fbpx
איפור וטיפוח

מוצרי האיפור והטיפוח החדשים לחודש יולי 2017

Pro- Brows סדרת מוצרי איפור לעיצוב ופיסול הגבות של Ardell

חברת "ארדל" הבינלאומית, ענקית הריסים והמובילה בתחום הריסים המלאכותיים משיער טבעי ומוצרי סידור הגבות- תשיק  לראשונה בישראל את pro- brows – סדרת מוצרי האיפור לגבות, המונה שלושה מוצרים – עיפרון מכני, ג'ל לעיצוב וערכה שלמה לעיצוב בצלליות -למילוי ופיסול הגבה. החברה נכנסת זו הפעם הראשונה לתחום מוצרי האיפור לגבות.

בסדרת מוצרי האיפור החדשה ניתן למצוא מענה לכל שיטת מילוי ופיסול הגבה המבוססת על מוצרי איפור , החל מהשיטה הקלה ביותר- עיפרון ללא חידוד ועד ערכה המבוססת על צלליות ועיפרון כפריימר לפיסול השיער הקיים ועיצובו מחדש.

  • עיפרון מכני לגבות – בצדו האחד, עיפרון המעוצב בצורת משולש חד על מנת שיתאפשר להגיע עם כל זווית שלו לכל שלב בגבה, גם בזוויות הקשות. בצדו השני ישנה מברשת ספירלה לסירוק השערה. (מגיע בגוונים בלונד, חום בהיר, חום כהה).  מחיר 49.90 ₪.
    לצפייה: https://www.youtube.com/watch?v=uf4gPaDIBos
  • ג'ל לעיצוב ושרטוט הגבות – טיובה של ג'ל דחוס מאוד במרקם קרמי, המגיעה בשלושה גוונים אידיאליים (בלונד, חום בהיר וחום כהה) למילוי ועיצוב הגבה, מגיעה עם למכחול דו צדדי – האחד לסירוק והשני כמברשת זוויתית צפופה ושטוחה לציור מדויק של השלמת סיב שיערה. מחיר 69.90 ₪.
    לצפייה:  https://www.youtube.com/watch?v=7NMchLiZxL8
  • ערכה שלמה לעיצוב הגבה בצלליות – מארז המבוסס על שלוש צלליות בגווני השיער האידיאליים המבוססים על תת גוונים לכל אחד (אפור וירוק). הצללית הרביעית היא הייליטר להבלטת עצם הגבה – לעיצוב מראה גבה מושלמת. עוד בקיט מכחול דו צדדי –  האחד לסירוק והשני מברשת זוויתית צפופה ושטוחה לציור מדויק של השלמת סיב שיערה. המכיל עיפרון קרמי כשבמכסה שלו מחדד – מטרתו לעצב את שיער הגבה איך שנרצה (בפראות, או שטוח ומסודר) תוך ליחוח השערה והכנה לצלליות. מחיר 99.90 ₪.
    לצפייה: https://www.youtube.com/watch?v=niG5DOi93qI

להשיג את הסדרה, כמו הריסים שלה, במחלקת קוסמטיקה בסניפי רשת סופר-פארם | http://www.ardell.co.il

Treatment peptide mask – מסכה לפנים ולעיניים מבית ורנר קליניק

מסכת פפטידים של ורנר קליניק
צילום: שחר פליישמן

מסיכת פפטידים לפנים ולעיניים – מוצר חדש בסדרת הקוסמטיקה של ד"ר אינס ורנר, מומחית לרפואת עור, נשיאת האיגוד האירופאי Escad ובעלת ורנר קליניק-  לאסתטיקה דרמטולוגיה ולייזר.

המסכה פותחה ב'ורנר קליניק' עבור העור הדק והעדין מסביב לעיניים, אזור שעל פי רוב סובל יותר מקמטוטים, נפיחות, יובש  ושקיות. והיא מתאימה לשימוש לכל אזור הפנים, ולכל סוגי העור. ועכשיו, כשאני בת 35, והתחלתי לקחת את עניין הקמטוטים ברצינות, גם לקחתי את עניין המסכות ברצינות והתחדשתי לי באחת. החל מהיום מתכוונת למרוח כמו שצריך כדי להנות מיתרונות המסכה:
למסכת פפטידים יכולת שמירה ייחודית על הלחות והאלסטיות של העור על ידי שילוב חמאת שיאה וחמאת קקאו יחד עם רב סוכרים צמחיים התורמים לקשירת הלחות לעור לאורך זמן.

מסיכת הפפטידים מונעת ומטפלת בבעיות אלו שהינן קשות לטיפול, ע"י ריכוזים גבוהים של פפטידים כגון מטריקסיל 3000 , המזרזים בניית קולגן בעור ומונעים היווצרות של קמטים וקמטוטים. המסכה מכילה גם ארגירלין הפועל להרפיית השרירים בדומה לבוטולינום טוקסין, מרכיב זה גם הוא מסייע במניעת היווצרות קמטוטים באזור העיניים.

תמצית מקליפת "עץ האושר" מקבוצת עצי השיטה גורמת לאפקט מתיחה של העור ומונעת נפיחויות באזור ובנוסף מונע ומטפל בקשירה של סוכר לקולגן (החלבון העיקרי בעור), שהוא אחד התהליכים בהזדקנות העור. מניעת קשירה זו מונעת תהליכי הזדקנות בעור ובכך מונעת קמטים וקמטוטים.

הוראות שימוש: בלילה לפני השינה. לנקות את העור ולמרוח בכל אזור הפנים.

מחיר: 340 ₪ (30 מ"ל) | להשיג באתר 'ורנר קליניק' – vernerclinic.com או בטלפון: 03-6353183

סדרת השפתונים החדשה של מייבלין ניו יורק – LOADED BOLDS by COLOR SENSATIONAL

בישראל, כמו בכל העולם, שפתונים בגימור מאט הם הטרנד השולט בקיץ 2017. אם בעבר גימור השפתונים הקלאסי היה מבריק, נדמה שעכשיו ההיפך הוא הנכון. עולם האופנה והאיפור שואב השראה מבדים דוגמת קטיפה, ומפלאי הטבע כגון עלי הכותרת הצבעוניים והרכים של הוורד, כל אלה מתהדרים בגימור מאט, ובצבע עמוק במיוחד.

מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו-יורק הופך את השימוש בשפתונים בגימור מאט לנעים וקטיפתי, כשמם כן הם, ומשיק גוונים חדשים סדרת שפתוני קולור סנסשיונאל לואדד בולד – גוונים נועזים במרקם קרמי חדש למראה שפתיים חושניות ונועזות.

הפורמולה של שפתוני המאט במרקם הקרמי של קולור סנסשיונאל, מצליחה לשלב מראה בעל נוכחות בגימור מאט וגוונים נועזים, מבלי לייבש את השפתיים. למעשה, הפורמולה מציגה את האיזון המושלם בין שמנים המעניקים לחות, פיגמנטים אינטנסיביים המדגישים צבעוניות נועזת ואבקות היוצרות גימור מאט מפתה.

הפורמולה משלבת:

  • שמן זרעי שומשום, מרכיב הידוע כמלחח ומזין את השפתיים
  • פיגמנטים עשירים המעניקים את הצבע האינטנסיבי ביותר, ומוסיפים אדג' חצוף, מושך ומפתה לכל מראה

התוצאה: מבחר מרשים של 4 גוונים אופנתיים ונועזים המציגים פורמולה קרמית, שומרים על תחושה נעימה ורכה בשפתיים בגימור מאט מפתה.

