fbpx
אופנה

חורף 2018 – כל הפריטים שאת צריכה בארון !

"טוויסט מסורתי" בקולקציית סתיו/חורף 2017/18 של ראלף לורן

מותג האופנה הבינלאומי Ralph Lauren משיק בימים אלה בישראל את קולקציית פולו לנשים סתיו – חורף 2017/18.
הקולקציה "טוויסט מסורתי" מציגה לוקים נטולי מאמץ המשלבים גזרות אייקוניות עם אלמנטים מודרניים. המשלוח הראשון של העונה מציע דגמים לבישים, המושלמים לעונה, בגוונים של נייבי, שחור, וחום ושמנת. עיטורי לוגו משובצים בחרוזי סברובסקי וטלאי זמש מוסיפים נגיעות יוקרה בחולצות ג'רזי קלילות בעוד הדפסים עזים מוסיפים מגע אומנותי לדגמים מסוודרים, לקרדיגנים בבדים רכים ומעילים.

זו העונה של שמלות החולצה (shirt dress) במבחר בדים כגון ג'ינס רך, בד ריב וסריגים למיניהם, בגזרות המחמיאות לגוף המתאימות הן לעבודה, לבילויים ולנסיעות. חולצות טוויד ומשובצות במראה קריספי וחד מביאות את תחושות הכפר הרגועות לעיר ומוסיפות מראה ספורטיבי לקולקציה שעוזר לה לבנות מלתחה קלילה ומתוחכמת. קולקציה מושלמת של סוודרים בבדי קשמיר קלילים בגזרות מודרניות הם ספין טרי על הקלאסיקה. הסוודרים מוצעים בצבעי העונה של קאמל, נייבי, בורדו ואפור בגזרה רחבה וקצרה, cropeed וגזרות צווארון וי (v-neck) מסוגננים בצורה מושלמת עם חצאיות בגזרת עפרון לעבודה וכעליונית מפתיעה למראה שכבות מעל שמלה קוקטייל אלגנטית.
דגמים בהשראה ימית הינם מרכזיים בקולקציה – ג'קטים, סוודרים עבים ומעילי peacoat, משלבים בתוכם מגמות אופנה עכשוויות תוך שימור האסתטיקה והמסורת האייקונית של ראלף לורן. קולקציה רב-גונית זו מספקת דגמים שהלקוחה של ראלף לורן תחזור שוב ושוב לקנות ומוכיחה שהקלאסיקות החדשות הן כאן כדי להישאר.

מחירים לצרכן: חולצות  – החל מ – 349 ₪, מכנסיים – החל מ – 649 ₪, ג'ינסים – החל מ – 599 ₪, חולצות מכופתרות – החל מ – 499 ₪, סוודרים – החל מ – 649 ₪, שמלות – החל מ – 849 ₪, תיקים – החל מ – 1,050 ₪, ג'קטים ומעילים – החל מ – 1,450 ₪ | להשיג בחנויות ראלף לורן קניון רמת אביב וברשת חנויות אמפוריום

סבתא סורגת: קולקציית הסריגים והסוודרים

כמו בכל שנה, הסריגים של ראלף לורן ממשיכים לככב כסמל סטטוס של המותג. עם שינויים קלים ועם שילובי טרנדים עדיין נשארים כפריט חובה בכל מלתחה! קולקציית הסוודרים עשויה מבדי קשמיר קלילים, בגזרות מודרניות והם מוצעים בצבעי העונה:  קאמל, נייבי, בורדו, שמנת, כחול  ואפור,  בגזרה רחבה וקצרה  וגזרות צווארון ביניהם תוכלו למצוא סריגים עם הדפסי לוגו המותג, עם דגל ארה"ב  וסרגים עם סממנים מלכותיים וכו'.

קולקציית הסריגים מסוגננים בצורה מושלמת עם חצאיות בגזרת עפרון, מתאים מאוד לעבודה וכעליונית מפתיעה למראה שכבות מעל שמלה קוקטייל אלגנטית. בקולקציה ניתן לראות גם סוודרים עבים המשלבים בתוכם מגמות אופנה עכשוויות וטרנדיות תוך שימור האסתטיקה והמסורת האייקונית של ראלף לורן.

מחירים לצרכן של הסריגים  החל מ – 649 ₪

טיפים לשימושים אופנתיים:

  1. את הסריג ניתן ללבוש  מעל חולצה מכופרת חלקה (מומלץ ג'ינס או לבנה) סריג בכל צבע וטקסטורה  יעשה את העבודה!
  2. תני לחולצה המכופתרת לבצבץ לא רק מהצווארון – גם משרוולי הידיים ואם בחרת בחולצת מכופרת אוברסייז.. תרשי לה להציץ גם מלמטה.
  3. להשלמת ההופעה למראה מוקפד ואלגנטי הוסיפי בלייזר מעל.
  4. לקבלת מראה טרנדי וקליל-לבשי את הסוודר מעל שמלה/חצאית בגזרת A בצבעים שונים בשילוב גרביונים עבים.
  5. זכרי – לא משנה מתי.. אין דבר יותר כיף מללבוש סוודר נעים ומחמם שניתן לשלב בקלות בכל לוק שרק תבחרי.

