המארז 124 ₪ | להשיג בחנויות נבחרות ברחבי הארץ. לפרטים לגבי חנות קרובה למקום מגוריך:09-8999981 או באתר http://www.myspring.co.il

מסקרה X-Fiber מסדרת False Lash של לוריאל פריז

על מסלולי תצוגות האופנה של המעצבים המובילים לקראת העונות הקרובות, ניתן היה לסמן את הטרנדים המשמעותיים באיפור, שעומדים להקיף אותנו מכל פינה במהלך השנה הקרובה. טרנד מרכזי שבלט כמעט אצל כל המעצבים, היה מראה איפור שבמרכזו ריסים במראה מלאכותי. ריסים מוגזמים, משתלחים, תמיד שחורים, שסביבם בנוי לוק איפור עדין, עם מייק אפ אחיד בגוון העור ובשילוב שפתון ניוד. המסקנה ברורה: ריסים מודגשים ומובלטים מספיקים ליצירת דרמה. את טרנד הריסים המלאכותיים, בניגוד לטרנדים אחרים, קל מאוד לאמץ- בעזרת המסקרה הנכונה שתעניק את המראה העשיר, הצפוף, הארוך ותביא את הריסים לאקסטרים!לוריאל פריז משיק מסקרה דו צדדית 'אקס פייבר' מסדרת פולס לאש. מסקרה מהפכנית הפועלת בטכנולוגיה של ריסים מלאכותיים, בעלת פורמולה העשירה בסיבים ומברשת מעגלת הנותנת אורך מקסימלי ונפח מקסימלי לריסים.

מסקרה אקס פייבר – מסקרה דו צדדית לתוצאה מושלמת:

  • שלב 1- מסקרה עם פריימר שחור, המעבה כל ריס וריס ומעניקה לו נפח.
  • שלב 2- מסקרה עם פורמולה שחורה, עשירה בסיבים להעשרת הנפח ולבניית אורך – באקסטרים!

התוצאה: הריסים ארוכים לאין שיעור, עטופים בגוון שחור אינטנסיבי, למראה ריסים מלאכותיים גדול מהחיים!

מחיר: 75 ₪ | להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, ובפרפומריות המובחרות.

מסקרת X-FIBER של לוריאל פריז
צילום: יח"צ חו"ל

מארזים מלאים בניחוחות ואהבה של AHAVA

AHAVA, המומחית העולמית בטיפוח מינרלי מים המלח, השיקה בתחילת החודש מהדורה מוגבלת של מארזי מתנה יוקרתיים לחג הולנטיין וליום האישה הבינלאומי שיתקיים ב-08.03.2018 שניתן להשיג רק בסופר פארם.

מגוון המוצרים במארזים מבוססים על המינרלים הקסומים מים המלח, ותמציות צמחים ייחודיות ומועשרים ב-™OSMOTER, תמצית מרוכזת של מינרלים טבעיים מים המלח, פטנט רשום ופורץ דרך של AHAVA, המעלה את רמת הלחות, החיוניות והזוהר בעור ומעכב את הופעת סימני הגיל.

המארזים הייחודיים עוצבו בהשראה רומנטית בצבעי ורוד, טורקיז, כתום וירוק ומשלבים את מוצרי AHAVA האהובים ביותר:

  • Urban Anti Pollution Kit – מחיר: 239 ₪
    • קרם יום (50 מ"ל) Mineral Radiance SPF15
    • ג'ל ניקוי (100 מ"ל) Mineral Radiance
    • קרם ידיים צבר ומורינגה (40 מ"ל)
  • Dead Sea Collection – מחיר: 179 ₪
    • לחות אקטיבית במרקם ג'ל-קרם מרענן (50 מ"ל)
    • ג'ל ניקוי מרענן (100 מ"ל)
    • קרם ידיים מינרלי (100 מ"ל) בניחוח Sea Kissed
  • Love Affair – מחיר: 129 ₪
    • תחליב לחות מינרלי לגוף בניחוח קקטוס ופלפל ורוד (250 מ"ל)
    • קרם ידיים מינרלי בניחוח הדגל המוכר והאהוב (40 מ"ל)
  • Mandarin Refreshing – מחיר: 129 ₪
    • סורבה מלטף לגוף (350 מ"ל)
    • קרם ידיים מינרלי בניחוח מנדרינה וארז (40 מ"ל)

