fbpx
איפור וטיפוח

ביוטיקייר משיקה את סניף חולון עם רשימת עשרת המוצרים המובילים!

מכירות את הרגע הזה שאתן יושבות בבית, בודקות מיילים ופתאום העין שלכן צדה הזמנה לפריצה לחנות?!?
אז זהו, שגם אני לא, אבל במקרה זה קרה לי. קיבלתי מייל המזמין אותי לפרוץ לסניף החדש של רשת ביוטיקייר בחולון. החלטתי לשתף פעולה ולזרום. כך מצאתי את עצמי אתמול בלילה מגיעה לסניף החדש של ביוטיקייר במבנה סנטר בחולון.אבל אל תדאגו, לא באמת מדובר בפריצה אמיתית. יותר במהלך יח"צני לשיווק הסניף החדש והרשת ובתור מישהי שמשתמשת במוצרי הרשת כמעט ברמה יומית, שמחתי לקחת חלק ב"פריצה" גם אם זה אומר שהסתובבתי עם מסכה מצחיקה ושק.

הסניף ה-26 של הרשת אמור להיפתח ממש בימים אלו והוא מצטרף לעוד סניפים שיש להם במרכז כמו הסניף בקניון הזהב (הותיק שהייתי מבלה בו כנערה) והסניף בקניון בת ים. סתם כדי להפגיז במספרים, הסניף החדש משתרע על פני 150 מ"ר והוא הוקם בהשקעה של למעלה ממיליון ש"ח.  אני חייבת לציין שיש לו לוק אנד פיל מאוד זורם ונקי. הקווים אחידים ונקיים, עמדות האיפור נגישות מכל זווית אפשרית, והמוצרים תלויים על הקירות בצורה כזו שאת לא צריכה לטפס על מישהי שעומדת ובוחנת אותם כדי להגיע למוצר שאת רוצה/צריכה. כמו בכל אחד מהסניפים, גם כאן תמצאי סלסלאות שתוכלי לקחת איתך ולמלא אותן בכל טוב וכמובן נותנות שירות אדיבות וחמודות.

אז מה היה לנו בערב הפריצה – אני, בלוגריות נוספות, מסכה מצחיקה, פנס, שק חום ורשימת מוצרים לוהטים שאני חייבת לשדוד. למי שעוקבת אחרי באינסטגרם בטח ראתה את הסטוריז שהעלתי ואת הלייב הקצר שעשיתי. למי שלא… הנה הצצה קטנה 🙂

אם אתן שואלות את עצמכן עם איזה שלל יצאתי משם, אז אני אציין שמדובר בשלל מושלם. באמת. אני לא סתם אומרת את זה כי הוזמנתי. אני משתמשת במוצרי האיפור (וחלק ממוצרי השיער והציפורניים) של רשת ביוטיקייר כבר לא מעט שנים וזה מרגיש לי שכל מוצר שהם מוציאים, עולה על מוצר קודם שלהם.
המוצרים ש"שדדנו" הם למעשה הטופ 10 של הרשת, כלומר, המוצרים הכי לוהטים/הכי מבוקשים ברשת. אני מודה שיש דברים שלא הייתי חושבת לנסות בכלל כי זה פחות אני (לדוגמה ריסים מגנטיים), אבל עכשיו אני שמחה שתהיה לי ההזדמנות לנסות. שימו לב שיש כאן מוצרים שאני כבר משתמשת בהם ולכן אוכל לתת המלצה אישית.

(1) קשת אוזניים מתכתית (7.90 ₪) – בתור ילדה אהבתי מאוד קשתות. היו לי קשתות מכל סוג. בתור אמא, אני מחכה שהשיער יצמח לקטנה שלי כדי שאוכל להתחיל לקנות לה קשתות. אני כ"כ שמחה שהכרתי את הקשת הזאת. נכון, היא מתאימה יותר לילדות/נערות אבל אני כ"כ מתכוונת לחרוש עליה. גם אם זה סתם להסתובב ככה בבית או לשים אותה כשיוצאים לארוחות אצל ההורים והמשפחה. הקשת עשויה מתכת והאוזניים עם אבנים. אחרי שהסתובבתי איתה רוב היום (בבית), אני יכולה להגיד שהיא לא כואבת מאחורי האוזניים והיא ממש נוחה.

(2) תרסיס שיער לאחר הים (12.90 ₪) – אמנם עשיתי החלקה לפני שנה ומשהו אבל מדי פעם אני אוהבת לחטוא עם שיער במראה גלי, ואם כבר מראה גלי, אז מראה כמו אחרי שחוזרים מהים (ללא החול). מה שטוב בספריי הזה שהוא נותן אפקט ומראה של שיער לאחר הים, רק עם בוסט של רעננות וללא מלח ויובש (וחול…כבר אמרתי)

(3) ג'ל אלכוהול לידיים (5.90 ₪) – משהו שתמיד תמצאו תלוי על התיק שלי, של הילדים ועל העגלה (ניסינו גם על הרצועה של הכלב, אבל זה התנגש עם הנרתיק לשקיות). אלכוג'ל המגיע בתוך נרתיק נשיאה. יש מגוון דוגמאות וצבעים ככה שכל אחת יכולה להתחבר.