(צילום: יח"צ חו"ל)

קולקציית הפיג'מות המפנקות של expose

מותג האופנה expose משיק לקראת סתיו-חורף 2018 קולקציית פיג'מות רחבה במגוון דגמים, עיצובים וסגנונות. הקולקציה מיועדת לצעירות ולנשים ומונה פריטי הלבשת בית, כותנות, חלוקים ושני חלקים בהדפסי חורף כמו: פיג'מות עם הדפסי עננים, עלי שלכת, משבצות טראטן ועוד. בנוסף הקולקציה הצעירה כוללת פיג'מות עם דמויות מדליקות כמו: הכבשה לילי, טום וג'רי, סנופי ועוד. הקולקציה עשויה מחומרים איכותיים ונעימים כמו פלאנל, סטן, כותנה, פליז, המספקים חום ושומרים על הטמפ' של הגוף.

הטרנדים הבולטים:

  • פיג'מת סטן – להישאר רומנטית גם בחורף. חומר הסטאן נקשר לאותם דגמי קומבניז'ון המשרים אווירה רומנטית. פיג'מת הסטן בשני חלקים מתאימה לנשים שאוהבות להראות את גזרתן בחורף גם בחדר המיטות מבלי להרגיש שהן מכוסות בשכבות. הפיג'מה שומרת על תחושת הקלילות ובו בעת על החמימות הנדרשת בחורף. הקולקציה מציעה דגם של שני חלקים מכנס וחולצה או מכנס וחלוק סטאן.
  • פיג'מת פליז – להיות לבוש ולהרגיש תחת שמיכת הפוך הפליז נותן תחושת נעימות ורכות, מחמם באופן מקסימאלי את הגוף ודוחה מים ובאותה העת אינו אטום, אלא נושם. היתרון הגדול של הפליז הוא התחושה שהוא משרה כשל שמיכת פוך רכה וההתנהלות בכביסה היא כזו שאפילו לא דורש גיהוץ. הקולקציה מציעה מגוון רחב של דגמים מפליז: פיג'מת שני חלקים של מכנס וחולצה, חלוק נפרד לעיטוף עליון, מכנס וחולצת קפוצ'ון עם ריץ' רץ' או אוברול שלם שנסגר בריץ' רץ' על הגוף.
  • פיג'מת כותנה – פשוט קליל ונוח! הכותנה מהווה את הפתרון האידיאלי שבין חומר הסטאן לחומר הפליז. היא קלה, נוחה ואידיאלית לחורף. הקולקציה מציעה מגוון דגמים של שני חלקים מכנס וחולצה עם הדפסים של סנופי, הכבשה לילי וטום וג'רי.

מחירים לצרכן: פיג'מות החל מ – 220 ₪, כותנות החל מ – 180 ₪, חלוקים החל מ – 220 ₪ | להשיג בחנויות: ברשת המשביר לצרכן, H&O, אפרודיטה, בוניטה, פיתויים, רשת אקספוז וברשתות המובחרות

(צילום: אלכס ליפקין, אבי ולדמן)

GOLBARY מציגים: הצעיפים הנכונים לחורף 2018 – גדולים, משובצים או פרחוניים

טרנד הצעיפים יכבוש בחורף הקרוב כל מלתחה נשית, המגדירה עצמה כאופנתית ועדכנית. חברת האופנה גולברי משיקה לעונה הקרובה מגוון רחב של צעיפים חמים ונעימים  שישדרגו כל הופעה,  תוך דגש על התאמתו של הצעיף עם כל פריט בארון: צעיפים שיתאימו לחליפות עבודה, לג'קטים, למעילים, ללוק הספורטיבי, עם ג'ינס וטישרט ואף עם שמלות ערב.

קולקציית הצעיפים של גולברי מורכבת ממגוון רחב של הדפסים שונים: משובצים, פרחוניים, גאומטריים, אתניים ועוד, במבחר רחב של צבעים, חומרים  וגוונים, המאפשרים ליצור טוטאל לוק הולם לכל הופעה ומשתלבים בקלות עם שאר פריטי הקולקציה. הקולקציה רחבה וכוללת שאלים, צעיפים דקים וקלילים ועד צעיפים עבים וגדולים.

מחיר לצרכן החל מ-  69.90 ₪ | להשיג בחנויות רשת האופנהGOLBARY ובאתר https://www.golbary.co.il

קולקציית המטריות 

לרגל עונת הגשמים רשת האופנה GOLBARY, משיקה בימים אלה קולקציית מטריות מעוצבות, המשלבת הדפסי תחרה ומספקת הזדמנות נפלאה לשלוף את האביזר הכי מסוגנן לחורף 2018. קולקציית המטריות של גולברי עשויה מחומרים עמידים, נגד רוח ומים ומגיעה ב- 2 גדלים שונים, במגוון דוגמאות מעוטרות: תחרה, פרחים, סגנון אתני, שילוב וולנים ועוד. המטריות מגיעות בשני גדלים: מטריות מתקפלות הנכנסות לתיק באורך של 24 ס"מ כאשר סגורות ומטריות ארוכות עם ידיות מסוגננות באורך של 85 ס"מ.