 

 

 

הישראלים ידועים כאנשים שמפנקים במתנות. באמצעות חברת הסקרים Ipsos Market  Watch עולה כי כששואלים ישראלים מה בעיניהם היא מתנה ישראלית אותנטית, 65% מצביעים על מוצרי AHAVA כמתנה ישראלית אותנטית ובמקום השני במבה עם 35%. קרוב ל-80% ענו כי יעדיפו לתת מוצרי טיפוח של המותג המסמל את ישראל – AHAVA  הנתפשים כמתנה המסמלת את ישראל, איכותית ויוקרתית.

(צילום: מוטי פישביין)

Sasha’s state of mind – תכשיטי בישום חדשים 

“Sasha’s state of mind”, מותג התכשיטים ישראלי שידוע בזכות הקונספט הייחודי שלו של  הרכבת התכשיט באופן עצמאי לפיו כל אחת יכולה לרכוש את התליונים השונים ולהחליפם בהתאם למצב הרוח. משיק בימים אלה קולקציה ייחודית וחדשנית המציעה תכשיט שהוא גם בושם!
תכשיטי הבישום מגיעים במבחר עיצובים – לב קטן, לב אינדיאני, לב מאורך, עיגול ולוכד חלומות. כולם נפתחים ובתוכם ספוגית מיוחדת עליה מותז הבושם .התכשיט מסופק עם ספוגית נוספת לשימוש עם בושם נוסף לבחירה

התליונים עשויים פלדת אל חלד בחיתוך לייזר, מגיעים בגוון כסף או בציפוי זהב 14 קראט. ערכת תכשיט הבישום כוללת: תכשיט, בקבוקון בושם 10 מ"ל (קיימים שני ניחוחות לבחירה) ושתי ספוגיות. הבשמים נרקחו במיוחד עבור סאשה בדרום צרפת בעצה אחת עם כוהנת הבישום גליה תורן חן ומגיעים ב-2 ריחות:

  • Black Linen – ריח אורבני עשיר, מכיל מסק מצרי מסק לבן אמבר טלקי ותמציות פרחים.
  • Wild Green – ריח פרשי רענן בשילוב ניחוח עלי תאנה עם נגיעות הדר וים.

הבשמים מכילים 30% תמצית ריח כך שהם נשמרים על בספוגית לאורך זמן. להגברת הניחוח לאורך היום ניתן לטפוח קלות באצבע על הספוגית ולהתבשם. לפני השימוש מומלץ להוציא את הספוגית, לנער את הבקבוק ולהתיז על הספוגית. בסיום להחזיר לתכשיט. במידה ויש עודפי בושם יש לנגבו עם מטלית לחה ולהבריקו.

מחיר:

  • תליון לב קטן – 199 ש"ח, עם שרוך 249 ש"ח
  • תליון לב אינדיאני- 249 ש"ח , עם שרוך 299 ש"ח
  • תליון לב מאורך- 239 ש"ח , עם שרוך 299 ש"ח
  • תליון עיגול- 229 ש"ח, עם שרוך 299 ש"ח
  • תליון לוכד חלומות- 239 ש"ח, עם שרוך 299 ש"ח

להשיג באתר  www.sashas-mind.com ובאתר www.guilty.co.il.

סדרת Botanicals Fresh Care לשיער – לוריאל פריז

סדרת טיפוח לשיער "Botanicals Fresh Care" מלוריאל פריז, מבוססת על רכיבים עוצמתיים מהטבע.  הסדרה מעניקה פתרונות לשלל סוגי שיער- מהעדין, צבוע או יבש- לכול אחד רכיב טבעי ייחודי: • צמח גד השדה: לחיזוק סיבי השערה בשיער עדין או נוטה להישבר • פרח הגרניום: לשיקום והשבת הזוהר לשיער צבוע • פרח קורטם הצבעים: הזנה עשירה לשיער יבש.

