fbpx
הורות וילדים

המדריך השלם למשפחה המטיילת – באוסטריה

בפעם האחרונה (והיחידה) שהייתי באוסטריה התאהבתי. כן, התאהבתי. לא בבחור או בחורה, אלא בעיר – וינה. הארכיטקטורה, הנופים, השופינג, הבילויים והאוכל גרמו לי להבין שזאת עיר שצריך להגיע אליה הרבה יותר מפעם או פעמיים בחיים.
מאז, כל מי ששואל אותי לאן כדאי לטוס באירופה, אני בראש ובראשונה אומרת ברלין ו/או וינה. לצערי, באותו טיול, לא יכולתי לטייל בערים/אזורים נוספים באוטסריה, אבל אין ספק שברגע שהילד יגדל (ואולי יצטרפו אליו עוד אחים ואחיות), אוסטריה היא ללא ספק יעד מועדף.

אז אם אתם מברי המזל שטסים הקיץ (או בכלל) לאוסטריה עם המשפחה, אתם בוודאי תשמחו לשמוע על מדריך טיולים חדש שיעשה לכם סדר במסלולים, באטרקציות ובעיקר בכיס. בימים אלו ממש יצא לאור מדריך "המשפחה המטיילת לאוסטריה"- מדריך מקיף ומעמיק לטיול באוסטריה היפה. למדריך זה התווסף פיתוח חדש ומלהיב: ליד ציון הכתובת של כל אחד מהאתרים אותם סוקר המדריך, מצורף קוד QR שסריקתו מחברת ישירות לתוכנת הניווט של waze או לתוכנת הניווט של גוגל!

המשפחה המטיילת היא סדרת מדריכי נסיעות לחו"ל למשפחות, שהגתה וכתבה שלומית יפת-ביאליק, הכוללת שישה מדריכי נסיעות וחמש חוברות הפעלה לילדים.

סדרת הספרים כוללת את מדריכי המשפחה המטיילת ליער השחור, לצפון איטליה, להולנד, לפריז, לסלובניה וצפון קרואטיה ואת המדריך החדש לאוסטריה. כל אחד מהספרים כולל מידע רב ונרחב על היעד, תוך שימת דגש על מידע, אתרים ואטרקציות המתאימים למשפחות. כמו כן יש בספרים הדרכה לתכנון טיול עם ילדים בכל הגילים, הצעות למסלולים יומיים, מפות מפורטות, טיפים כלליים וטיפים ממומחים שונים במגוון נושאים רלוונטיים, מידע על כרטיסי הנחה, רשימת ציוד, עשרת הדיברות לטיול משפחתי, שאלות טריוויה ואפילו מילון מקומי-עברי.

סדרת חוברות ההפעלה לילדים כוללת חוברת הפעלה ויומן טיול. החוברות הן דרך מופלאה להפעלה של הילדים בטיסות, בנסיעות ובערבי הטיול והן מאפשרת לילדים לתעד את הטיול בדרך מקורית וחווייתית. יש בסדרה חוברת כללית לנסיעה לחו"ל וכן חוברות הפעלה לאיטליה, היער השחור, אוסטריה והולנד. כל חוברת כוללת עובדות מדליקות על היעד, מקום להדבקת מזכרות כמו כרטיס הטיסה וכרטיסי כניסה לאטרקציות, מקום לציור, צביעה וכתיבה, משחקים, חידות,והפעלות נוספות. לא רק שזו פעילות מהנה במהלך הטיול, החוברת נשארת כמזכרת אישית נפלאה.

גם סדרת הספרים וגם סדרת החוברות כתובות בשפה ברורה ו"בגובה העיניים" ומשולבים בהם תמונות ואיורים מקסימים של המאיירת גליה לרך.

מדריך הנסיעות החדש של "המשפחה המטיילת לאוסטריה" כולל מבוא מפורט ובו הסברים כלליים על אוסטריה, טבלת עזר לתכנון הטיול, מפות מסלולי הספר, עשרת הדברות לטיול משפחתי באוסטריה ועוד.

מדריך טיולים למשפחות - לאוסטריה

 

הספר מתמקד בשלושה אזורים עיקריים המתאימים לטיולי משפחות: אזור זלצבורג, טירול וטיול עירוני לוינה. לכל אחד מהאזורים ישנם מספר מסלולים מומלצים, רשימת אתרים ואטרקציות ומידע חשוב נוסף כמו כרטיסי הנחה, מזג האוויר, כללי נהיגה וכדו'. בנוסף תמצאו בספר גם מידע לגבי טיולי קרוואנים באוסטריה, סקי ורשימת ציוד מלאה לטיול.

החידוש בספר זה הוא קודי ה-QR, הממוקמים ליד המלצה על כל אתר. סריקתם בטלפון הנייד מפעילה ישירות תוכנת ניווט לבחירה- Waze או Google Map, כך שאין צורך לחפש ולהקליד את הכתובת במהלך הנסיעה!

שלומית יפת-ביאליק על הרעיון: "כששואלים אותי איך הגעתי לכתיבת מדריך טיולים אני משיבה שכבר די הרבה שנים, אולי מאז שעשיתי את "הטיול הגדול" בדרום אמריקה אחרי הצבא, אם לא קודם, חשבתי שכתיבת מדריכי טיולים היא העיסוק האולטימטיבי. מאז היותי בת שנתיים הורי לקחו אותי יחד עם אחי ואחיותיי לטיולים בחו"ל. חלק ניכר מזיכרונות הילדות שלי הם מטיולים חווייתיים אלו. הורי הם שלימדו אותי והעניקו לי את אהבת הטיולים ואת ההתלהבות מגילוי נפלאות העולם הרחב. עכשיו אורי בעלי ואני ממשיכים את המסורת המשפחתית ולוקחים את שלושת ילדינו – איל, עופר והילה הקטנה, עימנו לטיולים. מהר מאוד גילינו (את מה שההורים שלנו גילו כבר מזמן) שטיול עם ילדים שונה באופיו ובקצב שלו מטיולים "רגילים". המסקנה העיקרית שלנו היא שלמרות הקשיים והוויתורים המלווים טיול עם הילדים, החוויה הנפלאה מפצה על כך –  ובגדול.

מניסיוני, כשיש ילדים ממש לא צריך להפסיק לטייל, אלא לטייל מעט אחרת. במדריכי "המשפחה המטיילת" אני מקווה להקל על ההורים בהתאמת הטיול להרכב המיוחד של המשפחה, וכך ליצור חוויה משותפת נפלאה ובלתי נשכחת".

לרכישה דרך האתר או בכל חנויות הספרים המובחרות

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X