  • fiery fuchsia-882- גוון פוקסיה עליז ורווי בצבע
  • midnight merlot-885- גוון יין חום אדמדם
  • berry bossy-886- גוון סגול קטיפתי ועשיר
  • blackest berry-887- גוון סגול כהה, פירותי ועוצמתי

מחיר השקה לצרכן בחודש יולי 2017: 35 ₪ | להשיג ברשת סופר-פארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, ניו-פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות נבחרות.

Superbly Efficient Anti-Perspirant & Deodorant Cream – דאודורנט קרם אנטי פרספירנט של Kiehl’s

anti-perspirant & קיל'ס דאודורנט קרם
צילום: יח"צ חו"ל

Kiehl’s Since 1851, מותג הטיפוח הניו-יורקי, המספקת מוצרים איכותיים לטיפוח העור והשיער גאה להציג את דאודורנט קרם אנטי פרספירנט בעל יעילות גבוהה במיוחד.

Superbly Efficient Anti-Perspirant & Deodorant Cream הוא תכשיר עדין במיוחד, יעיל, המציע טיפוח עור ייחודי. הקרם נטול הריח מותיר את העור בתחושה רכה, רגועה, חלקה ומשיית עם 24 שעות של הגנה מפני זיעה וריחות. הפורמולה מפחיתה את ההזעה מתחת לבית השחי באמצעות מולקולות מתקדמות, זעירות ומייבשות לספיגה מוחלטת.

שילוב המרכיבים הייחודי של הקרם, מסייע בריכוך העור באזור בית השחי ומאפשר גילוח חלק ונעים. תמציות של תפוז, לימון וזרע פשתה מעניקות יתרון של טיפוח והרגעה. קיל'ס שמחה להציג את פורמולת הקרם הזו באפליקטור ארגונומי יוצא דופן ההופך את מריחת הקרם לפשוטה, קלה אחידה וחלקה.

התכונות המרכזיות של הפורמולה:

  • מותירה את העור בתחושה רכה, רגועה, חלקה ומשיית
  • מעניקה 24 שעות של הגנה
  • מפחיתה את ההזעה מתחת לבית השחי באמצעות השימוש במולקולות מתקדמות, זעירות ומייבשות.
  • מאפשרת ספיגה מוחלטת
  • מרקם קרמי, רך כמשי

הוראות השימוש: יש למרוח כמות קטנה באיזור בית שחי נקי בלבד.

מחיר מומלץ לצרכן: 85 ₪ (50 מ"ל) | להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ

Sun Protector SPF50 UVA/UVB מבית Pharma Esthetica

פארמה אסתטיקה - קרם הגנה מתקדם
צילום: יח"צ

Sun Protector SPF50 UVA/UVB מקנה הגנה מיטבית ובטוחה, ממזער את נזקי הקרינה ומסייע במניעת היווצרות כתמי שמש ובמניעת הזדקנות מוקדמת של העור:

  • מסנני קרינה יעילים SPF50 אשר מונעים את חדירת השמש לעור ומעכבים הזדקנות עור מוקדמת.
  • מתאים לעור רגיש
  • הרכב חומרים פעילים הנותנים הגנה רחבת טווח מפני קרינת UVA/UVB

הקרם מורכב משתי קבוצות חומרים יעילים ובטוחים לשימוש:

  1. בקבוצה הראשונה חומר הנקרא titanium dioxide שהינו חומר עדין הקיים בצורת חלקיקים קטנים דמויי צלחות אשר מחזירים את קרינת השמש בחזרה לאטמוספרה.
  2. בקבוצה השנייה ישנם חומרים פעילים אשר מתפקידם לספוג את קרינת השמש ולא לאפשר לה לחדור לעור. חומרים אלו דוגמת Octyl Methoxycinnamate, Benzophenone-3 עטופים בקרום טבעי וכלואים בתוכו כמו פנינה בצדפה ולכן קוראים לטכנולוגיה זו UV-Pearle. בצורה זו מונעים מהחומר הפעיל לבוא במגע ישיר עם העור.

מחיר מיוחד לקיץ: 99 ₪ (50 מ"ל) | להשיג אצל קוסמטיקאיות מובילות ברחבי הארץ.

קולקציית מארזי הקיץ של AHAVA

חברת AHAVA משיקה קולקציית מארזי קיץ במהדורה מוגבלת! בקולקציה הקייצית שלושה מארזי מתנה בעיצובים שובי לב, צבעים מרהיבים וניחוחות מרעננים המעוררים השראה לחופשה – ועכשיו!

המארזים:

  • Uplifiting Minerals – בניחוח: קקטוס ופלפל ורוד:  תחליב גוף 250 מ״ל וקרם ידיים 100 מ״ל בניחוח מתקתק של קקטוס ופלפל ורוד, יחד עם ג׳ל רחצה מינרלי 200 מ״ל.
  • Relaxing Minerals – בניחוח: Sea Kissed: תחליב גוף 250 מ״ל וקרם ידיים 100 מ״ל בניחוח SEA-KISSED קסום של חופשה אקזוטית, יחד עם ג׳ל רחצה מינרלי 200 מ״ל.
  • Mood Boosting Minerlas – בניחוח: צבר ומורינגה: תחליב גוף 250 מ״ל וקרם ידיים 100 מ״ל בניחוח מרענן של צבר ומורינגה, יחד עם ג׳ל רחצה מינרלי 200 מ״ל.

מחיר: 135 ₪ (במקום 208 ₪) | להשיג בלעדית ברשת סופר-פארם

מארזי הקיץ של AHAVA
צילום: מוטי פישביין

השקת המותג החדש Alin Cohen Collection באתר Guilty

אלין כהן, שהתגלתה לעולם בשעשועון הילדים "הבנים והבנות", המשיכה להיות כוכבת רשת עם 282 אלף עוקבים באינסטגרם, בעלת ערוץ יוטיוב עם 63 אלף עוקבים וערוץ ריקוד עם עשרות אלפי צפיות לכל סרטון. מתחזקת מיוסיקלי פעיל שזכה להגיע למקום הראשון בארץ ועכשיו, משיקה חמישה שפתונים נוזליים בגיל 16 בלבד.

Matt  Liquid Lipsticks: שפתון נוזלי בגימור מט בעל עמידות גבוהה במיוחד. אינו מייבש את השפתיים וזאת בזכות שילוב של קומפלקס לחויות המעניקות תחושת רכות מתמשכת. גווני הקולקציה:

  • MY MAY – שפתון בגוון ורוד
  • LOREN – שפתון בגוון ניוד
  • MY LEEN – שפתון בגוון אדום
  • MEL-DI – שפתון בגוון ניוד ורדרד
  • MERILEE – שפתון בגוון כתום

מחיר: 89 ₪ | להשיג באתר www.guilty.co.il

SUPER MULTI-CORRECTIVE CREAM – קרם לחות מתקן מבית Kiehl's

קילס סופר מולטי קורקטיב קרים
צילום: יח"צ חו"ל

Kiehl's מותג הטיפוח הניו-יורקי מציע לקיץ 2017 את SUPER MULT CORRECTIVE CREAM. הזדקנות העור הינו שלב בלתי נמנע בחיינו, על כן אנו מנסים למגר את הסימפטומים הנראים עליו באמצעות אכילה נכונה, ספורט, צביעת השיער ושימוש במוצרי אנטי אייג'ינג למראה צעיר יותר, דבר נוסף אשר חשוב לדעת בנושא הוא כי כאשר העור ניזוק לעור צעיר לוקח שש שעות בלבד להתאושש לעומת עור בוגר לו לוקח למעלה משלושים שעות להתאושש.