על מנת לייצר את מוצרי 3 הסדרות המרכיבות את "Botanicals Fresh Care", הכוללות כולן רכיבים בוטאניים פעילים לשיקום ושיפור מראה השיער, נרקם שיתוף פעולה ראשון מסוגו בלוריאל פריז בין אנשי הקוסמטיקה לאנשי הטבע: חקלאים, בוטנאים, חוקרים ומהנדסים.

כל מוצרי 3 הסדרות מכילים תמציות סויה וקוקוס, וכן רכיב צמחי מרכזי נוסף לכל סדרה. מוצרי סדרת בוטניקלס אינם מכילים פראבנים, סיליקון או חומרי צבע. אריזות מוצרי בוטניקלס עשויות חומרים ממוחזרים, עובדה המוסיפה נדבך ידידותי לסביבה. וגם ניתנים למחזור.
ניחוחות העולים מכל מוצר ומוצר גלומים ברכיב המרכזי שבכל סדרה (גרניום, גד השדה ו-קורטם הצבעים). ניחוחות אלה נוצרו בשיתוף פעולה עם רוקחי הבשמים של הקבוצה, על מנת להשיג חוויה ארומטית חדשה ועוטפת, שנשארת כהילה סביב השיער לאורך זמן.

מוצרי הסדרה

"Botanicals Fresh Care": שלוש סדרות לטיפוח שיער רב חושי. כל סדרה כוללת שמפו, מרכך, מסיכה לשיער מוצר טיפוח ייחודי:

  • שמפו  – יש לפזר על כל אורך השיער ולעסות ביסודיות את השיער והקרקפת. לאחר מכן יש לשטוף היטב. להשלמת שגרת הטיפוח השתמשי גם במרכך ובמסכה לשיער.
    מחיר: 36.90 ₪ (400 מ"ל)
  • מרכך – יש לפזר על כל אורך השיער ולהמתין כ-2 דקות. לאחר מכן יש לשטוף היטב. להשלמת שגרת הטיפוח השתמשי גם בשמפו ובמסכה לשיער מהסדרה.
    מחיר: 36.90 ₪ (200 מ"ל)
  • מסכה – יש לפזר על כל אורך השיער ולהמתין כ-3 דקות. לאחר מכן יש לשטוף היטב. להשלמת שגרת הטיפוח השתמשי בשמפו ובמרכך שיער. לטיפוח אינטנסיבי עבור שיער עדין במיוחד, השתמשי גם בסרום טיפוח לשיער.
    מחיר : 44.90 ₪ (200 מ"ל)
  • סרום – יש לטפטף מספר טיפות על אורכי השיער ועד לקצוות, לחיזוק והגנה מפני נזקי הסביבה ונזקים חיצוניים.
    מחיר : 44.90 ₪ (125 מ"ל)

תוכלו למצוא 3 סדרות טיפוח

  1. סדרת טיפוח מבוססת על צמח התבלין גד השדה: לחיזוק סיבי השערה בשיער עדין או נוטה להישבר – זרעי גד השדה, הידוע גם כ"כוסברה", מועילים במיוחד לעידוד וחיזוק צמיחת שיער ולשיפור מצב של יובש. שילוב ייחודי של שמן זרע כוסברה/זרע גד השדה ושמני סויה וקוקוס בניחוח רענן ואנרגטי.
  2. סדרת טיפוח מבוססת על פרח הגרניום: לשיקום והשבת הזוהר לשיער צבוע – פרח הגרניום ידוע כבעל סגולות מצוינות בטיפוח השיער; נוסף על הריח המשכר שהוא מוסיף, הוא גם מאזן הפרשת סבום מהקרקפת (מועיל לשיער יבש ושמן כאחד), ובעיקר – מעודד את צמיחתו. הפורמולה מציגה שילוב ייחודי של שמני צמח הגרניום, סויה וקוקוס בניחוח רענן ופרחוני.
  3. סדרת טיפוח מבוססת על פרח קורטם הצבעים: הזנה עשירה לשיער יבש קורטם הצבעים (שצבעו כתום חי) מסייע לשמירה קבועה של שיער רך ומבריק, ואף תורם לצמיחת שיער בריא. הפורמולה מציגה שילוב ייחודי של שמני צמח קורטם הצבעים, סויה וקוקוס בניחוח רענן ומרגיע.