מחירים: 99.90 ₪ – 89.90 ₪

(צילום: ניר יפה, נמרוד קפלוטו)

קולקציית סתיו-חורף 2018 של נעלי לקוסט בהשראת הקדמה והחדשנות  

רשת אמפוריום משיקה בימים אלה את קולקציית הנעליים של מותג העל לקוסט הפונה לכל בני המשפחה ומציע מגוון רחב של נעליים המתכתבים עם הטרנדיים העולמיים, לגברים, נשים ולילדים.

קולקציית הנעליים לעונת החורף 18 מתאפיינת בעיצוב המתבסס על מורשת הטניס שחרוטה על דגלה של המותג לצד קדמה וחדשנות. העיצובים במראה יוקרתי ועם זאת משלבים  נגיעות ואלמנטים אורבניים,  המתכתבים עם האופי הסואן של העיר.

בין הדגמים הטרנדים הבולטים העונה: דגם עם  נגיעות ממורשת הטניס של Rene Lacoste מייסד המותג. דגם זה מציב בפרונט את הסוליה הייחודית הכוללת עיצוב דמוי אבן המחזק את עיצוב הנעל ומעניק לו ייחודיות גבוהה. הנעל כוללת ריפוד נוסף ולשונית המבטיחה ללקוח נוחות מקסימאלית ללא פשרות. לנעל שתי גרסאות: גרסה גבוה וגרסת חצי המגיעות במגוון רחב של עיצובים.

כמו כן בולטים בקולקציה החדשה דגמי ה-EYYLA השואבים את השראתם מנשים המביאות לעולם האופנה את הקדמה והחדשנות. סגנון הנעלים מתאפיין במראה ספורט-אלגנט, מה שנקרא ללכת לעבודה בסטייל ונוחות! וכמובן כולל את האייקון המפורסם של המותג המוטבע על הנעל וכל זה תוך שמירה על השורשים הספורטיביים של  לקוסט  עם טאץ נשי-הכרחי. הדגמים מגיעים ב-3 צבעים אופנתיים: כסוף, זהוב ושחור.

טווחי מחירי נעלי לקוסט: 499- 699 ₪ | להשיג ברשת אמפוריום

(צילום: יח"צ לקוסט)

איזי ספיריט משיקה: חורף 2018

איזי ספיריט משיקה קולקציית נעלי נשים לחורף 2018. הקולקציה מציעה מגוון נעליים בשלל סגנונות, החל מנעלי ספורט להליכה וריצה, דרך נעלי קז'ואל אופנתיות, נעלי סירה לעבודה ולשעות הפנאי ועד לנעלי ערב אלגנטיות.

איזי ספיריט משלבת את הרעיון של מושג "נוחות" באמצעות פיתוח טכנולוגיות מתקדמות לייצור נעליים המאפשרות לנשים להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמם. הקולקציה החדשה, מאופיינת במראה רענן, עדכני בשילוב טכנולוגיות ייחודיות ואיכות גבוהה ובלתי מתפשרת. ההקפדה באה לידי ביטוי בדגשים על הפרטים הקטנים היוצרים נעליים איכותיות ומוקפדות.

הקולקציה מגיעה בצבעוניות קלאסית: שחור, כחול, אפור לצד גווני החום והבורדו. אחד מיתרונות המותג הבולטים הוא הנעליים מגיעות עם רפידה פנימית המותאמת לכף הרגל הנשית וניתנת לשליפה ולהחלפה עם המדרסים האישיים, בנוסף הנעליים קלות משקל ובעלות מבנה גמיש, עם אלמנטים משככים לספיגת זעזועים, ריפוד כפול לנוחות מרבית וסוליה חיצונית המבטיחה אחיזה ותמיכה לכף הרגל.

מידות: 36-41 | מחירים: מגפונים החל מ- 499.90 ₪ – 549.90 ₪, נעלי סירה החל מ- 299.90 ₪ – 399.90 ₪, סניקרס החל מ- 299.90 ₪ – 499.90 ₪ | להשיג ברשת איזי ספיריט

(צילום: יח"צ חו"ל)

קולקציית שעונים חדשה – G-TIMELESS מבית ג'וצי

בית האופנה היוקרתי ג'וצי, משיק את קולקציית G-TIMELESS, קולקציית שעונים חדשנית ואלגנטית במגוון עיצובים במראה צבעוני, צעיר, עשיר ומסוגנן.

הקולקציה החדשה G-TIMELLES עושה שימוש באלמנטים עיצוביים מעולם החי כדבורה, נמר או נחש אשר מסמלים רבות בתרבויות שונות. דמויות החיות מופיעות על גבי לוח המחוגים בצבעים המאפיינים את קולקציית השעונים של  גוצ'י – ירוק, כחול וכתום והרצועה עשויה מבד ועליו רקמה בצבעי לוח המחוגים או רצועת עור בצבעי חום או שחור. הקולקציה משתדרגת עם 3 דגמי שעונים אוטומטים חדשים המגיעים, כמו שאר השעונים בקולקציה זו בפלדת אל חלד כסופה או בציפוי PVD זהוב.

בית האופנה גוצ'י הפך זה מכבר לשם נרדף ליופי, עדכניות, חדשנות וסטייל והוא שולט שנים רבות בענף האופנה על כל מרכיביו, כולל קו בגדים, תכשיטים, שעונים, תיקים, בשמים ועוד, המעניקים מראה מושלם ועשיר לגברים ונשים.