לאחר בדיקות מקיפות על מנת לפתח קרם אנטי אייג'ינג מתקדם בחרו מדעני המותג Kiehl's בנוסחה המכילה שלושה מרכיבים אידאלים פעילים חומצה יסמונית, תמצית עץ אשור ונגזרת של חומצה היאלורונית.

פורמולה ייחודית זו מעניקה את התוצאות היעילות ביותר כאשר החומצה היסימונית מהווה מרכיב פעיל הידוע ביכולתו לתמוך בהתחדשות האפידרמיס ולסייע לתקון נראה לעין של הקמטים והקמטוטים תוך חידוש מרקם העור והפיכתו לחלק יותר, תמצית עץ האשור משפרת את מיצוק העור וממלא אותו שכן היא מולקולה המבוססת על קיסלוז , סוכר המצוי בעצי האשור וידוע כמסייע בתהליך יצור הגליקו אמינו גליקונים, המרכיב האחרון של הפורמולה הוא נגזרת של חומצה היאלורונית המחזקת את הלחות הטבעית של העור לטווח הן הקצר והן הארוך משפרת את האלסטיות ויוצרת מרקם עור חלק ועדין.

מחיר לצרכן: 305 ₪ (50 מ"ל) | להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ

מוצרים חדשים מבית ביוטיקייר

את כל המוצרים ניתן להשיג ב-25 מסניפי הרשת ברחבי הארץ

Spot & Pimple Drying Lotion – תרחיף מייבש פצעונים לעור מעורב/שמן ובעייתי

מייבש פצעונים מסדרת דרמאור של ביוטיקייר
צילום: יח"צ

רשת ביוטיקייר (Beautycare), הגדולה בארץ בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירים הוגנים לכל כיס, מרחיבה את הסדרה הטיפולית לעור – Dermaor – תרחיף מינרלי לייבוש פצעונים, כמוצר משלים בסדרת הטיפוח לעור רגיש .

סדרת הטיפוח Dermaor היא סדרה המבוססת בין השאר על מינרלים וחומצות אמינו אשר שילובם על העור הוא בעיקר מרגיע, מרענן ותומך בחידוש העור וגמישותו.  התרחיף נועד לייבש פצעונים בכל שלב, להרגיע כוויות ועקיצות ואף ביכולתו לטשטש צלקות.

מוצר המשלב מינרלים מים המלח יחד עם אבץ וקלמין, לייבוש פצעונים בעור, לאיזון עור שמן ולטיהור עודפי חלב והפרשות באזורים בעייתיים. הוא תורם להקלה ולהרגעת העור במצבי כוויות שטחיות ועקיצות יתושים בזכות הרכב צמחי המרפא – ביניהם-  קלמין וקמפור, קמומיל, מרווה, רוזמרין, שבטבט, כשותנית, באלם מינט וספרד. המוצר כולל גם אלנטואין המסייע לשיקום מראה העור באזור צלקתי ולהשבתו למראה בריא יותר.

הוראות שימוש: הטיפול ייעשה על עור נקי בלבד. יש לנער היטב את הבקבוק ולמרוח ישירות על הפצעון או האזור המצריך טיפול , להותיר למשך הלילה ולשטוף.

*מוצר טבעוני ללא רכיבים מן החי, אינו מכיל פאראבנים או שמן מינרלי.

מוס לניקוי עור הפנים ולהסרת האיפור מסדרת DERMAOR

מוס לינקוי הפנים והסרת איפור של רשת ביוטיקייר
צילום: יח"צ

רשת ביוטיקייר משיקה מוס לניקוי הפנים ולהסרת האיפור, מסדרת הטיפוח לעור עדין DERMAOR.

המוס החדש מבוסס על נוסחה טיפולית וידידותית לעור, ללא סבון, ללא SLS, ללא שומן וללא פראבנים. נוסחה זו מאפשרת גם לנקות את העור וגם להסיר איפור ללא חשש.

המוס מגיע במיכל הקצפה מיוחד אשר חוסך שימוש בכימיקלים מקציפים וכך הופך לידידותי יותר לעור הפנים. הפורמולה מאזנת עור מעורב עד שמן, מסירה עודפי חלב והפרשות שומן באזורים הבעייתיים ומעניקה לעור מראה מאט. היא מועשרת בצמחי מרפא כגון קמומיל אלוורה ותה ירוק – המקנים תחושת נינוחות לעור ותורמים להרגעתו. עוד היא מכילה שילוב סינרגי של חומצות AHA מתונות (חומצה לקטית, טרטארית, מאלית וציטרית) המסייעות לטיהור יסודי  של הזקיקים הפקוקים, מקלות על עור בעייתי הנוטה לפתח אדמומיות, גירויים או פצעונים, מסירות את קליפות תאי העור המתים והכתמים ומכווצות נקבוביות פעורות.

בנוסף לפעולת הניקוי העדין והסרת איפור בקלות, מעניק המוס לחות לאזורי העור היבשים ותורם לגמישות העור .

הוראות שימוש: יש למרוח מדי בוקר ו/או ערב על עור פנים לח, לעסות ולשטוף.

מחיר : 16.50 ₪ (150 מ"ל)

HD B-Matte Oil Control Blotting Films – דפים סינתטיים לספיחת שומן

דפי ספיחת שומן מהפנים ביוטיקייר
צילום: יח"צ

משנה לשנה הופך הקיץ הישראלי יותר חם, לח ודביק ובפרט למתמודדים עם שמנוניות בעור- מדובר בתחושה לא נעימה ולא מעט התעסקות לא אסתטית. רשת ביוטיקייר, המובילה בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירים הוגנים לכל כיס, מציגה פתרון מהיר לעור פנים נטול שומן –  דפים היגייניים סינתטיים אשר סופחים את עודפי השומן וזאת מבלי לפגוע באיפור.

הדפים הייחודיים נועדו לספוח עודפי שומן, חלב וזיעה מעור הפנים בקיבולת עצומה – לפני וגם אחרי האיפור וכל זאת מבלי לפגוע בו. לא מעט מאפרים עוסקים ב'איך לאפר עור מעורב עד שומני' אך הבעיה העיקרית הייתה עמידות האיפור במהלך היום.   הדפים מנטרלים שמנוניות יתר מעור הפנים באופן יוצא מן הכלל ושומרים על עור הגייני יותר בעל מראה בריא, בגימור מאט ונטול ברק.

הדפים הם סינתטיים עשויים מפולי-פרופילן ועמידים בפני קריעה. פיתוחם נעשה בטכנולוגיה ייחודית ובלעדית השייכת לחברת 3 M  העולמית. מגיעים במעטפת אחסון נוחה המאפשרת שליפת דפים קלה ואידיאלית לנשיאה בתיק ולשימוש נוח במהלך היום.

הוראות שימוש: יש להניח את הדף על העור, להשהות מס שניות לספיחה אופטימלית ולהמשיך לנקודה נוספת. יש לנוע בטפיחות על העור ולהימנע מ’גרירת’ הדף. במרבית המקרים, דף אחד בלבד יעשה את העבודה.

מחיר: 12.90 (ל-50 דף)

Sun Guard – קרם הגנה וקרם אנטי-אייג'ינג מטפח בתחליב אחד מבית ביוטיקייר

ביוטיקייר מציגה את: SUN GUARD – תחליב הגנה עם פורמולה משופרת ומשולבת נגד נזקי השמש ואנטי אייג'ינג.