להשיג ברשת סופר פארם והפרפומריות המובחרות.

Colorista Spray – ספריי חדש, צבעוני ומדליק מבית Loreal Paris

הן קופצות על חדשנות תוך יצירת מגמות משלהן. בנות דור המילניום חיות ברשתות החברתיות, ושולטות בדימוי שלהן, ללא שיפוטיות. הן דוחות את הנורמות, מתענגות על הבלתי צפוי, מתעקשות לעשות דברים בדרך שלהן. עבורן, צבע השיער הוא חופש הביטוי.

בתחילת דרכן הן החזירו את האפור אל קידמת הבמה, ואז צבאות של בנות דור המילניום התאהבו בגווני פסטל לשיער: הן הפכו לבנות ים, שרו על הקשת בענן … צבע השיער המגניב של בנות דור המילניום השתנה מהצבע הקלאסי לטרנדי וחדשני, מהמסורתי לבלתי צפוי.

בנות דור המילניום המציאו את הצבע לשיער מחדש. עבורן, צבע השיער שלהן הוא מערכת יחסים פתוחה, ללא מחויבות, שינוי הצבע מגיע עם חפיפת השיער. כמו הפאנקיסטים והגותים, עבור בנות דור המילניום, צבע שיער הוא סימן לחופש מוחלט, דרך לומר תסתכלו עליי: אני אוהבת את מי שאני!

לוריאל פריז, המותג שנולד מצבעי שיער, פיתח חדשנות בצבע שיער בכדי להרעיד את עולמן של בנות דור המילניום- COLORISTA: ספריי לשיער בצבעים נועזים אשר לא נועדו לכיסוי אלה צבע שיער המצהיר הצהרה עוצמתית של צבע. צבע שיער שובב כמו איפור.

Colorista הינה הסדרה הראשונה שפותחה ונוצרה מהקשבה לשיחות ברשתות החברתיות: משפיעניות בעולם היופי לא רק היו מקור ההשראה ל-Colorista, אלה יצרו יחד עם המותג את הסדרה (כ-25 מובילות דעה ברשתות החברתיות בין החזקות בעולם בתחום צבע השיער לקחו חלק בפרויקט).

ההצהרה של קולוריסטה: יותר מאשר צבע שיער !

ספריי לשיער בצבעים נועזים לקצוות ואורכי השיער אשר יורד לאחר חפיפה אחת, צבע ליום אחד. בדומה לאיפור, עם קולוריסטה ניתן להתאים את השיער ללוק היומי. יותר מאשר צבע שיער, מדובר בהלך הרוח באותו יום.

הוראות שימוש:

נשטף לאחר חפיפה אחת (יתכן ויחזיק מעמד לזמן רב יותר על גוון שיער בהיר)

  1. יש להניח מגבת כהה מסביב לכתפיים
  2. יש לנער היטב לפני השימוש ולהחזיק את המכל זקוף בעת ההתזה
  3. יש לרסס על שיער יבש במרחק של כ-15 ס"מ מהשיער ומהקרקפת. מיועד לקצוות או לקבוצות שיער בלבד.
  4. יש לתת לצבע להתייבש ולאחר מכן לסרק פעם אחת

הסדרה מציעה 6 גוונים טרנדיים:

  • ורוד פוקסיה – #שיערורודפוקסיה #HOTPINKHAIR
  • סגול – #שיערלבנדר  #LAVENDERHAIR
  • כחול פסטל – #BLUEHAIR #שיערכחול
  • ורוד – #PINKHAIR #שיערורוד
  • טורקיז – #TURQUOISEHAIR #שיערטורקיז
  • אפור – #GRAYHAIR

מחיר מומלץ לצרכן: 34.90 ₪ (75 מ"ל) | להשיג: ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות

(צילום: יח"צ לוריאל פריז)