(4) ספריי הגנה מהשמש (17 ₪) – משהו שאנחנו עושים בו שימוש קבוע בחודשי הקיץ (ועם המזג אוויר בארץ, לפעמים גם בחודשי הסתיו, החורף והאביב) – ספריי הגנה מהשמש. אני כבר קניתי בעבר את הספריי הזה והוא מעולה. הוא שקוף, יש לו ריח טרופי עדיין שעושה חשק להיות בחופשה באיזה איי מבודד הרחק מכל הבלאגן של היומיום וכמובן, הוא בעל הגנה גבוהה.

(5) מסרק להפרדת ריסים (4.60 ₪) – מודה שמעולם לא השתמשתי במסרק להפרדת ריסים, אבל עכשיו אתחיל להשתמש ולהפסיק להתלונן שלפעמים המסקרה מדביקה אותם.

(6) ריסים מגנטיים דגם בי (13.90 ₪) – אז כמו שכבר התוודתי, אני מעולם לא השתמשתי בריסים שהם לא אלה שהגיעו עם העיניים שלי. המוצר הזה הוא אחד המבוקשים. יש 3 מגנטים בכל ריס והם רכים יותר ונוחים לשימוש יומיומי. יש הוראות על גבי האריזה.

(7) נרתיק איפור קומפקטי (3.50 ₪) – תמיד טוב שיש נרתיק איפור קטן בבית ובמיוחד בתיק. יש מגוון דוגמאות של עצי דקל, קקטוסים ועוד הדפסים פסטלים מעניינים שיעשו לכן את התיק או הצילומים באינסטגרם להרבה יותר מעניינים.

(8) איילנר טוש (9.90 ₪) – המוצר הכי מבוקש בכל תיק איפור וזה שיעזור לכן לתחום את הצלליות או סתם להוסיף מראה גלאם גם על עיניים עייפות שרוצות לישון. הוא מגיע בגוון שחור, אטום ומאט.

מוצרי ביוטיקייר - ריסים מגנטיים, עיפרון לריסים, איילנר טוש ונרתיק
ריסים מגנטיים, עיפרון לריסים, איילנר טוש ונרתיק

(9) פודרה בננה (8.90 ₪) – שמעתי על המוצר הזה כמה פעמים ואני שמחה שעכשיו תהיה לי ההזדמנות לנסות אותו. אחת הפודרות היותר מבוקשות ברשת והיא מיועדת לבייקינג/איפור קבוע. היא מלטשת את הפנים ונותנת תחושה שהרגע יצאתן מסשן איפור מקצועי אצל מאפרת תותחית.

פודרה בננה של ביוטיקייר
פודרה בננה

(10) פלטת 56 צלליות מטאליות (39.90 ₪) – אני מאוד (!!) אוהבת את הצלליות של ביוטיקייר. יש לי גם צלליות בודדות וגם 2 color books , ובהם אני משתמשת ברמה יומית. לכן, ממש שמחתי להתנסות בפלטה הזאת. שמעתי עליה מכמה חברות ובלוגריות אחרות. כל פעם שהגעתי לסניף אחר של ביוטיקייר או רציתי לקנות אונליין היא הייתה out of stock ואני כ"כ שמחה שהיא חזרה למלאי! עש בה 56 צלליות ומכאן שניתן ליצור אינספור לוקים. הצלליות שימריות בטירוף והצבעים מהממים. אתן מקבלות פלטה מדהימה בשביל מחיר כ"כ מצחיק ככה שאני ממש חושבת שכדאי לכן לקנות אותה וביוטיקייר – אשמח אם תייצרו עוד אחת כזאת, רק עם צבעים אחרים/נוספים 🙂

אמנם פרצנו לסניף, אבל אנחנו לא שודדות סנוביות שבאות, פורצות, לוקחת והולכות. סיבה נוספת שלשמה התכנסנו היא השקת הבשמים החדשים של הרשת – 24/7 . מדובר בשלישיית בשמים עם ניחוחות מרוכזים במיוחד ומכאן שיש להם עמידות גבוהה יותר ונשארים על הגוף למשך שעות רבות. הבקבוקים עצמם עוצבו ממתכת והם אלגנטיים ומתאימים לנשיאה בתיק ושימוש יומיומי. יש 3 בשמים:

P – הבושם הורוד: בושם המשלב ניחוחות של בסיס עץ, דבש וג'ינג'ר שהם ריחות דומיננטיים וסקסיים יחד עם נגיעות גרדיניה שמעניקים אלגנטיות לניחוח.  שילוב ניחוח של חוזק מצד אחד ורכות מצד השני הם מה שמייחדים את הניחוח הזה כל כך.

B – הבושם השחור: ניחוח פרחוני לשעות הערב, משלב בתוכו את פרח בלדונה, סחלב, יסמין סמבאק, דבש, משמש, זעפרן וקטורת ההופכים את הבושם למפואר וחושני.

G – הבושם הזהב: בושם בעל ניחוח חושני ושיקי המבוסס על ניחוחות חמים של ענבר, פרחים לבנים ואלגום. הניחוח יוצר חמימות שקשה לעמוד בפניה.

הבשמים האלה יכולים להיות מתנה נהדרת לחגים המתקרבים או סתם פינוק לעצמך, ותרשמי לעצמך לפנק בשלושתם כי המחיר שלהם מצחיק – 9.90 ₪ (ל-30 מ"ל).

שלישיית בשמים של ביוטיקייר
שלישיית הבשמים
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X