מחירים: החל מ- 4510 ₪ – 7899 ₪ | להשיג בבלעדיות ברשת חנויות אימפרס בסניפים: קניון גינדי TLV תל אביב וקניון רמת אביב.

(צילום: יח"צ גוצ'י)

NINE WEST: חורף 2018 בהשראת כוח ויופי של נשים ברחבי העולם

מותג נעלי האופנה הבינלאומי ניין ווסט, משיק את קולקציית חורף 2018, בהשראת כוח ויופי של נשים ברחבי העולם. הקולקציה מציגה השפעה מעולמות האופרה והתיאטרון, מראה מודרני-שמרני המושפע מהאייטיז, אופנת רחוב גראנג'ית המושפעת מהניינטיז עם טוויסט מעודן ושיק חלומי. הטרנדים המובילים העונה בקולקציית ניין ווסט הם: המראה האורבני, טרנד הנוודים באלסקה, הסגנון התיאטרלי וטרנד שמרני המאופיין בקווים נקיים.

את הסגנונות השונים ניתן לפגוש בשלל דגמים החל ממגפי ברך למראה דומיננטי, נעלי אוקספורד, מגפוני עור וגרב, נעלי עקב אקלקטים ועד נעלי ערב מוקפדות ומאובזרות היטב ועוד. העקבים המובילים העונה הם עקבי צ'אנקי עבים ורחבים, עקבי סטילטו וכמובן הסניקרס האופנתיות. הקולקציה מתאפיינת בשימוש בחומרים איכותיים, המשלבים עורות, קטיפה, רקמות, אריגי ז'קארד,  הדפסי פרחים, בדי סאטן, עור הפוך- זמש, שילובי אבנים ועוד.

עונת הסתיו בקולקציית ניין ווסט, מציעה צבעים כהים ודומיננטיים לצד צבעים ניטרליים, התופסים את העין ומעוררים את האישה להתלבש בשילובים שובבים.  הצבעים המובילים הם: סגול, בורדו, כחול, ירוק, גווני הניוד, לצד הצבעים הקלאסיים: שחור, אפור, לבן, וכן המטאליים אשר ממשיכים אתנו לעונת הסתיו.

הטרנדים הבולטים:

  • Urban Street – הטרנד האורבני המושפע מאופנת הרחוב הגראנג'ית של הניינטיז המקבלת טוויסט מעודן ונשי. הקולקציה מאופיינת ברובה מבדי טוויז ואריגים מקושטים בשרשראות צ'אנקי עבות ומכוכי תחרה. הצבעים השולטים הם צבעים חזקים של אדום, בורדו וסגול, שילובי קונטרסט של שחור, לבן וצבעים טבעיים בהשראת אבני חן. שיק בועט עם אמירה מובהקת.
  • Nomadic Explore – טרנד הנוודים בהשראת התרבות של קהילת הנוודים באלסקה. החומרים השולטים בקולקציה הם זמש ועור, בדי פליז וטוויד בצבעים חומים וירוקים בשילוב גוונים כתומים וחרדליים. תיקי יד ותיקי צד, מגפונים ומוקסינים מקושטים באלמנטים של תפירה גסה, רצועות, שרוכים וקישוטים מטאליים.
  • Modern Oplunce – הטרנד התיאטרלי המביא עמו השראות מעולם האופרה והתיאטרון וכולל אלמנטים דקורטיביים שמעטרים בססגוניות את הנעליים והתיקים. החל מאריגי ז'קארד פרחוניים, ציציות וגדילים וכלה בבדים במרקמי קטיפה רכים כפרשנות לטרנד הקטיפה. המראה האופראי של הנעליים המתוכשטות באבני חן נוצצות, עקבי הבלוק הגבוהים והתיקים המהודרים יוצרים מראה עוצר נשימה.
  • Purist – טרנד שמרני המאופיין בקווים נקיים. הקולקציה מודרנית ומדויקת המושפעת מהאייטיז ומאופיינת בנעליים המעוצבות בקווים נקיים עם סיומות שפיציות מחודדות, צמידי קרסול וגזרת הסלינג בק. בנוסף, עקבי קונוס דקים ועקבי בלוק גבוהים, קישוטי ניטים מוזהבים ואריגים איכותיים, עור מלוטש, צמר פלנל וטקסטורות אקזוטיות פרחוניות. הצבעים השולטים הם גווני החום , הבז' והקרם הניטרליים.
  • Ethereal – טרנד אוורירי ומעודן עם שיק שמימי-חלומי בעל טאץ' מודרני. קולקציית הנעליים מאופיינת בבדים מהודרים, רכים, נשיים ורומנטיים המקבלים פרשנות קז'ואלית יומיומית עם טוויסט מפתיע. החומרים הבולטים הם קטיפה, סאטן ומשי היוצרים סילואט ענוג לכף הרגל. האלמנטים הבולטים הם קשרים מעודנים, אריגי קווילט, גימורים שפיציים מודרניים מאובזרים בקריסטלים נוצצים ועיטורי רקמה לטאץ' אוורירי, זוהר ובוהק.