SUN GUARD של ביוטיקייר הינו תחליב נגד נזקי השמש בעל מקדם הגנה של   SPF 35 – המתאים גם לפנים וגם לגוף. הוא מספק שילוב של הגנה מהשמש, לחות וטיפוח אנטי אייג'ינג לעור.

התחליב מתאים גם לגוף וגם לפנים – מרקם שקוף שאינו משאיר צבע לבן במריחתו, עמיד במים ופותח באמצעות נוסחה עדינה המבוססת על 21 צמחי מרפא ולכן מתאימה גם לעור עדין. התחליב אינו מכיל חומרים משמרים מסוג פאראבנים, שמן מינרלי או צבעים מלאכותיים.

הטוויסט העיקרי של SUN GUARD הוא שמדובר במוצר אחד המספק שימוש לשתי מטרות שונות: התחליב משמש כקרם הגנה מהשמש וגם כקרם גוף ולכן שימושי ורלוונטי עבורנו בכל ימות השנה לא רק בעונת הרחצה.

מחיר: 16.90 ₪ | להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ

הגנה מהשמש באמצעות שגרת תכשירי הטיפוח של דרמלוג'יקה

'דרמלוג'יקה', המותג המוביל בתחום בריאות העור מזה 30 שנים, מציג כחלק בלתי מפרד משגרת טיפוח יומיומית – המלצות לתכשירי טיפוח המיועדים בין היתר גם להגנה מסיבית מהשמש.

במרוצת השנים התבססה האסטרטגיה המצליחה של דרמלוג'יקה לבריאות העור על קונספט ייחודי בעל שלושה עקרונות מנצחים:

  • אבחון מצב העור וצרכיו באמצעות שיטת אבחון Face Mapping Skin Analysis
  • טיפול פנים מותאם ע"י דרמתרפיסטית מוסמכת.
  • הקפדה על שגרה בריאה ויומיומית באמצעות תכשירים מותאמים לעור.

לא בכדי סוחפת אחריה החברה את מיטב הידוענים מכל העולם ביניהם שרה ג'סיקה פרקר, אופרה ווינפרי, בריטני ספירס, ג'ניפר אניסטון, ליב טיילר, וגווינית' פלאטרו.

אלו המומלצים לשימוש בייחוד בעונת הקיץ :

  • דינמיק סקין ריקברי- עם  SPF50 – קרם לחות יומיומי מיועד לעור מבוגר ולעור עם סימני הזדקנות מוקדמת. הקרם בעל מקדם הגנה מהשמש SPF50, מכיל נוסחה מוגנת בפטנט, המגרה את ייצור הקולגן, מגבירה את יכולת העור לדכא רדיקליים חופשיים ומסייעת במניעה של הזדקנות העור. מחיר : 552 ₪  ל- 50 ml
  • סופר סנסטיב שילד- עם  SPF30 – התכשיר הוא מקדם הגנה טיפולי לעור רגיש, ללא מרכיבים כימיים. התכשיר מסייע בהפחתת רגישויות, אדמומיות וגירויים בעור הפנים. מכיל מסננים פיזיקליים בלבד. מחיר: 360 ₪  ל-50 ml
  • סולאר דיפנס בוסטר עם  SPF50 – תכשיר המתאים לכל סוגי ומצבי העור המשמש כתוספת משמעותית של מקדם הגנה רחב טווח מפני קרני השמש המזיקות UVA+UVB. התכשיר ניתן להוספה לכל קרם לחות או מייקאפ או למריחה ישירה על העור. מכיל ויטמינים אנטי אוקסידנטים להגנה על העור. מחיר 329 ₪  ל- 50 ml
  • שיר טינט עם  SPF20 – קרם עם גוון מתקן אחידות המשמש כמקדם הגנה – מיועד לכל סוגי ומצבי העור. בנוסף להגנה מפני קרני השמש SPF20, הוא מונע את התייבשות העור ומגן עליו מפגעי הסביבה. קיים בגוונים: בהיר, בינוני וכהה. מחיר: 289 ₪  ל-40 ml.
  • פרוטקשן ספורט עם  SPF50 – קרם להגנה ממושכת מפני קרני השמש המזיקות והשפעות מזיקות אחרות מהסביבה המתאים לכל סוגי ומצבי העור. טכנולוגיה מיוחדת מסייעת לחדירה אפקטיבית של מרכיבי ההגנה ושמירה על העור מפני אבדן הלחות. מכיל פורמולה נהדרת שאינה משאירה על העור תחושת שומניות. מחיר : 199 ש"ח ל-156 ml

הטיפולים והתכשירים של Dermalogica הם הבחירה המועדפת בארץ עולם בקרב דרמתרפיסטיות, רופאים, מכוני קוסמטיקה ומרכזי בריאות וספא. בנוסף, מככבים ברשתות הספא היוקרתיות בכל העולם ובמלונות האקסקלוסיב של רשת ישרוטל בישראל.  תכשירי דרמלוג'יקה נמכרים בשילוב ייעוץ מקצועי במקום, לצד מגוון טיפולי קוסמטיקה מקצועיים ע" מטפלים מוסמכי החברה. התכשירים פותחו במכון המחקר הבינלאומי לבריאות העור International Dermal Institute, ונחשבים לחלוצים ביצירת נוסחאות לטיפול בעור שהינן נטולות צבעים וחומרי ריח מלאכותיים, לנולין, אלכוהול וחומרים אחרים המגרים את העור. כל תכשירי דרמלוג'יקה מעולם לא נוסו על בעלי חיים.

את תכשירי המותג והטיפולים ניתן להשיג כיום בכל נקודות המכירה המורשות של דרמלוג'יקה בפריסה ארצית רחבה, במכוני קוסמטיקה נבחרים (לא רק אצל קוסמטיקאיות פרטיות), בכל מרכזי הספא היוקרתיים של רשת ישרוטל, בספאים של רשת הולמס פלייס ועוד. לבירור נקודת מכירה הקרובה למקום מגורייך: 0732-10-20-30  או באתר: www.dermalogica.co.il

בושם בניחוח פרובנס – TERRE DE LUMIER – מבית L'OCCITANE

אור נצחי! L’OCCITANE חזרה אל מקור היופי של פרובאנס. היא רצתה למצוא את הכוח אשר מפיח חיים בצמחים – אותם הצמחים שהופכים למרכיבים יקרי הערך שלה. כל שביל בו היא פסעה הוביל אל האור, משהו באור הזה סיקרן והקסים את L'OCCITANE. נראה היה שהאור זז, שהצבעים שלו פועמים ומתנועעים כגלים. האור הזה זוהר, נוצץ, נשגב ועילאי ביותר בשעת ה- GOLDEN HOUR – השעה הקסומה ביותר ביום, השעה בה השמים המפוארים ביותר מכסים את פרובאנס בשלל גוונים.

בגוף רוטט בהנאה כאשר הוא נלכד בעוצמת הרגע הקסום הזה וכל מה שאנו מרגישים הוא יופי עוצר נשימה. כאשר הארץ הופכת לאור, והשמיים מבעירים את החושים בחיבוק הזוהר שלהם, ניחוח ייחודי ממלא את האוויר. L’OCCITANE לכדה את ה-GOLDEN HOUR בבושם שאין שני לו, וכך נולדTERRE DE LUMIERE. פירוש המילה Lumiere הוא "אור" ופירוש המילה Terre הוא "אדמה", שם הבושם מדבר על הרגע בו האור פוגש באדמה ומפיח בה חיים.