GARNIER משיק את Botanical סדרת לחויות וניקויים מבוססת על רכיבים המופקים מן הצומח

בתקופה האחרונה, חלה העדפת צרכנים ברורה "לחזור אל הטבע", כלומר לצרוך מוצרי קוסמטיקה, מזון ואחרים המבוססים ברובם על רכיבים טבעיים. היתרון ברור: מוצרים על טהרת הרכיבים הטבעיים מעניקים לגוף מכל טוב הטבע, מזינים אותו ומעניקים לו ויטמינים ורכיבים חיוניים אחרים; הם ידידותיים יותר לסביבה (שכן להפקתם דרושים פחות חומרים או תהליכי ייצור מלאכותיים), והסיכוי שיעוררו אלרגיה לרגישים שבינינו, קטן יותר. שימוש ברכיבים טבעיים בקוסמטיקה, כגון פרחים וצמחים, מוסיף יתרונות אדירים כגון ניחוחות אותנטיים של "הדבר האמיתי", ואפילו יכולות שיקום והרגעה.

מותג טיפוח הפנים גרנייה משיק סדרה המתכתבת עם רצון הצרכנים: סדרת BOTANICAL. סדרת טיפוח פנים מבוססת על מרכיבים צמחיים בעלת פורמולות נקיות יותר – ללא פראבן, סיליקון, וצבעים סינתטיים. רכיבים מתחדשים שמקורם מהצומח : דבש (אתיופיה), ענבים (מקסיקו) ורדים (בולגריה), תה ירוק (סין) ומחולקת ל-4 משפחות בהתאם לסוגי העור השונים. BOTANICAL מרכיבה עבור כל משתמש שגרת טיפוח מלאה, על שלושת שלביה: ניקוי (סבון או חלב פנים), טיהור (מי פנים) וקרם לחות.

(צילום: יח"צ חו"ל)

4 סדרות טיפוח

בוטניקל כוללת 4 משפחות לחויות וניקויים, המסווגות לפי סוגי עור:

  • הסדרה הירוקה: מבוססת על רכיב הענבים ומיועדת לעור רגיל-מעורב. סדרה זו כוללת סבון פנים במרקם ג'ל, חלב פנים, מי פנים וקרם לחות. המוצרים מכילים רכיבים המופקים מן הצומח – הפורמולה מועשרת בתמצית ענבים הידועה כמסייעת לתחושת רעננות.
    מוצרי הסדרה:

    • קרם פנים המכיל מי ענבים – לעור רגיל עד מעורב: קרם פנים המעניק לחות ומראה רענן לעור פנים המכיל מי ענבים לעור רגיל עד מעורב. קרם הלחות נועד לשימוש יומיומי המסייע להעניק לעור הפנים לחות ומראה רענן. במה הוא שונה? קרם יום בוטניקל הינו חלק מדור חדש של פורמולות של גרנייה המורכבות מרכיבים המופקים מן הצומח. הפורמולה מכילה מי ענבים ומעניקה לחות לעור, מותירה אותו עם מראה רענן ורך. בעל נוגד חמצן המסייע בהגנה על העור מהשפעות סביבתיות מזיקות, בשימוש יום אחר יום.
      אופן השימוש: יש למרוח בוקר וערב על עור הפנים | מחיר: 40 ₪ (50 מ"ל)
    • ג'ל ניקוי פנים מועשר בתמצית ענבים – אופן השימוש: יש להשתמש פעם ביום על עור רטוב, לעסות בעדינות ולשטוף | מחיר: 25.90 ₪ (200 מ"ל)
    • חלב פנים המכיל תמצית ענבים – מסיר איפור ולכלוך בעדינות וביעילות ומותיר את העור בתחושת נינוחות מושלמת.
      אופן השימוש: יש למרוח בעזרת פד צמר גפן על הפנים ולעסות בעדינות | מחיר: 25.90 ₪ (200 מ"ל)
    • מי פנים מועשר בתמצית ענבים – מסיר שאריות איפור, לכלוך וזיהום ומותיר את העור מטוהר ובתחושת רעננות מושלמת.
      אופן השימוש: לאחר הסרת האיפור, יש למרוח בעזרת פד צמר גפן על הפנים ולעסות בעדינות | מחיר: 25.90 ₪ (200 מ"ל)
  • הסדרה הירוק כהה: מבוססת על רכיב תה ירוק – לעור מעורב עד שמן.
    • קרם פנים המכיל תמצית תה ירוק – קרם פנים המעניק לחות ומראה עור מאט מתמצית תה ירוק לעור מעורב עד שמן. פותח במיוחד להענקת מראה עור מאט: הפורמולה מכילה תמצית עלי תה ירוק, הידועים בסגולות טיהור. התוצאה: העור בעל מראה מאט ומאוזן. פורמולה המכילה נוגד חמצון המסייע בהגנה על העור מהשפעות סביבתיות מזיקות, בשימוש יום אחר יום.
      אופן השימוש: יש למרוח בוקר וערב על עור הפנים | מחיר: 40 ₪ (50 מ"ל)
  • הסדרה הורודה: מבוססת על רכיב הורד, הידוע ביכולותיו המרגיעות והמשקמות- מיועדת לעור יבש ורגיש.
    הסדרה כוללת חלב פנים, מי פנים, קרם לחום. הפורמולה מכילה מי ורדים, הידועים ביכולתם להעניק תחושת נינוחות לעור, מותיר את העור בתחושת נינוחות מושלמת.