מחירים: סניקרס ב-399.90 ₪, מגפונים החל מ  399.90 ₪ – 649.90 ₪, מגפיים החל מ  699.90 ₪ – 999.90 ₪, נעל ערב החל מ  399.90 ₪ – 449.90 ₪, מוקסינים החל מ  399.90 ₪ – 449.90 ₪, תיקים החל מ 199.90 ₪ עד 499.90 ₪ | להשיג בסניפי ניין ווסט ברחבי הארץ

 

(צילום: יחצ ניין ווסט)

קולקציית סתיו-חורף 2017/18  של GUESS

מותג נעלי האופנה הבינלאומי GUESS משיק בארץ ובעולם את הסנונית הראשונה של קולקציית חורף 2018. הפריטים בקולקציה משלבים בין קז'ואל שיק לפונקציונאליות, המתחשבת בשינויי מזג האוויר בעונה ייחודית זו. הקולקציה כוללת את שני הטרנדים העיקריים: טרנד הסניקרסים והטרנד המטאלי.

  • טרנד הסניקרסים – קולקציית סניקרסים מעוצבות מתאפיינות במראה גלאמי וצעיר, ההופכות אותן לפריט שימושי ויום יומי. הסניקרס מוצעת במגוון עיצובים, טקסטורות וחומרים החל מסניקרסים במראה נקי וחלק ועד בדי קטיפה, סאטן, ז'קארד פרחוני וחומרים מטאליים.
    את הסניקרס של גאס  ניתן לנעול לאורך כל שעות היום ולשלב אותן בסטייל גם עם חצאית מידי או מקסי, שמלות  וגם עם מכנסיים קצרים או ארוכים. הסניקרס נוחות ומשדרות אופנתיות ועדכניות ומיועדות לשעות הפנאי לאחר הצהריים, לבילוי סופשבוע ולהופעת קז'ואל ספורטיבית.
  • הטרנד המטאלי – שימוש בצבעים מטאליים כסף וזהב החל מנעלים שטוחות, כפכפים סגורים, נעלי עקב סטילטו, נעלי עקב בלוק פוינט וערב ועד מגפונים ומגפיים גבוהים. הצבעים הבולטים בקולקציה: כסף וזהב מטאלי בגוונים שונים.

מחירים: 249.90 ₪ – 1199.90 ₪ | להשיג ברשת שואו אוף וניין ווסט ברחבי הארץ

(צילום: ירון ווינברג)

בחזרה לעתיד – הקולקציה הכסופה של SCOOP

רשת Scoop משיקה טרנד חדש לקראת החורף, מגוון נעליים בגוון מטאלי כסוף שנותן נקודת שיק מעניינת בלוק החורפי שיפקוד אותנו בקרוב.

כסוף הוא השחור החדש, אנחנו בטוחות שכבר שמעת את הבשורה ואולי אפילו הפנמת. למרבה הצער עם ירידת הטמפרטורות צבעי החורף הופכים לקודרים יותר וכהים. לכן, נגיעות מטאליות כסופות יקפיצו לך את כל הלוק ויעניקו לך מראה שיקי ואופנתי במיוחד.

הרשת מציעה בחורף הקרוב מבחר נעלי נשים ואקססרויז בסגנונות שונים, כשכולן על טהרת המטאלי הכסוף המתאפיינות בבוהקות מרהיבה, מה שיבטיח לכל אחת לשדרג הופעתה למראה עדכני ואופנתי. בקולקציה ניתן למצוא מגוון פריטים מטאלים כסופים אשר יתאימו לכל סגנון שתחפצי. ביניהם: מגפונים, נעלי בובה, סניקרס שניתן לשלב גם במראה הקאז'ואל וגם כספורט אלגנט, תיקים ועוד.

מחירים: 49.90-149.90 ₪ | זמין במידות 36-41

(צילום: עמירם בן ישי, ישראל כהן)

נעלי טימברלנד בלוק חורפי לחורף 2017/18

רשת האופנה הבינלאומית Timberland, משיקה לעונת חורף 2018 קולקציית נעליים איכותית ואופנתית לנשים, "ירוקה" ומגוונות לכל שעות היום והלילה. הקולקציה החדשה של Timberland מתמקדת בנוחות האישה ומציגה את טכנולוגיית הסנסורפלקס המוצלחת במבחר רחב לצד נעלי סניקרס טרנדיות אשר נותנות מענה לכל שעות היום.

טכנולוגיית Sensorflex הפכה לשם נרדף לנוחות בלתי מתפשרת. הטכנולוגיה הושקה לפני מספר עונות וכעת טימברלנד חושפת דגמים חדשים תוך שמירה על האיכותיות הגבוהות והבלתי מתפשרות. הטכנולוגיה הייחודית שפותחה בלעדית ע"י  Timberland, מפזרת את הלחץ על כף הרגל באופן אחיד לנוחות מקסימאלית. העונה הקרובה ניתן למצוא גם את טכנולוגיית הסנסורפלקס בדגמי מגפיים ונעלי נוחות גבוהות. אחד הדגמים הבולטים הוא מגפי הקניסטון.

אחד הדגשים הבולטים בקולקציית הנשים הם קטגוריית נעלי הסניקרס.

  • Kiri Up – קירי הן נעלי סניקרס חדשות שמתאימות לכל אישה באשר היא: מהאישה הספורטיבית עד לאשת הקריירה העמוסה. הנעליים משלבות סטייל, נוחות, מורשת של המותג וספורטיביות. נעלי קירי מגיעות במגוון צבעים: כחול, ירוק זית, לבן ועוד.
  • Milan Flavor – מילאן הן נעלי סניקרס המגיעות  ב-4 צבעים. הנעליים מיוצרות בטכנולוגית Anti-fatigue המונעת עייפות ומתאים במיוחד לנשים אקטיביות שאינן רוצות להתפשר על יופי ואופנתיות. הנעליים משלבות נוחות, ספורטיביות ומורשת המותג.