שלוש רוקחות בשמים עבדו על היצירה הזו: Calice Becker, Shyamala Maisondieu  ו- Nedege Le Garlantezec.

הסיפור על יצירתו של הבושם הוא גם סיפור על מפגש בין שלוש נשים- שלוש רוקחות בשמים שחולקות את אותה התשוקה. מתאימות זו לזו ומשלימות בהרמוניה האחת את השנייה, שלוש רוקחות הבשמים האלו כמו נועדו להיפגש על מנת ליצור את הפירוש המופלא הזה לשעת ה- Golden Hour"". בעוד  Shyamalaתרגמה את הזיכרונות שלה מהטעם של דבש לבנדר להיבט ארומטי, Nadege  הוסיפה אקורד מענג עם רמיזה של שקד, כשהיא מאחדת בין ההיבטים הרעננים והחמימים של התו הזה. ובסוף,Calice עטפה את היצירה הייחודית הזו עם תו פרחוני קורן אור, זוהר, שטוף שמש וחושני. מפגש בין שלושה מוחות עומד מאחורי הפירוש הנועז וההרמוני, הנשי ורב- ההיבטים לשעה הקסומה והזהובה של היום בפרובאנס.

לאוקסיטןTerre De Lumiere
צילום: יח"צ

"זה היה מסע אמיתי עבורנו. כל אחת הביאה את העולם שלה, את התחושות והרגשות שלה. הבושם הזה מאחד בהרמוניה מושלמת אינספור תחושות שמגיעות מהחוויות שלנו. וזה מה שמעניק לו היבטים כה רבים" – שלוש רוקחות הבשמים.

כשהיום מתקרב לקיצו, השמיים מוארים באור נגוהות, שעוטף אותם בכל גווני הזהב. הזמן ואיתו היופי עומדים מלכת, והמראה המרהיב הזה מגיע לשיאו. האור ממלא את המרכיבים בניחוח הזה, מעשיר אותם בעולם שופע, רב-היבטים אשר מזכיר את העונג האינטנסיבי שנגרם לחושים בעת טיול רגלי בשדות פרובאנס ב- Golden Hour.

"זהו הזמן בו האור הוא היפה ביותר. זהו גם הזמן בו הניחוחות מגיעים לשיאם" Calice Becker, רוקחת בשמים מומחית.

בושם חדשני

פיקנטי וארומטי בתחילה, הבושם נמס באופן מפתיע לתוך תווים מרכזיים מענגים עד אינסוף, בטרם הוא שוקע לתוך תווים בסיסיים, מאסקיים ובלסמיים חושניים. הניחוחות הארומטיים הנוציים של התווים העליונים מזכירים את התחושות הראשונות המתעוררות במהלך טיול רגלי בפרובאנס. פרץ הניחוח הרענן הוא כמו משב רוח קליל, ובעקבותיו מגיעה העוצמה של אור השמש המרגיע את העור, כאשר התווים המענגים מתגלים ברגע מרומם של הנאה ממש לפני האינטנסיביות של שעות בין הערביים.

Terre De Lumiere הבושם הראשון של L'OCCITANE בו הניגודים של פרובאנס נלכדים בפרדוקס בלתי צפוי: המפגש בין היבט ארומטי לבין מרכיבים מעוררי תיאבון וחשק למתוק, מה שהופך אותו לממכר במיוחד וחדשני.

  • תווים עליונים: ברגמוט, זרע אמברט, פלפל ורוד.
  • תווים מרכזיים: דבש לבנדר.
  • תווים בסיסיים: פרח שיטה, תמצית שקד מצוי, פולי טונקה, מאסק לבן.

עיצוב טהור, נקי ופשוט

"על מנת למצוא את העיצוב האידיאלי, החלטנו להתמקד על היוקרה שבפשטות, אותה פרובאנס מגלמת. הבקבוק הוא איקוני ואלגנטי. הפקק מייצג אבן חצץ שנמצאה בשדה לבנדר בעת שקיעת השמש. יש בו משהו מאוד חושני". אוליבייה באסון, מייסד L'OCCITANE.

פקק שנראה זוהר באור, כאילו ספג את הצבעים היוקדים של השמיים. לבקבוק יש צורה מעוגלת וחושנית. הוא נראה מוצף באור הטהור של פרובאנס, כמו ספג את כל קרני האור, עד לאחרונה שבהן. הבקבוק עוצב כדי לבטא את כל העוצמה של פרובאנס. אלגנטי ואיקוני, הוא מציג את הגוונים הזהובים מלאי החיים של חבל ארץ זה, עם האור הייחודי שלו.

מחיר: 389 ₪ (90 מ"ל), 279 ₪ (50 מ"ל)

מוצרים משלימים לבושם

  • Beautifying Body Lotion – קרם גוף: קרם גוף מבושם בעל מרקם נוצץ ומעודן, המעניק לחות לעור ומותיר מראה זוהר בדמות קרני אור מנצנצות ומענגות. הפורמולה העדינה והיעילה עוטפת את העור ברכות ומותירה אחריה שובל ריח נעים של רוגע ושלווה.
    מחיר: 140 ₪ (350 מ"ל)
  • Gentle Shower Gel – ג'ל רחצה עדין: ג'ל רחצה המעניק תחושה של רעננות ומעצים את הניחוחות המנוגדים של Terre De Lumiere ברכות חושנית וריחנית. פורמולה רכה ועדינה המועשרת בדבש לבנדר מפרובאנס ומותירה אחריה ניחוח מעודן ומענג.
    מחיר: 100 ₪ (250 מ"ל)
  • Hand Cream – קרם ידיים עדין: קרם ידיים המענג את כל החושים, מעניק לחות לעור ומרכך אותו. מרקמו מזכיר את הזוהר הססגוני והנוצץ של ה- Golden Hour ואת התווים הייחודיים והממכרים של הבושם.
    מחיר: 49 ₪ (30 מ"ל)
  • Perfumed Soap – סבון מבושם: כאשר מגיע הזמן המענג לרחצה, אנו שמחים להעשיר אותו בניחוחות נעימים עם נגיעות מבושמות של הנאה.
    מחיר: 30 ₪ (75 גרם)

להשיג ברשת חנויות L'OCCITANE ובאתר www.loccitane.co.il

Fruit & Veg Masc של הקוסמטיקאי אלדד אביגד 

לימדו אותנו שחשוב לאכול פרות וירקות יש בפרות והירקות המון ערכים תזונתיים היתרונות שעשירים בסיבים ונוגדי חמצון מרפאים את מערכות הגוף ומסייעות למטבוליזם של כל החלקים בו אבל המציאות היא שלא כולנו מודעים או מקפידים להזין את הגוף בכל הטוב שהטבע מציע לנו.

לראשונה אלדד אביגד מציג טיפול קיץ יוקרתי של חברת קאסמרה מספרד הטיפול כולל פילינג צמחי המורכב מ14 סוגי צמחים שונים פחמימות, פיטו, הורמונים, מלחים ויסודות קורט שעוזרים לעודד ולרענן את עור הפנים בימות הקיץ החמים.