    • קרם פנים המכיל מי ורדים – קרם פנים המעניק לחות, תחושת רוגע ונינוחות לעור המכיל מי ורדים לעור יבש ועדין. קרם הלחות נועד לשימוש יומיומי המסייע להרגיע את עורכם ולהשאיר אותו עם תחושת רכות וגמישות.
      הפורמולה מכילה מי ורדים, הידועים ביכולתם להעניק תחושת נינוחות לעור. הפורמולה מסייעת בהענקת לחות ומחזירה לו תחושה של רכות וגמישות. מכיל נוגדי חמצן טבעיים המסייעים בהגנה על העור מהשפעות סביבתיות מזיקות, בשימוש יום אחר יום.
      אופן השימוש: יש למרוח בוקר וערב על עור הפנים | מחיר: 40 ₪ (50 מ"ל)
    • חלב פנים המכיל מי ורדים – חלב לניקוי עור הפנים לעור יבש ורגיש.
      אופן השימוש: יש למרוח בעזרת פד צמר גפן על הפנים ולעסות בעדינות | מחיר: 25.90 ₪ (200 מ"ל)
    • מי פנים מכיל מי ורדים – מסיר שאריות איפור, לכלוך בעדינות וביעילות, מטהר את העור ומותיר אותו בתחושת נינוחות מושלמת.
      אופן השימוש: לאחר הסרת האיפור, יש למרוח בעזרת פד צמר גפן על הפנים ולעסות בעדינות | מחיר: 25.90 ₪ (200 מ"ל)
  • הסדרה הצהובה: מבוססת על דבש, הידוע ביכולותיו המזינות, המעשירות והמחטאות- מיועדת לעור יבש עד יבש מאוד.
    סדרה זו כוללת סבון פנים במרקם ג'ל, חלב פנים, מי פנים וקרם לחות. הפורמולה מכילה דבש פרחים ומיועד לעור יבש.