בגזרת המגפים ניתן למצוא בעונת החורף, קולקציה איכותית אשר קיבלה השראה מהטרנדים הבולטים בערי האופנה באירופה תוך שמירה על אסתטיות ונוחות. בקולקציה ניתן למצוא בין היתר את הדגמים הבאים:

  • מגפי עקב מדגם אטלנטיק הייטס – המגפיים יכולות להתאים לעבודה ואף לבילוי בערב. הם מגיעים במגוון צבעים וישנם דגמים המיוצרים מזמש וישנם דגמים המיוצרים מעור.  המגפיים  מחומרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה המעניקים לרגל אוורור ורכות מושלמת.
  • מגפונים מדגם צ'לסי – מתאימים לחיי היום יום האורבניים. מגיעים במגוון צבעים ועשויים מעור. המגף בעל סוליה פנימית רכה, מאווררת עם יכולת בלימת זעזועים לאורך זמן ויחד.
  • Yellow Boots – איך אפשר בלי הקלאסיקה האייקונית לבית טימברלנד אשר קיימת כבר מעל ל-40 שנה  . העונה הבוטס במגוון צבעים רחב  וטקסטורות חדשות.

טווח מחירים נעליים: החל מ-399 ₪ | להשיג ברשת טימברלנד,ברנדז, אמפוריום ובדיוטי פרי ובאתרים: https://www.timberland.co.il ו-https://brandz.co.il

 

(צילום: יחצ טימברלנד)

Nautica מציגה קולקציית נשים חורף 2018 

המותג הבינלאומי נאוטיקה משיק את קולקציית נשים לחורף 2018, עם משב רוח רענן ועכשווי לאשה הקלאסית. הקולקציה מתגאה במורשת המותג ומבליטה את סמליה המזוהים עם הים (כחלק מהטרנד העולמי שלוגואים בפרונט: דיזל, אדידס) ע"י שימוש בסמל המפרשית, צבעים בולטים, פסים גרפיים. הקולקציה מחזקת את מורשת המותג ומתכתבת עם הטרנד העולמי המציב את הלוגואים בפרונט.

קו בגדי הנשים מתמקד בצבעי בסיס: כחול, שחור, אדום, לבן ובצבעי סתיו כמו: ירוק זית ובורדו.

הקולקציה מורכבת מפריטים אייקוניים כמו חולצות שיפון, סריגים, שמלות, מעילים ואלמנטים מיוחדים הבאים לידי ביטוי בכפתורים, רוכסנים, גמורים ועוד. מגוון פריטים נקיים בגזרות ובדים מובחרים הינם אבני היסוד לכל מלתחה מודרנית, אלגנטית ומתוחכמת. גם בעונה זו, ניתן לראות את ה"חתימה" של נאוטיקה שזורה בפרטים הקטנים אשר משדרגים את הלוק.

ניתן למצוא ליין מעילים איכותיים באורכים שונים כגון: מעיל ווסט דו צדדי אשר ניתן ללבוש בשני צדדיו, המעיל מגיע בשני צבעים וכך ניתן ליהנות משני צבעים במעיל אחד. בנוסף, ניתן למצוא מעילי פוך במגוון צבעים שעמידים לגשם, המעילים מעוטרים בפרווה סינתטית על כובעם. לנשים הספורטיביות, ניתן למצוא מעילי אקטיב שיש להם גמישות בפעילות ספורטיבית.

פריטים מובילים בקולקציה: חולצות שיפון המתאימות לעבודה או לבילוי בערב, שמלות מחויטות עם בדים נוחים וסטרצים המגיעים בגזרות מחמיאות, חליפת חצאית עם רוכסנים אשר מגיעה בשלושה צבעים, שמלות סריג שיתאימו לכל לוק, בין אם מדובר במגפי בוקרים או סניקרס. קפסולה קטנה של בגדי אקטיב: חליפות טרנינג ממותגות.

המותג נאוטיקה הפך למותג לייף סטייל בינלאומי מוביל אשר מציע אופנה איכותית וקלאסית לנשים, גברים וילדים. פריטי נאוטיקה הינם פריטים אופנתיים בעלי שיק קלאסי מתוחכם המעוצבים בהשראת הים ועולם הימאות. כיום, נאוטיקה הינו מותג אופנה מצליח ביותר מ75 מדינות בעולם.