מגוון מסכות של חברת קאסמרה מספרד מסיכות על בסיס ירקות או פירות שהוקפאו בטכנולוגיה מתקדמת על מנת לשמר את הערכים התזונתיים של אותם ירקות ופרות. המרכיבים נטחנו לאבקה שאותה מערבבים עם גל מיוחד, בזמן הטיפול המסכה מכסה את כל הפנים פרט לאף היא יוצרת פעולה טרמית אשר גורמת לוויטמינים והמינרלים שיש בירקות לחדור אל תוך העור ולתת את כל הטוב שהטבע מציע.

אלדד מציע מגוון של 12 מסכות שונות עם מרכיבים אקזוטיים כמו גוג'י בר פפאיה אננס מנגו ועוד. המסקנה היא פשוטה מאד ! אם אי אפשר להקפיד על אכילת ירקות פירות באופן יומיומי אז למה לא לתת לעור את כל הטוב הזה בטיפול ייחודי?

מחיר:  400 ₪ | להשיג בטלפון 052-378-2301

המאפר בועז שטיין מרחיב את סדרת עפרונות העיניים ומצרף שני עפרונות בגווני כחול וירוק

עיפרון מכאני לעיניים עמיד עם מחדד ייחודי בועז שטיין
צילום: שי גבריאלי

היתרון של עיפרון האיפור המכני (ללא חידוד) טמון בסיבוב הקל והנוח ה חושף את חוד העיפרון לנוחות המשתמשת. אך אַלְיָה וְקוֹץ בָּהּ, פעולה זו אומנם חושפת את חומר העיפרון בקצהו אך הוא נטול קצה מחודד, מה שעשוי לחבל בשירטוט קו אחיד, דק ויציב.

המאפר בועז שטיין מצרף לסדרת עפרונות העיניים שני גוונים צבעוניים המשתייכים לדור החדש של העפרונות המכנים. אלה, מאפשרים ליצור חוד לקצה העיפרון באמצעות מחדד זעיר הנשלף מקצהו השני של העיפרון וליצירת 'שפיץ' למשיחת קו אחיד ומושלם. בנוסף, כולל העיפרון אפליקטור המשמש כמכסה למחדד ומאפשר טשטוש קל של הפיגמנט לנשים המעדיפות קווים רכים ומעושנים יותר. הגוונים החדשים: כחול נייבי כהה וירוק בקבוק.

"שני הגוונים שבחרתי לצרף לסדרה מציעים דרגת כהות גבוהה בשל האפשרות שישמשו תיחום עליון לעפעף ולא רק שימוש קלאסי כתיחום קו דק ומודגש בעפעף התחתון. יתרון המחדד הקיים בראש העיפרון יאפשר תיחום קו בדומה לאייליינר בהתאמה מושלמת לקו התחתון.  למעדיפות תיחומים רכים יותר הדגשת הזווית החיצונית של העין והטשטוש עם ספוגית הלטקס הזעירה בקצהו של העיפרון תעניק מראה מאופר עדין ורך יותר", מסכם בועז שטיין

העפרונות עמידים במים, חום וזיעה. נתון זה מבטיח הצמדות הפיגמנט לאורך זמן.

מחיר:  69 ₪ | להשיג, במרכז בועז שטיין, דרך השלום 7 תל אביב ואצל הקוסמטיקאיות מורשות המותג ברחבי הארץ.

Flormar משיקה את SHADE& LIGHT- Highlighting and Sculpting פיתוח משותף עם יאנה פרוביז

המוצרים קלים לטשטוש וניתנים לבנייה, בעלי עמידות גבוהה ופיגמנט חזק, ונמכרים במחיר נגיש המתכתב עם האסטרטגיית המותג להנגשת מוצרים מקצועיים במחירים נוחים.

  • Highlighting- סטיק הילייטר שימרי: בעל חלקיקי שימר קטנים ותת גוון ורוד- פרוסט המעניק מראה מבריק ומעודן אך לא נוצץ. מתאים לשימוש גם על פנים נקיות מאיפור, למראה טבעי וזוהר. מחיר: 79.90 ₪
  • Sculpting- סטיק הצללות לחיטוב הפנים: בגוון טופי אפרפר מושלם! ניתן לבניה בשכבות להעמקת הגוון. קל לטשטוש, אינו דביק ואינו מחייב קיבוע באבקה. מתאים במיוחד להצללות אף. מחיר: 79.90 ₪

להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ

פלורמר שתפ יאנה פרוביז
צילום: יח"צ

Phytocedart – שמפו לטיפול בשיער שמן מבית PHYTO PARIS

 פיטוסדראט שמפו טיפולי לשיער של פיטו פריז
צילום: יח"צ

שיער שמנוני, הוא אחד הדברים הפחות אסתטיים והפחות בריאים. הקרקפת והשיער עצמו מכילים הרבה שמנים טבעיים. הקרקפת מייצרת 2-4 גרם של שמן (או חֶלֶב) – כמות המקבילה לכף של שמן בישול – מדי יום. ולמרות שאיננו יכולים לשנות את כמות השמן שמייצרת הקרקפת, אנו בהחלט יכולים למתן את התופעה.

מותג הפרימיום הצרפתי "פיטו פריז" מציע את "פיטוסדראט" – שמפו טיפולי עם צמחים, ייעודי לבעלי שיער שמן.

השמפו הייחודי מכיל שילוב של מרכיבים בוטניים כגון: רוזמרין, סרפד, מרווה, דקורית, תמצית גרניום, שמן לימון, חומצה אביאטית ומיצוי 9 צמחים (48% מכלל המוצר)  התורמים לניקוי עדין של הקרקפת ולסילוק עודפי החלב. בנוסף מכיל השמפו סויה ואורם המסייעים בהפחתת ההפרשה המוגברת של החלב השומני מהקרקפת. גם פעילותם של צמחי המרפא נועדה למנוע תגובה של הפרשה מוגברת של הסבום השומני מהקרקפת לפחות מספר שעות לאחר החפיפה.  היצרן מציין כי כבר מהטיפול הראשון, השיער נעים יותר, עור הקרקפת בתחושה פחות מגורה.

הוראות שימשו:  יש להרטיב את השיער. להוסיף שמפו, לעסות בעדינות. להשהות מס' דקות ולשטוף. לחזור על הטיפול אם נחוץ. תחילה, מומלץ לחפוף פעם ביומיים ובהדרגתיות לחפוף פעם בשלושה ימים.

חשוב לציין: הבחירה בנוגע לתדירות החפיפה קשורה בפעילות הגופנית אותה אנו מבצעים, האקלים שבו אנו חיים, עובי השיער (שיער דק יותר הוא בדרך כלל פחות שמנוני), נטייה לשיער שמן, יבש או מעורב ושימוש במוצרי עיצוב. ככלל, החפיפה אומנם מפיגה את תחושת השמנוניות באופן מיידי, אך, יש להתייחס לעובדה כי חפיפות תכופות מגרות עוד יותר את הקרקפת ועל כן עם תחילת השימוש ב"פיטוסדראט" יש לנסות להאריך את טווח הזמן בין חפיפה לחפיפה עד שהשמפו ייצור קרקפת מאוזנת.

מחיר:  70 ₪ (200 מ"ל) | להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת ובחנויות הטבע ברחבי הארץ.

Retro style – פלטת גווני לק קייצית ברוח סגנון הרטרו של שיק

מותג הלקים הפופולארי CHIC השיק לקיץ 2017 את Retro style – קולקציה הכוללת פלטת גוונים ססגונית ומשובבת נפש ברוח סגנון הרטרו.