    • קרם פנים המכיל דבש פרחים – קרם פנים המעניק לחות והזנה לעור הפנים. מועשר בדבש פרחים, מקור עשיר להזנה, הפורמולה מסייעת בהזנת העור ומותירה את העור עם תחושה גמישה. נוגד חמצון טבעי המסייע בהגנה על העור מהשפעות סביבתיות מזיקות, יום אחר יום.
      אופן השימוש: יש למרוח בוקר וערב על עור הפנים | מחיר: 40 ₪ (50 מ"ל)
    • ג'ל ניקוי פנים מכיל דבש פרחים – ג'ל ניקוי פנים לתחושת נוחות וטיהור של העור. מכיל דבש ופרחים לעור יבש עד יבש מאוד.
      אופן השימוש: יש להשתמש פעם ביום על עור רטוב, לעסות בעדינות ולשטוף | מחיר: 25.90 ₪ (200 מ"ל)
    • חלב פנים המועשר בדבש פרחים – חלב לניקוי עור הפנים לעור יבש. מועשר בדבש פרחים, הידוע בסגולותיו כמקור להזנה. מסיר איפור ולכלוך בעדינות וביעילות ומותיר את העור בתחושת נינוחות מושלמת.
      אופן השימוש: יש למרוח בעזרת פד צמר גפן על הפנים ולעסות בעדינות | מחיר: 25.90 ₪ (200 מ"ל)
    • מי פנים מכיל דבש פרחים – מסיר שאריות איפור, לכלוך בעדינות וביעילות, מטהר את העור ומותיר אותו בתחושת נינוחות מושלמת.
      אופן השימוש: לאחר הסרת האיפור, יש למרוח בעזרת פד צמר גפן על הפנים ולעסות בעדינות | מחיר: 25.90 ₪ (200 מ"ל)

להשיג ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, המזון, רשת 4 ובפרפומריות נבחרות.

Shea Butter Shower Oil – שמן רחצה חמאת שיאה – L'OCCITANE

לאוקסיטן שמן רחצה חמאת שיאה
צילום: יח"צ

עולם חדש של הזנה! L'OCCITANE מפתחת את המוצרים המוכרים והאהובים מסדרת חמאת השיאה ובאמצעות פורמולה חדשה מעלה אותם לרמה הגבוהה ביותר. חמאת שיאה המכונה גם זהב הנשים, מדוע? נשות בורקינה פאסו שבאפריקה, אוספות את פרי עץ השיאה, סוחטות ומייבשות את האגוזים, טוחנות אותם עד לקבלת משחה משובחת, אותה הן הופכות לחמאה שיאה- מרכיב טיפוח עולמי וייחודי. סוד הכנתה של חמאת השיאה שמור לנשים בלבד.

שמן רחצה המועשר ב-10% שמן שיאה העשיר בליפידים ומנקה בעדינות את העור. בעל מרקם עשיר המותיר את העור רך להפליא, עם שכבה מזינה ומגינה ותחושה של גמישות ונוחות. מסייע בריכוך עור יבש ומותיר אותו גמיש ונעים בניחוח עדין.

מחיר: 100 ₪ (250 מ"ל) | להשיג ברשת חנויות L'OCCITANE ובאתר www.loccitane.co.il

חדשות האיפור והטיפוח

מאחורי הקלעים של ה-CFDA 

באירוע האופנה השנתי של ה-CFDA (מועצת מעצבי האופנה האמריקאים) ומגזין ווג (קרן של המגזין שתכליתה לעודד, לתמוך ולהדריך מעצבי אופנה אנונימיים) שהתקיים במלון הבוטיק "שאטו מארמונט" (Chateau Marmont) המעוצב בהשראת טירה, וממוקם בהוליווד לוס אנגלס,  נתבקשה יצרנית הלק מקליפורניה ORLY  – להציג מראות נייל ארט שישלימו את הלוקים האופנתיים שהיו תערובת של חדש וישן: אוונגרד, סיקסטיז, שנות ה-30 והמאה ה-18.

הולי פלקון – מובילת ה"טים לידרס" של מותג הלקים "אורלי" – בחרה במוטיב הציפורניים הממוסגרות שאלו עוטרו בקווי מתאר שחורים לצד גימורים פסטלים. מחד מסגרת המהווה סימבול לתקופות אופנתיות שהתאפיינו במונוכרומטיות, בסולידיות, בפשטות ומאידך השפעות עכשוויות צבעוניות, ססגוניות ופורצות דרך. השילוב האמור בא לידי ביטוי בנייל ארט שחציו מסמל את המאה ה-18 ושנות ה-30 כמסגרת שחורה נטולת ססגוניות, מאופקת וקונפורמיסטית בעוד שמשלים אותה חצי צבעוני בגוונים פסטלים ואופטימים המתכתבים עם השפעות מודרניות ורומזים לתחייה האופנתית שהחלה בשנות ה-50 של המאה שחלפה.

(צילום: קייט ראיין)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X