מחירי קולקציית נשים: חולצות מכופתרות: החל מ- 299 ₪, טי שירטים: החל מ- 179 ₪, חולצות פולו: החל מ – 279 ₪, מכנסי בד: 399 ₪, ג'ינסים: 399 ₪, ג'קטים: 549 ₪, מעילים ווסטים : החל מ- 499 ₪, שמלות: החל מ- 449 ₪ | להשיג ברשת נאוטיקה, רשת ברנדז, רשת אמפוריום ברחבי הארץ

(צילום: יחצ נאוטיקה, אמיר יהל)

קולקציית אן קליין מותג הנעליים הבינלאומי לחורף 2018

בקולקציית הנעליים לחורף 2018, ניתן לראות כמו בכל שנה חידושים, וטרנדים בולטים השמים דגש על כל פרט ופרט בנעל מעיצובו ועד לאיכות החומרים. אין אישה שלא יודעת שנעליים הן כלי לביטוי הצהרות אופנתיות ואישיות. וזה מה שמחדד בעצם את העובדה שזוג נעליים נכונות הן הפריט ההכרחי ללוק מנצח! רשת המותגים הבינלאומיים SHOW/OFF נותנת מענה לכל אישה המחפשת נעליים עם אמירה אופנתית ובלי להתפשר על איכות ונוחות בו זמנית .

ANNE KLEIN המותג האמריקאי המוכר והאהוב בכל רחבי העולם מזה 50 שנה הוקם ע"י המעצבת אן קליין, אשר הייתה חדשנית בכל נושא האופנה של הנשים האמריקאיות והייתה הראשונה להרכיב טוטאל לוק מנצח ללקוחותיה אשר כלל: תיקים, נעליים וכמובן בגדים. כל זה ועוד הביאו את ההצלחה והערכתה של המעצבת בכל העולם עד היום.

גם העונה הקולקציה שומרת על הקו הקלאסי שמאפיין את המותג, עם נגיעות מודרניות בשילוב שימוש בטרנדים החמים של עולם האופנה לשנת 2018 כמו למשל בד הקטיפה, צבעים מטאליים ולקה כמובן. הצבעיים השולטים בקולקציה הם בורדו, ניוד, שחור וזהב. גזרת המרי ג'יין חוזרת גם העונה לאור הצלחתה הרבה אך הפעם במגוון צבעים חדשים, לצד נעלי בובה מגוונים, מגפיים ונעלי עקב קלאסיים. זה בדיוק מה שאת צריכה בשביל לעבור את החורף הזה בשלום!

מחיר: החל מ-349 ₪ | להשיג ברשת SHOW/OFF גן העיר תל אביב, קניון הזהב ראשל"צ, קניון רננים רעננה, גראנד קניון חיפה, סניף עודפים – דודג' סנטר נצרת עילית ובחנויות הנעלה מובחרות.

(צילום: ירון ויינברג)

לצעוד בנעליהן: Kendall & Kylie משיקות את קולקציית חורף 2018

הבנות הכי נכונות ולוהטות קנדל וקיילי ג'נר, האחיות הקטנות לבית קרדשיאן, משיקות בימים אלה את קולקציית הנעלים/ מגפים לחורף 2018. הקולקציה החדשה תושק בימים אלה ברשת חנויות SHOW/OFF, המאגדת את מיטב המותגים הבינלאומיים, במקביל להשקת הנעליים בארה"ב.

הקולקציה החדשה כוללת פיסים המהווים אמירה אופנתית עם טאץ' אדג'י יוצא דופן ומעוררי עניין. בכל זוג נעליים ניתן לראות את  החותמת האישית של הבנות, בין אם במגפוני השפיץ עם עקב הסיכה ועד הסניקרס המעוטרים בשרשראות זהב.

הקולקציה על זמנית ועשויה מהחומרים האיכותיים ביותר, צבעי הקולקציה קלאסיים המתבססים בעיקר על שחור ולבן עם נגיעות של זהב, ניוד וכחול רויאל אשר מקבלים טוויסט מרענן ע"י עיצוב הנעל. הקולקציה החדשה מתכתבת עם אחד הטרנדים הכי חמים לעונה – הלקה, אותה אנו מקבלים בדמות מגפונים, נעלי סניקרס ונעלי עקב. האמתיים של קנדל וקיילי ואף נקראים בשמם – נורמן וברבי, לצד צ'ארמים בעיצוב חדש של פונפונים בצבעים עזים ובעיטורי כוכבים ונצנצים שישדרגו כל תיק.

מחירים: החל מ-399.90 ₪  עד 1499.90 ₪ | להשיג ברשת SHOW/OFF גן העיר תל אביב, קניון הזהב ראשל"צ, קניון רננים, גראנד קניון חיפה, דודג' סנטר נצרת עילית ובחנויות הנעליים המובחרות.

(צילום: יח"צ שואופ)

המעצבת רעומה זק"ש מציגה: קולקציית חורף 2018 מסע בעולם

אופנה כתכשיט

הקולקציה מרהיבה, רבגונית ומבוססת על ייצור בדים במהדורה מוגבלת לצד בחירת סריגים ואריגים ייחודיים המותאמים בסינרגיה מושלמת לגזרה ולפריט המחמיאים לכל אישה. כמו בכל עונה מקפידה המעצבת רעומה זק"ש לשלב את הטרנדים החדשים במקביל לסגנונה הייחודי ובכך נשארת נאמנה לקו ולשפה "הרעומתית" שמנחים אותה במשך שנים בהתאם להשראות אותן היא שואבת ממסעותיה.

בקולקציית חורף 2018, שמה רעומה את הדגש על בד הקטיפה שמגיע במגוון רחב של פריטים בצבעוניות העונתית. הדגמים מיוצרים במגוון רחב של מידות וגזרות מחמיאות היוצרים יחד מראה אופנתי ונשי המתאימים לנשים המשלבות קריירה, חיי משפחה ופנאי, תוך שילוב של פריטים על זמניים לצד פריטים טרנדיים שיתאימו למראה היומיומי.