את ההשראה לקולקציה שאבו קברנטי המותג מלוח הצבעים השכיח של הסבנטיז. השנים הללו כידוע, מאופיינות במימד אופנתי שוקק חיים ובעליצות שבאו לידי ביטוי בצבעוניות עזה של כתום, צהוב, אדום ואבוקדו. בשנות ה-70, היה הכול ובעיקר לא היו גבולות לביטוי עצמי באמצעות אופנה, ובהתאמה, בסדרה החדשה, ששה צבעים ששיק מבקשת להציבם בקדמת הבמה: צבעים תוססים, זועקים, נועזים ובעיקר לא שגרתיים שיעניקו  אווירה קיצית קלילה וססגונית במיוחד, כיאה לסבנטיז!

"הסבנטיז היא תקופה בלתי נשכחת בה האופנה נעה בחינניות מהרוח ההיפית של שלהי שנות ה-60 אל סגנון צבעוני יותר ונועז יותר. קולקציית הקיץ שלנו עושה מחווה לתקופה ההיא ומסיבה זו גם זכתה לשם "רטרו". אז מה ברטרו? הציפורניים לקיץ הקרוב מיישרות קו עם סגנון הרטרו ומציעות לכן 'ללבוש' סבנטיז של כתום-אדום, תכלת, צהוב, סגול, ורוד ואדום", מסכמת מרינה רוזנפלד – מדריכת המותג.

מחיר: 19 ₪ (18 מ"ל) | להשיג ברשתות הפארם, בסניפי אפריל ובפרפומריות ברחבי הארץ

פלטת גווני לק קייצית ברוח סגנון הרטרו של שיק

Coastal Crush – קולקציית קיץ 2017 של ORLY

ORLY יצרנית הלקים ומוצרי הטיפוח לציפורנים השיקה לקראת קיץ 2017 את Coastal Crush – קולקציית לקים בהשראת מסיבות החוף הלוהטות של חופי קליפורניה.

מסיבות החוף הלוהטות של חופי קליפורניה, הן התשובה האולטימטיבית
של מותג הלק האמריקאיORLY  לנשות העולם. מאות נופשים בבגדי ים זרחניים רוקדים לצלילי מוזיקת דיסקו, די.ג'יי נמרץ מתקלט במרץ על במה מוגבהת וצעירות יפות בבגדי ים ססגוניים מסובבות חישוקי הולה הופ סביב מותניהן. המראה הזה לא אמור לרגש או להפתיע את כל מי שמכיר את שגרת מסיבות הקיץ העמוסה של חופי לוס אנג'לס, אבל המסיבה של "אורלי" עושה לה כבוד ומשתמשת בצבעי מסיבת החוף להשקת קולקציית Coastal Crush המציגה לקיץ הקרוב צבעי קיץ מובהקים שהושאלו ממחצלות החוף, מהשימשיות, מבגדי הים, וכוסות הקוקטייל המופלאות עם המטרייה.  אך העונה ב"אורלי" לא הסתפקו רק בצבעוניות קיץ לוהטת ותוססת, ולקראת הקיץ ומתוך צורך גדול להתרענן, המגמה של אורלי הולכת לכיוון צבעוני במיוחד. כן, העונה אומרים לא עוד למונוכרומטיות המשעממת, ומציגים בחברה גם טרנד חדש: צבע לק אחד ביד ימין וצבע אחר ביד השנייה, ותתפלאו – האינסטגרם כבר מלא בזה!

קולקציית הקיץ של ORLY

ששת הגוונים בקולקצייה:

  • Summer Fling – Peach crème
  • Surfer Dude – Orange crème
  • No Regrets – Magenta crème
  • Sea You Soon – Bright blue shimmer
  • For The First Time – Poppy purple crème
  • Under The Stars – Navy shimmer

מחיר:  35 ₪ | להשיג בפארמים ובמכוני הטיפוח, במרכזי הציפורניים ואצל המניקורסטיות וטכנאיות הציפורניים ברחבי הארץ

SPRING – Perfume House משיק מוצרים חדשים לקולקציית Peach Delight בניחוח קייצי במיוחד

SPRING Perfume House, המתמחה ביצור בשמים, מוצרי טיפוח לגוף ובישום לבית, משיק מוצרים חדשים בניחוח אפרסק ענוג. ניחוח Peach Delight – ניחוח אפרסק מפתה המעוטר בתווים של אמבר, וורדים, יסמין צרפתי ופטצ'ולי. מארז Peach Delight מכיל:

או דה פרפום 50 מ"ל מחיר: 99 ₪ | נר לבישום הבית 160 גרם מחיר: 59 ₪ | קרם ידיים 100 מ"ל מחיר: 24 ₪

סדרת PEACH DELIGHT של ספרינג
צילום: יח"צ

את הבושם ומגוון ממוצרי הטיפוח ניתן למצוא במרבית סניפי רשת אפריל | ניתן להשיג בחנויות נבחרות ברחבי הארץ. לפרטים לגבי חנות קרובה למקום מגוריך: 09-8999981 או באתר http://www.myspring.co.il/

HYDRO-PLUMPING SERUM CONCENTRATE של Kiehl’s 

קילס סרום מרוכז לשמירת מרקם העור
צילום: יח"צ חו"ל

Kiehl's מותג הטיפוח הניו-יורקי מציע HYDRO-PLUMPING SERUM CONCENTRATE, סרום מרוכז לשיפור מראה מרקם העור והזנת העור בלחות אשר מעניק מראה עור רענן, מלא לחות וצעיר יותר.

נשים רבות ברחבי העולם ציינו כי אחת מן הבעיות המופיעות במהלך השנים על עור הפנים היא עור עמום בעל מראה עייף ומיובש.

סרום HYDRO-PLUMPING SERUM CONCENTRATE מכיל פורמולה עוצמתית של גליצרין צמחי טבעי אשר מקורו פרי הדקל זרעי לפתית וקוקוס בשילוב תמצית עלה השיסו.

השילוב בין המרכבים בנוסחה  שומרים על לחות עמוקה של העור ומסייעים בשיקום עור מיובש באמצעות "הצפת"  שכבות האפידרמוס לכדי השלמת הלחות החסרה לו, ואף יוצרים אפקט של מאגר אשר מגביר את יכולת העור בהחזקת מים המעניק אלסטיות לתפקוד בריא של מחסום האפידרמלי.

בעור מתבגר, כמות מעבר הגליצרין והמים בתעלות העור פוחתת, דבר העלול לתרום להגברת מקרי התייבשות הקשורה לגיל, על כן רצוי להזין את העור בגליצרין צמחי כדי לסייע  לעור לקבל את ההגנה והלחות לה הוא זקוק. גליצרין ומים הן מולקולות עיקריות המסייעות לתהליך הובלה והפצת לחות חיונית דרך שכבות העור השטחיות.

נוסף על כך עור צעיר  רווי חומצה האילורונית בדרמיס ובאפידרמיס וככול שהעור מתבגר היא פוחתת, על מנת לשמר את החומצה שעדיין קיימת ולהבטיח את תפקוד העור תמצית עלה השיסו מצמצם את פעילותם של אנזימי האילורונידז ובשילוב עם הגליצרין הוא מסייעה לקשור את הלחות עמוק בשכבות העור השטחיות.

מחיר מומלץ לצרכן: 245 ₪ (50 מ"ל) | להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ

מבצעים ששווה לדעת עליהם

L'OCCITANE במבצע קיץ על המוצר האהוב – שמן גוף מזין מסדרת השקד

שמן גוף מסדרת השקד הנחשקת נספג במהירות, ממצק את העור ונותן תחושה מופלאה של רכות עם ניחוח של ניתן לעמוד בפניו.

