fbpx
בית והום סטיילנג

איך כדאי לצבוע את חדר הילדים?

בטח יצא לכן לקרוא בכמה כתבות באתר שאנחנו בקרוב עוברים דירה. כחלק מההכנות יצא לי לשאוב מקורות השראה לעיצוב החדר של הילד (חייבת לציין שקבוצת "אמהות משקיעות" בפייסבוק גורמת לי לרצות לעשות כ"כ הרבה דברים). אבל לפני שאני בכלל חושבת על ריהוט ואביזרי אחסון, אני חייבת להחליט איך אני רוצה לצבוע את החדר. אני כבר כמעט בטוחה שאני יודעת, אבל כשראיתי את הטיפים הבאים של חברת BG Paint, מותג הצבע החדשני מקבוצת אשטרום, הבנתי שיש עוד כמה דברים לחשוב עליהם מלבד הקונספט.

בחירת קונספט

ראשית, לפני שניגשים למלאכת הצביעה, יש לבחור רעיון כללי שיוביל את צביעת החדר. כמובן שאם הילדים בגיל המתאים, מומלץ לשתף ולשאול לדעתם. חשוב להבין מה הגוונים המועדפים, לבחון כמה תמונות של חדרי ילדים מעוצבים ולהבין מה ישמח את הילד/ה.  אפשר לצבוע את כל החדר בצבע בהיר, או לעשות שילוב של חדר בצבע בהיר עם קיר (או חלק מקיר) בצבע חזק ודומיננטי. ניתן גם לשלב דוגמאות ושבלונות של גיבורי על, נסיכות, חיות, גיבורי דיסני וכל דבר שיגרום לתחושה טובה ונעימה בחדר.

צביעת קירות חדר הילדים

 

צבעים נייטרלים מבחינה מגדרית

אם צופים שבעתיד יצטרפו אחים נוספים לחדר, כדאי לחשוב על צביעה בגוונים נייטרלים שיכולים להתאים לשני המינים. ניתן  לצבוע את החדר בגווני לבן-שמנת או בגוונים נייטרלים כמו צהוב, ירוק, כתום וכו'. אם בכל זאת חשוב לכם לשלב בגווני הקירות גוונים אחרים, באפשרותכם לצבוע קירות בגוונים שונים, בהתאם למה שמתאים לילד/ה, כך שכל ילד ישן בצמידות לקיר המתאים לו. לשנות צבע קיר זה עניין פשוט, זול ומהיר ולכן אל תחששו לעדכן את הצבע אחת לזמן מה.

מינון "עוצמת הצבע" בחדר

חשוב להתאים את עוצמת הצבע – בהיר, בינוני או כהה לעיצוב החדר ולשימושו. לדוגמא,  חדרי ילדים שעמוסים בפריטים שונים כמו צעצועים, שולחנות כתיבה, מיטות, כונניות ספרים וכו', עדיף 'להרגיע' עם צבע שיצור רקע מרגיע לעומס הויזואלי. אם החדר מואר, כדאי לחשוב על גוון בעוצמה בינונית, שיהווה רקע נעים לחדר. חדר ילדים מוצלח, ישדר מראה מרווח ופתוח כדי שיהיה נעים יותר לשהות בו, למרות שהוא משמש את הילד לפעילויות רבות.

במקרה של תקרה נמוכה יחסית, מומלץ ליצור הפרדה בין הקיר לבין התקרה כדי ליצור תחושה של גובה. את ההפרדה ניתן ליצור בשתי דרכים: הראשונה היא באמצעות שוני בגוון הצבע (תקרה בהירה יותר – צבע לבן) והשניה היא באמצעות פס דקורטיבי שעובר בדיוק בחיבור שבין הקיר לתקרה (קרניז).

ציורים על קירות חדר הילדים

 

השלמת העיצוב על ידי ריהוט, תאורה וריצוף

לכל אוהבי הסגנון הסקנדינבי העכשווי, מומלץ בבחירת רהיטים בצבעים בהירים שנטמעים בחלל ונוכחותם מטשטשת. צבעים בהירים בחדר יוצרים אפקט של חדר מואר. אין הכוונה  ללבן מונוטוני, אלא למגוון רחב של לבנים מגוונים, ביניהם: בג', שמנת ועוד. גם תכלת או ירוק בהיר יכולים להתאים.

להורים הטרנדיים : צבעי פנטון לשנת 2016

כמדי שנה, גם השנה הכריזה חברת פנטון העולמית על צבע השנה של 2016. בשונה משנים קודמות, הפעם נבחרו 2 גוונים: ורוד קוורץ ותכול-סגול. לאור ההכרזה על בחירת הגוונים, BG PAINT מציגים את הצמד התואם שלהם: BG185 & BG134. הצבע הורוד (rose quartz) הידוע בעולם הקריסטלים כאבן האהבה, והצבע התכול-סגול (serenity) שמשמעו שלווה ורוגע. שני הגוונים בהירים-פסטליים ומשקפים את שני המגדרים ואת האיחוד והשילוב שביניהם . ניתן לשלב בין השניים על ידי צביעת קיר אחד בשני הגוונים וטשטוש האיחוד ביניהם. כך תהיו עדכניים ל- 2016 וגם הילדים יהיו מרוצים.

חשוב לזכור, אופנות, טרנדים וצבעים באים וחולפים. נכון, הם משפיעים עלינו ועל הסביבה שלנו, אך לפני הכל, הבחירה צריכה להיות לפי מה שמתאים לנו ולילדים שלנו, ללא קשר להמלצות משתנות ולטרנדים חולפים.
המידע בכתבה באיבות חברת בי.ג'י בונד
חברת בי. ג'י  בונד, מקבוצת אשטרום, מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות הדבקה, חיפוי, איטום ובידוד, חומרי שיקום לבטונים, ציפויים אפוקסיים, צבעים וציפויים דקורטיביים דבקים אקריליים לתעשייה ועוד. מוצרי החברה מיוצרים במפעל שבקיבוץ בית גוברין ונשענים על ידע טכנולוגי רב שנצבר במהלך עשרות שנות ניסיון. איכות המוצרים ושביעות רצון הלקוחות הם היסודות עליהם נשענת החברה. החברה מחויבת לחדשנות, שירות ואיכות ברמה גבוהה, והיא מוסמכת על ידי מכון התקנים ל- ISO 9001.

BG Paint | 08-6874236 | http://www.b-gtech.co

צבעי BG

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X