בין הטרנדים הבולטים העונה ניתן לראות שימוש בצבעי החורף החמים (תכלת, סגולים, אדום על גווניו, כתום, אפור, ירוק וצהוב), נגיעות מטאליות תוך דגש על שילוב כסף וזהב. הקולקציה מיוצרת במהדורה מוגבלת, ומשלבת רקמות בייצור אישי ועבודת יד ומגוון עשיר של בדי קזו'אל היפואלרגניים.

  • קולקציית גלריה במהדורה מוגבלת – הקולקציה מיוצרת מבדים מודפסים בעיצובה של רעומה. הציורים מותאמים בדיוק מופלא לגזרת הפריט, הליך ייצור חדשני אותו מובילה רעומה. העונה בחרה רעומה לשים דגש על חיבור נופים מרהיבים, אלמנטים מהעולם וכמובן הטבע שאהוב עליה וחוזר בכל עונה מחדש. בין הפריטים הבולטים בקולקציה: ג'קטים עם שילוב בדים רכים ונעימים עם בדים מודפסים ייחודיים, חולצות ייחודיות המחמיאות לגוף הנשי.
  • קולקציית המוזיאון – קולקציה מרהיבה ביופייה השמה דגש על אופנה כאומנות ויצירה. רעומה אורגת את הבדים תוך שימוש בתערובת של חומרי גלם ייחודיים כגון חוטי ויסקוזה וכותנה בצבעוניות שמחה או בצבעוניות קלאסית על זמנית. קולקציית המוזיאון מקבלת נגיעה קטיפתית המעניקה מראה יוקרתי ועדכני. בין הפריטים הבולטים בקולקציה: מעיל עם פרחים ארוגים, מעיל עם דפוס נוף עוצר נשימה ומעיל עם שילוב בדים ארוגים גאומטריים.
  • Casual Collection – הקולקציה מיוצרת מבדים נעימים ונושמים, שאליהם מוסיפה רעומה דיטיילים קטנים, החל מפרחים רקומים, כפתורים ושלל אלמנטים המעשירים את הפריט והופכים אותו לתכשיט. לעונת החורף עיצבה רעומה שלל טופים בהדפסים ייחודיים המשתלבים בסינרגיה מושלמת עם פריטי הבסיס של הקולקציה ועד ליצירת שילוב מקסימלי בין הפריטים. טוניקות, חולצות, מכנסיים, חצאיות ושמלות מהווים פריטי חובה בכל מלתחה, תוך היותם סופר פרקטיים ועל זמניים, מרכיבים את קולקציית חורף 2018. בקולקציית הבייסיק, מגוון רחב של פריטי בסיס קלאסיים בצבעוניות עדכנית הניתנים למיקס אנד מאצ' כבסיס ליצירת לוקים אופנתיים.
  • ליין בוהו שיק קזו'אל – ליין קזו'אל עם בדים קלילים למראה בוהו שיק אופנתי.
  • הג'קט כתכשיט – מזה שנים מגדירה רעומה את הג'קט כתכשיט אופנתי. הג'קט שמהווה סיום לטוטלוק אותו בחרנו ללבוש חשוב במיוחד ועל כן השקעתה במגוון הרחב בקולקציה. החל מבדי אריג בעבודת יד ובעיצוב אישי שלה ושילוב של הדפסים ייחודיים ועוד. בין הפריטים הבולטים: ג'קט מנומר , מעיל אוברסייז למראה מחמיא, ומעיל עם משולב בדים וגיזרה מחמיאה המדגישה את המותן למראה חטוב.
  • קולקציית לילה זוהרת – ליין הערב של רעומה פונה לאם הכלה, לאחותה ולחברה הכי טובה שלה. האוסף הנוכחי בנוי מפריטים קלאסיים, על זמניים, בגזרות מתוחכמות מחמיאות לקווי המתאר הנשיים המעניקים מצד אחד מראה זוהר, נשי ורך ומאידך, מראה סקסי.
    בין הפריטים: שמלות ערב ארוכות זוהרות עם מפתחים סקסיים, שמלות המשלבות קטיפה מוטבעת יוקרתית עם רשת שכבות קלילה למראה מלכותי ומכובד, שילוב חצאית מקסי עם טופ מתחלף בשילוב גווני מטאלי ועוד. ניתן להוסיף לשמלות שרוולים או עליוניות ולסגור מפתחים להתאמה למראה צנוע.
  • אקססוריז – העונה מחברת רעומה את הצעיף כאביזר משלים לקולקציית הבייסיק. זריקת צבע או שילוב פרינט משדרג את הלוק הבסיסי ומעצים אותו.

טווח מחירים: 99- 999 ₪ המחירים הם חלק מהאומנות, ליצור בדים לבד, לייצר בישראל בסדרות קטנות ולשמור על מחירים שהם ממש "מציאה" לרמת ההשקעה ולטיב המוצר | טווח מידות: 38-50 | להשיג: בוטיקי רעומה ברחבי הארץ ובאתר www.reuma.co.il ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ וגם בפייסבוק: רעומה רשת אופנה לנשים

(צילום:אמיר צוק, עומר ואסקף)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X