השמן, מסייע במניעת הופעת סימני מתיחה ומעניק לעור אלסטיות וגמישות. מועשר בפרוטאין שמן שקדים ובשלושה שמנים אתרים: מנטה, פלמרוזה (צמח ממשפחת הלמון גראס) ואימורטל. השמן מחזק של שכבת הקולגן והאלסטין ומגביר את הגמישות.

מבצע קיץ – 179 ₪ בלבד (במקום 249 ₪) | המבצע תקף לחודשי הקיץ באתר ובחנויות ל'אוקסיטן ללא התניית קניה!

להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר www.loccitane.co.il

L'OCCITANE מרעיפה אהבה לכבוד ט"ו באב ויוצאת במבצע מיוחד!

לכבוד ט"ו באב קונים ב-200 ₪ ומקבלים במתנה נר רומנטי בניחוח שובה של פרחים לבנים (100 גרם) הפורחים בגניה הקסומים של פרובאנס. מתאים במיוחד כדי לחגוג את יום האהבה באווירה רומנטית.

המבצע בתוקף מה-01.08.2017 עד ה-06.08.2017 בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר www.loccitane.co.il

 

ועוד בחדשות…

כוכבות הרשת נועה קירל ואשלי וקסמן בקשי הפתיעו והחליפו תפקידים ביניהן בקמפיין חדש למייבלין ניו-יורק

נועה קירל ואשלי וקסמן בקשי
צילום: יח"צ מייבלין

כוכבות הרשת אשלי וקסמן בקשי גורו האיפור והטיפוח ונועה קירל הזמרת והשחקנית שכובשת כל במה,  נבחרו להוביל קמפיין משותף עבור מותג האיפור מספר  1 בעולם-מייבלין ניו-יורק.

הקמפיין שצולם השבוע, נערך  לרגל השקת שפתונים חדשים "לואודד בולד" מסדרת "קולור סנסשיונל", במסגרתו נועה ואשלי ביצעו "החלפת תפקידים". הצילומים נערכו באמצעות צוות הצילום האישי של אשלי ו-2 הכוכבות התחברו והחליפו חוויות במהלך כל יום הצילומים. בסרטון הן נראות מאפרות האחת את השנייה ולמעשה, כל אחת הופכת לשנייה. אשלי מפתיעה ומוציאה פאות תואמות והשתיים מתחלפות בתפקידים. בנוסף, הבנות חושפות הרבה ריכולים, ג'וזי ופרטים אישיים…. האם אשלי תשיר עם נועה?! יש למה לצפות….

לרגל צילום הקמפיין, צוות המותג   מייבלין ניו-יורק ישראל בנו מתחם "בית מייבלין ניו-יורק" אותו עיצבו באווירה ניו יורקית מגניבה ואבזרו אותו בשלל המוצרים הכי אהובים ומפנקים על נשים…

נועה קירל ואשלי וקסמן  סיפרו על הסט שהן אוהבות את המותג וממש שמחו כשנבחרו לקמפיין. אשלי הידועה באהבתה לאיפור ולא פעם, המוצרים של מייבלין ניו יורק כיכבו בעמוד היוטיוב שלה, הדרך של אשלי עם מייבלין ניו-יורק החלה כבר בחורף האחרון בו טסה אל מאחורי הקלעים של שבוע האופנה בניו יורק יחד עם צוות מייבלין ניו יורק, ואילו עבור נועה קירל  זה שיתוף הפעולה הראשון.

"יום האזרחות הטובה 2017" בלוריאל ישראל

עובדי לוריאל ישראל ממטה החברה בנתניה, ממרכז ההפצה בקיסריה, ומהמפעל במגדל העמק, התגייסו לטובת פנימיית "יובלים" בכפר סבא, מתנ"ס שכונת "דורה" בנתניה, ארגון "אוהל שרה" בבני ברק ומעון לנשים מוכות בהרצליה, במסגרת פעילות "יום האזרחות הטובה" (Citizen Day) 2017 של לוריאל ישראל. במהלך יום זה, תרמו עובדי לוריאל לקהילה בה הם חיים, ונתנו מעצמם ומהידע שלהם, על מנת לעשות טוב למען האחר.

עובדי לוריאל ישראל ממטה החברה בנתניה, הגיעו לפנימיית "יובלים" בכפר סבא, בה שוהים בני נוער בסיכון בגילאי 13-18, שיפצו וחידשו את חדרי הנערים והנערות.

במקביל, עשרות אנשי מקצוע של לוריאל ישראל בתחומי צביעת השיער, טיפוח עור הפנים, איפור וציפורניים, הגיעו למעון לנשים מוכות בהרצליה ולארגון "אוהל שרה" בבני ברק המסייע לנערות בגילאי 13-18 בכל סוגי המוגבלויות וערכו עבורן יום של טיפוח ויופי, מתוך מטרה להקל, ולו במעט, על נשים אלו. במסגרת יום הפינוק, קיבלו מאות נשים מגוון טיפולי יופי וטיפוח וזכו לחבילת שי אישית.

עובדי לוריאל ישראל מהמפעל במגדל העמק הגיעו למרכז הורים ילדים והעניקו טיפול רגשי לילדים הצעירים וכן, העניקו הדרכה להוריהם במטרה לסייע ביחסים בין ההורים לילדים. כמו כן, נערכו מפגשים תחת פיקוח בין הורים לילדים בכדי לאפשר לילדים להיות עם ההורה במרחב בטוח של אהבה וללא מתח. במקביל, עובדים נוספים הגיעו למרכז הורים מתגברים והדריכו על קשיי גיל ההתגברות והשלכות הגיל על הבית ועל המתבגר.

עובדי לוריאל ישראל ממרכז ההפצה בקיסריה התנדבו במועדון לנערות בסיכון, שיפצו וחידשו את המועדון, שתלו גינה חדשה וליוו את הנערות לאורך כל היום.

לדברי אלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל: "לוריאל ישראל חרטה על דגלה את נושא האחריות התאגידית חברתית מיומה הראשון אשר מהווה חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה הארגונית של החברה. 'יום האזרחות הטובה' הוא חלק מרכזי מהפעילות שעורכת לוריאל ישראל עבור הקהילה, ומצטרף לפרויקטים דוגמת קידום נשים במדע במסגרת פרס מצוינות לוריאל אונסקו למען נשים במדע" והענקת מלגות לסטודנטים במכללת נתניה המשמשים חונכים ואחים בוגרים לתלמידים ממוצא אתיופי. עובדי לוריאל ישראל לקחו חלק ביום חשוב זה  השנה ה-8 לפעילות, השקיעו מזמנם מרצונם, וקיבלו בחזרה המון חום ואהבה. זוהי זכות גדולה עבורנו לפעול למען אחרים, ונמשיך לעשות זאת במגוון דרכים גם בהמשך הדרך."

יום האזרחות הטובה של לוריאל נוסד ברחבי העולם בשנת 2010 במטרה לחזק את מחויבות לוריאל לאחריות חברתית. מדי שנה, עשרות אלפים מעובדי החברה ברחבי העולם יוצאים ביום זה לבצע פעילויות התנדבותיות למען הקהילה.

יום האזרחות הטובה 2017 בלוריאל ישראל
מימין: ירון בראון, מנכ"ל "ילדים בסיכוי", אלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל ורועי אזולאי מנהל פנימיית "יובלים" (צילום: אסף רביבו)

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X