fbpx
בע"ח

חבילות יום הולדת מפנקות ל…כלבים שלך!

חיות המחמד הן חלק בלתי נפרד מהמשפחה שלנו: הן משחקות וישנות איתנו, גורמות לנו לחייך, לצחוק ולאינספור רגעי אושר. הכלב שלנו הוא מעין קפסולה מרוכזת של חברות ונאמנות, שחולקת איתנו את החיים. פלא שנרצה לחגוג לו יום הולדת?

נסו להיזכר מתי לאחרונה הוזמנתן למסיבת יום הולדת לכלב. אך אם תתגברו על ההרגשה המוזרה, חגיגת יום הולדת לחיית המחמד יכולה להיות פעילות מהנה, מצחיקה ומשעשעת. למשפחות עם ילדים צפויה חוויה יוצאת דופן. הילדים ייהנו עד מאוד מהתכנונים, ההכנות והחגיגה עצמה. ואם הכלב שלכן אוהב תשומת לב, אנשים, פינוק ואהבה – הדבר עשוי אף להגביר לו את הביטחון העצמי ולהעניק לו רגע מאושר

רוצים לשמח את ידידכן הנאמן? ארגנו לו יום הולדת. אבל מה עושים ומאיפה מתחילים? בדיוק בנקודה זו נכנסת רשת החנויות לחיות המחמד "זולו" ומציעה חבילת יום הולדת מיוחדת לכלבכן. ברשת "זולו" מסבירים כי "כדי להפיק יום הולדת מוצלח ומהנה יש להזמין את הכלבים החברים מגינת הכלבים. חשוב לדאוג להרבה כלי מים בגישה חופשית ולכמות מספקת של כלי אוכל, כדי שהכלבים האורחים לא יריבו על המזון ויהרסו את החגיגה".

ומה לגבי הפעלה?

טוב, אין צורך להזמין את כוכבי ערוץ הילדים, אבל אפשר לארגן משהו לבד. ברשת "זולו" ממליצים לגשת לקונדיטוריה ולקשט את קולרי הכלבים שבאו להשתתף בשמחתו של חתן השמחה. יום ההולדת, כמובן, יכול להיות ביום הלידה, ובמידה והוא לא ידוע – ביום האימוץ. להלן מספר רעיונות יצירתיים שמציעה "זולו" לחגיגת יום הולדת בלתי נשכחת לכלב שלכם:

חבילות ימי הולדת של "זולו"

  • חבילה קטנה לכלב קטן כוללת: עוגה קטנה, בלונים, ערכת שי לכל כלב המגיע לחגוג, מתנה לכלב החוגג. החבילה מתאימה ל – 10 כלבים ועלותה: 400 ₪
  • חבילה גדולה לכלב קטן כוללת: עוגה קטנה, בלונים, ערכת שי לכל כלב המגיע לחגוג, מתנה לכלב החוגג. החבילה מתאימה ל – 20 כלבים ועלותה: 760 ₪
  • חבילת יום הולדת קטנה לכלב גדול כוללת: עוגה גדולה, בלונים, ערכת שי לכל כלב המגיע לחגוג, מתנה לכלב החוגג. החבילה מתאימה ל – 10 כלבים ועלותה: 469 ₪
  • חבילת יום הולדת גדולה לכלב גדול כוללת: עוגה גדולה, בלונים, ערכת שי לכל כלב המגיע לחגוג, מתנה לכלב החוגג. החבילה מתאימה ל – 20 כלבים ועלותה 880 ₪

עלות עוגה קטנה – 48 ₪ ועלות עוגה בינונית – 148 ₪

רעיונות למסיבה

מסיבה עם כל החברים

חוגגים יום הולדת לכלבאם יש לכן כלב חברותי שמרבה לשחק בגינה עם כלבים אחרים, או חברים המגדלים כלבים ידידותיים המוכרים לכלבכם – ניתן לקבוע מסיבה בגינת הכלבים הקרובה, אליה יגיעו כל הכלבים ובעליהם. לבעלים אפשר להגיש שתייה קלה וחטיפים, והכלבים יוכלו להתפרע במתחם הכלבים. השאירו להם במתחם מגוון צעצועי לעיסה, כדורים, משחקים מרשרשים, חבלי נשיכה ועוד. אפשרו לכלבים לשחק, לקפוץ, לרוץ ולהשתולל – ומובטחת לכן שעה מהנה ומשעשעת. רק חשוב להקפיד להשאיר המון קעריות עם מים טריים ורעננים בפינה ואל תשכחו לחלק להם רגע לפני החזרה הביתה "שקיות הפתעה" עם חטיפי כלבים.

יום כייף בים

לבעלי החיים שאוהבים חול, מים ושטח רחב – קחו אותם ליום כיף בים! ניתן לחפש חוף מבודד יחסית, או להגיע ביום ושעה בהן אין הרבה אנשים, או ילדים שעשויים להיבהל. אפשרו להם לרוץ בחופשיות, לחפור בחול ולהתגלגל בבוץ. לבשו בגד ים ורוצו גם אתן לתוך המים ובחזרה, תוך שהם רודפים אחריכן בהנאה. שחקו איתם תופסת בין הגלים, תנו להם להשתולל ולהתלכלך- מה שהרבה מאוד חיות מחמד אוהבות.

ספא מפנק

ברחבי הארץ תוכלו למצוא הרבה מספרות לכלבים וחתולים המעניקות שירותי ספא. מקומות אילו ישמחו לארח את חיית המחמד שלכן, לערוך להם מקלחת מפנקת, טיפול בכפות הרגליים, ניקיון אוזניים, גזירת ציפורניים – והכל מתוך אהבה, ליטופים והמון תשומת לב.

חגיגה פרטית

גם אם אף אחת מהאופציות עד כה לא מתאימה לחיית המחמד שלכן, תוכלו בשמחה לקיים עבורה חגיגה פרטית בבית: כבו את הטלוויזיה, הסמארטפונים ושאר מסיחי הדעת, והתקבצו כל המשפחה סביב חיית המחמד. שחקו יחד, הכינו לה מסלול מכשולים, העניקו לה פינוק, אהבה והמון תשומת לב- והיא תלך לישון מאושרת.

עוגת יום הולדת

העוגה יכולה להיות מורכבת מחטיפים אהובים שחברתם יחד, עיסת נקניקים ובשר או כל מזון שחיתות אחר שהכלב שלכם נהנה ממנו (חוץ מעוגת שוקולד.) אין בעיה שתקנו בקונדיטוריה עוגה רק בשבילכן, העיקר שהוא יזכה ב"עוגה" ייחודית עבורו.

מתנות

מיטה חדשה ומפנקת או צעצועי נשיכה – פעם בשנה מותר להשקיע ולהעניק לחיית המחמד מתנה מיוחדת שאתן יודעות שהיא תהנה ממנה במיוחד.

"זולו" מעמידה לרשותכן חבילת מיוחדת עם שלל מוצרים ורעיונות למסיבת יום הולדת מושלמת לכלב. ניתן לרכוש בסניפי הרשת והכי חשוב שיהיה במזל טוב!

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.

תגובות

  1. אני רוצה לארגן יום. כייף בים לקבוצת כלבים 12 רצוי עליד הים …

אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X